Rygtebørsen XIX
- KesseBM
- Gæst
-
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
KesseBM skrev: Er der nogen som har læst noget omkring Denis Cheryshev ? Han havde en ganske fin sæson i Villarreal, fik de en købsoption på ham i lejeaftalen ?
Jeg mener ikke, at Villarreal har en købsoption på ham, og jeg tror da også, at han er vendt tilbage til Real Madrid(?). Hvis Benitez selv har bedt om L. Vazquez, så er jeg relativ sikker på, at Denis også er en del af truppen næste sæson. Jeg er i hvert fald mere imponeret over Denis' sæson i Villarreal, end L. Vazquez' tilsvarende i Espanyol.
Flere engelske klubber har dog været sat i forbindelse med Denis, og specielt Liverpool har haft et godt øje til ham. Jeg håber, at han bliver i Madrid, da han har nogle åbenlyse kvaliteter hele truppen kunne få gavn af.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- DarioGomez
-
- Offline
- Eduardo
-
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- KesseBM
- Gæst
-
Daniel skrev:
KesseBM skrev: Er der nogen som har læst noget omkring Denis Cheryshev ? Han havde en ganske fin sæson i Villarreal, fik de en købsoption på ham i lejeaftalen ?
Jeg mener ikke, at Villarreal har en købsoption på ham, og jeg tror da også, at han er vendt tilbage til Real Madrid(?). Hvis Benitez selv har bedt om L. Vazquez, så er jeg relativ sikker på, at Denis også er en del af truppen næste sæson. Jeg er i hvert fald mere imponeret over Denis' sæson i Villarreal, end L. Vazquez' tilsvarende i Espanyol.
Flere engelske klubber har dog været sat i forbindelse med Denis, og specielt Liverpool har haft et godt øje til ham. Jeg håber, at han bliver i Madrid, da han har nogle åbenlyse kvaliteter hele truppen kunne få gavn af.
Helt enig. Jeg undrede mig bare der ikke er blevet meldt ud. Han er en glimrende breddespiller til offensiven som jeg mener holdet manglede sidste sæson, der var simpelhen for lidt at skyde med fra bænken rent offensivt efter min mening
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- KesseBM
- Gæst
-
DarioGomez skrev: Men er han ikke russer? Og de er mig bekendt ikke med i EU ;0)
Du har selvfølgelig fat i noget der ;)
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Brugeren mente endvidere derfor, at det ville være smartest at hente en "ny" Varane, om jeg så må sige. Måske ham her er svaret:
www.marca.com/2015/07/03/futbol/equipos/...drid/1435912983.html
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Daniel skrev: Der var en herinde (sorry, husker ikke hvem), der nævnte, at Ramos' erstatning - hvis han stikker halen mellem benene - ikke skulle findes blandt Europas store forsvarskanoner, med den absolut rationelle begrundelse, at Real Madrid allerede har erstatningen klar inden for egne mure; Varane!
Brugeren mente endvidere derfor, at det ville være smartest at hente en "ny" Varane, om jeg så må sige. Måske ham her er svaret:
www.marca.com/2015/07/03/futbol/equipos/...drid/1435912983.html
Jeg kender ikke Vallejo, men jeg er helt enig i din tanke.
Hvis Ramos forlader klubben, så skal man (selvfølgelig) bare køre videre med Pepe og Varane. Pepe har så også nået en alder, der gør at det kan være fornuftigt at finde hans fremtidige afløser.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Brylle
- Gæst
-
Denis har alligevel været i klubben siden 2002 ,så mon ikke han er blevet statsborger for en del år siden :)DarioGomez skrev: Men er han ikke russer? Og de er mig bekendt ikke med i EU ;0)
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- DarioGomez
-
- Offline
- Eduardo
-
Der er i øvrigt mange måder at sige, at man ikke vil sælge. Seneste nyt er, at Juve vil have Isco som en del af en Llorente-handel.
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- daffy
- Gæst
-
jeps - han har ifølge transfermarkt også det spanske papir.Brylle skrev:
Denis har alligevel været i klubben siden 2002 ,så mon ikke han er blevet statsborger for en del år siden :)DarioGomez skrev: Men er han ikke russer? Og de er mig bekendt ikke med i EU ;0)
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Raúl 7
- Gæst
-
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
