Rygtebørsen XIX
Helt enig. Han har vist i Juventus, at han sagtens kan affinde sig med en rotationsplads (og stadig score mål), hvilket må siges at være optimalt i forhold til vores hold. Jeg har i mange år ønsket at se ham i Real Madrid, så forhåbentlig lykkes det i år.Siempre Madrid skrev: Fernando Llorente nævnes som angrebs-reserve. Det tror jeg kan blive rigtig godt.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Pelle skrev:
Sahinovic skrev: Pelle skrev:
Og pludselig slår man sig til tåls med spillere som Casemiro?!
Min fornemmelse fortæller mig at du ikke aner en skid om Casemiro, for hvis du gjorde dette ville det være en yderst mærkelig bemærkning at komme med. Jeg stoler mere på ham hvad angår stabile præstationer end hvad jeg gør med en stinkende elendig Bale - hvis - man nu valgte at give ham en reel chance. Bale kan man godt undre sig over at Real Madrid ''slår sig til tåls med''. Du nævner Veratti, ham er er jeg også forelsket i, men jeg synes godt nok det bliver lidt svært at finde plads med de spillere vi i forvejen har, hvem vil du have han skal erstatte? Jeg tror ikke vi skal hente en kæmpe midtbane-stjerne for at de skal sidde på bænken.
Hvem synes du overhovedet vi skal hente?
Øh svarer du ikke lidt på dit eget spørgsmål? "Du nævner Verratti, men hvem synes du, vi skal hente?" VERRATTI! Hvor mange gange skal jeg skrive det samme?
Verratti er en super stabil fodboldspiller, men han er ikke i samme kategori som eksempelvis Pogba, der vil kræve fast spilletid. Hvis du har fulgt PSGs kampe, vil du også se, at Verratti har været roteret rundt.
Jeg kender fint til Casemiro, har fulgt ham i Porto, hvor han har gjort det ganske pænt. Men der er stadig forskel på Porto og Real Madrid. Da han spillede for os, var det ikke noget specielt kønt syn. Jeg frygter, at man får det samme, når han kommer retur.
Casemiro er en god mellemvare - hvilket er ganske godt til et hold som Porto. Men det er ikke nok til et hold som Real Madrid.
Jeg synes i øvrigt det er ynkeligt, at du hiver Bale ind i denne debat. Er det fordi jeg også her skal gentage, hvad jeg allerede har skrevet 100 gange om Bale? Så kan du da godt få den igen, hvis det ikke hang ved de andre gange. Bale skal efter min mening have en chance til qua hans gode første sæson. Leverer han i denne sæson, som han gjorde i sidste sæson, så skal han bare skippes afsted igen, for så er han ubrugelig for Real Madrid.
Verratti til bænken? :'-D
Du er sindssygt naiv hvis du overhovedet tror at Verratti vil skifte til Real Madrid for en bænkplads, eller at Real Madrid vil bruge så mange millioner på at hente Verratti for en bænkplads? Det er jo netop det en spiller som Casemiro skal bruges til, derfor han passer perfekt ind og vil være en forstærkning - også i Real Madrid. Henter man en spiller som Verratti så er det fordi han skal indgå i en start 11'er. Jeg ved ikke hvor du har fra at han i PSG blev brugt til at rotere rundt med, for det passer jo overhovedet ikke, han er altid blevet brugt som start ellever når det var muligt.
Det da overhovedet ikke ynkeligt at jeg hiver Bale med ind når du mener at han skal have en ekstra chance qua hans ''første gode sæson''? Han havde jo ikke en god første sæson, han havde en godkendt første sæson, og den var kun godkendt fordi det netop var hans første sæson, spiller han lige så dårligt som i første sæson så håber jeg sandeligt også han bliver skippet videre.
Florentino Pérez
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Sahinovic skrev:
Pelle skrev:
Sahinovic skrev: Pelle skrev:
Og pludselig slår man sig til tåls med spillere som Casemiro?!
Min fornemmelse fortæller mig at du ikke aner en skid om Casemiro, for hvis du gjorde dette ville det være en yderst mærkelig bemærkning at komme med. Jeg stoler mere på ham hvad angår stabile præstationer end hvad jeg gør med en stinkende elendig Bale - hvis - man nu valgte at give ham en reel chance. Bale kan man godt undre sig over at Real Madrid ''slår sig til tåls med''. Du nævner Veratti, ham er er jeg også forelsket i, men jeg synes godt nok det bliver lidt svært at finde plads med de spillere vi i forvejen har, hvem vil du have han skal erstatte? Jeg tror ikke vi skal hente en kæmpe midtbane-stjerne for at de skal sidde på bænken.
Hvem synes du overhovedet vi skal hente?
Øh svarer du ikke lidt på dit eget spørgsmål? "Du nævner Verratti, men hvem synes du, vi skal hente?" VERRATTI! Hvor mange gange skal jeg skrive det samme?
Verratti er en super stabil fodboldspiller, men han er ikke i samme kategori som eksempelvis Pogba, der vil kræve fast spilletid. Hvis du har fulgt PSGs kampe, vil du også se, at Verratti har været roteret rundt.
Jeg kender fint til Casemiro, har fulgt ham i Porto, hvor han har gjort det ganske pænt. Men der er stadig forskel på Porto og Real Madrid. Da han spillede for os, var det ikke noget specielt kønt syn. Jeg frygter, at man får det samme, når han kommer retur.
Casemiro er en god mellemvare - hvilket er ganske godt til et hold som Porto. Men det er ikke nok til et hold som Real Madrid.
Jeg synes i øvrigt det er ynkeligt, at du hiver Bale ind i denne debat. Er det fordi jeg også her skal gentage, hvad jeg allerede har skrevet 100 gange om Bale? Så kan du da godt få den igen, hvis det ikke hang ved de andre gange. Bale skal efter min mening have en chance til qua hans gode første sæson. Leverer han i denne sæson, som han gjorde i sidste sæson, så skal han bare skippes afsted igen, for så er han ubrugelig for Real Madrid.
Verratti til bænken? :'-D
Du er sindssygt naiv hvis du overhovedet tror at Verratti vil skiftet til Real Madrid for en bænkplads, eller at Real Madrid vil bruge så mange millioner på at hente Verratti for en bænkplads? Det er jo netop det en spiller som Casemiro skal bruges til og derfor han passer perfekt og vil være en forstærkning - også i Real Madrid. Henter man en spiller som Verratti så er det fordi han skal indgå i en start 11'er. Jeg ved ikke hvor du har fra at han i PSG blev brugt til at rotere rundt med, for det passer jo overhovedet ikke, han er altid blevet brugt som start ellever når det var muligt.
Det da overhovedet ikke ynkeligt at jeg hiver Bale med ind når du mener at han skal have en ekstra chance qua hans ''første gode sæson''? Han havde jo ikke en god første sæson, han havde en godkendt første sæson, og den var kun godkendt fordi det netop var hans første sæson, spiller han lige så dårligt som i første sæson så håber jeg sandeligt også han bliver skippet videre.
Nu skal du simpelthen stoppe med at lægge ord i munden på mig. Vi har fået Rafa Benitez, hvorfor alle vel forhåbentlig er indforstået med, at der kommer til at ske massive rotationer i truppen. Isco, Bale, Modric, Kroos, Ronaldo - de bliver formentlig alle sammen roteret rundt. Noget vi i den grad savnede under Ancelotti.
Hvordan i alverden kan du læse det som om, jeg mener, at vi skal købe Verratti til bænken? Vi skal købe Verratti ind til samme spilletid som den resterende midtbane.
Hvorfor købe Casemiro, når han er niveauet under de andre? Casemiro er i min optik på højde med Illarra, Lucas Silva, m.v. Og hvor godt gik det i sidste sæson, når de kom ind? Ad helvede til. Jeg tror ikke, at Casemiro kommer til at tilføre holdet den kvalitet på midtbanen, som vi efterspørger. Det tror du åbenbart. Fint nok - så er vi bare uenige.
Hvad angår Verratti så er han om nogen blevet roteret på midtbanen hos PSG. At du påstår andet er simpelthen faktuelt forkert - så har du ikke set særlig mange kampe med PSG!
Hvad angår Bale, så er det næsten som om, at vi har haft snakken før. Jeg synes, at hans første sæson i Real Madrid var rigtig god. Det synes du ikke. Fair nok - vi er uenige. Men derfor giver det ikke meget mening at hive ham ind i denne debat?
"Maybe they hate me because I'm too good."
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Nu skal du simpelthen stoppe med at lægge ord i munden på mig. Vi har fået Rafa Benitez, hvorfor alle vel forhåbentlig er indforstået med, at der kommer til at ske massive rotationer i truppen. Isco, Bale, Modric, Kroos, Ronaldo - de bliver formentlig alle sammen roteret rundt. Noget vi i den grad savnede under Ancelotti.
Hvordan i alverden kan du læse det som om, jeg mener, at vi skal købe Verratti til bænken? Vi skal købe Verratti ind til samme spilletid som den resterende midtbane.
Hvorfor købe Casemiro, når han er niveauet under de andre? Casemiro er i min optik på højde med Illarra, Lucas Silva, m.v. Og hvor godt gik det i sidste sæson, når de kom ind? Ad helvede til. Jeg tror ikke, at Casemiro kommer til at tilføre holdet den kvalitet på midtbanen, som vi efterspørger. Det tror du åbenbart. Fint nok - så er vi bare uenige.
Hvad angår Verratti så er han om nogen blevet roteret på midtbanen hos PSG. At du påstår andet er simpelthen faktuelt forkert - så har du ikke set særlig mange kampe med PSG!
Hvad angår Bale, så er det næsten som om, at vi har haft snakken før. Jeg synes, at hans første sæson i Real Madrid var rigtig god. Det synes du ikke. Fair nok - vi er uenige. Men derfor giver det ikke meget mening at hive ham ind i denne debat?
Altså jeg går ud fra og håber først og fremmest på at vi får nogle faste start 11'er, så vi har en form for kerne og identitet. Jeg håber ved Gud ikke at Rafa skifter startopstilling fra kamp til kamp, så derfor spørger jeg lige igen, hvem vil du have at Verratti skal erstatte? Medmindre du selvfølgelig mener at vi skal have en ny startopstilling til hver kamp.
Ja okay lad os få nogle fakta på spil så; www.whoscored.com/Players/91961/Show/Marco-Verratti
Han har spillet og har været i startopstillingen i flere kampe end Zlatan Ibrahimovic, skal vi også kalde Zlatan som en rotations spiller i PSG, nej vel?
Florentino Pérez
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
HALA MADRID Y NADA MAS
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Siempre Madrid
-
- Offline
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Kaká8 skrev: Real Madrid har netop bekræftet købet af Lucas Vázquez. Han får en kontrakt af 5 års varighed.
Fuck, hvor fedt! Hvor har du læst det ;-)
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Siempre Madrid skrev:
Kaká8 skrev: Real Madrid har netop bekræftet købet af Lucas Vázquez. Han får en kontrakt af 5 års varighed.
Fuck, hvor fedt! Hvor har du læst det ;-)
På hjemmesiden...www.realmadrid.com/en/news/2015/07/offic...cement-lucas-vazquez
HALA MADRID Y NADA MAS
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Real madrid emil
- Gæst
-
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Marco Verratti will not sign for Real Madrid
By Lucas Navarrete @LucasNavarreteM on Jul 2, 2015
www.managingmadrid.com/2015/7/2/8882555/...l-madrid-rumors-2015
Når det er sagt, så tror jeg på, at Rafa vil ændre formation fra kamp til kamp og ikke mindst rotere mere og derved have en stamme på mere end vi i Real hidtil har set. Måske en mere eller mindre fast stamme fra 15 op til 18 spillere
Verratti er en god og alsidig spiller som sagtens kunne være en del af en sådan 15-18 mands stamme men rygterne om hans pris i år, er skudt ud af proportioner. Hans markedsværdi burde max ligge omkring 40 mill € og det er stadig mange penge for en spiller der skal sidde yderste i bussen
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Brylle
- Gæst
-
Av, der blev Siempre skuffet :(Kaká8 skrev:
Siempre Madrid skrev:
Kaká8 skrev: Real Madrid har netop bekræftet købet af Lucas Vázquez. Han får en kontrakt af 5 års varighed.
Fuck, hvor fedt! Hvor har du læst det ;-)
På hjemmesiden...www.realmadrid.com/en/news/2015/07/offic...cement-lucas-vazquez
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Der kan selvfølgelig ske mere hvis eks. Ramos smutter, men lad os håbe der ikke skiftes ud for meget.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Moohh
- Gæst
-
I bredden har vi uanset hvem der ryger af Navas og Casillas, en god reservemålmand.
I forsvaret har vi verdens måske to største højreback 'talenter' i Danilo og Carvajal.
Vi har Pepe/Varane som backup, så det er enten verdens største forsvarstalent eller solide Pepe vi kan smide ind.
På venstrebacken har vi også en ganske habil udskifter i Fabio Coentrao.
På midtbanen har vi Casemiro, en dygtig, ung, talentfuld brasilianer, som fik vist sit værd i både Portugal og Europa. Han er lidt anden typer end de andre vi har, og jeg tror lige man skal give ham en chance, før man dømmer ham ude, han er dygtig, og han viste det allerede, før han blev lejet ud.
På den offensive midtbane har vi verdens to bedste. Meget enkelt. Isco og James.
På kanten har vi kæmpetalentet Jese. Kan godt være han ikke har ramt niveauet i denne sæson, men jeg vil give ham en chance nu hvor han er fit. En helt opstart med truppen og så tror jeg godt vi kan se Jese fra foråret 2014 igen. På den anden kant har vi fået Lucas Vazquez, kender ikke forfærdelig meget til ham og en youtube overbeviser mig ikke, men han ser spændende ud. Han er spansk, fra eget akademi, og hvis han gøre som Callejon gjorde, er det et godt køb.
Hvad vi nok allermest har brug for er en erstatning til Modric og Kroos, en playmaker som kan tage over for dem. Der synes jeg Verratti er rigtig spændende. Men igen er Verratti et kæmpe talent, som måske ikke vil være back up til de to andre. Tror stadig han får en del kampe, men ved ikke hvor tilfreds han vil være med det.
De Gea skal helt klart ind til målmandsposten, og så synes jeg kun vi mangler noget supplement oppe foran.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
