Rygtebørsen XIX
- Inspektøren
- Gæst
-
Daniel skrev:
Inspektøren skrev: Neymar burde helt klart være foran Hazard af følgende årsager:
Begge spillere, spiller på venstrekanten.
Hazard er 24 år gammel. Neymar er 23 år.
Kigger man på statistikkerne, så er Neymar med længder overlegen. Og spille mæssigt, så vil jeg også foretrække Neymar.
Fra et marketings synspunkt, så er der ingen tvivl om, at Neymar er klar at foretrække. Efter CR7 og Messi, er han den største, når det kommer til business (salg af trøjer, reklamer, sponsorater osv.)
Neymar ender højst sandsynligt som nr. 3/2 ved Fifa Ballon D'or uddelingen for 2015.
Det er faktisk også lige før, at han bør være foran Messi, pga. alderen.
Jeg er ikke uenig, men tror simpelthen det skyldes, at Hazard spiller i engelsk fodbold, hvor priserne notorisk er højere. Det er eksempelvis også dybt godnat, at Eriksen er mere værd end Kroos.
Og Raheem Sterling: 54-60 mio. pund. Come on!
Sterling er god og han har et kæmpe potentiale, da han trods alt kun er 20 år gammel og oven i købet har en del erfaring topplan, taget hans alder i betragtning. Men når vi snakker 40+ mio. pund, så skal man ha' vist kvalitet regelmæssigt og der har simpelthen være al, al for langt mellem snapserne for den unge englænder.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Real madrid emil
- Gæst
-
Toni kroos.
Veratti.
Di Maria.
Matic.
Lewandowski.
Thomas Müller.
Manuel Neur.
Özil.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- raul7=kongen
-
- Offline
- Moderator
-
Inspektøren skrev:
Daniel skrev:
Inspektøren skrev: Neymar burde helt klart være foran Hazard af følgende årsager:
Begge spillere, spiller på venstrekanten.
Hazard er 24 år gammel. Neymar er 23 år.
Kigger man på statistikkerne, så er Neymar med længder overlegen. Og spille mæssigt, så vil jeg også foretrække Neymar.
Fra et marketings synspunkt, så er der ingen tvivl om, at Neymar er klar at foretrække. Efter CR7 og Messi, er han den største, når det kommer til business (salg af trøjer, reklamer, sponsorater osv.)
Neymar ender højst sandsynligt som nr. 3/2 ved Fifa Ballon D'or uddelingen for 2015.
Det er faktisk også lige før, at han bør være foran Messi, pga. alderen.
Jeg er ikke uenig, men tror simpelthen det skyldes, at Hazard spiller i engelsk fodbold, hvor priserne notorisk er højere. Det er eksempelvis også dybt godnat, at Eriksen er mere værd end Kroos.
Og Raheem Sterling: 54-60 mio. pund. Come on!
Sterling er god og han har et kæmpe potentiale, da han trods alt kun er 20 år gammel og oven i købet har en del erfaring topplan, taget hans alder i betragtning. Men når vi snakker 40+ mio. pund, så skal man ha' vist kvalitet regelmæssigt og der har simpelthen være al, al for langt mellem snapserne for den unge englænder.
Som nævnt med Kane. Tag Sterlings nationalitet i betragtning, så er det snarere for lavt sat. De britiske klubber er jo desperate efter britisk talent. Siger Andy Carroll nogen noget? ;)
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Inspektøren
- Gæst
-
raul7=kongen skrev:
Inspektøren skrev:
Daniel skrev:
Inspektøren skrev: Neymar burde helt klart være foran Hazard af følgende årsager:
Begge spillere, spiller på venstrekanten.
Hazard er 24 år gammel. Neymar er 23 år.
Kigger man på statistikkerne, så er Neymar med længder overlegen. Og spille mæssigt, så vil jeg også foretrække Neymar.
Fra et marketings synspunkt, så er der ingen tvivl om, at Neymar er klar at foretrække. Efter CR7 og Messi, er han den største, når det kommer til business (salg af trøjer, reklamer, sponsorater osv.)
Neymar ender højst sandsynligt som nr. 3/2 ved Fifa Ballon D'or uddelingen for 2015.
Det er faktisk også lige før, at han bør være foran Messi, pga. alderen.
Jeg er ikke uenig, men tror simpelthen det skyldes, at Hazard spiller i engelsk fodbold, hvor priserne notorisk er højere. Det er eksempelvis også dybt godnat, at Eriksen er mere værd end Kroos.
Og Raheem Sterling: 54-60 mio. pund. Come on!
Sterling er god og han har et kæmpe potentiale, da han trods alt kun er 20 år gammel og oven i købet har en del erfaring topplan, taget hans alder i betragtning. Men når vi snakker 40+ mio. pund, så skal man ha' vist kvalitet regelmæssigt og der har simpelthen være al, al for langt mellem snapserne for den unge englænder.
Som nævnt med Kane. Tag Sterlings nationalitet i betragtning, så er det snarere for lavt sat. De britiske klubber er jo desperate efter britisk talent. Siger Andy Carroll nogen noget? ;)
I England er der jo også de særlige regler om et vis antal engelsk spillere i truppen. Og, som du også selv påpeger, at der er et lavt udbud af engelske fodboldspillere med kvalitet, så vil prisen derfor også være meget høj på unge engelske spillere med et stort potentiale, eller bare, som med Carroll, når spilleren scoret masser af mål i en halv til hel sæson.
Men for klubber i Spanien, Italien, Tyskland og Frankrig, så giver det ingen mening overhovedet at gå med til de priser, da ligaerne i de nævnte lande ikke har behov for et minimum af engelske spillere.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- raul7=kongen
-
- Offline
- Moderator
-
Inspektøren skrev:
raul7=kongen skrev:
Inspektøren skrev:
Daniel skrev:
Inspektøren skrev: Neymar burde helt klart være foran Hazard af følgende årsager:
Begge spillere, spiller på venstrekanten.
Hazard er 24 år gammel. Neymar er 23 år.
Kigger man på statistikkerne, så er Neymar med længder overlegen. Og spille mæssigt, så vil jeg også foretrække Neymar.
Fra et marketings synspunkt, så er der ingen tvivl om, at Neymar er klar at foretrække. Efter CR7 og Messi, er han den største, når det kommer til business (salg af trøjer, reklamer, sponsorater osv.)
Neymar ender højst sandsynligt som nr. 3/2 ved Fifa Ballon D'or uddelingen for 2015.
Det er faktisk også lige før, at han bør være foran Messi, pga. alderen.
Jeg er ikke uenig, men tror simpelthen det skyldes, at Hazard spiller i engelsk fodbold, hvor priserne notorisk er højere. Det er eksempelvis også dybt godnat, at Eriksen er mere værd end Kroos.
Og Raheem Sterling: 54-60 mio. pund. Come on!
Sterling er god og han har et kæmpe potentiale, da han trods alt kun er 20 år gammel og oven i købet har en del erfaring topplan, taget hans alder i betragtning. Men når vi snakker 40+ mio. pund, så skal man ha' vist kvalitet regelmæssigt og der har simpelthen være al, al for langt mellem snapserne for den unge englænder.
Som nævnt med Kane. Tag Sterlings nationalitet i betragtning, så er det snarere for lavt sat. De britiske klubber er jo desperate efter britisk talent. Siger Andy Carroll nogen noget? ;)
I England er der jo også de særlige regler om et vis antal engelsk spillere i truppen. Og, som du også selv påpeger, at der er et lavt udbud af engelske fodboldspillere med kvalitet, så vil prisen derfor også være meget høj på unge engelske spillere med et stort potentiale, eller bare, som med Carroll, når spilleren scoret masser af mål i en halv til hel sæson.
Men for klubber i Spanien, Italien, Tyskland og Frankrig, så giver det ingen mening overhovedet at gå med til de priser, da ligaerne i de nævnte lande ikke har behov for et minimum af engelske spillere.
Og så er vi jo enige. De er med andre ord korrekt vurderet objektivt, for nogle klubber skal nok være klar med pengepungen(læs: de engelske), men for os skal vi nok hellere holde os væk. Som med f.eks. B...
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Inspektøren skrev:
I England er der jo også de særlige regler om et vis antal engelsk spillere i truppen. Og, som du også selv påpeger, at der er et lavt udbud af engelske fodboldspillere med kvalitet, så vil prisen derfor også være meget høj på unge engelske spillere med et stort potentiale, eller bare, som med Carroll, når spilleren scoret masser af mål i en halv til hel sæson.
Men for klubber i Spanien, Italien, Tyskland og Frankrig, så giver det ingen mening overhovedet at gå med til de priser, da ligaerne i de nævnte lande ikke har behov for et minimum af engelske spillere.
Det er nok rigtigt set.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Marco Verratti: Mission Impossible
Madrid withdraw their interest for the Italian midfield player as the French club were threatening to talk to Cristiano.
as.com/diarioas/2015/06/10/english/1433919560_449388.html
Så er den vist "afviklet"
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Neye skrev:
Marco Verratti: Mission Impossible
Madrid withdraw their interest for the Italian midfield player as the French club were threatening to talk to Cristiano.
as.com/diarioas/2015/06/10/english/1433919560_449388.html
Så er den vist "afviklet"
"as the French club were threatening to talk to Cristiano"
Haha, det tror jeg næppe. Men man kan sagtens forstå PSG i forhold til deres store ønske om at beholde Veratti. Han er jo deres Modric.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Fondo_Sur skrev:
Neye skrev:
Marco Verratti: Mission Impossible
Madrid withdraw their interest for the Italian midfield player as the French club were threatening to talk to Cristiano.
as.com/diarioas/2015/06/10/english/1433919560_449388.html
Så er den vist "afviklet"
"as the French club were threatening to talk to Cristiano"
Haha, det tror jeg næppe. Men man kan sagtens forstå PSG i forhold til deres store ønske om at beholde Veratti. Han er jo deres Modric.
Nu mangler vi bare, at Real kommer ud med en officiel meddelelse om at de ikke er interesseret i Verratti :)
Her en interessant artikel om midtbanesituationen bleacherreport.com/articles/2485940-real...gba-and-isco-rumours
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Siempre Madrid
-
- Offline
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Neye skrev:
Fondo_Sur skrev:
Neye skrev:
Marco Verratti: Mission Impossible
Madrid withdraw their interest for the Italian midfield player as the French club were threatening to talk to Cristiano.
as.com/diarioas/2015/06/10/english/1433919560_449388.html
Så er den vist "afviklet"
"as the French club were threatening to talk to Cristiano"
Haha, det tror jeg næppe. Men man kan sagtens forstå PSG i forhold til deres store ønske om at beholde Veratti. Han er jo deres Modric.
Nu mangler vi bare, at Real kommer ud med en officiel meddelelse om at de ikke er interesseret i Verratti :)
Her en interessant artikel om midtbanesituationen bleacherreport.com/articles/2485940-real...gba-and-isco-rumours
Skal Real Madrid udsende sådan en - igen?
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Siempre Madrid skrev: Skal Real Madrid udsende sådan en - igen?
:) hvem ved hvad de vil gøre for at lukke den med Ronaldo.
L´Equipe: Paris SG arbejder intenst på at hente Cristiano Ronaldo
Ifølge franske L´Equipe arbejder Paris SG allerede nu på en plan, som skal bringe Cristiano Ronaldo til den franske hovedstad om et år.
I øjeblikket er de franske mestre afskåret fra at hente portugiseren på grund af Financial Fair Play, men man arbejder på at finde veje til at omgås de regler og herefter vil man angiveligt være klar til at byde på Cristiano Ronaldo.
Paris SG-præsident Nasser Al-Khelaifi skal angiveligt stå klar med en check på 125 millioner € til Real Madrid
EDIT: Har de officielt afvist at være interesseret i Verratti som de gjorde det med Pogba?
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
