Rygtebørsen XIX
Jeg synes, at han fortjener en sidste chance i klubben qua hans forrygende første sæson.
Forrygende sæson ligefrem?
Taget i betragtning af at det var hans første sæson i klubben så synes jeg det var en godkendt sæson, men så heller ikke mere end det. Han fik scoret og sat nogle assist ind men hans generelle spil var alt for ofte utroligt dårlig.
Jeg husker også at de fleste brugere herinde havde samme tankegang, altså - ''godkendt første sæson, men vi forventer mere!''. Hvad der menes med at vi forventer mere er at hans generelle spil bliver meget bedre.
Florentino Pérez
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
anes skrev: Real havde til i går til at købe Casemiro retur, og de valgte at bruge den ret. Så nu har vi 4 udlændinge og vi må kun have 3.
Danilo, Lucas Silva, James og Casemiro.
Det kan kun betyde et farvel til Lucas Silva
www.realmadrid.com/noticias/2015/06/comunicado-oficial-casemiro
futbol.as.com/futbol/2015/06/05/primera/1433496805_263141.html
Den havde jeg faktisk ikke tænkt over. Jeg var overbevist om, at det var Illarra der trak det korteste strå.
Sahinovic: Jeg tror faktisk, at vi har samme forventninger til Bale :-)
"Maybe they hate me because I'm too good."
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
www.fodbold-transfers.dk/medie-lacazette...r-til-denne-pl-klub/
samtidig med at as bringer rygter Benzema til United:
as.com/diarioas/2015/06/06/english/1433577923_383805.html
Det er snart lettere at omtale dem der ikke er på vej til United :)
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Kassow-Rossing
-
- Offline
- Bruger er blokkeret
-
Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Neye skrev: Ifølge det franske medie Le 10 Sport, så er Lacazette opsat på at skifte til Manchester United
www.fodbold-transfers.dk/medie-lacazette...r-til-denne-pl-klub/
samtidig med at as bringer rygter Benzema til United:
as.com/diarioas/2015/06/06/english/1433577923_383805.html
Det er snart lettere at omtale dem der ikke er på vej til United :)
Det kunne være fedt med Ronaldo på toppen... Men på bekostning af benz ved jeg nu ikke...
Soy un Madridista! Hoy, Mañana, Siempre
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
r-mb-q skrev:
Neye skrev: Ifølge det franske medie Le 10 Sport, så er Lacazette opsat på at skifte til Manchester United
www.fodbold-transfers.dk/medie-lacazette...r-til-denne-pl-klub/
samtidig med at as bringer rygter Benzema til United:
as.com/diarioas/2015/06/06/english/1433577923_383805.html
Det er snart lettere at omtale dem der ikke er på vej til United :)
Det kunne være fedt med Ronaldo på toppen... Men på bekostning af benz ved jeg nu ikke...
Ronaldos kvaliteter ligger på toppen. Jeg må dog erklære mig uenig i den generelle holdning om, at Ronaldo ikke kan fungere som pasningsspiller deroppe in front. Jeg synes faktisk, at han er formidabel i de små rum til flotte afleveringer med hæl og tå og det hele. Der, hvor han fejler, er mere i det generelle pasningsspil som det Toni Kroos og Modric mestrer. Men det er jo heller ikke det, der skal bruges på toppen.
Ronaldo er en dejlig spiller, der kan spille både forrest og på kanten. Hvad med 2 deciderede angribere, er det overhovedet ikke muligt? Han og Chicharito udgjorde et fint par. Tænk hvis Ronaldo fik en makker, som faktisk (lidt overdrevent) kunne tæmme en bold? ;)
Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Tænk hvis Ronaldo fik en makker, som faktisk (lidt overdrevent) kunne tæmme en bold? ;)
Ja prøv at tænk, for så kunne Ronaldo også lære at tæmme en bold af sin nye makker (-;
Florentino Pérez
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Sahinovic skrev: Kratmus skrev:
Tænk hvis Ronaldo fik en makker, som faktisk (lidt overdrevent) kunne tæmme en bold? ;)
Ja prøv at tænk, for så kunne Ronaldo også lære at tæmme en bold af sin nye makker (-;
Der er delte meninger om, hvorvidt han kan det, men okay ;)
-Youtube-Hint: Det hedder ikke tame men control ;)
Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Kratmus skrev:
r-mb-q skrev:
Neye skrev: Ifølge det franske medie Le 10 Sport, så er Lacazette opsat på at skifte til Manchester United
www.fodbold-transfers.dk/medie-lacazette...r-til-denne-pl-klub/
samtidig med at as bringer rygter Benzema til United:
as.com/diarioas/2015/06/06/english/1433577923_383805.html
Det er snart lettere at omtale dem der ikke er på vej til United :)
Det kunne være fedt med Ronaldo på toppen... Men på bekostning af benz ved jeg nu ikke...
Ronaldos kvaliteter ligger på toppen. Jeg må dog erklære mig uenig i den generelle holdning om, at Ronaldo ikke kan fungere som pasningsspiller deroppe in front. Jeg synes faktisk, at han er formidabel i de små rum til flotte afleveringer med hæl og tå og det hele. Der, hvor han fejler, er mere i det generelle pasningsspil som det Toni Kroos og Modric mestrer. Men det er jo heller ikke det, der skal bruges på toppen.
Ronaldo er en dejlig spiller, der kan spille både forrest og på kanten. Hvad med 2 deciderede angribere, er det overhovedet ikke muligt? Han og Chicharito udgjorde et fint par. Tænk hvis Ronaldo fik en makker, som faktisk (lidt overdrevent) kunne tæmme en bold? ;)
Helt enig.
Jeg har endda løsningen: Han hedder Benzema - ham og Ronaldo på toppen i en 4-4-2;)
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Det handler naturligvis også om, at hans positioneringsevne er formidabel, men endnu mere handler det altså om, at han kan entrere feltet fra sin position, mens forsvarsspillerne allerede har fokus på Benzema.
Derfor synes jeg ingenlunde, at han skal spille på toppen alene, mens det kan gå med ham som angriber sammen med Benzema, selvom jeg klart ønsker han på venstre. Det er simpelthen den position - og den frihed, som han har på den position, der gør, at han skaber sig så mange målchancer.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Sebberg skrev: Ronaldo skal ikke spille på toppen. I har fuldstændig ret, når i siger, at hans kvaliteter efterhånden former sig mod en klassisk frontangriber. Problemet er dog, at alt det plads, som han skaber sig nu, det kan han skabe, fordi han har udgangspunkt i venstre side.
Det handler naturligvis også om, at hans positioneringsevne er formidabel, men endnu mere handler det altså om, at han kan entrere feltet fra sin position, mens forsvarsspillerne allerede har fokus på Benzema.
Derfor synes jeg ingenlunde, at han skal spille på toppen alene, mens det kan gå med ham som angriber sammen med Benzema, selvom jeg klart ønsker han på venstre. Det er simpelthen den position - og den frihed, som han har på den position, der gør, at han skaber sig så mange målchancer.
Når jeg siger på toppen, mener jeg som han spillede i efteråret... Med fuld bevægelsesfrihed. Ikke som stationær targetman, men en bevægelig angriber der ligger bag Benzema:)
Det er faktisk meget lidt anderledes ift. hans nuværende rolle.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
M_linding skrev:
Sebberg skrev: Ronaldo skal ikke spille på toppen. I har fuldstændig ret, når i siger, at hans kvaliteter efterhånden former sig mod en klassisk frontangriber. Problemet er dog, at alt det plads, som han skaber sig nu, det kan han skabe, fordi han har udgangspunkt i venstre side.
Det handler naturligvis også om, at hans positioneringsevne er formidabel, men endnu mere handler det altså om, at han kan entrere feltet fra sin position, mens forsvarsspillerne allerede har fokus på Benzema.
Derfor synes jeg ingenlunde, at han skal spille på toppen alene, mens det kan gå med ham som angriber sammen med Benzema, selvom jeg klart ønsker han på venstre. Det er simpelthen den position - og den frihed, som han har på den position, der gør, at han skaber sig så mange målchancer.
Når jeg siger på toppen, mener jeg som han spillede i efteråret... Med fuld bevægelsesfrihed. Ikke som stationær targetman, men en bevægelig angriber der ligger bag Benzema:)
Det er faktisk meget lidt anderledes ift. hans nuværende rolle.
Ja, og fordelen er, at vi så har en rigtig kant, der kommer hjem ligesom bale skal. Noget af den ubalance Ronaldo bringer, skyldes, at han kun påtager sig offensive kant-pligter - ikke defensive. Der godtgøres vel for det med en skæv midtbane, der dækker mere over mod Ronaldos kant. Det kan der laves om på, ved at hans rolle defineres som angriber. Benzema kan sagtens have den rolle ved siden af Ronaldo, men jeg tror personligt, at en hurtig løbestærk spiller som Chicharito, Aguero, Tevez og egentlig også Morata som han spiller i de Juve-kampe jeg har set(ret mig hvis jeg tager fejl), ville kunne gøre det bedre (sorry, snørklet sætning). En nye kantspiller som Reus kunne i så fald komme på tale, hvor Reus, Bale og James ville dele de 3 pladser med Ronaldo som evt. backup :)
Hvad er der egentlig blevet af, at Ronaldo og Bale bytter side? Det synes jeg ikke at have lagt mærke til længe - det gjorde de, mens det gik godt? Er jeg forkert på den?
Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
