Rygtebørsen XIX
M_linding skrev:
Sebberg skrev: Ronaldo skal ikke spille på toppen. I har fuldstændig ret, når i siger, at hans kvaliteter efterhånden former sig mod en klassisk frontangriber. Problemet er dog, at alt det plads, som han skaber sig nu, det kan han skabe, fordi han har udgangspunkt i venstre side.
Det handler naturligvis også om, at hans positioneringsevne er formidabel, men endnu mere handler det altså om, at han kan entrere feltet fra sin position, mens forsvarsspillerne allerede har fokus på Benzema.
Derfor synes jeg ingenlunde, at han skal spille på toppen alene, mens det kan gå med ham som angriber sammen med Benzema, selvom jeg klart ønsker han på venstre. Det er simpelthen den position - og den frihed, som han har på den position, der gør, at han skaber sig så mange målchancer.
Når jeg siger på toppen, mener jeg som han spillede i efteråret... Med fuld bevægelsesfrihed. Ikke som stationær targetman, men en bevægelig angriber der ligger bag Benzema:)
Det er faktisk meget lidt anderledes ift. hans nuværende rolle.
Det kræver så, at Rafa spiller 4-4-2. Ellers kan jeg ikke lige se, hvordan det kommer til at gå op i en 4-2-3-1?
"Maybe they hate me because I'm too good."
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Pelle skrev:
M_linding skrev:
Sebberg skrev: Ronaldo skal ikke spille på toppen. I har fuldstændig ret, når i siger, at hans kvaliteter efterhånden former sig mod en klassisk frontangriber. Problemet er dog, at alt det plads, som han skaber sig nu, det kan han skabe, fordi han har udgangspunkt i venstre side.
Det handler naturligvis også om, at hans positioneringsevne er formidabel, men endnu mere handler det altså om, at han kan entrere feltet fra sin position, mens forsvarsspillerne allerede har fokus på Benzema.
Derfor synes jeg ingenlunde, at han skal spille på toppen alene, mens det kan gå med ham som angriber sammen med Benzema, selvom jeg klart ønsker han på venstre. Det er simpelthen den position - og den frihed, som han har på den position, der gør, at han skaber sig så mange målchancer.
Når jeg siger på toppen, mener jeg som han spillede i efteråret... Med fuld bevægelsesfrihed. Ikke som stationær targetman, men en bevægelig angriber der ligger bag Benzema:)
Det er faktisk meget lidt anderledes ift. hans nuværende rolle.
Det kræver så, at Rafa spiller 4-4-2. Ellers kan jeg ikke lige se, hvordan det kommer til at gå op i en 4-2-3-1?
Det er stort set ligegyldigt hvilke tal vi sætter på formationen... Det handler om hvilken rolle / bevægelsesfrihed Ronaldo får.
De seneste tre-fire sæsoner har Ronaldo tilbragt stort set lige så meget tid inde centralt eller på højrekanten, selvom han stod nævnt som VW. Jeg har holdt øje med positionsmåleren på realmadrid.com;)
Under Mou hed formationen også 4-2-3-1. Men det var faktisk en skæv 4-4-2, for Ronaldo og Benzema var angribere, mens di Maria var midtbanespiller. Jeg håber i øvrigt også, at Bale (eller hans erstatning) bliver gjort til midtbanespiller næste sæson.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
*****Ronaldo****Benzema*****
***Bale***Isco***James***Jese
Modric***Kroos***Casemiro***Illarra
Der mangler kvalitet, hvis der skal etableres mere systematisk rotation. Verratti er virkelig oplagt og helt dumt ville det ikke have været at beholde Hernandez.
Hvis rotationen ikke bliver mere systematisk end under Ancelotti, vil Benzema være et sidekick til Ronaldo med den estimerede 4-2-3-1. Det vil han ikke kunne leve med.
Hvis rotationen ikke bliver mere systematisk end under Ancelotti, vil et køb af Verratti være en karrierermæssig katastrofe for enten Verratti eller Isco, hvis Perez stadig holder på, at Ronaldo, Bale og James spiller hvis de ellers er spilleklar. Så rotationssystemet der vælges er lige så vigtig en faktor som opstillingen.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
6cero.com/a/susomateos/2015/jun/real-mad...rrar-fichajes/252518
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Real madrid emil
- Gæst
-
Men hvis vi skal ud at købe ind offensivt, synes jeg vi skal købe en til kanten, som har fart i benene og tør at udfordre modstanderens forsvar.
Vi havde det i Di Maria, men han skulle jo åbenbart sælges, ifølge mig var det en fejl at han blev solgt.
Asi asi asi gana el madrid. Hala madrid!!!!!
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
'A player that is under contract and leaves is because he wants to. Real has always respected contracts. Di Maria had financial requests that I considered legitimate but we couldn't satisfy them. I reiterate that we made him the best possible offer.
'With the exception of Cristiano, Di Maria would have been the highest paid at Real Madrid. Had we accepted his financial demands it would have created an unbalanced treatment that would have put the club's stability in danger.
'Di Maria left to Manchester for a fee that we considered fair and that is why the transfer was completed. We wish Di Maria the best professionally and personally.'
!Illa, Illa, Illa, Juanito Maravilla¡ !Hala Madrid¡!
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- RasmusKring
- Gæst
-
Han har angiveligt spillet en stor sæson i Vilarreal, og selvom jeg ikke tidligere har været fan af ham, så ser han rigtig god ud i følgende klip:
Er der nogen på forummet, der har fulgt ham i denne sæson? og har han spillet ligeså godt, som det forlyder?
PS. Jeg kan i øvrigt stærkt anbefale at følge ScoutNationHD på youtube. De leverer glimrende sammenklip af spilleres præstation. Så er det nemt at lave sin egen lille scouting report på en spiller.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
www.football-observatory.com/IMG/pdf/mr06_eng.pdf
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Kassow-Rossing
-
- Offline
- Bruger er blokkeret
-
Jeg føler mig rimelig enig med listen bortset fra Sterling ikke burde være i top 10 og måske heller ikke burde være med opad evolution.
Edit: I øvrigt dejligt at se at Angel di Maria er nede og være tæt på gratis ;)
Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- DarioGomez
-
- Offline
- Eduardo
-
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- ChrillRM14
-
- Offline
- Platin bruger
-
Neye skrev: Meget sjov liste, der sikkert godt kan give anledning til lidt debat. Særlig side 7 og 8
www.football-observatory.com/IMG/pdf/mr06_eng.pdf
Rigtig fed liste!
Hazard er godt nok meget værd, men det handler selvfølgelig også om hans unge alder. Ronaldos markedsværdi kommer ligeledes sandsynligvis til at falde støt fra nu af, da han er 30+.
Fatter ikke et muk af prisen på Sterling? Ikke engang for den halve pris skulle vi overveje at købe ham...
Isco er over Kane!
The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Storken
- Gæst
-
Hvis man kan kunne få Götze, Bruyne og Verratti for de priser, så ville jeg købe dem. Det er fremtidens stjerner. Özil er ligeledes undervurderet, men det er ikke noget nyt. Han er en fantastisk spiller i mine øjne.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
