Rygtebørsen XIX

10 år 11 måneder siden #1513 af Daniel
Besvaret af Daniel på emne Rygtebørsen XIX

Pelle skrev:

M_linding skrev: AS skriver, at Lucas Vazquez vender hjem... Den havde jeg ikke lige set komme - selvom han var god, da han spillede for Castilla.

Lucas har haft en god sæson for Espanyol, og koster 1 mio. euro... Man kan vel ikke heeelt udelukke, at man vil sælge ham videre, men det lyder som om at han får chancen i Real Madrid.


Hvor er vi dog håbløst uambitiøse i vores ageren på transfermarkedet indtil videre.


Jeg kunne godt se ideen i sin tid med at satse på sine "pavones", men for mig kommer Vazquez til - hvis han vel og mærke er udset en plads i truppen - at bidrage med samme kvalitet, som Mejia og andre talentløse skikkelser gjorde i deres samtid; så må man selv vælge om det er negativt eller positivt!

Jeg finder det uambisiøst og mener overhovedet ikke, at vores hold på nuværende tidspunkt er bedre end i fjor - der kan heldigvis ske meget endnu
Følgende bruger(e) sagde tak: Pelle

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 11 måneder siden #1514 af M_linding
Besvaret af M_linding på emne Rygtebørsen XIX
Jeg mener helt klart, at vi havde europas bedste trup, sidste sæson.

Indtil videre har man skiftet Arbeloa ud med Danilo, og Lucas Silva ud med Casemiro. Det er klare forstærkninger IMO. Derudover bliver Casillas skiftet ud med De Gea i løbet af en uges tid; hvilket jeg også mener er en forbedring.

Der er jo ikke behov for en revolution på holdet, så det er fint at man lapper huller i samarbejde med den nye træner. Hvis Benitez vil bruge Vazquez, så er han en brugbar spiller. Vi snakker jo om en spiller der skal fylde den 25. plads i truppen, og hjælpe med at vi overholder antallet af homegrown spillere...

Jeg husker Lucas som en hurtig og teknisk stærk spiller, med et godt flair. Den slags spillere kan være et fint taktisk redskab, hvis træneren vil sætte noget fart og "længderetning" på banen.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, Real HWL

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Raúl 7
  • Gæst
  • Gæst
10 år 11 måneder siden #1515 af Raúl 7
Besvaret af Raúl 7 på emne Rygtebørsen XIX

Pelle skrev:

M_linding skrev: AS skriver, at Lucas Vazquez vender hjem... Den havde jeg ikke lige set komme - selvom han var god, da han spillede for Castilla.

Lucas har haft en god sæson for Espanyol, og koster 1 mio. euro... Man kan vel ikke heeelt udelukke, at man vil sælge ham videre, men det lyder som om at han får chancen i Real Madrid.


Hvor er vi dog håbløst uambitiøse i vores ageren på transfermarkedet indtil videre.


Hvem er det du vil have vi skal købe. Hvor er vi dårligt besat?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 11 måneder siden #1516 af Pelle
Besvaret af Pelle på emne Rygtebørsen XIX

Raúl 7 skrev:

Pelle skrev:

M_linding skrev: AS skriver, at Lucas Vazquez vender hjem... Den havde jeg ikke lige set komme - selvom han var god, da han spillede for Castilla.

Lucas har haft en god sæson for Espanyol, og koster 1 mio. euro... Man kan vel ikke heeelt udelukke, at man vil sælge ham videre, men det lyder som om at han får chancen i Real Madrid.


Hvor er vi dog håbløst uambitiøse i vores ageren på transfermarkedet indtil videre.


Hvem er det du vil have vi skal købe. Hvor er vi dårligt besat?


Vi mangler en arbejdshest på midtbanen med et højt bundniveau. Eller rettere - niveauet over Illarra, Lucas Silva, Casemiro, m.v. Vi skal gå ud og få fat på Verratti. Det ville være den bedste signing for klubben efter min mening.

"Maybe they hate me because I'm too good."

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 11 måneder siden #1517 af DarioGomez
Besvaret af DarioGomez på emne Rygtebørsen XIX
En stille fantasi om en mere kompetent offensivspiller kunne i øvrigt være Thomas Müller - kæft hvor vil jeg gerne se den mand i vores trøje.
Egentlig er han ldit en nar, men hold nu kæft han er god!

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 11 måneder siden #1518 af Raul-Madrid
Besvaret af Raul-Madrid på emne Rygtebørsen XIX
Lad os nu lukke vores handler så hurtigt som muligt..

Hent Verratti ind med det samme og gør det klart hvad der skal ske med Ramos og Iker - så vi kan få købt en erstatning i god tid, så vi ikke står og skal betale overpris den sidste uge i transfervinduet da vi allerede har solgt ud.

ingen grund til evt. nye spiller skal misse en vigtig opstartsfase..

RAUL!!!!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Storken
  • Gæst
  • Gæst
10 år 11 måneder siden #1519 af Storken
Besvaret af Storken på emne Rygtebørsen XIX

DarioGomez skrev: En stille fantasi om en mere kompetent offensivspiller kunne i øvrigt være Thomas Müller - kæft hvor vil jeg gerne se den mand i vores trøje.
Egentlig er han ldit en nar, men hold nu kæft han er god!


Hvad er Thomas Müller god til? Jeg spørger helt seriøst.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 11 måneder siden #1520 af M_linding
Besvaret af M_linding på emne Rygtebørsen XIX

Storken skrev:

DarioGomez skrev: En stille fantasi om en mere kompetent offensivspiller kunne i øvrigt være Thomas Müller - kæft hvor vil jeg gerne se den mand i vores trøje.
Egentlig er han ldit en nar, men hold nu kæft han er god!


Hvad er Thomas Müller god til? Jeg spørger helt seriøst.


At løbe langt, og finde rum i feltet.

Men elegant bliver han sgu aldrig;)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 11 måneder siden #1521 af Siempre Madrid
Besvaret af Siempre Madrid på emne Rygtebørsen XIX

M_linding skrev:

Storken skrev:

DarioGomez skrev: En stille fantasi om en mere kompetent offensivspiller kunne i øvrigt være Thomas Müller - kæft hvor vil jeg gerne se den mand i vores trøje.
Egentlig er han ldit en nar, men hold nu kæft han er god!


Hvad er Thomas Müller god til? Jeg spørger helt seriøst.


At løbe langt, og finde rum i feltet.

Men elegant bliver han sgu aldrig;)


Det er umuligt at være elegant i en Bayern München-trøje. Umuligt!!

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Følgende bruger(e) sagde tak: Daniel, andreashn, MMM

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Raúl 7
  • Gæst
  • Gæst
10 år 11 måneder siden #1522 af Raúl 7
Besvaret af Raúl 7 på emne Rygtebørsen XIX

Pelle skrev:

Raúl 7 skrev:

Pelle skrev:

M_linding skrev: AS skriver, at Lucas Vazquez vender hjem... Den havde jeg ikke lige set komme - selvom han var god, da han spillede for Castilla.

Lucas har haft en god sæson for Espanyol, og koster 1 mio. euro... Man kan vel ikke heeelt udelukke, at man vil sælge ham videre, men det lyder som om at han får chancen i Real Madrid.


Hvor er vi dog håbløst uambitiøse i vores ageren på transfermarkedet indtil videre.


Hvem er det du vil have vi skal købe. Hvor er vi dårligt besat?


Vi mangler en arbejdshest på midtbanen med et højt bundniveau. Eller rettere - niveauet over Illarra, Lucas Silva, Casemiro, m.v. Vi skal gå ud og få fat på Verratti. Det ville være den bedste signing for klubben efter min mening.


Jamen jeg er da ikke uenig. Men at kalde os "håbløst uambitiøse" fordi vi mangler at købe éen spiller, kan jeg ikke helt sætte mig ind i. Måske + en angrebsreserve mere. Men juli er lige startet i dag, mon ikke vi når det?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 11 måneder siden #1523 af M_linding
Besvaret af M_linding på emne Rygtebørsen XIX
Det vigtigste for mig er, at Benitez får de spillere han vil ha' og vil bruge.

Så kan man groft sagt nøjes med at hente Mads Justesen, hvis det er sådan Rafa ønsker det.

Men egentlig er jeg mest optaget af, om man får lavet en aftale med Ramos, og samtidig får sendt Iker afsted...

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 11 måneder siden #1524 af Damholt
Besvaret af Damholt på emne Rygtebørsen XIX

M_linding skrev: Det vigtigste for mig er, at Benitez får de spillere han vil ha' og vil bruge.

Så kan man groft sagt nøjes med at hente Mads Justesen, hvis det er sådan Rafa ønsker det.

Men egentlig er jeg mest optaget af, om man får lavet en aftale med Ramos, og samtidig får sendt Iker afsted...

Hvorfor vil du dog lave en aftale med Ramos, hvis vi har mulighed for at hente Mads Justesen? Der mangler nogle landmænd i vores forsvar.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum