Rygtebørsen XIX

6 år 4 måneder siden #2101 af M_linding
Besvaret af M_linding på emne Rygtebørsen XIX
www.marca.com/en/football/real-madrid/20...2704e642b8b45c0.html

Hvis man skal pege på et rygte. som virker til at være tiltagende, må det næsten være indkøbet af Andre Gomes. Jeg tilhører heldigvis en af dem, som godt kan se idéen i ham, som et alternativ til Modric.

Som type passer han også bedre til Zidanes taktik, sammenlignet med Isco og James, og derfor kunne der vel sagtens komme nogle bud på en af de to....(?)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 4 måneder siden #2102 af Chamartin
Besvaret af Chamartin på emne Rygtebørsen XIX

M_linding skrev: www.marca.com/en/football/real-madrid/20...2704e642b8b45c0.html

Hvis man skal pege på et rygte. som virker til at være tiltagende, må det næsten være indkøbet af Andre Gomes. Jeg tilhører heldigvis en af dem, som godt kan se idéen i ham, som et alternativ til Modric.

Som type passer han også bedre til Zidanes taktik, sammenlignet med Isco og James, og derfor kunne der vel sagtens komme nogle bud på en af de to....(?)

Jeg synes bare, det er mærkeligt at skippe en relativ dyr spiller som Kovacic (også benævnt den nye Modric) et år efter, at han er købt og så købe en endnu dyrere Gomes. Er han så meget bedre og er det ikke bare ham, der nu skal bruge et år på at vænne sig til en større klub - præcis hvad Kovacic har måttet i sin første sæson.
Zidane må åbenbart intet se i ham, for hvem havde dog forventet, at han skulle blive stamspiller i sin første sæson - ikke jeg i hvert fald. Og jeg forventer heller ikke, at Gomes bliver det. Så må vi se, hvad der så skal ske om et år...eller måske løser det sig selv, hvis vi ikke må indskrive nye spillere til den tid.

6 år 4 måneder siden #2103 af Chamartin
Besvaret af Chamartin på emne Rygtebørsen XIX
Nå ja, og så er Gabriel Jesus, topscoreren i den bedste brasilianske liga, åbenbart tættere på Madrid end han er på Bayern, Barcelona og Chelsea og hvem der nu ellers meldes interesserede pr. definition.
Han skulle efter sigende være interesseret i at spille færdigt til sæsonen slutter i vinter og måske endda helt til næste sommer.
Men det gælder vel om at få købt ham og lejet ham ud i så fald, så man kan hente ham hjem fra leje, hvis nu FIFA karantænen skulle træde i kraft.
Han skulle være en klasse nogle my under Neymar, men i øvrigt være mere Il Fenomeno i stilen. Nogen der kender ham bedre end mig?

6 år 4 måneder siden #2104 af M_linding
Besvaret af M_linding på emne Rygtebørsen XIX

Chamartin skrev:

M_linding skrev: www.marca.com/en/football/real-madrid/20...2704e642b8b45c0.html

Jeg synes bare, det er mærkeligt at skippe en relativ dyr spiller som Kovacic (også benævnt den nye Modric) et år efter, at han er købt og så købe en endnu dyrere Gomes. Er han så meget bedre og er det ikke bare ham, der nu skal bruge et år på at vænne sig til en større klub - præcis hvad Kovacic har måttet i sin første sæson.
Zidane må åbenbart intet se i ham, for hvem havde dog forventet, at han skulle blive stamspiller i sin første sæson - ikke jeg i hvert fald. Og jeg forventer heller ikke, at Gomes bliver det. Så må vi se, hvad der så skal ske om et år...eller måske løser det sig selv, hvis vi ikke må indskrive nye spillere til den tid.

Jeg er enig ift. Kovacic - han har slet ikke fået chancen. Jeg ser også hellere at man sælger Isco eller James, for Kovacic tror jeg på, og han har ikke engang haft muligheden for at fejle endnu:)

6 år 4 måneder siden #2105 af Siempre fiel
Besvaret af Siempre fiel på emne Rygtebørsen XIX
Med en André Gomes skifter vi én af udskifterne, Kovacic, ud med en anden udskifter - og formentlig med et minus 30 mio EUR på sådan et bytte. Mange eksperter har talt om Kovacic som Modric' afløser, her på forum taler nogle om Kroos som Modric' afløser - nu ska vi så ha André Gomes som hans afløser - alt imens Modric forhåbentlig spiller mindst et par sæsoner endnu på topniveau. Ja jeg forstår ik helt jagten, men er fint tilfreds med at spillere som Isco eller Kovacic spiller de kampe modric ik gør.

6 år 4 måneder siden #2106 af Fondo_Sur

6 år 4 måneder siden #2107 af Pena1992
Besvaret af Pena1992 på emne Rygtebørsen XIX
Jeg forstå ikke hvad vi skulle med André Gomes en meget langsom spiller. Jeg forstår ikke hvad vi skal med Paul Pogba en meget overvurderet spiller.
Vi mangler en venstre back, en defensiv midtbane og ikke andet, eftersom Morata tager plads på toppen sammen med Benzema.

Udlejning af Jesé og Kovacévic ville også være på sin plads for at sikre en homogen trup.

"No soy sólo perfecto, soy Madridista también"

6 år 4 måneder siden #2108 af ÆgteFansFremforAlt
Besvaret af ÆgteFansFremforAlt på emne Rygtebørsen XIX
André Gomes er ikke verdens hurtigste spiller, men han er enormt gennembrudstærk foran feltet. Det viste han mange gange i forhenværende sæson.

6 år 3 måneder siden #2109 af Siempre Madrid
Besvaret af Siempre Madrid på emne Rygtebørsen XIX
Nå, Povl er vist til lægetjek for Manchester United nu.

Sissoko er også meget bedre.........og hvis han ikke vil, så kan vi prøve med Borja Valero.........og hvis han ikke vil.......

Dammit, jeg ville godt være lidt tættere på beslutningerne, så jeg havde en anelse om, hvad der foregår. Jeg føler ikke, at jeg nogensinde har stået på så bar bund i forhold til truppens sammensætning.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Følgende bruger(e) sagde tak: andreashn, MMM, Siempre fiel

6 år 3 måneder siden #2110 af Daniel
Besvaret af Daniel på emne Rygtebørsen XIX

Siempre Madrid skrev: Nå, Povl er vist til lægetjek for Manchester United nu.

Sissoko er også meget bedre.........og hvis han ikke vil, så kan vi prøve med Borja Valero.........og hvis han ikke vil.......

Dammit, jeg ville godt være lidt tættere på beslutningerne, så jeg havde en anelse om, hvad der foregår. Jeg føler ikke, at jeg nogensinde har stået på så bar bund i forhold til truppens sammensætning.

Jeg synes, at Marca illustrerede det OK forleden dag: Ni midtbanespillere, tre skal skæres fra. Derfor er virkeligheden velsagtens, at Real Madrid skal afhænde spillere, før klubben omvendt begynder at smide om sig med penge?

Asensio, Ødegaard, James, Isco, Llorente, Casemiro, Kroos, Modric og Kovacic.

Det er ret mange spillere til tre pladser. Det kan sagtens være, at Zidane vil spille Asensio på venstrekanten, som back-up til Ronaldo - der er flere ting, der peger i den retning (Jesé) - men der er vel i virkeligheden overvejende mere sandsynlighed for minutter centralt på banen?

Ødegaard skal udlejes. Det står klart. Skal Kovacic samme vej, og hvad med Llorente?

Isco, James, Casemiro, Kroos og Modric er de sikre kort i truppen. Det er fem spillere til tre pladser. Min teori er lidt, at Llorente godt kan gå hen og overraske Zidane og dermed tilspille sig en plads i truppen, om end en udlejning er "nemmere" i forhold til at løse problemet med det store antal af midtbanespillere.

Kvaliteten på Real Madrids midtbanespillere er jo enorm, så et eller andet sted kan jeg godt forstå, at man er lidt afventede på transfermarkedet. Derfor tror jeg heller ikke på rygtet om Sissoko. Jeg kan meget godt li' den energi han bringer på sine gode dage, men som jeg ser det, så skal der en ekstraordinær spiller til, før man overhovedet kan tillade sig at kalde et potentielt indkøb for en forstærkning.

Jeg kan dog ikke forstå, hvor man vil have Jesé udlejet eller afhændet. Jeg kan ikke se, hvorfor Zidane ikke kan bruge ham, men det må jo så betyde, at Zidane har gjort krav på noget bedre derude et sted....
Følgende bruger(e) sagde tak: andreashn, Chamartin

6 år 3 måneder siden #2111 af Siempre Madrid
Besvaret af Siempre Madrid på emne Rygtebørsen XIX
Det mest rystende er sådan set, at man ser ud til at jagte Pogba eller Sissoko.

Som jeg ser det, er det to spillere i hver sin ende af skalaen. Pogba som stensikker starter og Sissoko som indskifter. Og så har man efter min bedste overbevisning ingen plan for, hvordan truppen skal se ud, hvilket skræmmer mig helt vildt.

Altså, man skal vide, om man vil forstærke eliten eller om man vil forstærke bredden. Begge ting kan være lige godt, hvis man er helt afklaret om sin trups styrker og svagheder, men lige nu virker det til, at man famler i blinde.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.

6 år 3 måneder siden #2112 af Siempre fiel
Besvaret af Siempre fiel på emne Rygtebørsen XIX
Jeg er også fuldstændig og komplet forvirret over hva man tænker i klubben - og min frygt er ligeledes at man i klubben er nøjagtig ligeså forvirret som det ser ud udadtil.

Og flere blir ved at nævne hvor vild truppen ser ud - nuvel, på sådan et FM-level ser det jo super ud - men sammensætningen af spillere, sammen med det system vi spiller, der fungerer det bare ik optimalt - dette er bevist og gennembevist igen og igen og igen over flere sæsoner. Vi er reelt et godt cuphold som på de bedste dage ka slå alle, men over en hel sæson vælter vi sæson efter sæson rundt med de samme problemer. Dem ka klubben ik løse - eller også tror man på miraklet Zidane, og at han på magisk vis løser det hele. Hvis det ska være på dén her måde hvor man overvejer en Sissoko til 35 mio, en pris der i 2 sæsoner totalt forfulgte Illarra og gjorde ham til grin og til syndebuk i hos klubbens fans for tid og evighed - så er jeg altså mere til at man bare kaster håndklædet og siger "vi ka ik finde ud af at få spillere der ka styrke truppen og vi tror at de samme spillere nu pludselig ka spille systemet som en drøm" og så bare satser på Asensio, Llorente og andre af de spillere som ik ku få Castilla op fra tredjebedste række.

Når man tænker på det som Florentino altid har fået hug for - nemlig at han også tænker marketing når det handler om truppen - så ska han da ik klandres for dette de sidste par år, da tilgangene af Casemiro og Morata og Asensio (på trods af mange madridistas' glæde ved canteranos) virkelig ikke er noget der begejstrer kræsne Madridistas verden over. Jeg tror langt de fleste er ved at blive grundigt trætte af at der ik blir tilført noget begejstring, illusion, spænding - og med udsigten til at vi først handler igen om 2 år, så er det ligesom at stikke tungen ud af vinduet at sku tænke på at se på James' forkælede fjæs og vores statiske, uinspirerende angrebsspil to år mere. Jeg forstår at Bayern og Barca i perioder de seneste år ku ha svært ved at finde steder at optimere holdet, men det burde ved gud være muligt for et hold med ét mesterskab på 8 år.

Nå, men der er jo tid endnu og man ka måske stadig nå at nappe en spiller fra nedrykkede Hobro

Leveret af Kunena Forum
Annonce