Rygtebørsen XIX

10 år 11 måneder siden #1573 af Pelle
Besvaret af Pelle på emne Rygtebørsen XIX
Jo, jeg har da læst hvad du skrev, jeg er bare ikke enig. Jeg synes på ingen måde, at Vidal har et højere niveau end Verratti, tværtimod. Du kunne jo passende forholde dig til det, jeg skriver: Hvorfor signe et hothead, som bringer en masse miskredit mod sin person og mod Real Madrid med sig?

"Maybe they hate me because I'm too good."

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Brylle
  • Gæst
  • Gæst
10 år 11 måneder siden #1574 af Brylle
Besvaret af Brylle på emne Rygtebørsen XIX

Pelle skrev: Jo, jeg har da læst hvad du skrev, jeg er bare ikke enig. Jeg synes på ingen måde, at Vidal har et højere niveau end Verratti, tværtimod. Du kunne jo passende forholde dig til det, jeg skriver: Hvorfor signe et hothead, som bringer en masse miskredit mod sin person og mod Real Madrid med sig?

ÅÅåh gud... Jeg skriver jo blot, hvad der kunne være grunden til at signe Vidal nu (netop målfarligheden, han fylder mere osv.) og at man får en bedre løsning på dette tidspunkt. Du kan forhåbentlig ikke komme udenom, at han netop har flere mål i støvlerne end Verratti, fylder mere på midten og kommer med en power, som vi virkelig mangler på midten. Eller du kan nok, for du mener jo også, at Bale var blandt vores bedste i sidste sæson :D

Og derefter skriver jeg jo selv, at jeg også hellere ser Verratti komme til klubben.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 11 måneder siden #1575 af Pelle
Besvaret af Pelle på emne Rygtebørsen XIX

Neye skrev: Verratti 35-40 mio €
Vidal 29-32 mio €

www.football-observatory.com/IMG/pdf/mr06_eng.pdf

Som jeg ser det, er der alderen til forskel


Sjovt du pludselig ikke henholder dig til Transfermarkt mere, hvor Verratti er opgivet til 40 mio euro, mens Vidal er opgivet til 42 mio euro. Det er altid dejligt at kunne benytte de kilder, der taler til ens fordel ;-)

Men uanset hvad folk mener, så har jeg endnu ikke hørt et eneste argument, der peger på, hvorfor Vidal vil være en bedre signing end Verratti.

"Maybe they hate me because I'm too good."

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 11 måneder siden #1576 af Pelle
Besvaret af Pelle på emne Rygtebørsen XIX

Brylle skrev:

Pelle skrev: Jo, jeg har da læst hvad du skrev, jeg er bare ikke enig. Jeg synes på ingen måde, at Vidal har et højere niveau end Verratti, tværtimod. Du kunne jo passende forholde dig til det, jeg skriver: Hvorfor signe et hothead, som bringer en masse miskredit mod sin person og mod Real Madrid med sig?

ÅÅåh gud... Jeg skriver jo blot, hvad der kunne være grunden til at signe Vidal nu (netop målfarligheden, han fylder mere osv.) og at man får en bedre løsning på dette tidspunkt. Du kan forhåbentlig ikke komme udenom, at han netop har flere mål i støvlerne end Verratti, fylder mere på midten og kommer med en power, som vi virkelig mangler på midten. Eller du kan nok, for du mener jo også, at Bale var blandt vores bedste i sidste sæson :D

Og derefter skriver jeg jo selv, at jeg også hellere ser Verratti komme til klubben.


Jeg elsker, at du altid hiver Bale frem, når du løber tør for argumenter.
Ok - Vidal er mere målfarlig. Hvorfor? Fordi han sparker straffespark for Juve. Derudover er det ikke målene, vi har behov for, dem har vi folk til at lave. Vi har behov for en dynamisk og aggressiv midtbane, hvor Verratti har et ligeså højt niveau som Vidal. Vidal hverken fylder mere eller kommer med mere power end Verratti, som jeg ser det.

"Maybe they hate me because I'm too good."

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Brylle
  • Gæst
  • Gæst
10 år 11 måneder siden #1577 af Brylle
Besvaret af Brylle på emne Rygtebørsen XIX

Pelle skrev:

Brylle skrev:

Pelle skrev: Jo, jeg har da læst hvad du skrev, jeg er bare ikke enig. Jeg synes på ingen måde, at Vidal har et højere niveau end Verratti, tværtimod. Du kunne jo passende forholde dig til det, jeg skriver: Hvorfor signe et hothead, som bringer en masse miskredit mod sin person og mod Real Madrid med sig?

ÅÅåh gud... Jeg skriver jo blot, hvad der kunne være grunden til at signe Vidal nu (netop målfarligheden, han fylder mere osv.) og at man får en bedre løsning på dette tidspunkt. Du kan forhåbentlig ikke komme udenom, at han netop har flere mål i støvlerne end Verratti, fylder mere på midten og kommer med en power, som vi virkelig mangler på midten. Eller du kan nok, for du mener jo også, at Bale var blandt vores bedste i sidste sæson :D

Og derefter skriver jeg jo selv, at jeg også hellere ser Verratti komme til klubben.


Jeg elsker, at du altid hiver Bale frem, når du løber tør for argumenter.
Ok - Vidal er mere målfarlig. Hvorfor? Fordi han sparker straffespark for Juve. Derudover er det ikke målene, vi har behov for, dem har vi folk til at lave. Vi har behov for en dynamisk og aggressiv midtbane, hvor Verratti har et ligeså højt niveau som Vidal. Vidal hverken fylder mere eller kommer med mere power end Verratti, som jeg ser det.

Løber tør? Der var vel ikke meget mere at skrive, når jeg allerede havde argumenteret for min påstand :)
Hahaha der er sgu mere end straffespark til forskel! Vidal er god til at bevæge sig omkring boksen og har en fart, der giver ham mulighed for at komme med i rigtig mange angreb. Samtidig flyver han rundt på banen og hjælper sit hold defensivt i 90 minutter, hvilket vi selv fik lov at være vidne til, da vi løb ind i Juve. Men denne er vi åbenbart uenige om og derfor giver det ikke mening at fortsætte diskussionen. Især fordi jeg da også selv at lyst til at se Verratti i Real, selvom jeg mener, at Vidal ville være den bedste løsning de næste 2 sæsoner. Tænker Benitez langsigtet, så vælger han helt sikkert Verratti nu.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • 100cardel
  • Gæst
  • Gæst
10 år 11 måneder siden #1578 af 100cardel
Besvaret af 100cardel på emne Rygtebørsen XIX
Diskussionen er vel også ligegyldig så længe PSG ikke vil sælge. Kan ikke forstille mig at der er nogen som helst herinde som ikke gerne vil se Marco Verratti i Real Madrid efter sommeren. Det kommer bare ikke til at ske.
PSG mangler ikke ligefrem penge og samtidig er penge det eneste Real Madrid kan tilbyde.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 11 måneder siden #1579 af Kassow-Rossing
Besvaret af Kassow-Rossing på emne Rygtebørsen XIX
Jeg har læst at David de Gea har udtalt at han tager til Uniteds Pre-season.

Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 11 måneder siden #1580 af Kassow-Rossing
Besvaret af Kassow-Rossing på emne Rygtebørsen XIX
Angående Lucas Silva og hans position i Real Madrid efter de nyeste rygter:

Det her er ikke min oversættelse. Jeg har blot copy-pastet for jeres skyld.




Lucas Silva åbnede sit hjem for MARCA. Her talte den brasilianske midtbanespiller om sine ambitioner i Real Madrid.

- Ferien er snart ovre, har du nydt den?

"Ja, meget. Jeg har slappet lidt af herhjemme og trænet et par dage også. Jeg er klar til sæsonstart."

- Ankommer du til træning i god form?

"Ja, det gør jeg. Det er både fysisk og psykisk, så man kan være bedst forbedrede til opstarten."

- Vil du blive i Real og kæmpe for din plads, eller skifter du klub?

"Nej. Jeg tænker kun på at blive, og få flere spilleminutter her. Jeg er fokuseret på Real Madrid og ikke andet."

- Er det et problem, at du ikke er EU-statsborger?

"Jeg ved godt, at det kan være et problem, eftersom der er regler om hvor mange der må være på et hold, men det er ikke noget, som jeg tænker på."

- Fiorentina, Sevilla og Porto er alle interesseret i dig. Føler du dig smigret?

"Det er gode klubber. Det betyder, at man gør noget rigtigt, men som jeg sagde før, så fokusere jeg på Real Madrid."

- Vil du blive skuffet, hvis du blev bedt om at skifte?

"Ja, men det er et del af spillet."

- Hvad vil du sige om din præsentation indtil videre i klubben?

"Jeg har været selvsikker og har nydt hvert sekund, som jeg har fået. Jeg har ikke spillet så meget, men jeg er tilfreds med mine præstationer."

- Ser du frem til, at arbejde med Rafa Benitez?

"Ja. Han er en hårdt arbejdende træner, som vil have det bedste ud af hver spiller, så jeg synes, at han passer fint i klubben."

Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)
Følgende bruger(e) sagde tak: Fondo_Sur

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 11 måneder siden #1581 af Fondo_Sur
Besvaret af Fondo_Sur på emne Rygtebørsen XIX
Bliver spændende at følge Lucas Silva^

I modsætning til Illaramendi og Casemiro har jeg ikke mistet troen på ham som verdensklassespiller - endnu.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 11 måneder siden #1582 af JimmyBroe
Besvaret af JimmyBroe på emne Rygtebørsen XIX

Fondo_Sur skrev: Bliver spændende at følge Lucas Silva^

I modsætning til Illaramendi og Casemiro har jeg ikke mistet troen på ham som verdensklassespiller - endnu.


Hvordan kan du ha mistet troen på Casemiro? Han gjorde det godt i Real Madrid inden han blev lejet ud til Porto. I Porto gjorde han det virkelig godt og var ofte holdets bedste spiller. Lucas Silva har endnu ikke vist niveau.

Jeg er her stadig XOXO
Følgende bruger(e) sagde tak: M_linding, Brylle, Sahinovic

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 11 måneder siden #1583 af Raul-Madrid
Besvaret af Raul-Madrid på emne Rygtebørsen XIX
Er der noget nyt vedr. de Vidal rygter ?

Nogle der ved hvornår træningen forresten går i gang ? er det næste uge ?

RAUL!!!!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 11 måneder siden #1584 af Fondo_Sur
Besvaret af Fondo_Sur på emne Rygtebørsen XIX

JimmyBroe skrev:

Fondo_Sur skrev: Bliver spændende at følge Lucas Silva^

I modsætning til Illaramendi og Casemiro har jeg ikke mistet troen på ham som verdensklassespiller - endnu.


Hvordan kan du ha mistet troen på Casemiro? Han gjorde det godt i Real Madrid inden han blev lejet ud til Porto. I Porto gjorde han det virkelig godt og var ofte holdets bedste spiller. Lucas Silva har endnu ikke vist niveau.


Jeg forholder mig til hans præstationer i Real Madrid og dem synes jeg slet ikke var overbevisende qua hans manglende teknik og fodboldforståelse. Efter 2 års tilvændingsperiode i europærisk fodbold virker han nu bedre, da han er blevet vant til tempoet, men han har stadig nogle mangler.

Jeg er imponeret af Lucas, da han har leveret fra start. Han har ikke været en Redondo, men han er meget rolig med bolden og har få fejlafleveringer, hvilket er tegn på en kvalitetsspiller. Tænkt når han vænner sig til at spille i et højere tempo som Casemiro har gjort?

Jeg vil som sådan ikke afskrive Casemiro, men efter min egen vurdering virker Lucas Silva mere spændende for fremtiden.
Følgende bruger(e) sagde tak: Pelle

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum