Rygtebørsen XIX
Jeg er ikke helt sikker på, hvorfor du quoter mig?
"Maybe they hate me because I'm too good."
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Florentino Pérez
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Siempre Madrid
-
- Offline
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Sahinovic skrev: Jeg har nu flere steder læst at Raheem Sterling skulle være på vej til Madrid, og nu kan jeg se på news-stickeren at ''Sterling har valgt Real Madrid'', hvilket er helt fint med mig, så længe Real Madrid ikke vælger ham, hvad skulle man dog bruge ham til.
Personligt kan jeg heller ikke se, hvad han skal bidrage med, men det kan være at han skal være med til at hjælpe Castilla i Liga Adelante og det kan han måske, hvis han får en god sæson.
Men så igen, jeg er også tilhænger af, at en træner får de spillere, han gerne vil have og hvis Raheem Sterling er et specifikt ønske fra Rafa Benítez, så skal det opfyldes.
Hellere det end en træner, som blindt accepterer at få en brasiliansk midtbanespiller, som bliver smidt over i bunken af spillere, han alligevel ikke vil benytte.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Kassow-Rossing
-
- Offline
- Bruger er blokkeret
-
Marca havde taget en tur til Italien for at fange Madridistaen og i lufthavnen på vej i flyet mod Madrid, fandt de Benítez. Han lander om 2 timer i Madrid.
Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Siempre Madrid skrev:
Sahinovic skrev: Jeg har nu flere steder læst at Raheem Sterling skulle være på vej til Madrid, og nu kan jeg se på news-stickeren at ''Sterling har valgt Real Madrid'', hvilket er helt fint med mig, så længe Real Madrid ikke vælger ham, hvad skulle man dog bruge ham til.
Personligt kan jeg heller ikke se, hvad han skal bidrage med, men det kan være at han skal være med til at hjælpe Castilla i Liga Adelante og det kan han måske, hvis han får en god sæson.
Men så igen, jeg er også tilhænger af, at en træner får de spillere, han gerne vil have og hvis Raheem Sterling er et specifikt ønske fra Rafa Benítez, så skal det opfyldes.
Hellere det end en træner, som blindt accepterer at få en brasiliansk midtbanespiller, som bliver smidt over i bunken af spillere, han alligevel ikke vil benytte.
Her kunne jeg ikke være mere enig.
Jeg elsker Ancelotti men for mig var han simpelthen en pleaser, og jeg har på fornemmelsen af at han til enhver tid ville undgå konfrontationer af enhver art. Jeg håber inderligt at Benítez kommer til klubben for at skulle have noget at sige, og ikke bare konstant prøver på at tilfredsstille allesammen.
Florentino Pérez
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Verratti wants Real Madrid
Marco Verratti is keen to move to Real Madrid, although PSG do not want to sell the midfielder.
Source: L'Equipe
Monday, June 1, 2015 07:54
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
as.com/diarioas/2015/06/02/english/1433224462_794047.html
Noget andet interessant er om Benitze får beroliget Isco eller om han også er på vej væk. Her bl.a. en artikel der omtaler det moment:
6cero.com/a/donjuan/2015/may/llegada-ben...afa-obediente/251776
Rygterne siger City er ved at sælge Dzeko og Jovetic og Negredo får nok udlejningen forvandlet til et salg, så de har brug for en stærk angriber. Isco er en af Pellegrinis ynglingsspillere fra tiden i Malaga og Nasri er på vej væk fra City. Ja ja det er alligevel sjovt hvad man sådan kan få bikset sammen på baggrund af løse rygter :)
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Aguero er, for mig at se, verdens bedste angriber. Han er bevægelig, lynhurtig, laver gode dybdeløb og er en decideret fremragende afslutter. Han er den, af alle spillere i verden (minus Messi), som jeg helst ser i Real Madrid. Fremragende!
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- raul7=kongen
-
- Offline
- Moderator
-
Sebberg skrev: Puha. Et køb af Aguero ville simpelthen være det bedste, der kunne ske. Vores tre forreste er simpelthen for statiske, og det har især været til at se, når man sammenligner med Barcas trio, der er en stor aktør i deres succes.
Aguero er, for mig at se, verdens bedste angriber. Han er bevægelig, lynhurtig, laver gode dybdeløb og er en decideret fremragende afslutter. Han er den, af alle spillere i verden (minus Messi), som jeg helst ser i Real Madrid. Fremragende!
Season injury from until Days Games missed
14/15 Ligament Injury Dec 7, 2014 Jan 10, 2015 34 days 8Manchester City
13/14 Hamstring Injury Jun 25, 2014 Jul 3, 2014 8 days -
13/14 Knee Problems Mar 14, 2014 Mar 28, 2014 14 days 3Manchester City
13/14 Hamstring Injury Jan 29, 2014 Mar 1, 2014 31 days 6Manchester City
13/14 Calf Injury Dec 14, 2013 Jan 13, 2014 30 days 9Manchester City
13/14 Unknown Injury Sep 28, 2013 Oct 1, 2013 3 days 1Manchester City
12/13 Knee injury Mar 1, 2013 Mar 30, 2013 29 days 4Manchester City
12/13 Hamstring Injury Jan 1, 2013 Jan 19, 2013 18 days 4Manchester City
12/13 Knee injury Aug 19, 2012 Sep 17, 2012 29 days 4Manchester City
Hentet fra Transfermarkt.
Krydret med Real Madrids medicinske stab.
Jeg kan egentlig godt se perspektiverne i El Kun, men jeg har det også lidt sådan, at man ved hvad man har, ikke hvad man får. El Kun er glimrende, men det vil blive på bekostning af Benzema. I min optik har vores problem været på midtbanen og i bredden, ikke i angrebet.
Mere bevægelighed kommer nærmere fra systemet end via udskiftning. Benzema er jo netop også en yderst bevægelig angriber.
Med andre ord, jeg vil ikke klage over et El Kun-køb, men stod det til mig brugte man midlerne anderledes. Der er simpelthen for mange tvivls-faktorer i forhold til et køb af argentineren, når man sammenligner med omkostningerne i forhold til et skifte. Så jeg vil hellere sætte ind på andre punkter.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Skadessituationen? Jo, du har ret i, at han har været meget skadesramt, men jeg vil nu også mene, at man får lidt flere knobs i PL.
Hvad angår bevægelighed så synes jeg, at den med 'systemskiftet' er søgt. Det er ganske enkelt ikke rigtigt. Du kunne se, hvordan Chicharitos konstante dybdeløb og bevægelige løb gjorde Real Madrids spil mere uforudsigeligt. Benzema er bevægelig på en helt anden måde.
Vi har tre 'angribere'. To af dem er hurtige, men er ikke stærke i de små rum. Den sidste er langsom, men er stærkere i de små rum. Barcelona har tre hurtige angribere, hvor to af dem er fantastiske i de små rum, og hvor den sidste er middelmådig. Aguero ville kunne tilføje os noget af det.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Moohh
- Gæst
-
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Soy un Madridista! Hoy, Mañana, Siempre
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
