Rygtebørsen XIX
Når jeg siger, at han er skadet 8 ud af årets 12 måneder, så er det naturligvis en overdrivelse, det troede jeg næsten gav sig selv. Men okay. Overdrivelse fremmer forståelsen - Coentrao er for ofte skadet til min smag, derfor bør vi skille os af med ham. I bliver ved med at snakke om, hvor tilfreds han er med at være i klubben. Men såvidt jeg husker har der været store transferrygter om ham hvert år i de sidste 3 år. Jeg mindes da også, at det har været fremme i medierne flere gange, at han ikke er tilfreds. Hvor validt dette er, vil jeg lade stå hen i det uvisse.
Pointen er bare, at når vi endelig skulle bruge Coentrao i sidste sæson, så var han enten skadet eller kom ind og fik et helt idiotisk rødt kort. Derfor måtte uduelige Arbeloa over på venstrekanten, hvilket vi vel hurtigt kan blive enige om, ikke er godt for nogen! :-)
Lad os lade den ligge - vi bliver ikke enige.
"Maybe they hate me because I'm too good."
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Pelle skrev: Når folk begynder at poste YouTube-videoer, så ved man, at de ikke har mere at skyde med. Jeg ser skam alle RMs kampe, Jimmy - så jeg ved godt, hvad jeg snakker om. Modsat dig, der altid skal putte børn, sidde til familiefødselsdage søndag aften, osv ;-) haha.
Haha, you know me too well, you motherf*****!:D
Vi lader den ligge:)
Jeg er her stadig XOXO
Sebberg skrev: Haha og så endda 'Wonderfull Skill show".. Den er helt gal :D
Hahaha. Mega skægt;-)
Jeg er her stadig XOXO
Fondo_Sur skrev: @Pelle @SR4
Vi har Bale som en eventuel venstreback. JA, en super dårlig joke. Jeg undskylder for forvirringen.
Jeg forstår udemærket, det var nu ment som en joke. Bale er fin at have som en sidste skanse til den plads, men ellers foretrækker jeg vi har en reserve venstreback, der er til stole på det meste af tiden.
- Thomaskjensen
-
- Platin bruger
-
For BARE 6 mill € har man strategisk sat MANU på porten, så om MANU kommer til fornuft kan Casilla sikkert lejes ud til Espan, eller Navas kan sælges til noget mere :)
Skal der ligges noget i det?
- daffy
- Gæst
-
Thomaskjensen skrev: Joo, med dagens udvikling er det en meget uheldig situation MANU sidder i.
For BARE 6 mill € har man strategisk sat MANU på porten, så om MANU kommer til fornuft kan Casilla sikkert lejes ud til Espan, eller Navas kan sælges til noget mere :)
De Gea vil passe perfekt hos Madrid, men sagen er bare, at han stadig er Uniteds. At betragte det som givent, at han bliver Madrid-spiller - både af os fans og klubben (især klubben) er imo lidt skidt stil. Det er lidt det samme, som når præsident-kandidater går til valg på, at de vil hente en given spiler. Det er respektløst for den klub, der ejer ham. Min mening.
United er min klub i England, så jeg er farvet, ikke desto mindre synes jeg egentlig bare, at United skal sælge De Gea nu og få afløseren ind. Jeg fatter ikke at modstride sig et klubskifte, hvis en spiller virkelig ønsker det.
PS: Det har en grim forhistorie at kalde Manchester United for "MANU" - bare så du ikke gør det i selskab med fans derfra :)
- Thomaskjensen
-
- Platin bruger
-
daffy skrev:
Thomaskjensen skrev: Joo, med dagens udvikling er det en meget uheldig situation MANU sidder i.
PS: Det har en grim forhistorie at kalde Manchester United for "MANU" - bare så du ikke gør det i selskab med fans derfra :)
Undskylder til alle Manchester United fans, jeg var faktisk selv Manchester United fan inden de solgte Becham :)
- Storken
- Gæst
-
Thomaskjensen skrev:
daffy skrev:
Undskylder til alle Manchester United fans, jeg var faktisk selv Manchester United fan inden de solgte Becham :)
Hvor meget fan kan man være af en klub, hvis det afhænger af en enkelt spiller?
Storken skrev:
Thomaskjensen skrev:
daffy skrev:
Hvor meget fan kan man være af en klub, hvis det afhænger af en enkelt spiller?
Hvis der er noget tiden herinde har vist, så er det, at der er enorm forskel på, hvad folk lægger i ordet "fan".
"Maybe they hate me because I'm too good."
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Der er fra klubbens side ingen interesse i at hente de store stjerner lige nu, hvor Real Madrid rejser rundt i Australien og Kina, for man vil som vanligt gøre et større nummer ud af at præsentere de store navne på Estadio Santiago Bernabéu.
Den sikre er naturligvis David De Gea, som i den kommende sæson spiller i Real Madrid. Det bliver givetvis på bekostning af Keylor Navas, som meget belejligt har fået trøje nr. 1, som dermed kan gives videre til Manchester United-målmanden. Navas havner sandsynligvis i Valencia.
Og så tror jeg, at gårsdagens præsidentvalg i Barcelona kan give muligheden for, at vi henter Povl Pogba. Han var stærkt linket til Joan Laporta, som jo altså tabte valget og Florentino Pérez vil sikkert glæde sig over den mængde Morbo, som vil drysse hen over købet af franskmanden og - måske - skabe lidt institutionel uro i Barcelona - især hvis Pogba bliver en succes i den hvide trøje.
De store køb skal nok komme, men måske først i løbet af august.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.