Rygtebørsen XIX
- Siempre Madrid
-
- Offline
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Damholt skrev:
Hvorfor vil du dog lave en aftale med Ramos, hvis vi har mulighed for at hente Mads Justesen? Der mangler nogle landmænd i vores forsvar.M_linding skrev: Det vigtigste for mig er, at Benitez får de spillere han vil ha' og vil bruge.
Så kan man groft sagt nøjes med at hente Mads Justesen, hvis det er sådan Rafa ønsker det.
Men egentlig er jeg mest optaget af, om man får lavet en aftale med Ramos, og samtidig får sendt Iker afsted...
Ja, og de skal helst have en høtyv i hånden........her tror jeg sgu egentlig at Mads Justesen passer meget godt ind.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Raúl 7 skrev:
Pelle skrev:
Raúl 7 skrev:
Pelle skrev:
M_linding skrev: AS skriver, at Lucas Vazquez vender hjem... Den havde jeg ikke lige set komme - selvom han var god, da han spillede for Castilla.
Lucas har haft en god sæson for Espanyol, og koster 1 mio. euro... Man kan vel ikke heeelt udelukke, at man vil sælge ham videre, men det lyder som om at han får chancen i Real Madrid.
Hvor er vi dog håbløst uambitiøse i vores ageren på transfermarkedet indtil videre.
Hvem er det du vil have vi skal købe. Hvor er vi dårligt besat?
Vi mangler en arbejdshest på midtbanen med et højt bundniveau. Eller rettere - niveauet over Illarra, Lucas Silva, Casemiro, m.v. Vi skal gå ud og få fat på Verratti. Det ville være den bedste signing for klubben efter min mening.
Jamen jeg er da ikke uenig. Men at kalde os "håbløst uambitiøse" fordi vi mangler at købe éen spiller, kan jeg ikke helt sætte mig ind i. Måske + en angrebsreserve mere. Men juli er lige startet i dag, mon ikke vi når det?
Så misforstår du mit indlæg. Vi er ikke håbløst uambitiøse pga. de indkøb, vi mangler. Vi er håbløst uambitiøse pga. de spillere, vi har købt eller rygtes kraftigt til at købe. Casemiro og en tidligere Castilla-spiller? Come on! Sidste sæsons trup så væsentlig bedre ud end denne. Alligevel formåede vi ikke at vinde noget som helst, og spillerne på bænken kom aldrig til at gøre en god figur. Derfor mener jeg, at vi som minimum har behov for en midtbane-stjerne. Verratti er mit højeste ønske. Jeg mener stadig, at vi skal ud og erhverve os endnu en angriber, men det anser man nok ikke nødvendigt, hvis man ønsker at spille 4-2-3-1 under Rafa.
Derudover forstår jeg ikke, at man altid skal trække handler/forhandlinger ud. Vi har skulle læse om De Gea i månedsvis. Få den nu lukket tidligt! Ramos-sagaen har stået på i nogle uger nu. Få den nu klappet af! Enten smutter han eller også tegner han en ny kontrakt. Men lad det da for pokker ske lidt hurtigt. Vi er altid med det sidste tog i transfer-situationerne, og det er måske egentlig det mest uambitiøse ved det hele.
"Maybe they hate me because I'm too good."
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Pelle skrev:
Raúl 7 skrev:
Pelle skrev:
Raúl 7 skrev:
Pelle skrev:
M_linding skrev: AS skriver, at Lucas Vazquez vender hjem... Den havde jeg ikke lige set komme - selvom han var god, da han spillede for Castilla.
Lucas har haft en god sæson for Espanyol, og koster 1 mio. euro... Man kan vel ikke heeelt udelukke, at man vil sælge ham videre, men det lyder som om at han får chancen i Real Madrid.
Hvor er vi dog håbløst uambitiøse i vores ageren på transfermarkedet indtil videre.
Hvem er det du vil have vi skal købe. Hvor er vi dårligt besat?
Vi mangler en arbejdshest på midtbanen med et højt bundniveau. Eller rettere - niveauet over Illarra, Lucas Silva, Casemiro, m.v. Vi skal gå ud og få fat på Verratti. Det ville være den bedste signing for klubben efter min mening.
Jamen jeg er da ikke uenig. Men at kalde os "håbløst uambitiøse" fordi vi mangler at købe éen spiller, kan jeg ikke helt sætte mig ind i. Måske + en angrebsreserve mere. Men juli er lige startet i dag, mon ikke vi når det?
Så misforstår du mit indlæg. Vi er ikke håbløst uambitiøse pga. de indkøb, vi mangler. Vi er håbløst uambitiøse pga. de spillere, vi har købt eller rygtes kraftigt til at købe. Casemiro og en tidligere Castilla-spiller? Come on! Sidste sæsons trup så væsentlig bedre ud end denne. Alligevel formåede vi ikke at vinde noget som helst, og spillerne på bænken kom aldrig til at gøre en god figur. Derfor mener jeg, at vi som minimum har behov for en midtbane-stjerne. Verratti er mit højeste ønske. Jeg mener stadig, at vi skal ud og erhverve os endnu en angriber, men det anser man nok ikke nødvendigt, hvis man ønsker at spille 4-2-3-1 under Rafa.
Derudover forstår jeg ikke, at man altid skal trække handler/forhandlinger ud. Vi har skulle læse om De Gea i månedsvis. Få den nu lukket tidligt! Ramos-sagaen har stået på i nogle uger nu. Få den nu klappet af! Enten smutter han eller også tegner han en ny kontrakt. Men lad det da for pokker ske lidt hurtigt. Vi er altid med det sidste tog i transfer-situationerne, og det er måske egentlig det mest uambitiøse ved det hele.
Tror du simplificerer det for meget. Ingen tvivl om at Ramos-sagen er meget avanceret og man stadig prøver finde den absolut bedste løsning. De Gea-sagen virker nok mere lige til, men vi er trods alt i starten af juli.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
SR4 skrev:
Pelle skrev:
Raúl 7 skrev:
Pelle skrev:
Raúl 7 skrev:
Pelle skrev:
M_linding skrev: AS skriver, at Lucas Vazquez vender hjem... Den havde jeg ikke lige set komme - selvom han var god, da han spillede for Castilla.
Lucas har haft en god sæson for Espanyol, og koster 1 mio. euro... Man kan vel ikke heeelt udelukke, at man vil sælge ham videre, men det lyder som om at han får chancen i Real Madrid.
Hvor er vi dog håbløst uambitiøse i vores ageren på transfermarkedet indtil videre.
Hvem er det du vil have vi skal købe. Hvor er vi dårligt besat?
Vi mangler en arbejdshest på midtbanen med et højt bundniveau. Eller rettere - niveauet over Illarra, Lucas Silva, Casemiro, m.v. Vi skal gå ud og få fat på Verratti. Det ville være den bedste signing for klubben efter min mening.
Jamen jeg er da ikke uenig. Men at kalde os "håbløst uambitiøse" fordi vi mangler at købe éen spiller, kan jeg ikke helt sætte mig ind i. Måske + en angrebsreserve mere. Men juli er lige startet i dag, mon ikke vi når det?
Så misforstår du mit indlæg. Vi er ikke håbløst uambitiøse pga. de indkøb, vi mangler. Vi er håbløst uambitiøse pga. de spillere, vi har købt eller rygtes kraftigt til at købe. Casemiro og en tidligere Castilla-spiller? Come on! Sidste sæsons trup så væsentlig bedre ud end denne. Alligevel formåede vi ikke at vinde noget som helst, og spillerne på bænken kom aldrig til at gøre en god figur. Derfor mener jeg, at vi som minimum har behov for en midtbane-stjerne. Verratti er mit højeste ønske. Jeg mener stadig, at vi skal ud og erhverve os endnu en angriber, men det anser man nok ikke nødvendigt, hvis man ønsker at spille 4-2-3-1 under Rafa.
Derudover forstår jeg ikke, at man altid skal trække handler/forhandlinger ud. Vi har skulle læse om De Gea i månedsvis. Få den nu lukket tidligt! Ramos-sagaen har stået på i nogle uger nu. Få den nu klappet af! Enten smutter han eller også tegner han en ny kontrakt. Men lad det da for pokker ske lidt hurtigt. Vi er altid med det sidste tog i transfer-situationerne, og det er måske egentlig det mest uambitiøse ved det hele.
Tror du simplificerer det for meget. Ingen tvivl om at Ramos-sagen er meget avanceret og man stadig prøver finde den absolut bedste løsning. De Gea-sagen virker nok mere lige til, men vi er trods alt i starten af juli.
Det er dog påfaldende, at Barca - bare for at tage et eksempel - er ved at have afsluttet sine indkøb. Hvert fald hvis man skal tro deres præsident. Det kunne være rart, hvis vi kunne gøre det samme, så vi ikke ender ligesom for to sæsoner siden med Bale, hvor han slet ikke var med i træningskampe og træninger, han kom faktisk stort set op til sæsonstart. Det er ikke det bedste for holdet overhovedet, vi har alle set, hvor svært det er for spillere at gå ind på Reals hold og gøre en forskel fra dag et. Des bedre optakt, des bedre er man rustet til sæsonen, der er i vente.
"Jamen Barca kan ikke gøre brug af deres indkøb før næste sæson?" Nej, derfor er det endnu vigtigere, at vi får afsluttet vores transfere hurtigt. Og at vi - ikke mindst - får foretaget nogle gode nogle af slagsen.
Bare for at sætte tingene i relief:
Barca er ved at hente Pogba. Vi et ved at hente en tidligere Castilla-spiller.
Det er jo helt til grin.
"Maybe they hate me because I'm too good."
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- raul7=kongen
-
- Offline
- Moderator
-
Man har allerede hentet Casemiro, givetvis også Denis og Danilo er ydermere på plads. Derfor er man allerede oppe på 16 spillere, mens De Gea ligner en Madrid-spiller indenfor et par uger. Det største problem er vel ret beset en reserveangriber og måske en backup angriber. Jeg kan til dels følge kritikken, men også kun til dels. Spørgsmålet er nærmere om man skulle få solgt lidt ud af de gamle rester.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
"Maybe they hate me because I'm too good."
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Raúl 7
- Gæst
-
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Real Madrid
-
- Offline
- Platin bruger
-
1.75 hvis han bliver i Juventus og 4.0, hvis han skifter til Arsenal.
No solo soy perfecto, también soy Madridista
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Og pludselig slår man sig til tåls med spillere som Casemiro?!
Min fornemmelse fortæller mig at du ikke aner en skid om Casemiro, for hvis du gjorde dette ville det være en yderst mærkelig bemærkning at komme med. Jeg stoler mere på ham hvad angår stabile præstationer end hvad jeg gør med en stinkende elendig Bale - hvis - man nu valgte at give ham en reel chance. Bale kan man godt undre sig over at Real Madrid ''slår sig til tåls med''. Du nævner Veratti, ham er er jeg også forelsket i, men jeg synes godt nok det bliver lidt svært at finde plads med de spillere vi i forvejen har, hvem vil du have han skal erstatte? Jeg tror ikke vi skal hente en kæmpe midtbane-stjerne for at de skal sidde på bænken.
Hvem synes du overhovedet vi skal hente?
Florentino Pérez
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Kassow-Rossing
-
- Offline
- Bruger er blokkeret
-
Hvis Iker Casillas smutter til Roma, bliver hans første kamp for klubben mod Real Madrid CF :D
Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Sahinovic skrev: Pelle skrev:
Og pludselig slår man sig til tåls med spillere som Casemiro?!
Min fornemmelse fortæller mig at du ikke aner en skid om Casemiro, for hvis du gjorde dette ville det være en yderst mærkelig bemærkning at komme med. Jeg stoler mere på ham hvad angår stabile præstationer end hvad jeg gør med en stinkende elendig Bale - hvis - man nu valgte at give ham en reel chance. Bale kan man godt undre sig over at Real Madrid ''slår sig til tåls med''. Du nævner Veratti, ham er er jeg også forelsket i, men jeg synes godt nok det bliver lidt svært at finde plads med de spillere vi i forvejen har, hvem vil du have han skal erstatte? Jeg tror ikke vi skal hente en kæmpe midtbane-stjerne for at de skal sidde på bænken.
Hvem synes du overhovedet vi skal hente?
Øh svarer du ikke lidt på dit eget spørgsmål? "Du nævner Verratti, men hvem synes du, vi skal hente?" VERRATTI! Hvor mange gange skal jeg skrive det samme?
Verratti er en super stabil fodboldspiller, men han er ikke i samme kategori som eksempelvis Pogba, der vil kræve fast spilletid. Hvis du har fulgt PSGs kampe, vil du også se, at Verratti har været roteret rundt.
Jeg kender fint til Casemiro, har fulgt ham i Porto, hvor han har gjort det ganske pænt. Men der er stadig forskel på Porto og Real Madrid. Da han spillede for os, var det ikke noget specielt kønt syn. Jeg frygter, at man får det samme, når han kommer retur.
Casemiro er en god mellemvare - hvilket er ganske godt til et hold som Porto. Men det er ikke nok til et hold som Real Madrid.
Jeg synes i øvrigt det er ynkeligt, at du hiver Bale ind i denne debat. Er det fordi jeg også her skal gentage, hvad jeg allerede har skrevet 100 gange om Bale? Så kan du da godt få den igen, hvis det ikke hang ved de andre gange. Bale skal efter min mening have en chance til qua hans gode første sæson. Leverer han i denne sæson, som han gjorde i sidste sæson, så skal han bare skippes afsted igen, for så er han ubrugelig for Real Madrid.
"Maybe they hate me because I'm too good."
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Siempre Madrid
-
- Offline
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
