Rygtebørsen XIX

11 år 2 uger siden #1381 af Kassow-Rossing
Besvaret af Kassow-Rossing på emne Rygtebørsen XIX
Som flere har været inde på må vi for alt i verden ikke sælge Varane.

Derudover har jeg aldrig støttet det argument at både Bale og Benzema vil blive bedre fodboldspillere af et Ronaldo salg. Faktisk er det uhyre dumt at sælge de spillere, der gør det godt, og beholde de spillere, der underpræsterer. Hvad gør vi hvis Bale og Benzema begge falder yderligere i niveau så snart Ronaldo er solgt og ikke længere kan trække halvdelen af modstandernes opmærksomhed i forsvaret?

Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)
Følgende bruger(e) sagde tak: Doc.juego

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

11 år 2 uger siden #1382 af Vildfaren
Besvaret af Vildfaren på emne Rygtebørsen XIX
I forhold til Ronaldo, som jeg i hvert har nævnt flere gange er han jo altså ikke garant for pokaler.
Og grunden til, at jeg ikke har noget problem med, at skippe ham afsted til den rigtige pris er, at jeg ikke mener at han gør holdet bedre. Han har en en positiv indvirkning på holdets resultater, men jeg ser ham ikke gøre holdet meget bedre, da det hele drejer sig om ham på banen.

Og husk lige at vi vandt pokaler i 2007 og 2008 uden ham. Sjov lille detalje fra 2008 var, at vores topscorer var Raul med "kun" 18 mål.
Vi behøver altså ikke en spiller der laver 50 mål, for at blive mestre.

Det kan godt være, at jeg ikke altid har ret, men jeg tager aldrig fejl...
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

11 år 2 uger siden #1383 af Neye
Besvaret af Neye på emne Rygtebørsen XIX

r-mb-q skrev:

Neye skrev: Jeg er helt enig. Varane er en af de kommende superstjerner på hans plads. Men 150 mio € er virkelig mange penge.

Varane vurderes på transfermarkt.com til en værdi på 25 mio € plus en evt. værditivækst fra januar til juni 15.
Bale er på samme site vurderet til en markedsværdi på 80 mio € + en evt. tilvækst fra januar til juni 15

Bale er som jeg ser det, ikke steget i værdi
Varane er steget en del i perioden og jeg ville vurdere ham til en markedsværdi på 30-35 mio €

Bale 80 mio
Varane 35 mio
Samlet værdi 115 mio

Så er der 35 mio € til at dække tabet af den overpris Perez betalt for at få Bale og evt. til at dække merprisen for et nyindkøb til Varanes plads.

Jeg siger ja, selv om jeg synes Varane er en fantastisk midterforsvar med en kæmpe udviklingspotentiale. Simpelthen pga. gevinsten ved at komme af med Bale er så stor. Hvis bare vi kunne nøjes med at sælge Bale ville det være ok med mig men så får vi nok ikke de penge som der antydes.


Men hvorfor sælge når vi ikke har brug for pengene???? Som Madrid2000 siger.. VI ER REAL MADRID! :)


Det skal forstås sådan, at hvis vi kan komme af med Bale, skal vi gøre det. At så Varane er med i den nævnte pris er lidt af en bet men okay, vi får godt nok også mange penge for ham, så alt i alt en rimelig god forretning, hvis det er prisen for at komme af med Bale.....

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

11 år 2 uger siden #1384 af Daniel
Besvaret af Daniel på emne Rygtebørsen XIX

Vildfaren skrev: I forhold til Ronaldo, som jeg i hvert har nævnt flere gange er han jo altså ikke garant for pokaler.
Og grunden til, at jeg ikke har noget problem med, at skippe ham afsted til den rigtige pris er, at jeg ikke mener at han gør holdet bedre. Han har en en positiv indvirkning på holdets resultater, men jeg ser ham ikke gøre holdet meget bedre, da det hele drejer sig om ham på banen.

Og husk lige at vi vandt pokaler i 2007 og 2008 uden ham. Sjov lille detalje fra 2008 var, at vores topscorer var Raul med "kun" 18 mål.
Vi behøver altså ikke en spiller der laver 50 mål, for at blive mestre.


Det alligevel påfaldende, at Real Madrid siden Ronaldos ankomst i 2009 har deltaget i fem Champions League-semifinaler og en finale. Ronaldo er vigtig for Real Madrid, om end jeg er ganske enig i din konklusion. Jeg savner et spanske mesterskab, og vil gerne bytte fire Champions League-semifinaler ud med fire spanske mesterskaber. Jeg er dog overbevist om, at Ronaldo siden sin ankomst har været med til at hæve overliggeren i Real Madrid; vi er igen blandt det absolut bedste hold i verden. Det har Ronaldo stor andel i!

Jeg tror Ronaldo spiller én sæson mere i Real Madrid, og så skilles vejene formentlig. Lad os se, hvad det kommer til at resultere i.
Følgende bruger(e) sagde tak: ElMadrid

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

11 år 2 uger siden #1385 af Vildfaren
Besvaret af Vildfaren på emne Rygtebørsen XIX
Der er ingen tvivl om at Ronaldo er helt speciel og heller ikke, at vi havde brug for en at være stolt af.
Og han har også været en del af vores retur til toppen. Og han skal heller ingen steder, hvis nogen tror de skal have ham billigt.

I min optik er det bare lidt en to sider sag, at have den mand på holdet. Hans personlige bidrag offensivt er uvurderlige, hvorimod han fejler med resten. Og er han misfornøjet, så sænker han næsten vores hold med sin blotte tilstedeværelse.

Min holdning er, at han enten hjælper holdet fuldt ud og vi ser lidt mindre mål fra ham. Ellers tager jeg gerne imod en check på 100mio. pund og finder en der vil hjælpe fuldt ud. Reus kunne sagtens være den spiller.

Jeg bytter gerne portugisisk elegance/arrogance ud med tysk slid/hårdt arbejde, hvis der ryger 100mio. pund med den ene vej. ;)

Det kan godt være, at jeg ikke altid har ret, men jeg tager aldrig fejl...
Sidste redigering: 11 år 2 uger siden ved Vildfaren.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

11 år 2 uger siden #1386 af safari
Besvaret af safari på emne Rygtebørsen XIX

Vildfaren skrev: Der er ingen tvivl om at Ronaldo er helt speciel og heller ikke, at vi havde brug for en at være stolt af.
Og han har også været en del af vores retur til toppen. Og han skal heller ingen steder, hvis nogen tror de skal have ham billigt.

I min optik er det bare lidt en to sider sag, at have den mand på holdet. Hans personlige bidrag offensivt er uvurderlige, hvorimod han fejler med resten. Og er han misfornøjet, så sænker han næsten vores hold med sin blotte tilstedeværelse.

Min holdning er, at han enten hjælper holdet fuldt ud og vi ser lidt mindre mål fra ham. Ellers tager jeg gerne imod en check på 100mio. pund og finder en der vil hjælpe fuldt ud. Reus kunne sagtens være den spiller.

Jeg bytter gerne portugisisk elegance/arrogance ud med tysk slid/hårdt arbejde, hvis der ryger 100mio. pund med den ene vej. ;)


Nu skal jeg ikke være personen der leger ekspert indenfor fodboldtransfers, men er det overhovedet realistisk at få så meget for Ronaldo? Altså han ligger jo sammen med Messi på et niveau der er uhyre langt over alle andre, bare man alene ser på deres mål og assists, men manden er jo 30 år, er det ikke ved at være på nuværende tidspunkt at hans transferværdi burde "styrtdykke"?

Barcelona fan :)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

11 år 2 uger siden #1387 af Vildfaren
Besvaret af Vildfaren på emne Rygtebørsen XIX
Indtil videre virker det ikke som om, at han har tænkt sig at stoppe med at score. Og hans marketing og signalværdi er helt unik. Det er skide ligegyldigt lige nu med hans alder. For f.eks United vil han være den hjemvendte søn og de har via deres Chevrolet-aftale pengene til det.

100 mio. Pund ville jeg personligt gøre det uden at blinke. Men mindre kunne også gøre det, men tilbuddet skal være godt.

Det kan godt være, at jeg ikke altid har ret, men jeg tager aldrig fejl...
Sidste redigering: 11 år 2 uger siden ved Vildfaren.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

11 år 2 uger siden #1388 af Pelle
Besvaret af Pelle på emne Rygtebørsen XIX

safari skrev:

Vildfaren skrev: Der er ingen tvivl om at Ronaldo er helt speciel og heller ikke, at vi havde brug for en at være stolt af.
Og han har også været en del af vores retur til toppen. Og han skal heller ingen steder, hvis nogen tror de skal have ham billigt.

I min optik er det bare lidt en to sider sag, at have den mand på holdet. Hans personlige bidrag offensivt er uvurderlige, hvorimod han fejler med resten. Og er han misfornøjet, så sænker han næsten vores hold med sin blotte tilstedeværelse.

Min holdning er, at han enten hjælper holdet fuldt ud og vi ser lidt mindre mål fra ham. Ellers tager jeg gerne imod en check på 100mio. pund og finder en der vil hjælpe fuldt ud. Reus kunne sagtens være den spiller.

Jeg bytter gerne portugisisk elegance/arrogance ud med tysk slid/hårdt arbejde, hvis der ryger 100mio. pund med den ene vej. ;)


Nu skal jeg ikke være personen der leger ekspert indenfor fodboldtransfers, men er det overhovedet realistisk at få så meget for Ronaldo? Altså han ligger jo sammen med Messi på et niveau der er uhyre langt over alle andre, bare man alene ser på deres mål og assists, men manden er jo 30 år, er det ikke ved at være på nuværende tidspunkt at hans transferværdi burde "styrtdykke"?


Hvorfor burde den styrtdykke, når han holder niveau? Altså vi er enige om, at man nok ikke får det samme, som man gav for ham. Men manden har lige haft sin bedste sæson rent scoringsmæssigt nogensinde, så han kan da lidt endnu. Jeg vil mene realistisk pris for Ronaldo d.d. Ligger på 90 mio.

"Maybe they hate me because I'm too good."
Sidste redigering: 11 år 2 uger siden ved Pelle.
Følgende bruger(e) sagde tak: Vildfaren

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

11 år 2 uger siden #1389 af Vinícius
Besvaret af Vinícius på emne Rygtebørsen XIX

Vildfaren skrev: Der er ingen tvivl om at Ronaldo er helt speciel og heller ikke, at vi havde brug for en at være stolt af.
Og han har også været en del af vores retur til toppen. Og han skal heller ingen steder, hvis nogen tror de skal have ham billigt.

I min optik er det bare lidt en to sider sag, at have den mand på holdet. Hans personlige bidrag offensivt er uvurderlige, hvorimod han fejler med resten. Og er han misfornøjet, så sænker han næsten vores hold med sin blotte tilstedeværelse.

Min holdning er, at han enten hjælper holdet fuldt ud og vi ser lidt mindre mål fra ham. Ellers tager jeg gerne imod en check på 100mio. pund og finder en der vil hjælpe fuldt ud. Reus kunne sagtens være den spiller.

Jeg bytter gerne portugisisk elegance/arrogance ud med tysk slid/hårdt arbejde, hvis der ryger 100mio. pund med den ene vej. ;)


Noget kunne tyde på, at Benitez ikke vil frede hverken Ronaldo eller Bale. Jeg skal ikke kunne sige, om Ancelotti har givet Ronaldo en fri rolle på holdet, eller om han selv har krævet det, men jeg tror, at vi med Benitez får en Ronaldo, der arbejder mere for holdet. Vi har faktisk set det i nogle kampe her i foråret, hvor han har jagtet forsvaret for at generobre bolden som en angriber bør gøre. Men igen, han er ved at være oppe i alderen, så der må komme en balance, hvor han ikke løber så meget, eller at han har mere tid på bænken :)

Jeg ser frem til næste sæson. Får vi Veratti og backups til de solgte spillere, samt en ekstra ung stærk angriber, bliver det forhåbentlig en god sæson. Jeg tror på det! :) Og drop nu Pogba, han er så overvurderet i min optik! Jeg så hellere en rigtig defensiv midtbane, men mon ikke vi er heldige at få sådan en? ;)

Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

11 år 2 uger siden #1390 af Damholt
Besvaret af Damholt på emne Rygtebørsen XIX
Jeg kan ikke helt gennemskue, hvorfor vi pludselig er blevet så ivrige efter at skyde rygter ned ved at publicere disse officielle statements (som med Pogba og Veratti), der afviser, at vi er i kontakt med en given spiller. Jeg ser et par forskellige muligheder, men måske andre kan byde ind på dette område.

1. Florentino og resten af ledelsen er trætte af agenter og klubbers konstante kamp for at presse prisen i vejret på en given spiller, og derfor afviser man enhver forbindelse for at få arbejdsro til rent faktisk at tale med enten klub eller spiller.

2. Man er pludselig blevet utrolig retskaffen og følger nu reglerne om, at man ikke må tale med en spiller, der er på kontrakt i en anden klub.

3. Man er ganske enkelt ikke interesseret i spilleren og gider ikke bruge tid på at skulle besvare spørgsmål fra højre og venstre igennem en lang sommer.

4. En helt fjerde grund, som I måske har et forslag til?

Tankevækkende er det dog, at vi ikke har set et statement angående De Gea, hvor der om noget har været meget snak i medierne. Såfremt den handel regnes for nærmest lukket, så må det kunne udledes, at hvis vi ikke publicerer et statement om en spiller, så er han på vej til klubben... Er det tegn på, at Julien Faubert står over for sin næste storhedstid i Kongeklubben? Jeg har i hvert fald ikke læst noget statement om ham endnu...

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

11 år 2 uger siden #1391 af madrid2000
Besvaret af madrid2000 på emne Rygtebørsen XIX
^^^^
Jeg skyder på nr. 1.

Klubben er vel bare træt af, at blive misbrugt af klubber og agenter til at presse løbninger og transfersummer i vejret.

Jeg læste engang at dengang Guadiola gjorde det klart, at han ikke gad Zlatan, så for at tage hævn, så påstod Zlatan og hans agent, at den eneste klub som de vil skifte til var Real Madrid. Men i virkeligheden var vi slet ikke interesseret. Så ente det med, at Barca Præsident solgte til Milan, selvom buddet var markant under Zlatans værdig fordi de ikke ville sælge til Real Madrid.

Det nok en af grundende til, at man ikke kan lide Mino Raiola, Zlatans, Pogba, Balotelis agents.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

11 år 2 uger siden #1392 af Roesen7
Besvaret af Roesen7 på emne Rygtebørsen XIX
@Damholt
Jeg tror grunden ligger primært i nr. 2. Vi er i forvejen i FIFAs søgelys grundet handel med unge spillere og derfor forsøger man at holde sin sti ren, så yderligere anklager ikke styrker den sag der kører mod os.

Men en interessant point omkring, at den spiller vi kædes mest sammen med, de Gea.

No soy Madridista de corazón, porque el corazón un dia para. Soy Madridista de alma, porque el alma es eterna.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum