Rygtebørsen XIX
Pelle skrev:
M_linding skrev: AS skriver, at Lucas Vazquez vender hjem... Den havde jeg ikke lige set komme - selvom han var god, da han spillede for Castilla.
Lucas har haft en god sæson for Espanyol, og koster 1 mio. euro... Man kan vel ikke heeelt udelukke, at man vil sælge ham videre, men det lyder som om at han får chancen i Real Madrid.
Hvor er vi dog håbløst uambitiøse i vores ageren på transfermarkedet indtil videre.
Jeg kunne godt se ideen i sin tid med at satse på sine "pavones", men for mig kommer Vazquez til - hvis han vel og mærke er udset en plads i truppen - at bidrage med samme kvalitet, som Mejia og andre talentløse skikkelser gjorde i deres samtid; så må man selv vælge om det er negativt eller positivt!
Jeg finder det uambisiøst og mener overhovedet ikke, at vores hold på nuværende tidspunkt er bedre end i fjor - der kan heldigvis ske meget endnu
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Indtil videre har man skiftet Arbeloa ud med Danilo, og Lucas Silva ud med Casemiro. Det er klare forstærkninger IMO. Derudover bliver Casillas skiftet ud med De Gea i løbet af en uges tid; hvilket jeg også mener er en forbedring.
Der er jo ikke behov for en revolution på holdet, så det er fint at man lapper huller i samarbejde med den nye træner. Hvis Benitez vil bruge Vazquez, så er han en brugbar spiller. Vi snakker jo om en spiller der skal fylde den 25. plads i truppen, og hjælpe med at vi overholder antallet af homegrown spillere...
Jeg husker Lucas som en hurtig og teknisk stærk spiller, med et godt flair. Den slags spillere kan være et fint taktisk redskab, hvis træneren vil sætte noget fart og "længderetning" på banen.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Raúl 7
- Gæst
-
Pelle skrev:
M_linding skrev: AS skriver, at Lucas Vazquez vender hjem... Den havde jeg ikke lige set komme - selvom han var god, da han spillede for Castilla.
Lucas har haft en god sæson for Espanyol, og koster 1 mio. euro... Man kan vel ikke heeelt udelukke, at man vil sælge ham videre, men det lyder som om at han får chancen i Real Madrid.
Hvor er vi dog håbløst uambitiøse i vores ageren på transfermarkedet indtil videre.
Hvem er det du vil have vi skal købe. Hvor er vi dårligt besat?
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Raúl 7 skrev:
Pelle skrev:
M_linding skrev: AS skriver, at Lucas Vazquez vender hjem... Den havde jeg ikke lige set komme - selvom han var god, da han spillede for Castilla.
Lucas har haft en god sæson for Espanyol, og koster 1 mio. euro... Man kan vel ikke heeelt udelukke, at man vil sælge ham videre, men det lyder som om at han får chancen i Real Madrid.
Hvor er vi dog håbløst uambitiøse i vores ageren på transfermarkedet indtil videre.
Hvem er det du vil have vi skal købe. Hvor er vi dårligt besat?
Vi mangler en arbejdshest på midtbanen med et højt bundniveau. Eller rettere - niveauet over Illarra, Lucas Silva, Casemiro, m.v. Vi skal gå ud og få fat på Verratti. Det ville være den bedste signing for klubben efter min mening.
"Maybe they hate me because I'm too good."
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- DarioGomez
-
- Offline
- Eduardo
-
Egentlig er han ldit en nar, men hold nu kæft han er god!
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Raul-Madrid
- Offline
- Guld bruger
-
Hent Verratti ind med det samme og gør det klart hvad der skal ske med Ramos og Iker - så vi kan få købt en erstatning i god tid, så vi ikke står og skal betale overpris den sidste uge i transfervinduet da vi allerede har solgt ud.
ingen grund til evt. nye spiller skal misse en vigtig opstartsfase..
RAUL!!!!
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Storken
- Gæst
-
DarioGomez skrev: En stille fantasi om en mere kompetent offensivspiller kunne i øvrigt være Thomas Müller - kæft hvor vil jeg gerne se den mand i vores trøje.
Egentlig er han ldit en nar, men hold nu kæft han er god!
Hvad er Thomas Müller god til? Jeg spørger helt seriøst.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Storken skrev:
DarioGomez skrev: En stille fantasi om en mere kompetent offensivspiller kunne i øvrigt være Thomas Müller - kæft hvor vil jeg gerne se den mand i vores trøje.
Egentlig er han ldit en nar, men hold nu kæft han er god!
Hvad er Thomas Müller god til? Jeg spørger helt seriøst.
At løbe langt, og finde rum i feltet.
Men elegant bliver han sgu aldrig;)
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Siempre Madrid
-
- Offline
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
M_linding skrev:
Storken skrev:
DarioGomez skrev: En stille fantasi om en mere kompetent offensivspiller kunne i øvrigt være Thomas Müller - kæft hvor vil jeg gerne se den mand i vores trøje.
Egentlig er han ldit en nar, men hold nu kæft han er god!
Hvad er Thomas Müller god til? Jeg spørger helt seriøst.
At løbe langt, og finde rum i feltet.
Men elegant bliver han sgu aldrig;)
Det er umuligt at være elegant i en Bayern München-trøje. Umuligt!!
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Raúl 7
- Gæst
-
Pelle skrev:
Raúl 7 skrev:
Pelle skrev:
M_linding skrev: AS skriver, at Lucas Vazquez vender hjem... Den havde jeg ikke lige set komme - selvom han var god, da han spillede for Castilla.
Lucas har haft en god sæson for Espanyol, og koster 1 mio. euro... Man kan vel ikke heeelt udelukke, at man vil sælge ham videre, men det lyder som om at han får chancen i Real Madrid.
Hvor er vi dog håbløst uambitiøse i vores ageren på transfermarkedet indtil videre.
Hvem er det du vil have vi skal købe. Hvor er vi dårligt besat?
Vi mangler en arbejdshest på midtbanen med et højt bundniveau. Eller rettere - niveauet over Illarra, Lucas Silva, Casemiro, m.v. Vi skal gå ud og få fat på Verratti. Det ville være den bedste signing for klubben efter min mening.
Jamen jeg er da ikke uenig. Men at kalde os "håbløst uambitiøse" fordi vi mangler at købe éen spiller, kan jeg ikke helt sætte mig ind i. Måske + en angrebsreserve mere. Men juli er lige startet i dag, mon ikke vi når det?
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Så kan man groft sagt nøjes med at hente Mads Justesen, hvis det er sådan Rafa ønsker det.
Men egentlig er jeg mest optaget af, om man får lavet en aftale med Ramos, og samtidig får sendt Iker afsted...
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Hvorfor vil du dog lave en aftale med Ramos, hvis vi har mulighed for at hente Mads Justesen? Der mangler nogle landmænd i vores forsvar.M_linding skrev: Det vigtigste for mig er, at Benitez får de spillere han vil ha' og vil bruge.
Så kan man groft sagt nøjes med at hente Mads Justesen, hvis det er sådan Rafa ønsker det.
Men egentlig er jeg mest optaget af, om man får lavet en aftale med Ramos, og samtidig får sendt Iker afsted...
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
