Rygtebørsen XIX
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Jakobsif555
- Væk
- Ekspert bruger
-
Casemiro har vist, hvor vitalt det er for holdet at have en sekser til at kunne slippe de resterende spillere løs i offensiven. Kroos kan til nøds spille positionen, dog har han aldrig brilleret på den position. Medmindre man ser et kæmpe lys i Llorente, burde en backup i mit hoved hentes ind.
Har læst i flere engelske medier at Mourinho ønsker at sælge Mata, Blind og Rojo. Her kunne Blind i mine øjne være spændende. Han kan spille flere positioner, dog bedst som sekser efter min mening. Han er mindre fysisk end Casemiro, men dog bedre teknisk og har også et fornuftigt blik for spillet. Samtidig kan nå også dække venstrebacken indtil Coentrao(og hvis) han bliver klar som en fornuftig backup. Forhåbentlig er han også relativ billig, da han er sat til salg af sin egen manager(hvis rygtet taler sandt).
En lille sidebemærkning, en lille våd drøm hos mig, havde været et salg af James for 80 mio euro og et indkøb af Mata for 25 mio euro.
Positivt for Varene og Nacho er det også.
Når det er sagt, vil Pepes afgang gøre ondt på mange måder. Han har været outstanding de senere år og lader til at være en humørspreder i truppen og vellidt af alle inde omkring holdet. Han vil blive savnet.
Mathiaska skrev: Pepe meldes på vej til Kina ved kontrakudløb. Det lader til, at der i truppen gøres plads til Diego Llorente og/eller Vallejo. Pisse spændende.
Positivt for Varene og Nacho er det også.
Når det er sagt, vil Pepes afgang gøre ondt på mange måder. Han har været outstanding de senere år og lader til at være en humørspreder i truppen og vellidt af alle inde omkring holdet. Han vil blive savnet.
Ja, hele stemningen omkring ham har virkelig taget en drejning siden Mourinhos afsked. Fra Getafe episoden og frem til Mourinhos afgang håbede jeg hvert transfer vindue på at han skulle forlade Madrid. Men nu hvor han er blevet blandt verdens bedste og har lært at styre sit temperament, så ærger det mig godt nok at skulle sige farvel til ham. Positivt er det, at Varane er på rette spor igen i sin udvikling efter en dårlig periode i kølvandet på hans knæskade. Et farvel til Pepe vil desuden gøre hans plads i forsvaret endnu mere sikker og muligvis kunne løfte ham yderligere (Alt efter om han har mentalitet som Benzema eller ej). Med Nacho, Vallejo og Llorente som mulige back-ups er vi allerede dækket fint ind, så måske tidspunktet er det rette, når man trods alt tager Pepes alder i mente.
No soy Madridista de corazón, porque el corazón un dia para. Soy Madridista de alma, porque el alma es eterna.
Jeg går ikke ind for at presse legender ud af klubben, meen i dette tilfælde her, så ville jeg nok arbejde i døgndrift på, at få overtalt Ronaldo til et skifte til Kina :D
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
- ChrillRM14
-
- Platin bruger
-
Dios skrev: ronaldos-agent-real-madrid-har-modtaget-et-bud-pa-over-to-milliarder-for-cristiano
Jeg går ikke ind for at presse legender ud af klubben, meen i dette tilfælde her, så ville jeg nok arbejde i døgndrift på, at få overtalt Ronaldo til et skifte til Kina :D
Af rent principielle årsager ville jeg lade tilbuddet løbe ud i sandet... Det er jo et nederlag for fodbolden, hver gang en europæisk spiller nedprioriterer karrieren og i stedet tager til Kina, hvor der absolut ingen ambitioner er og et lavt lavt niveau... Selvfølgelig skal Ronaldo ikke til Kina - nogensinde. Det samme burde gælde spillere som Hulk, Oscar mfl, der stadig havde alderen til at kunne udrette noget i Europa.
The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu
- Kassow-Rossing
-
- Bruger er blokkeret
-
Med tiden kan Kina true de europæiske ligaer. De skal blot blive ved med deres frembrusen. Pludselig en dag kommer der en kinesisk kamp på TV og ser man tre spillere man kender, kan det være man ser kampen færdig. Lige så stille og roligt begynder vi at tale om den kinesiske liga og vupti, spol 15 år frem, og så er den kinesiske liga lidt interessant at følge.
Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)
Kassow-Rossing skrev: Det samme kunne man sige om spillere der tager fra La Liga til Premier League for at få en større lønpose men spille på et lavere niveau. Dog på en lidt anden skala(!)
Med tiden kan Kina true de europæiske ligaer. De skal blot blive ved med deres frembrusen. Pludselig en dag kommer der en kinesisk kamp på TV og ser man tre spillere man kender, kan det være man ser kampen færdig. Lige så stille og roligt begynder vi at tale om den kinesiske liga og vupti, spol 15 år frem, og så er den kinesiske liga lidt interessant at følge.
Det er på ingen måde det samme, eftersom engelsk fodbold stadig er attraktivt, stærkt og tradeitionelt.
Kinesisk fodboler er til gengæld kun penge, penge og penge ;)
Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.
Meget kan siges om ham, men jeg er efterhånden godt træt af folk, som ikke anerkender hans bedrifter og værdi. Senest Zlatan med en udmeldelse for et par dage siden, hvor han sagde det sædvanlige: "Cristiano er ikke et naturtalent" osv.
De kan ikke sætte en finger på Cristiano... og slet ikke Zlatan.
Messi vinder Balon D'or næste år, men Ronaldo kan i den grad hjælpe os med at vinde de store trofæer i år. Mere end nogen anden lige nu.
- madrid2000
-
- Platin bruger
-
Kratmus skrev: Men hvad så når de kinesiske rigmænd ikke gider spille IRL Football Manager med deres mange milliarder? :) For mange er fodbold også det at kunne komme hen og se sit hold spille, hvilket bliver svært i Kina. Og hvor kommer pengene fra? Det er hverken TV-penge eller dyre billetter, der driver værket, men istedet en stor udgift for klubejeren, hvor indtægten kommer fra at sælge varer til Europa, USA osv. produceret af arbejdere (evt. under slavelignende forhold, ala Qatars stadionbyggeri), som IKKE har råd til at betale billetter, eller for den sags skyld kun lige har råd til mad. Principielt synes jeg at spillere der flytter dertil for så store summer er pisse egoistiske, for enhver idiot ved hvor pengene kommer fra(Måske undtagen Sanchez, som ikke vidste hvem Gündoğan var). Selvom nogle klubber i Kina ikke skulle få penge fra rigmænd, er det ikke dem, der kan smide over en halv milliard for en spiller, der er det halve værd. Det er en falliterklæring på moral både fra spilleren, og klubberne tager sig også godt betalt, for det ser heller ikke særlig godt ud for dem... Håber ALDRIG Real Madrid går den vej! Øv, hvor er det en klam tendens. Giver mere bræksmag i munden end snaps efter julens julefrokoster.
Lad os ikke snakke Moral og etik.
Real bliver også sponsoreret af Emirates. Dubai baseret flyselsskab. Hvor tror du de tjener deres penge fra? Olie og så bruger de billige arbejdskraft fra Indien, Bangladesh, Pakistan, Nepal osv. med slavelignende forhold osv. osv. Dubai, Emiraterne, Saudi Arabien osv. er jo ikke en prik bedre end Qatar.
Det var bare en eksempel. Vi kunne tage fat og meget af det vil ikke se kønt ud.
Jeg synes ikke Kina gøre noget forkert. De har pengene, de har et mål(at vinde VM engang) og de spendere derefter. Det kan godt være de overbetaler, men det bliver de nødt til for at tiltrække spillere og på sigt bliver de også billigere..
Jeg kan sagtens forstår sådan nogle som Oscar, Tevez, Hulk osv. der tager derover.
Lad os tage Oscar som eksempel.. Han er indskifter i Chelsea og får måske 5 mio euro om året. Hvis han vil have spilletid, så tager han til Inter, Milan, Tottenham eller en anden overmiddel klub. Spiller måske 6-7 år på topplan og derefter tager han hjem til Brasillien. Om 10 år vil de færreste huske ham. Så kan sagten forstår, hvis de tager til Kina og ender med at tjene 20 gange så meget.
- Kassow-Rossing
-
- Bruger er blokkeret
-
SR4 skrev: Det er på ingen måde det samme, eftersom engelsk fodbold stadig er attraktivt, stærkt og tradeitionelt.
Kinesisk fodboler er til gengæld kun penge, penge og penge ;)
Ugyldigt argument fordi det sagde man også om engelsk fodbold da Chelsea blev købt op og igen da City blev købt op. Ha du glemt alle diskussionerne med "Hvad gør de så når deres sugar daddies mister interessen og trækker milliarderne?"
Det er jo netop sådan folk taler om den kinesiske liga netop nu.
Jeg garanterer dig at hvis de fortsætter deres frembrusen med køb af spillere og tilbud til de dygtigste dommere, så vil ligaen også blive interessant inden for de næste 15 år.
Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)