Rygtebørsen XIX
M_linding skrev:
Pelle skrev: United er vel et af de eneste hold i verden, som har en virkelig, virkelig fornuftig 2. Målmand siddende på bænken i form af Valdes. Hvorfor hentede man ham overhovedet, hvis der ingen intentioner er om at benytte ham?
Jeg kan simpelthen ikke begribe, hvorfor man ikke lader DDG gå. Man kan tjene penge på ham. Gode penge endda når det er Real Madrid, der handler. Han vil selv væk, så hvorfor ønsker man en utilfreds førstemålmand? Man har en stabil reserve siddende på bænken.
Det er jo komplet idiotisk af United.
De har gode kort på hånden, og vil presse citronen. Det handler kun om, at de vil se om de kan presse Real Madrid til at sælge Ramos eller Bale - eller betale overpris for de Gea.
Men jeg tror helt sikkert, at de Gea er Real Madrid-spiller indenfor en 4-6 ugers tid.
.... og det er selvfølgelig ikke godt nok. Real Madrid skal have truppen på plads tidligere. Det er min mening. Gerne inden træningskampene. Det sker ikke i denne omgang, og hvis DDG kommer, og det først sker sidst i transfervinduet, forudsiger jeg, at det snildt kan koste dumme point den første håndfuld kampe. Nej, en målmand er måske lige så svær at spille ind, som en midtbanespiller eller forsvarsspiller, men kommunikationen til backkæden er alfa omega alligevel. Ja, det kan sgu ende galt!
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Daniel skrev:
M_linding skrev:
Pelle skrev: United er vel et af de eneste hold i verden, som har en virkelig, virkelig fornuftig 2. Målmand siddende på bænken i form af Valdes. Hvorfor hentede man ham overhovedet, hvis der ingen intentioner er om at benytte ham?
Jeg kan simpelthen ikke begribe, hvorfor man ikke lader DDG gå. Man kan tjene penge på ham. Gode penge endda når det er Real Madrid, der handler. Han vil selv væk, så hvorfor ønsker man en utilfreds førstemålmand? Man har en stabil reserve siddende på bænken.
De har gode kort på hånden, og vil presse citronen. Det handler kun om, at de vil se om de kan presse Real Madrid til at sælge Ramos eller Bale - eller betale overpris for de Gea.
Men jeg tror helt sikkert, at de Gea er Real Madrid-spiller indenfor en 4-6 ugers tid.
.... og det er selvfølgelig ikke godt nok. Real Madrid skal have truppen på plads tidligere. Det er min mening. Gerne inden træningskampene. Det sker ikke i denne omgang, og hvis DDG kommer, og det først sker sidst i transfervinduet, forudsiger jeg, at det snildt kan koste dumme point den første håndfuld kampe. Nej, en målmand er måske lige så svær at spille ind, som en midtbanespiller eller forsvarsspiller, men kommunikationen til backkæden er alfa omega alligevel. Ja, det kan sgu ende galt!
Det er vi da helt enige om. Men hvad skal man gøre? United virker indstillet på, at det skal være en besværlig proces for alle parter, og det er jo dem som bestemmer....
Smag og behag.
Jeg synes f.eks. også det er komplet idiotisk af Real Madrid at købe De Gea når han nok højst sandsynligt kommer til at koste mere end end de er villige til at give, jeg synes heller ikke Real Madrid bare skal ''følge ordre'' hver gang de vil købe en spiller - tålmodighed, det er ihvertfald noget Real Madrid ville have godt af at bruge engang imellem. Vi har også en ok målmand i form af Navas, jeg personligt har tiltro til ham, og det er jo ikke ligefrem på målmandsposten vi haltede i sidste sæson.
Jeg ser også meget gerne De Gea komme, men jeg kan godt vente til næste sæson.
Florentino Pérez
- Casper HN
- Gæst
-
M_linding skrev:
Daniel skrev:
M_linding skrev:
Det er vi da helt enige om. Men hvad skal man gøre? United virker indstillet på, at det skal være en besværlig proces for alle parter, og det er jo dem som bestemmer....
Man kunne vel have forudset problemet og eventuelt havde ladet være med at spille alle kort af hånden ved at presse Iker ud allerede.
Det er jo ikke ligefrem et totalt usandsynligt scenarie.
- Tobiasillas
- Gæst
-
Iker har været væk fra klubben siden Mourinho.s sidste år at Real har holdt på ham i to år er et mirakel i sig selv, og selv hvis han havde smuttet dengang, hvem skulle de hente??
Manchester har sikret sig valdes derfor kan de tillade sig at trække forhandlinger til sidste sekund, for selvom de mister DDG så går de ikke i panik der de allerede har valdes
På den anden side har vi Real der har mistet Casillas, takket være Mourinistas der piftet af ham de sidste to år, så Real var mere presset til at sælge derfor kunne man ikke ente længere og Iker skal bare afsted
Denne transfermarked har været onde ved os, men det vidste vi godt at det bliver sådan der Rafa blev hentet, Perez vil have kontrol over spillertruppen, det er ham der vil bestemme hvem der kommer og hvem der går
Bale er en hindring for flere spillere, man kan ikke have bale ronaldo og en tredje superstjerne på holdet det er for meget og det koster også, og Ramos gør det heller ikke nemt for klubben
- Raul-Madrid
- Guld bruger
-
RAUL!!!!
- Raul7-2880
- Platin bruger
-
Raul-Madrid skrev: Sorry - men fatter intet af det du skriver....! læs lige teksten igennem enden du poster - tak :)
*inden
- Raul-Madrid
- Guld bruger
-
- MNH92
- Gæst
-
Kan dog godt se hvorfor det ville være smart, at lave et "statement", og ikke bare betale hvad United forlanger, som Perez ellers har haft en skuffende tendens til. Men hvis dette (først at få ham tilknyttet fra næste sæson af) er/ var planen, virker det som tidligere nævnt IMO, UTROLIGT DUMT, at lade Iker gå allerede nu. Hvis manden havde fået en sæson til i klubben, havde man som klub også bedre kunne kommunikere både bestyrelsens (hvis den var tilstede) spillernes og ikke mindst Ikers skuffelse over den behandling han (og mange andre) har modtaget. Derved kunne man også mindske den diskurs der i øjeblikket er tilstede, om at alle Real Madrid fans er utaknemmelige, ikke ved hvordan man skal behandle en legende og pifter af dem. Hvilket i den grad ville være med til at styrke klubbens meget blakket image.
- Raul7-2880
- Platin bruger
-
NopeRaul-Madrid skrev: du forstod vel hvad der stod ??
- Thomaskjensen
-
- Platin bruger
-
Raul7-2880 skrev:
NopeRaul-Madrid skrev: du forstod vel hvad der stod ??
Der er mennesker der læser for at svare, og folk der læser for at forstå. Ja det er ikke perfekt Dansk men vil man forstå er det intet problem. Syntes du skal tage dine spydige kommentare og stikke dem op hvor solen ikke skinner frem over! og melde dig ind i en gramatikklub og der få afløb for din sygelige trang til at dishe andre pga. grammatik.
- Thomaskjensen
-
- Platin bruger
-
MNH92 skrev: Kan simpelthen ikke se ideen i at lade Casillas skifte til Porto, hvis det ender som mange af jer forudser, og DDG først skifter efter den kommende sæson. Og jeg kan da slet ikke se det gode i denne transfer saga, hvis man så oven i købet også går ud og bruger penge på en målmand, som så kun får en sæson inden DDG kommer. Specielt fordi jeg hverken syntes Navas, Romero, Leno eller Kiko Casilla er bedre målmænd end Casillas. De eneste målmænd der IMO er gode nok til at overtage 1. tallet i vores klub, er Neuer, Courtois og DDG, og der er det vel kun sidstnævnte der er realistisk.
Kan dog godt se hvorfor det ville være smart, at lave et "statement", og ikke bare betale hvad United forlanger, som Perez ellers har haft en skuffende tendens til. Men hvis dette (først at få ham tilknyttet fra næste sæson af) er/ var planen, virker det som tidligere nævnt IMO, UTROLIGT DUMT, at lade Iker gå allerede nu. Hvis manden havde fået en sæson til i klubben, havde man som klub også bedre kunne kommunikere både bestyrelsens (hvis den var tilstede) spillernes og ikke mindst Ikers skuffelse over den behandling han (og mange andre) har modtaget. Derved kunne man også mindske den diskurs der i øjeblikket er tilstede, om at alle Real Madrid fans er utaknemmelige, ikke ved hvordan man skal behandle en legende og pifter af dem. Hvilket i den grad ville være med til at styrke klubbens meget blakket image.
Nu er det Perez og han er FORRETNINGSMAND (ja med store bokstaver ;)) og kalkylen er vel ganske enkel; Betale hvad ManU vil have i år eller hente ham om et år ganske gratis.
OK vi har et problem i år så man henter det næstbedste på hylden og har 2 meget dygtige målmænd der sammen kan slås med hinanden. Er det spild af penge, NEJ det er en kalguleret invistering for mon ikke det går at sælge mindst en af dem når DDG kommer næste sommer.... Ja det er OM RM får lov at handle næste sommer, for hvis vi ikke får skal der godt nok handles en del i år.