Rygtebørsen XIX
- Moohh
- Gæst
-
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- tskovgaard
- Forum begynder
-
Ja, jeg har nok lagt en stor plads i hjertet til Sergio Ramos og vil begræde en afgang fra ham. Er meget enig med Moohh
Vi kommer til at mangle spillere med Madrid ånden. Jeg tænker De Gea ind - Pogba ind og en klasse angriber. Hvem er så et godt spørgsmål, men en med et godt teknisk niveau.
Jeg ved godt nå jeg skriver dette, at jeg ikke bliver helt så populær, men jeg vover :D Benzema ud.
Jo han har spillet nogle gode kampe, men mener ikke at han har det der skal til i den spanske liga (meget teknisk liga) og slet ikke Real Madrid niveau.
For mig at se er der en grund til det, og det er at han god nok og faktisk også god! Enig der er måske nogle derude der er bedre, men de er enten ikke til salg eller bare ikke så meget bedre at de er pengene værd. Når man så sammenligner med at hans salgspris, så vidt jeg husker, ligger omkring de 50-60 euro, så kan nok noget der gør han god nok som Real Madrids 1. angriber.
Når alt det er sagt, skal der selvfølgelig være en bedre backup end "den lille ært", i tilfælde af skade, form nedgang, kort osv.
EXCLUSIVE: The Spain international's doubts about his role at the Santiago Bernabeu have been soothed by Carlo Ancelotti's successor
Isco will remain at Real Madrid after being assured by new coach Rafael Benitez that he will be a key part of his plans this coming season.
Isco's future at the Santiago Bernabeu had been in doubt, after the Spain international lost his place in the Blancos starting line-up during the second half of last season when Luka Modric and James Rodriguez returned from injury.
Though the 23-year-old is well settled in the Spanish capital, he was concerned about the possible arrival of another midfielder this summer, prompting talk of summer reunion with his former boss at Malaga, Manuel Pellegrini, who is now in charge of Manchester City.
However, Isco's fears have now been soothed by Benitez, who called the player shortly after being named as Carlo Ancelotti's successor and told him that he has an important role to play in Madrid's new sporting project.
As a result, Isco has dismissed all thoughts of leaving the Blancos and is now looking forward to the 2015-16 campaign with renewed vigour.
The Valencia youth academy product joined Madrid from Malaga in the summer of 2013 for €30 million, penning a five-year contract with the capital club.
Isco has made 106 appearances in all competitions over the past two seasons, racking up 17 goals and 23 assists in the process.
www.goal.com/en/news/596/exclusive/2015/...r-benitez-phone-call
www.rightmove.co.uk/property-for-sale/property-52975373.html
Drømme-transfer! Han er kun 24 år, og er allerede nu blandt de bedste målmænd i verden, kun overgået af Neuer.
Seal the deal, Perez!
Neye skrev: Dejlig befriende nyheder på rygtebørsen:
EXCLUSIVE: The Spain international's doubts about his role at the Santiago Bernabeu have been soothed by Carlo Ancelotti's successor
Isco will remain at Real Madrid after being assured by new coach Rafael Benitez that he will be a key part of his plans this coming season.
Isco's future at the Santiago Bernabeu had been in doubt, after the Spain international lost his place in the Blancos starting line-up during the second half of last season when Luka Modric and James Rodriguez returned from injury.
Though the 23-year-old is well settled in the Spanish capital, he was concerned about the possible arrival of another midfielder this summer, prompting talk of summer reunion with his former boss at Malaga, Manuel Pellegrini, who is now in charge of Manchester City.
However, Isco's fears have now been soothed by Benitez, who called the player shortly after being named as Carlo Ancelotti's successor and told him that he has an important role to play in Madrid's new sporting project.
As a result, Isco has dismissed all thoughts of leaving the Blancos and is now looking forward to the 2015-16 campaign with renewed vigour.
The Valencia youth academy product joined Madrid from Malaga in the summer of 2013 for €30 million, penning a five-year contract with the capital club.
Isco has made 106 appearances in all competitions over the past two seasons, racking up 17 goals and 23 assists in the process.
www.goal.com/en/news/596/exclusive/2015/...r-benitez-phone-call
Med alt respekt, Neye - men jeg tror altså kun det er dig herinde, der for alvor har været urolig for, om Isco ville smutte. Jeg har hvert fald aldrig set det som en mulighed, og spansk presse har da også været utrolig stille, når det kommer til rygter om ham.
Det er naturligvis glædeligt, at vi får lov at få endnu en sæson med så stor en åbenbaring som den unge spanier.
"Maybe they hate me because I'm too good."
Det kan godt være folk herinde ikke har været nervøse for at Isco skulle smutte men jeg kan fortælle dig, at der faktisk er mange der har haft det modsat. Tror også at jeg har postet en del artikler om emnet, så helt alene i verden med min bekymring, tror jeg nu ikke jeg har været.
Florentino Pérez
Steen skrev: Drømme-transfer! Han er kun 24 år, og er allerede nu blandt de bedste målmænd i verden, kun overgået af Neuer.
Seal the deal, Perez!
Inden vi lige falder helt bagover, så lad os lige tage et lille kig på hans karriere i Manchester United:
www.manchestereveningnews.co.uk/sport/fo...d-goalkeeper-9529342
Det er ikke just beroligene læsning.
BBB skrev:
Steen skrev: Drømme-transfer! Han er kun 24 år, og er allerede nu blandt de bedste målmænd i verden, kun overgået af Neuer.
Seal the deal, Perez!
Inden vi lige falder helt bagover, så lad os lige tage et lille kig på hans karriere i Manchester United:
www.manchestereveningnews.co.uk/sport/fo...d-goalkeeper-9529342
Det er ikke just beroligene læsning.
Visse vasse
Lucas har haft en god sæson for Espanyol, og koster 1 mio. euro... Man kan vel ikke heeelt udelukke, at man vil sælge ham videre, men det lyder som om at han får chancen i Real Madrid.
M_linding skrev: AS skriver, at Lucas Vazquez vender hjem... Den havde jeg ikke lige set komme - selvom han var god, da han spillede for Castilla.
Lucas har haft en god sæson for Espanyol, og koster 1 mio. euro... Man kan vel ikke heeelt udelukke, at man vil sælge ham videre, men det lyder som om at han får chancen i Real Madrid.
Hvor er vi dog håbløst uambitiøse i vores ageren på transfermarkedet indtil videre.
"Maybe they hate me because I'm too good."