Rygtebørsen XIX
Gotze on Juventus radar
Juventus are considering a move for Bayern Munich's Mario Gotze as they aim to add some more creativity to their midfield following the departure of Andrea Pirlo.
Source: Tuttosport
Wednesday, July 8, 2015
Tror det betyder, at Isco og Oscar ikke længere anses for mulige emner i Juventus. Gad vide om ikke også det betyder, at Vidal er helt lukket ned for Real.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Neye skrev:
Gotze on Juventus radar
Juventus are considering a move for Bayern Munich's Mario Gotze as they aim to add some more creativity to their midfield following the departure of Andrea Pirlo.
Wednesday, July 8, 2015
Tror det betyder, at Isco og Oscar ikke længere anses for mulige emner i Juventus. Gad vide om ikke også det betyder, at Vidal er helt lukket ned for Real.
Det ved jeg nu ikke. De har også fået Khedira?
Fondo_Sur skrev:
Neye skrev:
Gotze on Juventus radar
Wednesday, July 8, 2015
Det ved jeg nu ikke. De har også fået Khedira?
Det kan godt være men anser Vidal for mere offensiv en Khedira, der for mig mere er en rendyrket "6´er". Men okay de har Marchisio som er en fremragende 6´er, så det kan sagtens være de tænker Khedira anderledes ind. Det ville i øvrigt være godt for Gotze, der synes at have det svært med Guardiola
- Kassow-Rossing
-
- Bruger er blokkeret
-
Blandt dem var især en ekstremt glad Sergio Ramos, der var fyldt med store smil og krammere.
Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)
- madrid2000
-
- Platin bruger
-
En eller anden skil dem ad, de er ved at slå hinanden ihjel.
- Storken
- Gæst
-
"Maybe they hate me because I'm too good."
- Storken
- Gæst
-
Pelle skrev: Det bliver trist at være Barca-fan, når Ramos går ud og forlænger med Real Madrid om nogle måneder ;-)
Jeg håber altid Ramos starter, når der er El Clasico. I mine øjne er Pepe og Varane det bedste makkerpar. Jeg beder i hvert fald til, at Real Madrid betaler Ramos et latterligt højt beløb for at blive.
Storken skrev:
Pelle skrev: Det bliver trist at være Barca-fan, når Ramos går ud og forlænger med Real Madrid om nogle måneder ;-)
Jeg håber altid Ramos starter, når der er El Clasico. I mine øjne er Pepe og Varane det bedste makkerpar. Jeg beder i hvert fald til, at Real Madrid betaler Ramos et latterligt højt beløb for at blive.
Det gør vi andre også :)
- Real madrid emil
- Gæst
-
- El Madridista
-
- Senior bruger
-