Rygtebørsen XIX
Raúl 7 skrev: Så er vi sgu ved at købe Vidal ifølge Marca.
Det helt store spørgsmål er hvorfor
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Neye skrev:
Raúl 7 skrev: Så er vi sgu ved at købe Vidal ifølge Marca.
Det helt store spørgsmål er hvorfor
Det er vel først og fremmest en reaktion på sidste års midtbanekrise, som vel egenligt kostede os sæsonen.
Som jeg ser det kommer han med nogle tiltrænge kvaliteter qua hans dynamik i spillet. En god mand for Benitez at have, hvis vi hiver den hjem.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Kassow-Rossing
-
- Offline
- Bruger er blokkeret
-
Modric + Kroos + Isco + Vidal til tre pladser er jo nærmest perfekt.
Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Jeg kan ikke finde én god grund til, hvorfor man skulle hente Vidal frem for Verratti.
"Maybe they hate me because I'm too good."
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Brylle
- Gæst
-
Selvom jeg synes langt bedre om Verratti end Vidal, så ser jeg Vidal som en bedre spiller end Verratti lige nu. Han har en bedre fysik, fylder mere på midten, har et bedre drive med bolden og er en smule mere aggressiv. Han er samtidig målfarlig og god til at komme med frem. Jeg synes dog, at de minder om hinanden på mange punkter.Pelle skrev: Her er Verratti jo bare på alle måder et bedre køb. Han passer bedre ind til netop det, vi søger. Han har ikke alle de her Lord Bendtner lignende udfald, hans pris må forventes at ligge i omegnen af Vidals. Omvendt spiller Vidal også fast på Juves hold. Juve som immervæk lige har været i CL finalen.
Jeg kan ikke finde én god grund til, hvorfor man skulle hente Vidal frem for Verratti.
Så hvis man vil have en spiller, der kan præstere lidt bedre fra næste sæson, så er Vidal et godt valg. Jeg vil dog også mene, at Verratti er manden, man så skal gå efter, da jeg forventer, at han er langt bedre om 2-3.
Spændende bliver det dog. Begge spillere har nogle kvaliteter, som vi kan bruge.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Det ideele ville være Vidal, da man vil få mere for pengene og samtidigt ikke vil sabotere hierakiet på midtbanen på samme måde som et Pogba/Veratti køb kan gøre. Dog er der rygter om, at Arsenal er tæt på at lande Vidal for sølle 21 mil pund www.tipsbladet.dk/nyhed/premier-league/m...dal-enig-med-arsenal
Så er det dér Florentino lige smider 5+ oven i, så vores midtbane har kvalitet i bredden uden at ofre for meget.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Lars1991 skrev: Håber bare ikke vi giver for meget for en 28-årig spiller som, måske, allerede har toppet. Ingen tvivl om at han vil forstærke også alligevel dog, men tror ikke det bliver mere end et par sæsoner. Man skulle have hentet ham for et par år siden!
Nu skal der ikke gå Liverpool i den. Vi har efter min vurdering nok unge spillere, og det ville klæde vores hold at få en erfaren, dygtig og lidenskabelig 28 årig. Der er klart flere år i en type som ham, og hvis det skal gå galt at han ikke leverer, når han er 31, så er vi Real Madrid nok til at få andre på banen.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Brylle skrev:
Selvom jeg synes langt bedre om Verratti end Vidal, så ser jeg Vidal som en bedre spiller end Verratti lige nu. Han har en bedre fysik, fylder mere på midten, har et bedre drive med bolden og er en smule mere aggressiv. Han er samtidig målfarlig og god til at komme med frem. Jeg synes dog, at de minder om hinanden på mange punkter.Pelle skrev: Her er Verratti jo bare på alle måder et bedre køb. Han passer bedre ind til netop det, vi søger. Han har ikke alle de her Lord Bendtner lignende udfald, hans pris må forventes at ligge i omegnen af Vidals. Omvendt spiller Vidal også fast på Juves hold. Juve som immervæk lige har været i CL finalen.
Jeg kan ikke finde én god grund til, hvorfor man skulle hente Vidal frem for Verratti.
Så hvis man vil have en spiller, der kan præstere lidt bedre fra næste sæson, så er Vidal et godt valg. Jeg vil dog også mene, at Verratti er manden, man så skal gå efter, da jeg forventer, at han er langt bedre om 2-3.
Spændende bliver det dog. Begge spillere har nogle kvaliteter, som vi kan bruge.
Vidal er en god spiller, det kan der ikke herske tvivl om. Men jeg kan stadig ikke se, hvorfor han skulle være et bedre valg end Verratti. Han er for det første 28 år. Derudover er han et hothead af rang. Nej, lad os få Verratti og De Gea, sælg Illarra, udlej Lucas, og så har vi, hvad vi skal bruge til den kommende sæson. Meget bedre kunne dette transfervindue ikke ende.
"Maybe they hate me because I'm too good."
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Brylle
- Gæst
-
Så efter at have læst, hvad jeg skrev, så kan du stadig ikke se det? Så har du ikke fået meget ud af, hvad jeg skrev eller overhovedet forsøgt at forholde dig til det. Skulle man bruge en løsning til lige nu, så ville han være ideel. Målfarlig, aggressiv motor, der kan hjælpe til i begge ender på et niveau, der pt. er højere Verrattis.Pelle skrev:
Brylle skrev:
Selvom jeg synes langt bedre om Verratti end Vidal, så ser jeg Vidal som en bedre spiller end Verratti lige nu. Han har en bedre fysik, fylder mere på midten, har et bedre drive med bolden og er en smule mere aggressiv. Han er samtidig målfarlig og god til at komme med frem. Jeg synes dog, at de minder om hinanden på mange punkter.Pelle skrev: Her er Verratti jo bare på alle måder et bedre køb. Han passer bedre ind til netop det, vi søger. Han har ikke alle de her Lord Bendtner lignende udfald, hans pris må forventes at ligge i omegnen af Vidals. Omvendt spiller Vidal også fast på Juves hold. Juve som immervæk lige har været i CL finalen.
Jeg kan ikke finde én god grund til, hvorfor man skulle hente Vidal frem for Verratti.
Så hvis man vil have en spiller, der kan præstere lidt bedre fra næste sæson, så er Vidal et godt valg. Jeg vil dog også mene, at Verratti er manden, man så skal gå efter, da jeg forventer, at han er langt bedre om 2-3.
Spændende bliver det dog. Begge spillere har nogle kvaliteter, som vi kan bruge.
Vidal er en god spiller, det kan der ikke herske tvivl om. Men jeg kan stadig ikke se, hvorfor han skulle være et bedre valg end Verratti. Han er for det første 28 år.
Og som jeg også skriver, så er Verratti en lidt bedre løsning, hvis man kigger ud i fremtiden. Det afhænger af, hvad Benitez føler, at han har brug for.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Vidal 29-32 mio €
www.football-observatory.com/IMG/pdf/mr06_eng.pdf
Som jeg ser det, er der alderen til forskel
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
