Rygtebørsen XIX

11 år 3 uger siden #1681 af Raul-Madrid
Besvaret af Raul-Madrid på emne Rygtebørsen XIX
Enten køber man en masse spillere tidligt og står så med nogle spillere der skal ud ( til billige penge ) eller også sælger man en masse spillere tidligt og står så og skal betale lidt højre priser fordi man nu mangler spillere - det er altså svært :)

Det kloge i denne situration ville havde været at man med det samme havde en aftale med Casilla så han kunne være med til opstarten og konkurrere på lige vilkår med Navas ( ved godt han er skadet nu ) og ved siden af så kan man ha en aftale med DDG om at han får 4-5 Mio Euro hvis han ikke forlænger ( som der også er tale om man har lavet nu ).

RAUL!!!!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

11 år 3 uger siden #1682 af M_linding
Besvaret af M_linding på emne Rygtebørsen XIX
Pelle

Jeg forstår ikke helt, at du er så panisk...(?) Jeg har sjældent været så rolig i forbindelse med et transfervindue:-)

Det forvirrer mig en smule, at der ikke er sket noget med Silva (og Illarra). Og jeg kunne også godt tænke mig, at få lukket aftalen med Ramos. Men angrebet er på plads, og det samme er midtbanen og forsvaret stort set. Igen: Vi gik jo aldrig nogensinde ind til dette vindue med et krav om, at truppen skulle ændres helt vildt... Vi snakker "småting".

I forhold til målmandsposten, så har man allerede en aftale på plads med de Gea. Det er irriterende at United er svære at handle med, men sådan er det jo. Hvis de Gea ikke kommer dette vindue, skal Real btw betale de Gea 5 mio. euro - men jeg er ikke bange for at spille en sæson med Navas i målet. Han er en glimrende målmand, når først han finder kamprytmen.

I forhold til 9'er positionen ligner det, at både Bale og Jesé er tiltænkt at skulle spille rollen, ligesom Ronaldo og Benzema selvfølgelig også kommer til at arbejde i det område. Jeg tror 100% på, at dette kan blive Jesé gennembrudssæson vol. 2, hvor han skal spille som han har gjort for det spanske u19- og u21 landshold.

............................................

Jesé tryllede forresten lidt til dagens træning, da spillerne skulle træne boldbesiddelse i små rum:

www.marca.com/en/2015/07/16/en/football/...drid/1437043148.html
Sidste redigering: 11 år 3 uger siden ved M_linding.

11 år 3 uger siden #1683 af Kassow-Rossing
Besvaret af Kassow-Rossing på emne Rygtebørsen XIX
Undskyld men nu tager du fat i et helt nyt emne :)

Hvis Real Madrid havde handlet lige så hurtigt som Atlético, Barcelona og Juventus, så havde vi klantret Perez for ikke at give Rafael Benitez muligheden for at se truppen an og få de spillere, som han nu ønsker. Så havde det været Perez-indkøb og ikke Rafa-indkøb. Right?

Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)
Følgende bruger(e) sagde tak: El Madridista

11 år 3 uger siden #1684 af Neye
Besvaret af Neye på emne Rygtebørsen XIX
Det er nu altid klogt at have truppen på plads ved træningsturens start, så spillerne kan blive spillet sammen.

Jeg kan også være bange for, at der kan ligge det motiv i de sene transfers, at man ikke på forhånd vil skræmme spillere væk pga. nyindkøb. Jo senere, des mere vanskeligt for spillere der føler sig truet, at søge væk.

Ja jeg ved det godt, jeg har ikke meget fidus til Perez
Sidste redigering: 11 år 3 uger siden ved Neye.

11 år 3 uger siden #1685 af Shevchenko
Besvaret af Shevchenko på emne Rygtebørsen XIX

Kassow-Rossing skrev: Undskyld men nu tager du fat i et helt nyt emne :)

Hvis Real Madrid havde handlet lige så hurtigt som Atlético, Barcelona og Juventus, så havde vi klantret Perez for ikke at give Rafael Benitez muligheden for at se truppen an og få de spillere, som han nu ønsker. Så havde det været Perez-indkøb og ikke Rafa-indkøb. Right?

Skulle til at sige noget i stil med dette :) Det må vel være at forvente, at man lader Benitez se spillerne an i træning først og mere vigtigt, rent faktisk lære dem at kende som mennesker.

Jeg synes truppen ser rigtig fin ud, selvom jeg gerne så en potentielt verdensklasse defensiv midtbanespiller tilføjet, f.eks Carvalho.

11 år 3 uger siden #1686 af Kassow-Rossing
Hehe det var alligevel noget af en konspirationsteori :) Jeg tror ikke der er et gram sandhed over det. Jeg tror heller ikke at million dollar business foregår på den måde.

Nej jeg tror at årsagen til at der ikke er blevet købt det samme antal spillere som i tidligere transfervinduer, er fordi vi rent faktisk ser truppen af og Rafa får lov til at finde ud af hvad han gerne vil have.

11 år 3 uger siden #1687 af Pelle
Besvaret af Pelle på emne Rygtebørsen XIX

M_linding skrev: Pelle

Jeg forstår ikke helt, at du er så panisk...(?) Jeg har sjældent været så rolig i forbindelse med et transfervindue:-)

Det forvirrer mig en smule, at der ikke er sket noget med Silva (og Illarra). Og jeg kunne også godt tænke mig, at få lukket aftalen med Ramos. Men angrebet er på plads, og det samme er midtbanen og forsvaret stort set. Igen: Vi gik jo aldrig nogensinde ind til dette vindue med et krav om, at truppen skulle ændres helt vildt... Vi snakker "småting".

I forhold til målmandsposten, så har man allerede en aftale på plads med de Gea. Det er irriterende at United er svære at handle med, men sådan er det jo. Hvis de Gea ikke kommer dette vindue, skal Real btw betale de Gea 5 mio. euro - men jeg er ikke bange for at spille en sæson med Navas i målet. Han er en glimrende målmand, når først han finder kamprytmen.

I forhold til 9'er positionen ligner det, at både Bale og Jesé er tiltænkt at skulle spille rollen, ligesom Ronaldo og Benzema selvfølgelig også kommer til at arbejde i det område. Jeg tror 100% på, at dette kan blive Jesé gennembrudssæson vol. 2, hvor han skal spille som han har gjort for det spanske u19- og u21 landshold.

............................................

Jesé tryllede forresten lidt til dagens træning, da spillerne skulle træne boldbesiddelse i små rum:

www.marca.com/en/2015/07/16/en/football/...drid/1437043148.html

Grunden til jeg virker "panisk" er nok nærmere, at jeg er direkte uenig med dig i, hvad vi mangler og ikke mangler ;-)
Modsat dig ser jeg det som bidende nødvendigt, at vi får en top-midtbanespiller købt ind. Vores bredde er skræmmende elendig, når skaderne begynder at rulle - at folk allerede har glemt det fra foregående sæson, forstår jeg ikke. Men hvis man lige tænker tilbage, vil man huske, hvor amputerede vi var, da der bare var to spillere skadet. Det scenarie vil jeg for alt i verden undgå. Kombineret med at Rafa forhåbentlig roterer kraftigt mellem 13-15 spillere, så ser jeg intet problem i at købe en rigtig god midtbanespiller fra aller øverste hylde.
Så har vi hele farcen omkring Ramos. Der er heldigvis - rent mediemæssigt - faldet ro på igen, hvilket da er dejligt for os fans, som ønsker at han bliver. Den kontaktforlængelse skal bare klappes af, og det burde Perez have sørget for allerede inden spillerne drog til Australien.
Som du selv nævner har vi nogle udfordringer med Illarra og Lucas. Hvad skal der ske med dem? Få nu solgt Illarra og lejet Lucas ud. Det kan ikke være så pokkers svært. Illarra må tilbage til Baskerlandet om ikke andet!
Derudover synes jeg det er decideret skræmmende, at folk stiller sig tilfredse med et tilbagekøb af Casemiro som gardering for vores andre midtbaneprofiler. Her vil jeg have en spiller, som er meget, meget dygtigere. Verratti er stadig mit absolutte drømmescenarie.

Jeg synes det er dejligt, hvis du kan vente endnu en sæson på DDG. Det kan jeg bare ikke. Jeg vil ikke have, at hverken Navas eller Casilla skal spolere chancen for en triumferende sæson, og det føler jeg, at der nu er store muligheder for. Pludselig er målmandsposten vores svageste led. Vi er Real Madrid - der burde slet ikke være et svagt led! Få nu bare betalt de 35-40 mio euro for DDG. Han er pengene værd, og det er et greb i lommen. Seriøst, vi gav 30 mio. euro for Illarra i La Real. Det er fandme et dumt sted at begynde at være nærig nu, når man tænker tilbage!

Hvis Rafa vælger at spille 4-2-3-1, så synes jeg ikke, at vi behøver endnu en angriber. Jeg er ikke helt sikker på, hvordan han vil gøre det og med hvilken opstilling, men en decideret CF mener jeg ikke, der er behov for med den nuværende trup.

Mit absolutte drømmescenarie:

De Gea ind
Ny venstre back ind
Verratti ind

Illarra solgt
Arbeloa solgt
Lucas lejet ud
Coentrao solgt

Så bliver truppen nok ikke meget bedre fra mit synspunkt :-)

"Maybe they hate me because I'm too good."
Sidste redigering: 11 år 3 uger siden ved Pelle.
Følgende bruger(e) sagde tak: Steen

11 år 3 uger siden #1688 af Fondo_Sur
Besvaret af Fondo_Sur på emne Rygtebørsen XIX
Ny højre back? Vi har 3.
Følgende bruger(e) sagde tak: Pelle

11 år 3 uger siden #1689 af Kassow-Rossing
Hvad har vi som back-up til Marcelo, hvis han skulle blive skadet? (Hvis Coentrao bliver solgt)

11 år 3 uger siden #1690 af Pelle

Kassow-Rossing skrev: Hvad har vi som back-up til Marcelo, hvis han skulle blive skadet? (Hvis Coentrao bliver solgt)

Mon ikke du kunne lægge to og to sammen og regne ud, at jeg mente en venstre back.

Følgende bruger(e) sagde tak: Fondo_Sur

• Brylle
  • Gæst
  • Gæst
11 år 3 uger siden #1691 af Brylle
Besvaret af Brylle på emne Rygtebørsen XIX

Kassow-Rossing skrev: Hvad har vi som back-up til Marcelo, hvis han skulle blive skadet? (Hvis Coentrao bliver solgt)

Hvorfor overhovedet sælge en så stabil back-up så længe han er tilfreds med at være i den rolle. Ellers har vi jo stadig Nacho, der altid leverer en god indsats, når han får lov at spille. :)

11 år 3 uger siden #1692 af Pelle

Brylle skrev:

Hvorfor overhovedet sælge en så stabil back-up så længe han er tilfreds med at være i den rolle. Ellers har vi jo stadig Nacho, der altid leverer en god indsats, når han får lov at spille. :)

Fordi han er skadet 8 ud af årets 12 måneder. Hans fysiske tilstand er ganske enkelt for ustabil.

Følgende bruger(e) sagde tak: Dios

Leveret af Kunena Forum