Rygtebørsen XIX
Thomaskjensen skrev:
Raul7-2880 skrev:
NopeRaul-Madrid skrev: du forstod vel hvad der stod ??
Der er mennesker der læser for at svare, og folk der læser for at forstå. Ja det er ikke perfekt Dansk men vil man forstå er det intet problem. Syntes du skal tage dine spydige kommentare og stikke dem op hvor solen ikke skinner frem over! og melde dig ind i en gramatikklub og der få afløb for din sygelige trang til at dishe andre pga. grammatik.
Gear lige en tak ned, Thomas. Du har samlet skrevet 8 indlæg herinde. Ingen grund til du begynder med det sprog der over for andre brugere!
"Maybe they hate me because I'm too good."
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Thomaskjensen
-
- Platin bruger
-
Men om det er stilen at man skal tale ned til andre på den måde og ikke argumentere kommer jeg ikke at lave 8 indlæg til. En bruger på 8 år skal også kunne komme med hans/hendes mening uden at frygte en tilsvigning. Vi enes her på siden i en passion til klubben, eller er der noget jeg helt har misset?
De Gea tror jeg godt vi kan vinke farvel til i dette transfervindue. Medmindre Perez betaler hvad United forlanger i ordentlig tid (1 uge). Tror ikke på United vil gå på målmands-jagt i den resterende del af transfervinduet.
- MNH92
- Gæst
-
Jeg tror desværre heller ikke at vi får DDG i dette transfervindue, men du skal huske på at de også har Lindegaard, som også skal med på deres preseason. Så skulle de sælge både DDG og Valdes, så ændre det jo ikke det store, det er jo stadig bare en første målmand der skal købes ind. Han bliver tilgengæld så også klart første målmand. Men der kan man jo så også diskutere om dette ikke kan være en fordel, DDG var jo i sidste sæson også klart 1'er.
Manchester risikerer at måtte sælge deres stjernespiller for peanuts til januar eller afhænde ham gratis til næste sommer, så det er os, der har de bedste kort i hånden.
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Bismo skrev: Madrid skal bare holde hovedet koldt og ikke handle i desperation. Hvis vi ikke får ham inden transfervinduet lukker, kommer han helt sikkert til vinter. Vi har en OK god målmand i Navas.
Manchester risikerer at måtte sælge deres stjernespiller for peanuts til januar eller afhænde ham gratis til næste sommer, så det er os, der har de bedste kort i hånden.
Jeg tror på ingen måde, at han kommer til vinter. Her vil han sandsynligvis have deltaget i CL og dermed være spærret for Real Madrid. Så kan man lige så godt vente et halvt år og få ham helt gratis.
Men naturligvis kommer han denne sommer. Manchester United kender betingelserne.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
- Kassow-Rossing
-
- Bruger er blokkeret
-
Jeg føler mig ikke overbevist, men jeg synes du plejer at få ret, så har du nogle guldkorn udover visheden om at United burde sælge, hvis de var kloge nok?
Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Kassow-Rossing skrev: Siempre er du sikker?
Jeg føler mig ikke overbevist, men jeg synes du plejer at få ret, så har du nogle guldkorn udover visheden om at United burde sælge, hvis de var kloge nok?
Jeg er ikke bare sikker, jeg er Robinho-sikker ;-)
Jeg er ret overbevist om, at Real Madrid ikke afhænder Iker Casillas uden at have en seriøs afløser klar. Med al respekt for Keylor og Casilla, så er de ikke førstemålmænd i Real Madrid.
Jeg tror derfor, at Real Madrid har forhandlet alt på plad med David De Gea og har en sikker fornemmelse af, at Manchester United har vished for, at David De Gea er fortid i klubben og med den vished må Manchester United også have en interesse i at sikre sig en god sum for De Gea, så man kan få en afløser på plads og der er flere gode emner til den engelske klub.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Siempre Madrid skrev:
Kassow-Rossing skrev: Siempre er du sikker?
Jeg er ikke bare sikker, jeg er Robinho-sikker ;-)
Jeg er ret overbevist om, at Real Madrid ikke afhænder Iker Casillas uden at have en seriøs afløser klar. Med al respekt for Keylor og Casilla, så er de ikke førstemålmænd i Real Madrid.
Jeg tror derfor, at Real Madrid har forhandlet alt på plad med David De Gea og har en sikker fornemmelse af, at Manchester United har vished for, at David De Gea er fortid i klubben og med den vished må Manchester United også have en interesse i at sikre sig en god sum for De Gea, så man kan få en afløser på plads og der er flere gode emner til den engelske klub.
Men der er jo netop intet, der tyder på, at Real har lukket nogen aftale, hvilket også er derfor folk ikke forstår man allerede har solgt Iker.
Og Perez blev også spurgt ind ang. De Gea, og hans svar overbeviste mig om man ikke har noget på plads.
- Raul7-2880
- Platin bruger
-
Dog forlader Valdes Utd. Det bliver mindre og mindre sandsynligt at De Gea sælges. Hvis det er sandt, og Real dermed satser på Navas (evt. KIKO Casilla) fatter jeg seriøst ikke hvorfor man pressede Casillas ud af klubben? En legende som gang på gang udtalte forrige sæson at han gerne vil fortsætte sin karriere i Real Madrid. Efter 1 år, kunne man give ham en værdig afsked og få De Gea gratis. Casillas besidder jo mindst det samme niveau som Navas og Kiko.
Tragikomisk..
- ElGordo
- Gæst
-
Fra et Real Madrid synspunkt er det her det værste, der kunne ske. Valdes smutter med sikkerhed, så jeg føler mig mere og mere overbevist om, at DDG bliver i United endnu en sæson.
Det er en helt igennem dum situation, vi er havnet i. At man lader Iker gå inden man har en aftale på plads med United, det er vanvittigt. Farcen fortsætter - og det eneste man som fan kan gøre er at væbne sig med tålmodighed. Og et håb om, at Perez snart stiller træskoene,
"Maybe they hate me because I'm too good."