Rygtebørsen XIX

10 år 11 måneder siden #1561 af Neye
Besvaret af Neye på emne Rygtebørsen XIX

Raúl 7 skrev: Så er vi sgu ved at købe Vidal ifølge Marca.


Det helt store spørgsmål er hvorfor

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 11 måneder siden #1562 af Fondo_Sur
Besvaret af Fondo_Sur på emne Rygtebørsen XIX

Neye skrev:

Raúl 7 skrev: Så er vi sgu ved at købe Vidal ifølge Marca.


Det helt store spørgsmål er hvorfor


Det er vel først og fremmest en reaktion på sidste års midtbanekrise, som vel egenligt kostede os sæsonen.

Som jeg ser det kommer han med nogle tiltrænge kvaliteter qua hans dynamik i spillet. En god mand for Benitez at have, hvis vi hiver den hjem.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 11 måneder siden #1563 af Daniel
Besvaret af Daniel på emne Rygtebørsen XIX
Det kan også bare være et udtryk for, at Perez har en underlig fetich; han elsker fodboldspillere, der kan li' at køre (for) hurtigt i bil..........
Følgende bruger(e) sagde tak: Kassow-Rossing, Vildfaren

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 11 måneder siden #1564 af Kassow-Rossing
Besvaret af Kassow-Rossing på emne Rygtebørsen XIX
Smart træk at få Vidal ind (hvis det sker) fordi så har vi for første gang i mange år en super stærk midtbane med bredde nok til skader.

Modric + Kroos + Isco + Vidal til tre pladser er jo nærmest perfekt.

Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)
Følgende bruger(e) sagde tak: Fondo_Sur

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 11 måneder siden #1565 af Pelle
Besvaret af Pelle på emne Rygtebørsen XIX
Her er Verratti jo bare på alle måder et bedre køb. Han passer bedre ind til netop det, vi søger. Han har ikke alle de her Lord Bendtner lignende udfald, hans pris må forventes at ligge i omegnen af Vidals. Omvendt spiller Vidal også fast på Juves hold. Juve som immervæk lige har været i CL finalen.

Jeg kan ikke finde én god grund til, hvorfor man skulle hente Vidal frem for Verratti.

"Maybe they hate me because I'm too good."

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Brylle
  • Gæst
  • Gæst
10 år 11 måneder siden #1566 af Brylle
Besvaret af Brylle på emne Rygtebørsen XIX

Pelle skrev: Her er Verratti jo bare på alle måder et bedre køb. Han passer bedre ind til netop det, vi søger. Han har ikke alle de her Lord Bendtner lignende udfald, hans pris må forventes at ligge i omegnen af Vidals. Omvendt spiller Vidal også fast på Juves hold. Juve som immervæk lige har været i CL finalen.

Jeg kan ikke finde én god grund til, hvorfor man skulle hente Vidal frem for Verratti.

Selvom jeg synes langt bedre om Verratti end Vidal, så ser jeg Vidal som en bedre spiller end Verratti lige nu. Han har en bedre fysik, fylder mere på midten, har et bedre drive med bolden og er en smule mere aggressiv. Han er samtidig målfarlig og god til at komme med frem. Jeg synes dog, at de minder om hinanden på mange punkter.
Så hvis man vil have en spiller, der kan præstere lidt bedre fra næste sæson, så er Vidal et godt valg. Jeg vil dog også mene, at Verratti er manden, man så skal gå efter, da jeg forventer, at han er langt bedre om 2-3.

Spændende bliver det dog. Begge spillere har nogle kvaliteter, som vi kan bruge.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 11 måneder siden #1567 af Fondo_Sur
Besvaret af Fondo_Sur på emne Rygtebørsen XIX
Vil slå fast i at det ville være en meget god idé at hente en af dem. Vidal må dog være væsenligt billigere? Den lavere pris er klart at foretrække, så vi undgår politik i startopstillingen. Hvis vi eksempelvis henter Veratti for 60 mil €, skal i nok regne med, at det kommer til at se meget sort ud for Isco - det ville på en måde være et stort tab.

Det ideele ville være Vidal, da man vil få mere for pengene og samtidigt ikke vil sabotere hierakiet på midtbanen på samme måde som et Pogba/Veratti køb kan gøre. Dog er der rygter om, at Arsenal er tæt på at lande Vidal for sølle 21 mil pund www.tipsbladet.dk/nyhed/premier-league/m...dal-enig-med-arsenal

Så er det dér Florentino lige smider 5+ oven i, så vores midtbane har kvalitet i bredden uden at ofre for meget.
Sidste redigering: 10 år 11 måneder siden ved Fondo_Sur.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 11 måneder siden #1568 af Lars1991
Besvaret af Lars1991 på emne Rygtebørsen XIX
Håber bare ikke vi giver for meget for en 28-årig spiller som, måske, allerede har toppet. Ingen tvivl om at han vil forstærke også alligevel dog, men tror ikke det bliver mere end et par sæsoner. Man skulle have hentet ham for et par år siden!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 11 måneder siden #1569 af Fondo_Sur
Besvaret af Fondo_Sur på emne Rygtebørsen XIX

Lars1991 skrev: Håber bare ikke vi giver for meget for en 28-årig spiller som, måske, allerede har toppet. Ingen tvivl om at han vil forstærke også alligevel dog, men tror ikke det bliver mere end et par sæsoner. Man skulle have hentet ham for et par år siden!


Nu skal der ikke gå Liverpool i den. Vi har efter min vurdering nok unge spillere, og det ville klæde vores hold at få en erfaren, dygtig og lidenskabelig 28 årig. Der er klart flere år i en type som ham, og hvis det skal gå galt at han ikke leverer, når han er 31, så er vi Real Madrid nok til at få andre på banen.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 11 måneder siden #1570 af Pelle
Besvaret af Pelle på emne Rygtebørsen XIX

Brylle skrev:

Pelle skrev: Her er Verratti jo bare på alle måder et bedre køb. Han passer bedre ind til netop det, vi søger. Han har ikke alle de her Lord Bendtner lignende udfald, hans pris må forventes at ligge i omegnen af Vidals. Omvendt spiller Vidal også fast på Juves hold. Juve som immervæk lige har været i CL finalen.

Jeg kan ikke finde én god grund til, hvorfor man skulle hente Vidal frem for Verratti.

Selvom jeg synes langt bedre om Verratti end Vidal, så ser jeg Vidal som en bedre spiller end Verratti lige nu. Han har en bedre fysik, fylder mere på midten, har et bedre drive med bolden og er en smule mere aggressiv. Han er samtidig målfarlig og god til at komme med frem. Jeg synes dog, at de minder om hinanden på mange punkter.
Så hvis man vil have en spiller, der kan præstere lidt bedre fra næste sæson, så er Vidal et godt valg. Jeg vil dog også mene, at Verratti er manden, man så skal gå efter, da jeg forventer, at han er langt bedre om 2-3.

Spændende bliver det dog. Begge spillere har nogle kvaliteter, som vi kan bruge.


Vidal er en god spiller, det kan der ikke herske tvivl om. Men jeg kan stadig ikke se, hvorfor han skulle være et bedre valg end Verratti. Han er for det første 28 år. Derudover er han et hothead af rang. Nej, lad os få Verratti og De Gea, sælg Illarra, udlej Lucas, og så har vi, hvad vi skal bruge til den kommende sæson. Meget bedre kunne dette transfervindue ikke ende.

"Maybe they hate me because I'm too good."

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Brylle
  • Gæst
  • Gæst
10 år 11 måneder siden #1571 af Brylle
Besvaret af Brylle på emne Rygtebørsen XIX

Pelle skrev:

Brylle skrev:

Pelle skrev: Her er Verratti jo bare på alle måder et bedre køb. Han passer bedre ind til netop det, vi søger. Han har ikke alle de her Lord Bendtner lignende udfald, hans pris må forventes at ligge i omegnen af Vidals. Omvendt spiller Vidal også fast på Juves hold. Juve som immervæk lige har været i CL finalen.

Jeg kan ikke finde én god grund til, hvorfor man skulle hente Vidal frem for Verratti.

Selvom jeg synes langt bedre om Verratti end Vidal, så ser jeg Vidal som en bedre spiller end Verratti lige nu. Han har en bedre fysik, fylder mere på midten, har et bedre drive med bolden og er en smule mere aggressiv. Han er samtidig målfarlig og god til at komme med frem. Jeg synes dog, at de minder om hinanden på mange punkter.
Så hvis man vil have en spiller, der kan præstere lidt bedre fra næste sæson, så er Vidal et godt valg. Jeg vil dog også mene, at Verratti er manden, man så skal gå efter, da jeg forventer, at han er langt bedre om 2-3.

Spændende bliver det dog. Begge spillere har nogle kvaliteter, som vi kan bruge.


Vidal er en god spiller, det kan der ikke herske tvivl om. Men jeg kan stadig ikke se, hvorfor han skulle være et bedre valg end Verratti. Han er for det første 28 år.

Så efter at have læst, hvad jeg skrev, så kan du stadig ikke se det? Så har du ikke fået meget ud af, hvad jeg skrev eller overhovedet forsøgt at forholde dig til det. Skulle man bruge en løsning til lige nu, så ville han være ideel. Målfarlig, aggressiv motor, der kan hjælpe til i begge ender på et niveau, der pt. er højere Verrattis.
Og som jeg også skriver, så er Verratti en lidt bedre løsning, hvis man kigger ud i fremtiden. Det afhænger af, hvad Benitez føler, at han har brug for.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 11 måneder siden #1572 af Neye
Besvaret af Neye på emne Rygtebørsen XIX
Verratti 35-40 mio €
Vidal 29-32 mio €

www.football-observatory.com/IMG/pdf/mr06_eng.pdf

Som jeg ser det, er der alderen til forskel
Sidste redigering: 10 år 11 måneder siden ved Neye.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum