Rygtebørsen XIX

10 år 11 måneder siden #1669 af Raul-Madrid
Besvaret af Raul-Madrid på emne Rygtebørsen XIX
få afløb for din sygelige trang til at dishe andre pga. grammatik.

Den lader vi bare stå her ik ? ;)

PS. det var ik for at være en nar - jeg forstod virkelig ikke hvad der stod, selvom jeg ønskede det.

Nå videre i livet.

RAUL!!!!
Sidste redigering: 10 år 11 måneder siden ved Raul-Madrid.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 11 måneder siden #1670 af Roesen7
Besvaret af Roesen7 på emne Rygtebørsen XIX

Pelle skrev: Van Gaal har udtalt, at Valdes med sikkerhed skal sælges, da han ikke "følger klubbens filosofi".
Fra et Real Madrid synspunkt er det her det værste, der kunne ske. Valdes smutter med sikkerhed, så jeg føler mig mere og mere overbevist om, at DDG bliver i United endnu en sæson.

Det er en helt igennem dum situation, vi er havnet i. At man lader Iker gå inden man har en aftale på plads med United, det er vanvittigt. Farcen fortsætter - og det eneste man som fan kan gøre er at væbne sig med tålmodighed. Og et håb om, at Perez snart stiller træskoene,

Jeg kan heller ikke lide Perez. Men det er måske lige voldsomt, at håbe på? ;-)

No soy Madridista de corazón, porque el corazón un dia para. Soy Madridista de alma, porque el alma es eterna.
Følgende bruger(e) sagde tak: JimmyBroe, Neye

10 år 11 måneder siden #1671 af JimmyBroe
Besvaret af JimmyBroe på emne Rygtebørsen XIX
Det er tydeligt at se, at den ansvarlige for god ro og orden her på siden er på ferie...

Hvis i mener nogen ikke opfører sig ordenligt eller hvis det kniber med, at kunne læse og forstå en enkelt brugers indlæg gang på gang. så lad mig opfordre alle og enhver til:

1. At skrive privat til den person man er utilfreds med.
2. Bruge anmelderknappen.
3. At Skrive til en af sidens admins.

Så tager de affære og afgør om der skal falde en reprimande eller om den (person eller indlæg) går lige til stregen.

Så belastes forummet ikke (som det er tilfældet lige nu og har været det i en periode) med en masse forbrydere og politimænd.

Vi undgår alt det personfnidder og får derfor et bedre forum.

Jeg er her stadig XOXO
Sidste redigering: 10 år 11 måneder siden ved JimmyBroe.

10 år 11 måneder siden #1672 af JimmyBroe
Besvaret af JimmyBroe på emne Rygtebørsen XIX

Raul7-2880 skrev: Håber du har ret Siempre.
Dog forlader Valdes Utd. Det bliver mindre og mindre sandsynligt at De Gea sælges. Hvis det er sandt, og Real dermed satser på Navas (evt. KIKO Casilla) fatter jeg seriøst ikke hvorfor man pressede Casillas ud af klubben? En legende som gang på gang udtalte forrige sæson at han gerne vil fortsætte sin karriere i Real Madrid. Efter 1 år, kunne man give ham en værdig afsked og få De Gea gratis. Casillas besidder jo mindst det samme niveau som Navas og Kiko.
Tragikomisk..

Jeg tror du misser noget i din ligning:)

Casillas er ikke udelukkende blevet solgt på baggrund af faldene niveau. Jeg tror -uden tvivl- at pga. det faktum, at der har været så meget ballade omkring Casillas > holdet > præsidenten > klubben, efter Mourinho-opgøret i dennes sidste sæson, er skyld i, at klubben nu vælger at "vaske tavlen ren".

Hvis det så må koste en sæson, med en "andenmålmand" på kassen, er en risiko jeg og flere andre er villige til at tage.

Jeg håber da De Gea kommer, ingen tvivl der. Men hvis ikke, mener jeg stadig beslutningen om at sælge Casillas var den rigtige.

Jeg er her stadig XOXO
Sidste redigering: 10 år 11 måneder siden ved JimmyBroe.
Følgende bruger(e) sagde tak: M_linding

10 år 11 måneder siden #1673 af Pelle
Besvaret af Pelle på emne Rygtebørsen XIX

Roesen7 skrev:

Pelle skrev: Van Gaal har udtalt, at Valdes med sikkerhed skal sælges, da han ikke "følger klubbens filosofi".
Fra et Real Madrid synspunkt er det her det værste, der kunne ske. Valdes smutter med sikkerhed, så jeg føler mig mere og mere overbevist om, at DDG bliver i United endnu en sæson.

Det er en helt igennem dum situation, vi er havnet i. At man lader Iker gå inden man har en aftale på plads med United, det er vanvittigt. Farcen fortsætter - og det eneste man som fan kan gøre er at væbne sig med tålmodighed. Og et håb om, at Perez snart stiller træskoene,

Jeg kan heller ikke lide Perez. Men det er måske lige voldsomt, at håbe på? ;-)

Haha det gik stærkt. Stiller træskoene som i "træder tilbage" - det behøver ikke være forbundet med en ulykke ;-)

"Maybe they hate me because I'm too good."

10 år 11 måneder siden #1674 af Pelle

JimmyBroe skrev: Det er tydeligt at se, at den ansvarlige for god ro og orden her på siden er på ferie...

Hvis i mener nogen ikke opfører sig ordenligt eller hvis det kniber med, at kunne læse og forstå en enkelt brugers indlæg gang på gang. så lad mig opfordre alle og enhver til:

1. At skrive privat til den person man er utilfreds med.
2. Bruge anmelderknappen.
3. At Skrive til en af sidens admins.

Så tager de affære og afgør om der skal falde en reprimande eller om den (person eller indlæg) går lige til stregen.

Så belastes forummet ikke (som det er tilfældet lige nu og har været det i en periode) med en masse forbrydere og politimænd.

Vi undgår alt det personfnidder og får derfor et bedre forum.

Slet.

Sidste redigering: 10 år 11 måneder siden ved Pelle.

10 år 11 måneder siden #1675 af Kassow-Rossing
Besvaret af Kassow-Rossing på emne Rygtebørsen XIX

Så er det da også ligemeget hvad klubben gør. Alle har en negativ holdning. Hvis man havde gjort som du skrev, så var klubben da en idiot for at lade Iker stå i stikken med ekstrem svær situation. Enten kan han finde sig en klub på nogle få dage eller også venter der en bænkevarmer plads når han vender tilbage fra sommerferien. Real Madrid har da netop ageret med ære i denne her situation og tænkt på Ikers situation.

Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)

10 år 11 måneder siden #1676 af Pelle

Kassow-Rossing skrev:

Så er det da også ligemeget hvad klubben gør. Alle har en negativ holdning. Hvis man havde gjort som du skrev, så var klubben da en idiot for at lade Iker stå i stikken med ekstrem svær situation. Enten kan han finde sig en klub på nogle få dage eller også venter der en bænkevarmer plads når han vender tilbage fra sommerferien. Real Madrid har da netop ageret med ære i denne her situation og tænkt på Ikers situation.

Uddyb lige - jeg forstår ikke, hvad du skriver?

10 år 11 måneder siden #1677 af Thomaskjensen
Besvaret af Thomaskjensen på emne Rygtebørsen XIX
Alternativ 1 var at "holde" på Casillas indtil DDG handlen er på plads, hvilket jeg nok ville havde gjort, og det så er en måned eller et år. Men, om jeg ikke husker ret var der rygter sidste sommer om at Casillas fik lovning at kunne gå hvor han ville om han blev en seassong til, Perez var nok sikker på at ManU vill sælge billigt og ikke risikere at DDG går gratis næste sommer.

Om der ikke var en aftale Perez/Casillas imellem er det vel bedst for Casillas at han fik gå nu og ikke blive holdt som en fange i RM, det er hverken han eller vi fortjent med, han er trods alt en legende, det er vi jo alle enige om. Ligeledeser det vel også lidt at vise de andre spillere at man ikke er fanger i RM, man skal være i klubben for at man elsker klubben og alt den står for.

Ser man på det fra et ManU perspektiv har jeg svært i at se logikken, de har Valdes (ja han følger ikke en filosofi, men han er da stadig en TOP målmand), og så en DDG der ikke er glad og som kommer at koste klubben et nogle (2-4 er mit bud) mille i ugen i løn og tabt fortjenste på et salg, det er der vel ingen der kan være helt tilfredse med? Det er der vel ingen ære i, og ikke noget fremtidens stjerne kommer at syntes er rigtig fedt (at blive holdt som fange).

Alt i alt står ManU i mine øgne i en endnu dummere situation en RM, set ud fra et forhandlings synspunkt.

10 år 11 måneder siden #1678 af Kassow-Rossing
Besvaret af Kassow-Rossing på emne Rygtebørsen XIX
Det var måske heller ikke alt for tydeligt skrevet :)

Real Madrid havde to muligheder i forhold til at komme videre i teksten og få en målmand for fremtiden:
1. Man sælger Iker Casillas før man har en afløser klar. Det giver Casillas mulighed for i ro og mag at finde sig en ny klub, og forhandle på plads med Porto.
2. Man køber de Gea og Casillas er nu en presset mand, fordi han pludselig skal finde sig en ny klub med det samme, hvis han vil have regelmæssig spilletid i næste sæson. Hvis han ikke lykkes med dette, så sidder han pludselig på bænken. En uværdig afsked med vores 'legende' (et ord jeg i øvrigt ikke kan lide)

Real Madrid valgte denne sommer at give Casillas de bedste kort på hånden. Han har fået en værdig afsked og ikke en sæson på bænken. Det eneste han kan tænke tilbage på med ubehag kan være dengang han blev skadet under Mourinho-æraen og ikke kunne vinde sin plads tilbage og de få kampe i ovenstående sæson, hvor nogle fans var utilfredse med hans niveau. Det er sådan jeg ser sagaens afslutning.

Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)

10 år 11 måneder siden #1679 af Administrationen
Besvaret af Administrationen på emne Rygtebørsen XIX
Bare en uges ferie er åbenbart for meget forlangt. Der er et sandt bombardement af anmeldelser, hvilket er den rette vej at gå, hvis man er utilfreds med indlæg. Mange kunne dog starte med at feje for egen der. Alle anmeldelser bliver gennemgået efter ferien, ligesom denne tråd generelt vil blive det. Stram op. Tak!

Og god sommer
Følgende bruger(e) sagde tak: Siempre Madrid, Kassow-Rossing, Dios, JimmyBroe

10 år 11 måneder siden #1680 af Pelle

Kassow-Rossing skrev: Det var måske heller ikke alt for tydeligt skrevet :)

Real Madrid havde to muligheder i forhold til at komme videre i teksten og få en målmand for fremtiden:
1. Man sælger Iker Casillas før man har en afløser klar. Det giver Casillas mulighed for i ro og mag at finde sig en ny klub, og forhandle på plads med Porto.
2. Man køber de Gea og Casillas er nu en presset mand, fordi han pludselig skal finde sig en ny klub med det samme, hvis han vil have regelmæssig spilletid i næste sæson. Hvis han ikke lykkes med dette, så sidder han pludselig på bænken. En uværdig afsked med vores 'legende' (et ord jeg i øvrigt ikke kan lide)

Real Madrid valgte denne sommer at give Casillas de bedste kort på hånden. Han har fået en værdig afsked og ikke en sæson på bænken. Det eneste han kan tænke tilbage på med ubehag kan være dengang han blev skadet under Mourinho-æraen og ikke kunne vinde sin plads tilbage og de få kampe i ovenstående sæson, hvor nogle fans var utilfredse med hans niveau. Det er sådan jeg ser sagaens afslutning.

Du mener ikke dine to alternativer kan forenes? Det mener jeg nu sagtens, de kan. Måske begge handler ikke bliver gennemført på minuttet, men det ville sagtens kunne lade sig gøre at få Iker afsat til en ordentlig klub og handle ind i god tid.

Det mest trættende ved hele det her er vel næsten, at Reals ledelse igen igen igen venter med at handle til sidste øjeblik. Få nu bare handlet stærkt ind i starten af transfervinduet som eksempelvis Atletico, Barca og Juventus har gjort. Så har man resten af vinduet til at få solgt de spillere, der nu skal sælges. Istedet venter man og står stejlt på principper, hvilket rent sportsligt kan koste i sidste ende. Det er helt i hegnet!

Leveret af Kunena Forum