Rygtebørsen XIX

11 år 2 uger siden #1405 af Real HWL
Besvaret af Real HWL på emne Rygtebørsen XIX

Kassow-Rossing skrev: Roesen og Real HWL læste I ikke at jeg forsøgte at trække min dumhed tilbage? ;) Træd bare på en mand, der ligger ned ;) :P


Haha, det ser jeg først nu :) Op på hesten igen ;)
Følgende bruger(e) sagde tak: Roesen7

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • r-mb-q
  • r-mb-q's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Guld bruger
  • Guld bruger
  • Soy un Madridista! Hoy, Mañana, Siempre
11 år 2 uger siden #1406 af r-mb-q
Besvaret af r-mb-q på emne Rygtebørsen XIX

Neye skrev:

r-mb-q skrev:

Neye skrev: Jeg er helt enig. Varane er en af de kommende superstjerner på hans plads. Men 150 mio € er virkelig mange penge.

Varane vurderes på transfermarkt.com til en værdi på 25 mio € plus en evt. værditivækst fra januar til juni 15.
Bale er på samme site vurderet til en markedsværdi på 80 mio € + en evt. tilvækst fra januar til juni 15

Bale er som jeg ser det, ikke steget i værdi
Varane er steget en del i perioden og jeg ville vurdere ham til en markedsværdi på 30-35 mio €

Bale 80 mio
Varane 35 mio
Samlet værdi 115 mio

Så er der 35 mio € til at dække tabet af den overpris Perez betalt for at få Bale og evt. til at dække merprisen for et nyindkøb til Varanes plads.

Jeg siger ja, selv om jeg synes Varane er en fantastisk midterforsvar med en kæmpe udviklingspotentiale. Simpelthen pga. gevinsten ved at komme af med Bale er så stor. Hvis bare vi kunne nøjes med at sælge Bale ville det være ok med mig men så får vi nok ikke de penge som der antydes.


Men hvorfor sælge når vi ikke har brug for pengene???? Som Madrid2000 siger.. VI ER REAL MADRID! :)


Det skal forstås sådan, at hvis vi kan komme af med Bale, skal vi gøre det. At så Varane er med i den nævnte pris er lidt af en bet men okay, vi får godt nok også mange penge for ham, så alt i alt en rimelig god forretning, hvis det er prisen for at komme af med Bale.....


Jeg man bare ikke se hvem vi kan få ind istedet... Altså der er selvfølgelig mange...
Men bare hvem der kan og vil...

Soy un Madridista! Hoy, Mañana, Siempre

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

11 år 2 uger siden #1407 af Neye
Besvaret af Neye på emne Rygtebørsen XIX

r-mb-q skrev:

Neye skrev:

r-mb-q skrev:

Neye skrev: Jeg er helt enig. Varane er en af de kommende superstjerner på hans plads. Men 150 mio € er virkelig mange penge.

Varane vurderes på transfermarkt.com til en værdi på 25 mio € plus en evt. værditivækst fra januar til juni 15.
Bale er på samme site vurderet til en markedsværdi på 80 mio € + en evt. tilvækst fra januar til juni 15

Bale er som jeg ser det, ikke steget i værdi
Varane er steget en del i perioden og jeg ville vurdere ham til en markedsværdi på 30-35 mio €

Bale 80 mio
Varane 35 mio
Samlet værdi 115 mio

Så er der 35 mio € til at dække tabet af den overpris Perez betalt for at få Bale og evt. til at dække merprisen for et nyindkøb til Varanes plads.

Jeg siger ja, selv om jeg synes Varane er en fantastisk midterforsvar med en kæmpe udviklingspotentiale. Simpelthen pga. gevinsten ved at komme af med Bale er så stor. Hvis bare vi kunne nøjes med at sælge Bale ville det være ok med mig men så får vi nok ikke de penge som der antydes.


Men hvorfor sælge når vi ikke har brug for pengene???? Som Madrid2000 siger.. VI ER REAL MADRID! :)


Det skal forstås sådan, at hvis vi kan komme af med Bale, skal vi gøre det. At så Varane er med i den nævnte pris er lidt af en bet men okay, vi får godt nok også mange penge for ham, så alt i alt en rimelig god forretning, hvis det er prisen for at komme af med Bale.....


Jeg man bare ikke se hvem vi kan få ind istedet... Altså der er selvfølgelig mange...
Men bare hvem der kan og vil...


Varane er god og han bliver sikkert en af de bedste på pladsen. Hvis han ryger i en handel med United, så ville jeg personligt gå efter enten Benatia eller Javi Martines fra Bayern. De er i samme "liga" som Varane
Sidste redigering: 11 år 2 uger siden ved Neye.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

11 år 2 uger siden #1408 af Dios
Besvaret af Dios på emne Rygtebørsen XIX
Jeg forstår ikke helt argumentet eller rygtet med Bale og Varane til United.

For mig står det helt klart, og 2 milliarder ville ikke engang være nok til at sælge Varane. Hvis vi vil have en anden forsvarspiller, så køber vi ham, men ikke på bekostning af det nok største forsvarstalent verden nogensinde har set. Pengene er vores sidste problem.

Min undren går dog mere på hvad der får folk til at tro, at United kun er interesserede i at få begge 2 som en pakkeløsning? Bale bliver vel ikke mindre attraktiv for United, hvis Varane ikke er til salg? Det er vel ikke sådan, at tilbuddet helt falder til jorden, hvis man takker nej tak, som jeg selvfølgelig håber vi gør.
Jeg håber inderligt Bale er fortid i klubben til sommer, men slet ikke på bekostning af Varane.

Det logiske ville nok være, at de 100 var for Bale, og de 50 var for Varane, så lad os dog bare sælge Bale for de 100 og glemme alt om ham!

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: M_linding

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

11 år 2 uger siden #1409 af Neye
Besvaret af Neye på emne Rygtebørsen XIX

Dios skrev: Jeg forstår ikke helt argumentet eller rygtet med Bale og Varane til United.

For mig står det helt klart, og 2 milliarder ville ikke engang være nok til at sælge Varane. Hvis vi vil have en anden forsvarspiller, så køber vi ham, men ikke på bekostning af det nok største forsvarstalent verden nogensinde har set. Pengene er vores sidste problem.

Min undren går dog mere på hvad der får folk til at tro, at United kun er interesserede i at få begge 2 som en pakkeløsning? Bale bliver vel ikke mindre attraktiv for United, hvis Varane ikke er til salg? Det er vel ikke sådan, at tilbuddet helt falder til jorden, hvis man takker nej tak, som jeg selvfølgelig håber vi gør.
Jeg håber inderligt Bale er fortid i klubben til sommer, men slet ikke på bekostning af Varane.

Det logiske ville nok være, at de 100 var for Bale, og de 50 var for Varane, så lad os dog bare sælge Bale for de 100 og glemme alt om ham!


Jeg deler fuldt ud dine håb om at handlen kun delvist bliver til noget og selvfølgelig kan handlen effektueres med kun den ene. Tror rygtet er sandt nok men en del af nogle forhandlinger, hvor Real har smidt så højt et beløb i puljen for Bale, at United har sagt ok men så vil vi altså også have Varane med i prisen, og så hævet prisen lidt mere for at få Varane billigere end ellers muligt. Og jeg tror da langt fra de er færdige med at handle.
Når det er sagt, så er beløbet så stort for de to, at Real sagtens kunne erstatte Varane med en verdensklassespiller på posten. Det burde der være luft til, så på den måde synes jeg handlen ville være ok, for så slap vi af med Bale. Men jeg synes det er fair, at synes det er en for stor kamel at sluge, hvis Varane skulle ryge for at få opfyldt det ønske. Varane er god men hans potentiale er kæmpe stort

EDIT: Manchester United er - og har meget længe været vilde med at få fat i Varane: Prøv at rulle ned af det site her: talksport.com/raphael-varane

De ser vist samme potentiale som vi :)
Sidste redigering: 11 år 2 uger siden ved Neye.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

11 år 2 uger siden #1410 af Pelle
Besvaret af Pelle på emne Rygtebørsen XIX
Hverken Martinez eller Benatia er ligeså komplette forsvarsspillere som Varane. Ydermere er de henholdsvis 26 og 28 år.
At købe en 26 årig forsvarsspiller kunne måske gå, men ikke på bekostning af vores 22-årige wonderkid.

Det her med at smide en masse penge efter en spiller, der er 28 år, det forstår jeg ikke. Det er også derfor jeg som udgangspunkt er imod et Agüero-køb. Vi har dem i max. 4 sæsoner på højeste niveaue.

Men surprise surprise. Jeg synes ikke vi skal sælge hverken Varane eller Bale. Hvis Bale kommer tilbage til sin venstrekant, så tror jeg, at vi ser det bedste af ham. Dét kombineret med en anderledes fodbold tilgang til fodbolden fra Rafas side betyder, at han for alvor kan blomstre i næste sæson.

Bales første sæson var suveræn. Denne sæson har været katastrofal. Der står altså 1-1. I min bog har han gjort sig fortjent til en tredje og sidste chance.

"Maybe they hate me because I'm too good."
Følgende bruger(e) sagde tak: asp3200

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

11 år 2 uger siden #1411 af Neye
Besvaret af Neye på emne Rygtebørsen XIX

Pelle skrev: Hverken Martinez eller Benatia er ligeså komplette forsvarsspillere som Varane. Ydermere er de henholdsvis 26 og 28 år.
At købe en 26 årig forsvarsspiller kunne måske gå, men ikke på bekostning af vores 22-årige wonderkid.

Det her med at smide en masse penge efter en spiller, der er 28 år, det forstår jeg ikke. Det er også derfor jeg som udgangspunkt er imod et Agüero-køb. Vi har dem i max. 4 sæsoner på højeste niveaue.

Men surprise surprise. Jeg synes ikke vi skal sælge hverken Varane eller Bale. Hvis Bale kommer tilbage til sin venstrekant, så tror jeg, at vi ser det bedste af ham. Dét kombineret med en anderledes fodbold tilgang til fodbolden fra Rafas side betyder, at han for alvor kan blomstre i næste sæson.

Bales første sæson var suveræn. Denne sæson har været katastrofal. Der står altså 1-1. I min bog har han gjort sig fortjent til en tredje og sidste chance.


Jeg er ikke enig med dig i at Martinez og Benatia ikkeer så komplette som Varane. Det er i de i den grad men jeg er helt enig med dig i, at aldersperspektivet og ikke mindst potentialet hos Varane taler imod at udskifte ham med en af de andre.

Mit argument var alene for gevinsten ved at komme af med Bale. Altså en pris jeg er villig til at betale og fordi vi med den skitserede handel sagtens kunne erstatte Varane med en anden spiller, uden at miste niveau. Men igen, ingen kan komme uden om Varanes potentiale og han vil sikkert blive verdens bedste om ganske få år. Så Varane som urørlig i transferøjemed, kan sagtens forsvares. Han er et fantastisk investeringsobjekt.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

11 år 2 uger siden #1412 af Kassow-Rossing
Besvaret af Kassow-Rossing på emne Rygtebørsen XIX
Igen: Varane skal ikke sælges for noget i verden.

Eller rettere så skal han ikke sælges for almindelig markedsværdi. Hvis United byder 150 mio Euro for Varane alene, så takker man selvfølgelig ja tak, fordi så kan man købe alle de forsvarsspillere man har brug for de næste tre årtier.

Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

11 år 2 uger siden #1413 af Daniel
Besvaret af Daniel på emne Rygtebørsen XIX
Der er ganske få forsvarsspillere, der er på niveau med Varane...... Benatia, og da slet ikke Martinez, falder ikke under denne kategori.

Varane er en top-10 centerforsvar, og nærmer sig med hastige skridt top-5.
Følgende bruger(e) sagde tak: Pelle

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

11 år 2 uger siden #1414 af Pelle
Besvaret af Pelle på emne Rygtebørsen XIX
@Neye

Fair nok. Jeg er vild med hurtige forsvarsspillere, og her overstråler Varane vel stort set alle centrale forsvarsspillere i verden. Det er jeg helt tosset med. Jeg mener, at Varane er på niveau med Javi Martinez og Benatia. Men de er hhv. 4 og 6 år ældre end ham.

Som Rio Ferdinand ganske sjovt kommenterede på sin Twitter sidste år: Mangala solgt for 31 mio euro, David Luiz solgt for 50 mio euro. Gad vi hvad prisen for Varane ligger på? 60-70 mio euro?"

Manden havde en pointe. Den pris er nok ikke blevet mindre.

"Maybe they hate me because I'm too good."
Sidste redigering: 11 år 2 uger siden ved Pelle.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

11 år 2 uger siden #1415 af Neye
Besvaret af Neye på emne Rygtebørsen XIX

Pelle skrev: @Neye

Fair nok. Jeg er vild med hurtige forsvarsspillere, og her overstråler Varane vel stort set alle centrale forsvarsspillere i verden. Det er jeg helt tosset med. Jeg mener, at Varane er på niveau med Javi Martinez og Benatia. Men de er hhv. 4 og 6 år ældre end ham.


Helt enig. Han er nok verdens hurtigste centerback

Pelle skrev: Som Rio Ferdinand ganske sjovt kommenterede på sin Twitter sidste år: Mangala solgt for 31 mio euro, David Luiz solgt for 50 mio euro. Gad vi hvad prisen for Varane ligger på? 60-70 mio euro?"

Manden havde en pointe. Den pris er nok ikke blevet mindre.


En god pointe men.....
Jeg tror faktisk, at Varanes markedsværdi ligger på omkring 30-35 mio men at den reelle pris stiger voldsomt, fordi Real vil have rigtig meget for at slippe ham, når nu potentialet er så stort. Så jeg skal ikke kunne afvise, at ville kunne ryge meget højt op. Prisen vil i sidste ende afspejle den estimerede markedsværdi + klubbens vilje til at fastholde spilleren. Om det er 60-70 mio skal jeg ikke kunne sige. Jeg personligt ville sige 50-60 mio €

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

11 år 2 uger siden #1416 af Neye
Besvaret af Neye på emne Rygtebørsen XIX

Daniel skrev: Der er ganske få forsvarsspillere, der er på niveau med Varane...... Benatia, og da slet ikke Martinez, falder ikke under denne kategori.


Vi er bestemt ikke enige

Daniel skrev: Varane er en top-10 centerforsvar, og nærmer sig med hastige skridt top-5.


Varane bliver nr. 1 en dag. Derom har jeg ingen tvivl

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum