Rygtebørsen XIX
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Kassow-Rossing
-
- Bruger er blokkeret
-
Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)
Wauv, og nu er de alle tre blevet bekræftet :P
Begge eksisterende backs til og med 2020.
Kassow-Rossing skrev: Det er utroligt hvad et billede kan gøre ;)
Et billede siger mere end 1000 ord ;-)
No soy Madridista de corazón, porque el corazón un dia para. Soy Madridista de alma, porque el alma es eterna.
- DarioGomez
-
- Eduardo
-
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Kunne han ikke være et glimrende alternativ såfremt Illara skibbes afsted?
Jeg mener dog stadig, at vi har behov for en skraldemand herudover på midtbanen.
Navas er stadig skadet, så vi får nok tredje (nuværende anden) målmand Pacheco at se. Madrid er virkelig mærkelig i dette Transfervindue.
Jeg er her stadig XOXO
- Storken
- Gæst
-
JimmyBroe skrev: Lloris har brækket anklen. Hvis han er tiltænkt som Uniteds kommende målmand, kan De Gea handlen måske trække yderligere ud.
Navas er stadig skadet, så vi får nok tredje (nuværende anden) målmand Pacchoe at se. Madrid er virkelig mærkelig i dette Transfervindue.
Det er svært at forudsige hvad Perez gør, når det ikke er VM år :)
Storken skrev:
JimmyBroe skrev: Lloris har brækket anklen. Hvis han er tiltænkt som Uniteds kommende målmand, kan De Gea handlen måske trække yderligere ud.
Navas er stadig skadet, så vi får nok tredje (nuværende anden) målmand Pacchoe at se. Madrid er virkelig mærkelig i dette Transfervindue.
Du skal altid svine Rea.........
Ej, skæg og ballade. Men ja der er da en vis sandhed i det. Det kan godt undre mig og en masse andre, at der ingen rygter er.
Jeg nægter at tro på Bale-historien. Jeg kan ikke forestille mig at United byder så mange penge for Bale.
Så er det da også lidt tosset, at der er langt mere transferaktivitet og rygter hos Barcelona end hos Real Madrid. Barcas registrerings-ban in mente.
Jeg er her stadig XOXO
Er der egentlig mulighed for at Hernandez fotsætter i Real? For hvis ikke, er det mærkeligt der ikke har været rygter om en ny angriber. Der var rygter om Aguero, men de forstummet. Og hvad midtbanen, som har været der, hvor folk har klaget mest over breddemæssigt?
JimmyBroe skrev:
Storken skrev:
Du skal altid svine Rea.........
Ej, skæg og ballade. Men ja der er da en vis sandhed i det. Det kan godt undre mig og en masse andre, at der ingen rygter er.
Jeg nægter at tro på Bale-historien. Jeg kan ikke forestille mig at United byder så mange penge for Bale.
Så er det da også lidt tosset, at der er langt mere transferaktivitet og rygter hos Barcelona end hos Real Madrid. Barcas registrerings-ban in mente.
Her i transfervinduet fremstår Real som et skib uden egentlig retning og styring. Og det begrunder jeg ikke kun med de kuldsejede forhandlinger med United men også de der mærkelige officielle afvisninger af forhandlinger med f.eks. Pogba og Perez åbenlyse interesse for en galacticoshandel med Aguero. Hvor skulle han lige med fordel placeres som holdet ser ud i dag? Hvad med de halve forløb med Verratti og Vidal, hvor tingene går i sig efter det forlyder, at der er enighed med spilleren men ikke afgivende klub.
Tilbudet på Bale tror jeg er en udløber af forhandlingskonflikten mellem Manchester United og Real. Tror ikke Manchester har ment det så alvorligt med de mange penge for Bale (tror dog Bale har meget størrre værdi som type, i PL) og jeg tror det mere er bragt på banen for at have noget at handle med, fordi United nu ser Ramos glide dem af hænde......
Man U har jo allerede inkluderet DDG til deres preseason.
Soy un Madridista! Hoy, Mañana, Siempre