Rygtebørsen XIX

11 år 2 uger siden #1429 af Sahinovic
Besvaret af Sahinovic på emne Rygtebørsen XIX
Pelle skrev:

Jeg synes, at han fortjener en sidste chance i klubben qua hans forrygende første sæson.


Forrygende sæson ligefrem?

Taget i betragtning af at det var hans første sæson i klubben så synes jeg det var en godkendt sæson, men så heller ikke mere end det. Han fik scoret og sat nogle assist ind men hans generelle spil var alt for ofte utroligt dårlig.

Jeg husker også at de fleste brugere herinde havde samme tankegang, altså - ''godkendt første sæson, men vi forventer mere!''. Hvad der menes med at vi forventer mere er at hans generelle spil bliver meget bedre.

Florentino Pérez
Sidste redigering: 11 år 2 uger siden ved Sahinovic.
Følgende bruger(e) sagde tak: M_linding, Dios, Roesen7

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

11 år 2 uger siden #1430 af Pelle
Besvaret af Pelle på emne Rygtebørsen XIX

anes skrev: Real havde til i går til at købe Casemiro retur, og de valgte at bruge den ret. Så nu har vi 4 udlændinge og vi må kun have 3.
Danilo, Lucas Silva, James og Casemiro.

Det kan kun betyde et farvel til Lucas Silva

www.realmadrid.com/noticias/2015/06/comunicado-oficial-casemiro
futbol.as.com/futbol/2015/06/05/primera/1433496805_263141.html


Den havde jeg faktisk ikke tænkt over. Jeg var overbevist om, at det var Illarra der trak det korteste strå.

Sahinovic: Jeg tror faktisk, at vi har samme forventninger til Bale :-)

"Maybe they hate me because I'm too good."

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

11 år 2 uger siden #1431 af Neye
Besvaret af Neye på emne Rygtebørsen XIX
Ifølge det franske medie Le 10 Sport, så er Lacazette opsat på at skifte til Manchester United

www.fodbold-transfers.dk/medie-lacazette...r-til-denne-pl-klub/

samtidig med at as bringer rygter Benzema til United:

as.com/diarioas/2015/06/06/english/1433577923_383805.html

Det er snart lettere at omtale dem der ikke er på vej til United :)
Sidste redigering: 11 år 2 uger siden ved Neye.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

11 år 2 uger siden #1432 af Kassow-Rossing
Besvaret af Kassow-Rossing på emne Rygtebørsen XIX
United er bare det nye Real Madrid. De er blot nybegyndere og om 50 år forstår de hvad vi forstår i dag ;)

Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)
Sidste redigering: 11 år 2 uger siden ved Kassow-Rossing.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • r-mb-q
  • r-mb-q's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Guld bruger
  • Guld bruger
  • Soy un Madridista! Hoy, Mañana, Siempre
11 år 2 uger siden #1433 af r-mb-q
Besvaret af r-mb-q på emne Rygtebørsen XIX

Neye skrev: Ifølge det franske medie Le 10 Sport, så er Lacazette opsat på at skifte til Manchester United

www.fodbold-transfers.dk/medie-lacazette...r-til-denne-pl-klub/

samtidig med at as bringer rygter Benzema til United:

as.com/diarioas/2015/06/06/english/1433577923_383805.html

Det er snart lettere at omtale dem der ikke er på vej til United :)


Det kunne være fedt med Ronaldo på toppen... Men på bekostning af benz ved jeg nu ikke...

Soy un Madridista! Hoy, Mañana, Siempre

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

11 år 2 uger siden #1434 af Vinícius
Besvaret af Vinícius på emne Rygtebørsen XIX

r-mb-q skrev:

Neye skrev: Ifølge det franske medie Le 10 Sport, så er Lacazette opsat på at skifte til Manchester United

www.fodbold-transfers.dk/medie-lacazette...r-til-denne-pl-klub/

samtidig med at as bringer rygter Benzema til United:

as.com/diarioas/2015/06/06/english/1433577923_383805.html

Det er snart lettere at omtale dem der ikke er på vej til United :)


Det kunne være fedt med Ronaldo på toppen... Men på bekostning af benz ved jeg nu ikke...


Ronaldos kvaliteter ligger på toppen. Jeg må dog erklære mig uenig i den generelle holdning om, at Ronaldo ikke kan fungere som pasningsspiller deroppe in front. Jeg synes faktisk, at han er formidabel i de små rum til flotte afleveringer med hæl og tå og det hele. Der, hvor han fejler, er mere i det generelle pasningsspil som det Toni Kroos og Modric mestrer. Men det er jo heller ikke det, der skal bruges på toppen.

Ronaldo er en dejlig spiller, der kan spille både forrest og på kanten. Hvad med 2 deciderede angribere, er det overhovedet ikke muligt? Han og Chicharito udgjorde et fint par. Tænk hvis Ronaldo fik en makker, som faktisk (lidt overdrevent) kunne tæmme en bold? ;)

Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.
Følgende bruger(e) sagde tak: M_linding

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

11 år 2 uger siden #1435 af Sahinovic
Besvaret af Sahinovic på emne Rygtebørsen XIX
Kratmus skrev:

Tænk hvis Ronaldo fik en makker, som faktisk (lidt overdrevent) kunne tæmme en bold? ;)


Ja prøv at tænk, for så kunne Ronaldo også lære at tæmme en bold af sin nye makker (-;

Florentino Pérez
Sidste redigering: 11 år 2 uger siden ved Sahinovic.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

11 år 2 uger siden #1436 af Vinícius
Besvaret af Vinícius på emne Rygtebørsen XIX

Sahinovic skrev: Kratmus skrev:

Tænk hvis Ronaldo fik en makker, som faktisk (lidt overdrevent) kunne tæmme en bold? ;)


Ja prøv at tænk, for så kunne Ronaldo også lære at tæmme en bold af sin nye makker (-;


Der er delte meninger om, hvorvidt han kan det, men okay ;)

-Youtube-Hint: Det hedder ikke tame men control ;)

Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.
Sidste redigering: 11 år 2 uger siden ved Vinícius.
Følgende bruger(e) sagde tak: M_linding

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

11 år 2 uger siden #1437 af M_linding
Besvaret af M_linding på emne Rygtebørsen XIX

Kratmus skrev:

r-mb-q skrev:

Neye skrev: Ifølge det franske medie Le 10 Sport, så er Lacazette opsat på at skifte til Manchester United

www.fodbold-transfers.dk/medie-lacazette...r-til-denne-pl-klub/

samtidig med at as bringer rygter Benzema til United:

as.com/diarioas/2015/06/06/english/1433577923_383805.html

Det er snart lettere at omtale dem der ikke er på vej til United :)


Det kunne være fedt med Ronaldo på toppen... Men på bekostning af benz ved jeg nu ikke...


Ronaldos kvaliteter ligger på toppen. Jeg må dog erklære mig uenig i den generelle holdning om, at Ronaldo ikke kan fungere som pasningsspiller deroppe in front. Jeg synes faktisk, at han er formidabel i de små rum til flotte afleveringer med hæl og tå og det hele. Der, hvor han fejler, er mere i det generelle pasningsspil som det Toni Kroos og Modric mestrer. Men det er jo heller ikke det, der skal bruges på toppen.

Ronaldo er en dejlig spiller, der kan spille både forrest og på kanten. Hvad med 2 deciderede angribere, er det overhovedet ikke muligt? Han og Chicharito udgjorde et fint par. Tænk hvis Ronaldo fik en makker, som faktisk (lidt overdrevent) kunne tæmme en bold? ;)


Helt enig.

Jeg har endda løsningen: Han hedder Benzema - ham og Ronaldo på toppen i en 4-4-2;)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

11 år 2 uger siden #1438 af Sebberg
Besvaret af Sebberg på emne Rygtebørsen XIX
Ronaldo skal ikke spille på toppen. I har fuldstændig ret, når i siger, at hans kvaliteter efterhånden former sig mod en klassisk frontangriber. Problemet er dog, at alt det plads, som han skaber sig nu, det kan han skabe, fordi han har udgangspunkt i venstre side.

Det handler naturligvis også om, at hans positioneringsevne er formidabel, men endnu mere handler det altså om, at han kan entrere feltet fra sin position, mens forsvarsspillerne allerede har fokus på Benzema.

Derfor synes jeg ingenlunde, at han skal spille på toppen alene, mens det kan gå med ham som angriber sammen med Benzema, selvom jeg klart ønsker han på venstre. Det er simpelthen den position - og den frihed, som han har på den position, der gør, at han skaber sig så mange målchancer.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

11 år 2 uger siden #1439 af M_linding
Besvaret af M_linding på emne Rygtebørsen XIX

Sebberg skrev: Ronaldo skal ikke spille på toppen. I har fuldstændig ret, når i siger, at hans kvaliteter efterhånden former sig mod en klassisk frontangriber. Problemet er dog, at alt det plads, som han skaber sig nu, det kan han skabe, fordi han har udgangspunkt i venstre side.

Det handler naturligvis også om, at hans positioneringsevne er formidabel, men endnu mere handler det altså om, at han kan entrere feltet fra sin position, mens forsvarsspillerne allerede har fokus på Benzema.

Derfor synes jeg ingenlunde, at han skal spille på toppen alene, mens det kan gå med ham som angriber sammen med Benzema, selvom jeg klart ønsker han på venstre. Det er simpelthen den position - og den frihed, som han har på den position, der gør, at han skaber sig så mange målchancer.


Når jeg siger på toppen, mener jeg som han spillede i efteråret... Med fuld bevægelsesfrihed. Ikke som stationær targetman, men en bevægelig angriber der ligger bag Benzema:)

Det er faktisk meget lidt anderledes ift. hans nuværende rolle.
Følgende bruger(e) sagde tak: JimmyBroe

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

11 år 2 uger siden #1440 af Vinícius
Besvaret af Vinícius på emne Rygtebørsen XIX

M_linding skrev:

Sebberg skrev: Ronaldo skal ikke spille på toppen. I har fuldstændig ret, når i siger, at hans kvaliteter efterhånden former sig mod en klassisk frontangriber. Problemet er dog, at alt det plads, som han skaber sig nu, det kan han skabe, fordi han har udgangspunkt i venstre side.

Det handler naturligvis også om, at hans positioneringsevne er formidabel, men endnu mere handler det altså om, at han kan entrere feltet fra sin position, mens forsvarsspillerne allerede har fokus på Benzema.

Derfor synes jeg ingenlunde, at han skal spille på toppen alene, mens det kan gå med ham som angriber sammen med Benzema, selvom jeg klart ønsker han på venstre. Det er simpelthen den position - og den frihed, som han har på den position, der gør, at han skaber sig så mange målchancer.


Når jeg siger på toppen, mener jeg som han spillede i efteråret... Med fuld bevægelsesfrihed. Ikke som stationær targetman, men en bevægelig angriber der ligger bag Benzema:)

Det er faktisk meget lidt anderledes ift. hans nuværende rolle.


Ja, og fordelen er, at vi så har en rigtig kant, der kommer hjem ligesom bale skal. Noget af den ubalance Ronaldo bringer, skyldes, at han kun påtager sig offensive kant-pligter - ikke defensive. Der godtgøres vel for det med en skæv midtbane, der dækker mere over mod Ronaldos kant. Det kan der laves om på, ved at hans rolle defineres som angriber. Benzema kan sagtens have den rolle ved siden af Ronaldo, men jeg tror personligt, at en hurtig løbestærk spiller som Chicharito, Aguero, Tevez og egentlig også Morata som han spiller i de Juve-kampe jeg har set(ret mig hvis jeg tager fejl), ville kunne gøre det bedre (sorry, snørklet sætning). En nye kantspiller som Reus kunne i så fald komme på tale, hvor Reus, Bale og James ville dele de 3 pladser med Ronaldo som evt. backup :)

Hvad er der egentlig blevet af, at Ronaldo og Bale bytter side? Det synes jeg ikke at have lagt mærke til længe - det gjorde de, mens det gik godt? Er jeg forkert på den?

Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.
Sidste redigering: 11 år 2 uger siden ved Vinícius.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum