Rygtebørsen XIX
Da man ikke kan undgå at være paranoid grundet Barcas karantæne samt rygterne om en karantæne til os, så vil jeg blot sikre mig, at vi intet gør galt, da han kommer fra en anden spansk klub, eller hvordan?
Nogen der er mere inde i reglerne, som kan kaste lys over sagen?
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Siempre Madrid
-
- Offline
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Barcelonas sag er om udenlandske spillere. Villalba ligger lige lidt nordvest for Madrid og man kommer derfor ikke i strid med FIFA i denne sag.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Blev der i øvrigt igangsat en undersøgelse, da de to madridklubber jf. flere medier kunne se frem til en karantæne?
Så vidt jeg husker, så var det spanske forbund ude at frikende Real, men nævnte, at Atletico var i karambolage med reglerne?
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Storken
- Gæst
-
Gåser skrev: Jeg kan se, at vi har hentet 10 årige Javier de la Rocha.
Da man ikke kan undgå at være paranoid grundet Barcas karantæne samt rygterne om en karantæne til os, så vil jeg blot sikre mig, at vi intet gør galt, da han kommer fra en anden spansk klub, eller hvordan?
Nogen der er mere inde i reglerne, som kan kaste lys over sagen?
Tidligere var der faktisk en nedre grænse på 12 år. Klubberne kunne herved uhæmmet hente 11 årige uden problemer. Real Madrid hentede eksempelvis for et par år siden en 9-årig knægt fra Japan, hvilket ikke var imod reglerne. Den ned grænse er blevet sænket til 10 år fra marts 2015. Real Madrid gør dog intet forkert, hvis den pågældende dreng er fra Spanien.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
El Madrid comunica al City que quiere a Agüero. Ofrece 90 'kilos'. Y se mete al Kun en el bolsillo
6cero.com/a/raulgarcialines/2015/jun/mad...-kun-bolsillo/252614
Er det ikke kun hvis Ronaldo er på vej væk, at den handel kunne blive realistisk eller kunne man forestille sig, at Aguero blev byttet for Benzema (hvis ikke Benzema bliver en del af De Gea handlen) og Isco? Under alle omstændigheder ville det betyde Ronaldo ikke skal ligge på 9´eren eller vælger man så at pille 4-4-2.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Allegri eyes move for Isco to replace Andrea Pirlo
Juventus coach feels the Spain international could become an on-field leader for the Old Lady
as.com/diarioas/2015/06/11/english/1434026993_421956.html
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Lad mig være behjælpelige med nogle stykker:
Pogba x
Veratti xx
De Gea xxxx
Stirling x
Fakta:
Franco fjernede Barcas gæld og hjælp med bygning af Camp Nou.
I Francos tid mellem 1939-1975 vandt Real Madrid 22 spanske pokaler, mens Barca vandt 23.
Som tak udnævnte Barca Franco til æresmedlem og gav ham æresmedaljer.😂😂😂😂😂
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Siempre Madrid
-
- Offline
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Kasillas skrev: Er det ikke på tiden at den årlige sommer-rygte-barometer igangsattes hvor man bedømmer rygter?
Lad mig være behjælpelige med nogle stykker:
Pogba x
Veratti xx
De Gea xxxx
Stirling x
Jo, meget snart.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Siempre Madrid
-
- Offline
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Nuvel, oplysningerne kommer fra programmer, som lever af at sætte tingene på spidsen, men der tegner sig et billede af, at storhedsvanviddet har indfundet sig hos René Ramos.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
6cero.com/a/donjuan/2015/jun/isco-trasla...adrid-2015-16/252970
Iscos forbliven afhænger alene af Rafas rotationsudmeldinger
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Siempre Madrid skrev: Man kan godt blive lidt bekymret, når spansk presse efterhånden samstemmende vurderer, at Real Madrid og Sergio Ramos ikke når til enighed.
Nuvel, oplysningerne kommer fra programmer, som lever af at sætte tingene på spidsen, men der tegner sig et billede af, at storhedsvanviddet har indfundet sig hos René Ramos.
Siempre jeg tror stadigvæk det udelukkende er spil for galleriet og kan ikke forestille mig parterne ikke blive enige og at Ramos skulle forlade klubben. Men ja nu må vi se.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
