Rygtebørsen XIX

11 år 1 uge siden #1453 af Siempre Madrid
Besvaret af Siempre Madrid på emne Rygtebørsen XIX

Storken skrev: Kanes pris er helt hen i vejret. Han er jo reelt ikke god til noget som helst. Én sæson med mange mål er ikke et bevis for noget som helst (groft sagt).

Hvis man kan kunne få Götze, Bruyne og Verratti for de priser, så ville jeg købe dem. Det er fremtidens stjerner. Özil er ligeledes undervurderet, men det er ikke noget nyt. Han er en fantastisk spiller i mine øjne.


Det med Özil siger du jo kun, fordi han festede med Neymar i Berlin i lørdags ;-)

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Følgende bruger(e) sagde tak: Daniel

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

11 år 1 uge siden #1454 af Madridista hasta la muerte

Neye skrev: Umiddelbart - hvis man skal tro rygterne med en 4-2-3-1 må råskitsen aktuelt være som her:

*****Ronaldo****Benzema*****
***Bale***Isco***James***Jese
Modric***Kroos***Casemiro***Illarra


Hvis vi også må bruge forsvarsspillere, så er jeg klar på den opstilling!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

11 år 1 uge siden #1455 af raul7=kongen
Besvaret af raul7=kongen på emne Rygtebørsen XIX

Storken skrev: Kanes pris er helt hen i vejret. Han er jo reelt ikke god til noget som helst. Én sæson med mange mål er ikke et bevis for noget som helst (groft sagt).

Hvis man kan kunne få Götze, Bruyne og Verratti for de priser, så ville jeg købe dem. Det er fremtidens stjerner. Özil er ligeledes undervurderet, men det er ikke noget nyt. Han er en fantastisk spiller i mine øjne.


Måske, men meget kendetegnende for Özils karriere, så er de fleste af holdets titler i pokalturneringer. Özils svaghed har altid været de kedelige midtugekampe i vinterperioden og bundniveauet i disse. Derfor er det vel egentlig meget sigende, at han ikke er mere værd, trods det høje topniveau.

Omkring Kane er jeg delvist enig, men man må bare tage i betragtning, at britiske spillere er mere værd end resten af verdens - simpelthen fordi de er britiske. Derfor giver det vel fin mening, men af samme årsag bør spanske klubber også overveje at kigge til andre landes spillere i stedet.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

11 år 1 uge siden #1456 af Neye
Besvaret af Neye på emne Rygtebørsen XIX

Madridista hasta la muerte skrev:

Neye skrev: Umiddelbart - hvis man skal tro rygterne med en 4-2-3-1 må råskitsen aktuelt være som her:

*****Ronaldo****Benzema*****
***Bale***Isco***James***Jese
Modric***Kroos***Casemiro***Illarra


Hvis vi også må bruge forsvarsspillere, så er jeg klar på den opstilling!


:) Rotationsstammen for forsvaret skal vi da også have med, selv om jeg ikke tror der er den store uenighed om opstillingen der:

Aktuel 20 mands rotationsstamme til en 4.2.3.1:

*****Ronaldo****Benzema*****
***Bale***Isco***James***Jese
****Modric****Kroos****Casemiro****Illarra
Danilo***Carvajal***Pepe***Varane***Ramos***Marcello***Coentrao
***De Gea***Casillas***Navas***

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

11 år 1 uge siden #1457 af Sebberg
Besvaret af Sebberg på emne Rygtebørsen XIX
Interessant liste selvom jeg er noget undrende over Modric pris på 22 mio. Ganske rigtigt er han oppe i alderen, men jeg synes personligt, at han er i top 3 af verdens bedste midtbanespillere, og det er han nok i et par sæsoner endnu. Så er 150 mio. kr. et greb i lommen!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

11 år 1 uge siden #1458 af SR4
Besvaret af SR4 på emne Rygtebørsen XIX
Neymar burde ligge nr 1, taget hans alder og niveau i betragtning. Dernæst kommer Messi og Ronaldo/Hazard

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

11 år 1 uge siden #1459 af Fondo_Sur
Besvaret af Fondo_Sur på emne Rygtebørsen XIX
Sæt Neymar på Hazards position i Chelsea, så vil alle "mainstream" fodboldfans pludseligt opdage det egenlige styrkeforhold mellem Neymar og Hazard. Neymar er meget mere værd.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Real madrid emil
  • Gæst
  • Gæst
11 år 1 uge siden #1460 af Real madrid emil
Besvaret af Real madrid emil på emne Rygtebørsen XIX
Så er det officielt, khedira skifter til Juventus.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Inspektøren
  • Gæst
  • Gæst
11 år 1 uge siden #1461 af Inspektøren
Besvaret af Inspektøren på emne Rygtebørsen XIX
Neymar burde helt klart være foran Hazard af følgende årsager:

Begge spillere, spiller på venstrekanten.
Hazard er 24 år gammel. Neymar er 23 år.
Kigger man på statistikkerne, så er Neymar med længder overlegen. Og spille mæssigt, så vil jeg også foretrække Neymar.
Fra et marketings synspunkt, så er der ingen tvivl om, at Neymar er klar at foretrække. Efter CR7 og Messi, er han den største, når det kommer til business (salg af trøjer, reklamer, sponsorater osv.)
Neymar ender højst sandsynligt som nr. 3/2 ved Fifa Ballon D'or uddelingen for 2015.

Det er faktisk også lige før, at han bør være foran Messi, pga. alderen.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

11 år 1 uge siden #1462 af Daniel
Besvaret af Daniel på emne Rygtebørsen XIX

Inspektøren skrev: Neymar burde helt klart være foran Hazard af følgende årsager:

Begge spillere, spiller på venstrekanten.
Hazard er 24 år gammel. Neymar er 23 år.
Kigger man på statistikkerne, så er Neymar med længder overlegen. Og spille mæssigt, så vil jeg også foretrække Neymar.
Fra et marketings synspunkt, så er der ingen tvivl om, at Neymar er klar at foretrække. Efter CR7 og Messi, er han den største, når det kommer til business (salg af trøjer, reklamer, sponsorater osv.)
Neymar ender højst sandsynligt som nr. 3/2 ved Fifa Ballon D'or uddelingen for 2015.

Det er faktisk også lige før, at han bør være foran Messi, pga. alderen.


Jeg er ikke uenig, men tror simpelthen det skyldes, at Hazard spiller i engelsk fodbold, hvor priserne notorisk er højere. Det er eksempelvis også dybt godnat, at Eriksen er mere værd end Kroos.
Følgende bruger(e) sagde tak: raul7=kongen, andreashn, Inspektøren

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

11 år 1 uge siden #1463 af Neye
Besvaret af Neye på emne Rygtebørsen XIX
Det kunne faktisk godt se ud som om spillerne fra PL er en kende overvurderet

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

11 år 1 uge siden #1464 af Fondo_Sur
Besvaret af Fondo_Sur på emne Rygtebørsen XIX
@Neye
Det ér de. Banker hovedet i vægen hvis vi eksempelvis henter Sterling.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum