Rygtebørsen XIX

• KesseBM
  • Gæst
  • Gæst
10 år 11 måneder siden #1549 af KesseBM
Besvaret af KesseBM på emne Rygtebørsen XIX
Er der nogen som har læst noget omkring Denis Cheryshev ? Han havde en ganske fin sæson i Villarreal, fik de en købsoption på ham i lejeaftalen ?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 11 måneder siden #1550 af Daniel
Besvaret af Daniel på emne Rygtebørsen XIX

KesseBM skrev: Er der nogen som har læst noget omkring Denis Cheryshev ? Han havde en ganske fin sæson i Villarreal, fik de en købsoption på ham i lejeaftalen ?

Jeg mener ikke, at Villarreal har en købsoption på ham, og jeg tror da også, at han er vendt tilbage til Real Madrid(?). Hvis Benitez selv har bedt om L. Vazquez, så er jeg relativ sikker på, at Denis også er en del af truppen næste sæson. Jeg er i hvert fald mere imponeret over Denis' sæson i Villarreal, end L. Vazquez' tilsvarende i Espanyol.

Flere engelske klubber har dog været sat i forbindelse med Denis, og specielt Liverpool har haft et godt øje til ham. Jeg håber, at han bliver i Madrid, da han har nogle åbenlyse kvaliteter hele truppen kunne få gavn af.

10 år 11 måneder siden #1551 af DarioGomez
Besvaret af DarioGomez på emne Rygtebørsen XIX
Men er han ikke russer? Og de er mig bekendt ikke med i EU ;0)

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...

• KesseBM
  • Gæst
  • Gæst
10 år 11 måneder siden #1552 af KesseBM

Daniel skrev:

KesseBM skrev: Er der nogen som har læst noget omkring Denis Cheryshev ? Han havde en ganske fin sæson i Villarreal, fik de en købsoption på ham i lejeaftalen ?

Jeg mener ikke, at Villarreal har en købsoption på ham, og jeg tror da også, at han er vendt tilbage til Real Madrid(?). Hvis Benitez selv har bedt om L. Vazquez, så er jeg relativ sikker på, at Denis også er en del af truppen næste sæson. Jeg er i hvert fald mere imponeret over Denis' sæson i Villarreal, end L. Vazquez' tilsvarende i Espanyol.

Flere engelske klubber har dog været sat i forbindelse med Denis, og specielt Liverpool har haft et godt øje til ham. Jeg håber, at han bliver i Madrid, da han har nogle åbenlyse kvaliteter hele truppen kunne få gavn af.

Helt enig. Jeg undrede mig bare der ikke er blevet meldt ud. Han er en glimrende breddespiller til offensiven som jeg mener holdet manglede sidste sæson, der var simpelhen for lidt at skyde med fra bænken rent offensivt efter min mening

• KesseBM
  • Gæst
  • Gæst
10 år 11 måneder siden #1553 af KesseBM

DarioGomez skrev: Men er han ikke russer? Og de er mig bekendt ikke med i EU ;0)

Du har selvfølgelig fat i noget der ;)

10 år 11 måneder siden #1554 af Daniel
Besvaret af Daniel på emne Rygtebørsen XIX
Der var en herinde (sorry, husker ikke hvem), der nævnte, at Ramos' erstatning - hvis han stikker halen mellem benene - ikke skulle findes blandt Europas store forsvarskanoner, med den absolut rationelle begrundelse, at Real Madrid allerede har erstatningen klar inden for egne mure; Varane!

Brugeren mente endvidere derfor, at det ville være smartest at hente en "ny" Varane, om jeg så må sige. Måske ham her er svaret:

www.marca.com/2015/07/03/futbol/equipos/...drid/1435912983.html

10 år 11 måneder siden #1555 af M_linding
Besvaret af M_linding på emne Rygtebørsen XIX

Daniel skrev: Der var en herinde (sorry, husker ikke hvem), der nævnte, at Ramos' erstatning - hvis han stikker halen mellem benene - ikke skulle findes blandt Europas store forsvarskanoner, med den absolut rationelle begrundelse, at Real Madrid allerede har erstatningen klar inden for egne mure; Varane!

Brugeren mente endvidere derfor, at det ville være smartest at hente en "ny" Varane, om jeg så må sige. Måske ham her er svaret:

www.marca.com/2015/07/03/futbol/equipos/...drid/1435912983.html

Jeg kender ikke Vallejo, men jeg er helt enig i din tanke.

Hvis Ramos forlader klubben, så skal man (selvfølgelig) bare køre videre med Pepe og Varane. Pepe har så også nået en alder, der gør at det kan være fornuftigt at finde hans fremtidige afløser.

• Brylle
  • Gæst
  • Gæst
10 år 11 måneder siden #1556 af Brylle
Besvaret af Brylle på emne Rygtebørsen XIX

DarioGomez skrev: Men er han ikke russer? Og de er mig bekendt ikke med i EU ;0)

Denis har alligevel været i klubben siden 2002 ,så mon ikke han er blevet statsborger for en del år siden :)

10 år 11 måneder siden #1557 af DarioGomez
Besvaret af DarioGomez på emne Rygtebørsen XIX
Klart med Denis. Naturligvis.

Der er i øvrigt mange måder at sige, at man ikke vil sælge. Seneste nyt er, at Juve vil have Isco som en del af en Llorente-handel.

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...

• daffy
  • Gæst
  • Gæst
10 år 11 måneder siden #1558 af daffy
Besvaret af daffy på emne Rygtebørsen XIX

Brylle skrev:

Denis har alligevel været i klubben siden 2002 ,så mon ikke han er blevet statsborger for en del år siden :)

jeps - han har ifølge transfermarkt også det spanske papir.

10 år 11 måneder siden #1559 af Neye
Besvaret af Neye på emne Rygtebørsen XIX
Javi Martinez!

• Raúl 7
  • Gæst
  • Gæst
10 år 11 måneder siden #1560 af Raúl 7
Besvaret af Raúl 7 på emne Rygtebørsen XIX
Så er vi sgu ved at købe Vidal ifølge Marca.

Leveret af Kunena Forum