Rygtebørsen XIX

10 år 11 måneder siden #1621 af Elkrimi
Besvaret af Elkrimi på emne Rygtebørsen XIX
Jeg har tænkt det samme, men i omklædningsrummet er han tildelt nr 21 (Casemiro 14, Lukas V 18).
Følgende bruger(e) sagde tak: Kassow-Rossing

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 11 måneder siden #1622 af Kassow-Rossing
Besvaret af Kassow-Rossing på emne Rygtebørsen XIX
Det er utroligt hvad et billede kan gøre ;)

Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)

10 år 11 måneder siden #1623 af Chamartin
Besvaret af Chamartin på emne Rygtebørsen XIX
Jeg har læst tre pålidelige rygter i denne uge - at Carvajal ville forlænge onsdag, Danilo blive præsenteret torsdag og Marcelo forlænge fredag.
Wauv, og nu er de alle tre blevet bekræftet :P
Begge eksisterende backs til og med 2020.

10 år 11 måneder siden #1624 af Roesen7
Besvaret af Roesen7 på emne Rygtebørsen XIX

Kassow-Rossing skrev: Det er utroligt hvad et billede kan gøre ;)

Et billede siger mere end 1000 ord ;-)

No soy Madridista de corazón, porque el corazón un dia para. Soy Madridista de alma, porque el alma es eterna.

10 år 11 måneder siden #1625 af DarioGomez
Besvaret af DarioGomez på emne Rygtebørsen XIX
Få dog handlet mand!!! Geez. Hvad laver Perez?!? alle andre klubber køber, og vi laver det dimentralt modsatte!!!

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Følgende bruger(e) sagde tak: JimmyBroe

10 år 11 måneder siden #1626 af Gåser
Besvaret af Gåser på emne Rygtebørsen XIX
Transfer News Live tweeter, at Joao Moutinho ifølge France Football er ved at blive presset ud af Monaco grundet hans høje løn.

Kunne han ikke være et glimrende alternativ såfremt Illara skibbes afsted?

Jeg mener dog stadig, at vi har behov for en skraldemand herudover på midtbanen.

10 år 11 måneder siden #1627 af JimmyBroe
Besvaret af JimmyBroe på emne Rygtebørsen XIX
Lloris har brækket anklen. Hvis han er tiltænkt som Uniteds kommende målmand, kan De Gea handlen måske trække yderligere ud.

Navas er stadig skadet, så vi får nok tredje (nuværende anden) målmand Pacheco at se. Madrid er virkelig mærkelig i dette Transfervindue.

Jeg er her stadig XOXO
Sidste redigering: 10 år 11 måneder siden ved JimmyBroe.

• Storken
  • Gæst
  • Gæst
10 år 11 måneder siden #1628 af Storken
Besvaret af Storken på emne Rygtebørsen XIX

JimmyBroe skrev: Lloris har brækket anklen. Hvis han er tiltænkt som Uniteds kommende målmand, kan De Gea handlen måske trække yderligere ud.

Navas er stadig skadet, så vi får nok tredje (nuværende anden) målmand Pacchoe at se. Madrid er virkelig mærkelig i dette Transfervindue.

Det er svært at forudsige hvad Perez gør, når det ikke er VM år :)

10 år 11 måneder siden #1629 af JimmyBroe
Besvaret af JimmyBroe på emne Rygtebørsen XIX

Storken skrev:

JimmyBroe skrev: Lloris har brækket anklen. Hvis han er tiltænkt som Uniteds kommende målmand, kan De Gea handlen måske trække yderligere ud.

Navas er stadig skadet, så vi får nok tredje (nuværende anden) målmand Pacchoe at se. Madrid er virkelig mærkelig i dette Transfervindue.

Du skal altid svine Rea.........

Ej, skæg og ballade. Men ja der er da en vis sandhed i det. Det kan godt undre mig og en masse andre, at der ingen rygter er.

Jeg nægter at tro på Bale-historien. Jeg kan ikke forestille mig at United byder så mange penge for Bale.

Så er det da også lidt tosset, at der er langt mere transferaktivitet og rygter hos Barcelona end hos Real Madrid. Barcas registrerings-ban in mente.

Jeg er her stadig XOXO
Sidste redigering: 10 år 11 måneder siden ved JimmyBroe.

10 år 11 måneder siden #1630 af SR4
Besvaret af SR4 på emne Rygtebørsen XIX
Ja kedeligste transfervindue nogensinde. Og så har man endda solgt en vigtig spiller uden man har sikret sig en erstatning.
Er der egentlig mulighed for at Hernandez fotsætter i Real? For hvis ikke, er det mærkeligt der ikke har været rygter om en ny angriber. Der var rygter om Aguero, men de forstummet. Og hvad midtbanen, som har været der, hvor folk har klaget mest over breddemæssigt?

10 år 11 måneder siden #1631 af Neye
Besvaret af Neye på emne Rygtebørsen XIX

JimmyBroe skrev:

Storken skrev:

Du skal altid svine Rea.........

Ej, skæg og ballade. Men ja der er da en vis sandhed i det. Det kan godt undre mig og en masse andre, at der ingen rygter er.

Jeg nægter at tro på Bale-historien. Jeg kan ikke forestille mig at United byder så mange penge for Bale.

Så er det da også lidt tosset, at der er langt mere transferaktivitet og rygter hos Barcelona end hos Real Madrid. Barcas registrerings-ban in mente.

Her i transfervinduet fremstår Real som et skib uden egentlig retning og styring. Og det begrunder jeg ikke kun med de kuldsejede forhandlinger med United men også de der mærkelige officielle afvisninger af forhandlinger med f.eks. Pogba og Perez åbenlyse interesse for en galacticoshandel med Aguero. Hvor skulle han lige med fordel placeres som holdet ser ud i dag? Hvad med de halve forløb med Verratti og Vidal, hvor tingene går i sig efter det forlyder, at der er enighed med spilleren men ikke afgivende klub.

Tilbudet på Bale tror jeg er en udløber af forhandlingskonflikten mellem Manchester United og Real. Tror ikke Manchester har ment det så alvorligt med de mange penge for Bale (tror dog Bale har meget størrre værdi som type, i PL) og jeg tror det mere er bragt på banen for at have noget at handle med, fordi United nu ser Ramos glide dem af hænde......
Følgende bruger(e) sagde tak: JimmyBroe

• r-mb-q
  • r-mb-q's profilbillede Emne forfatter
  • Guld bruger
  • Guld bruger
  • Soy un Madridista! Hoy, Mañana, Siempre
10 år 11 måneder siden #1632 af r-mb-q
Besvaret af r-mb-q på emne Rygtebørsen XIX
DDG kommer ikke.. Bernd Leno derimod...! i hørte det først her.

Man U har jo allerede inkluderet DDG til deres preseason.

Soy un Madridista! Hoy, Mañana, Siempre

Leveret af Kunena Forum