Rygtebørsen XIX

10 år 2 måneder siden #2053 af Kassow-Rossing
Besvaret af Kassow-Rossing på emne Rygtebørsen XIX

ElGordo skrev: Dog er det ret kompliceret. Juventus er ikke glade for at vi køber Morata tilbage for at sælge ham videre til england - mon dette kan blive ændret pga Pogba ?

Jeg har svært ved at på at det skulle forholde sig sådan, når de selv har skrevet under på den klausul ;) Hvad skulle klausulen ellers være god for?

Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 2 måneder siden #2054 af Siempre Madrid
Besvaret af Siempre Madrid på emne Rygtebørsen XIX

Kassow-Rossing skrev:

ElGordo skrev: Dog er det ret kompliceret. Juventus er ikke glade for at vi køber Morata tilbage for at sælge ham videre til england - mon dette kan blive ændret pga Pogba ?

Jeg har svært ved at på at det skulle forholde sig sådan, når de selv har skrevet under på den klausul ;) Hvad skulle klausulen ellers være god for?

Man kunne vel sagtens forestille sig, at Real Madrid siger til Juve, at de kan beholde Morata og gøre med ham, hvad de har lyst til og så sælger de Pogba til Real Madrid.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

10 år 2 måneder siden #2055 af Siempre fiel
Besvaret af Siempre fiel på emne Rygtebørsen XIX
Det blir altså et uhyre spændende transfervindue, men jeg synes godt nok også det er mega-megasvært - jeg har i hvert fald selv tvivl på et par punkter eller 3 hvor jeg ik engang ka bestemme mig for hva jeg selv synes.

Keeper: Her er min første store tvivl. Jeg har umiddelbart ingen problemer med at ha Keylor Navas på posten - han er virkelig fremragende. MEN, når dét så er sagt, så har (havde) man muligheden for at hente én af verdens 3 bedste keepere i De Gea og han har bare det hele (er madrileño mener jeg, ung af en keeper at være og har størrelsen til at være stærk i luften m.m) og så elsker jeg bare tanken om at ha en verdensklassekeeper som man ka ha de næste 7-8-9 år - elsker den stabilitet det giver og det at man ik ska bekymre sig om en så sikker post i lang tid. MEN MEN MEN, havde Keylor bare ik været så god, så havde det været et lettere valg - naturligvis byttede jeg gerne lige over, men virkeligheden er jo at De Gea åbenbart koster 50 mio og jeg tænker at man vel højst ka få 15 for Keylor, så det er en ret stor udgift for en "mindre" forbedring - og så er spørgsmålet om pengene ka bruges bedre andre steder på banen - så her er jeg meget i tvivl og min holdning afhænger af hva man ellers vil bruge pengene til. I sidste ende hælder jeg nok til at man henter De Gea (som jeg ik tror man gør desværre), hvis man stadig har penge til de andre spillere jeg ser som prioriteter.

Forsvar: Farvel til Arbeloa og forhåbentlig farvel til Coentrao. Vil ha en mere professionel, stabil og mindre skadet venstreback som backup for Marcelo. Enten en lidt yngre, ik alt for dyr spiller. Desværre er R. Rodriguez nok for dyr til dén beskrivelse. Alaba er lidt af en drømmespiller - han sku self IKKE købes som back-up for Marcelo, men som en spiller der ka bruges på venstre back, i det centrale forsvar og ik mindst på den defensive midt - om han så er "back-up" til alle tre pladser og spiller hver gang på skiftende pladser eller han slår sig fast ned på én af positionerne (ik venstre back self ik) det er mindre væsentligt - jeg synes han ville være fremragende at ha, men han er nok for dyr hvis man ik har en oplagt position til han.

Midtbane: Ud med Kovacic, ud med James og ud med Kroos. Isco tænker jeg stadig man bør beholde. Kovacic passer vist ik ind i truppen omend jeg tror han ku være absolut brugbar hvis man fandt ud af en rolle til ham. James ka man få en masse gode penge for som ka bruges bedre og jeg tror hans personlighed vil give problemer så længe man ik ka finde reel spilletid til ham. Han har desuden præsteret så ustabilt at det er svært at forsvare ik at sælge ham hvis man ka få kassen for ham. Kroos er en fin spiller for os og ka potentielt blive en fremragnede spiller hvis man bruger ham som det tyske landshold gør. Men i hans nuværende rolle er han ik meget mere end "god" og der mener jeg så at vi ka få verdens største upgrade i Pogba i præcis dén rolle. Pogba er et bæst og jeg mener han må være absolut vigtigste transfermål - ska man gi 120 mio, så fint med mig - jeg mener at det er her vi ka opgradere absolut mest på hele banen! Kroos virker desuden som en person der ik passer specielt godt ind i klubben/omklædningsrummet og han virker ik til at være specielt "glad". Dette er naturligvis blot gæt ud fra de ting man læser og ser, men for mig er det helt olagt at han ender i PL i næste sæson. Isco er fanme svær - jeg håber vi beholder ham, selv om han har vist sig lige så ustabil som James - synes bare han har nogle spillemæssige kvaliteter ift at åbne et forsvar som jeg elsker at ha i truppen og håber man ka få ham igang, bruge ham regelmæssigt og få mere ud af hans talent. En back-up eller et alternativ til Casemiro (som jeg ellers er rigtig glad for ska siges) er også nødvendigt. Hvis man køber Alaba, så er dette løst og så ka man skifte mellem de to eller også et nogenlunde billigt alternativ med den rette profil til at spille def midt. Som udgangspunkt mener jeg ik man ska springe banken for at prøve at opgradere pladsen med mindre der fandtes en Makelele/Essien-klassespiller på positionen, hvilket jeg ik er bekendt med. Alaba løser problemet ift en back-up/alternativ eller også en decideret def midt-back-up. Asensio vil jeg gerne ha i truppen, men er lidt i tvivl omkring hvorn han passer ind i systemet og tænker at han er nøjagtig samme type som Isco, så den er svær.

Angreb: Det ALLERsværeste spørgsmål. Hva gør man på angriberpositionen. Her er jeg TOTALT forvirret - al den snak om Lewan (som self nok er den skarpeste spidsangriber overhovedet), men meget lidt snak om Benzema - jeg ka ik finde ud af hvad meningen er, for man har vel i tænkt sig at beholde Benz hvis man køber Lewan og så står man jo stadig med én. Morata ville jeg sgu efterhånden godt ha tilbage, men ka godt se han ik vil finde sig i en reserverolle og er han god nok til at bære byrden som førsteangriber? Jeg er i tvivl, men det lader til at konsensus (og klubbens holdning) er at han ik er god nok. Alligevel lader det til at nærmest alle de største klubber i verden vil gi kassen for ham. Shit jeg er i tvivl - ville jo være frygteligt at lade ham gå og så ender han som en kæmpe stjerne og så er han vores produkt. Lige nu lader det til at vi kigger efter en angriber (omend jeg ik ka gennemskue om det er en ny førsteangriber i stedet for Benz eller et alternativ) og vi ka få Morata for en nogenlunde billig pris, men man tager det samtidig for givet at han bare ska sælges videre - jeg er simpelthen så meget i tvivl om hva jeg synes. På samme måde er jeg meget i tvivl om jeg er interesseret i at vi giver kassen for Lewan i stedet for Benz - tænker at upgraden er lidt begrænset og Lewan er jo ik 21 - og så synes jeg at udgiften ved den upgrade blir for stor - og ingen ved om Ronaldo og Bale vil fungere ligeså godt uden Benz. Min tanke er at den eneste jeg måske hellere så på toppen end Benzema (når man self medregner at man også ska bruge en masse penge ekstra) det er Aubameyang - men også sådan en handel blir DYR, sikkert også for dyr - men synes han er mere spændende end Lewan egentlig. Og så håber jeg at Jese stadig blir da jeg mener at 4 mand til de 2 wings ik er for meget (CR7, Bale, Lucas og Jese) - nej tak til Hazard. Men ligegyldigt hvem det ender med på toppen, så er det svært med at se hvem af de navne der er i spil som vil være tilfreds med en reserverolle, så det issue mener jeg stadig man vil ha ligegyldigt hva - og spørgsmålet er om Mayoral eller Mariano er klar til førsteholdet - jeg ku godt tænke mig man gav dem chancen i truppen, men er også godt klar over at springet ka vise sig for stort - og derfor ærgrer det mig lidt vi ik løbende har givet dem flere chancer som indskiftere tidligere.

Jeg har sikkert glemt noget og der må også godt komme en mellemklassespiller ind eller to hvis ik at disse roller ka udfyldes af Asensio, D. Llorente, Ødegaard og Mayoral/mariano - men det ku være fint hvis nogle af disse ku komme ind i truppen på de yderste mandater.

Men imo, så blir det helt afgørende at vi henter Pogba - han er bare den spiller der vil ku gi det største kvalitetsløft til holdet som jeg ser det.

• Raúl 7
  • Gæst
  • Gæst
10 år 2 måneder siden #2056 af Raúl 7
Besvaret af Raúl 7 på emne Rygtebørsen XIX

raul7=kongen skrev:

Raúl 7 skrev: Jeg synes bestemt Asensio kunne være interessant, men hvor skal han spille? Han passer vel ikke ind som 8'er? Jeg ser ham ikke som wing, Bale og Ronaldo er jo også urørlige så hvor skal han spille?

Der er vel ingen som forventer at Asensio skal starte inde. Som det ser ud nu, lugter det langt væk af at minimum én af Isco og James er væk inden den kommende sæson. Derudover vil man nok lytte seriøst til bud på Jesé. Set i lyset af det, så bør det bestemt være muligt at finde minutter til Asensio. Den manglende beslutsomhed omkring Asensio bunder nok netop i, at man ikke har total afklaring omkring de andre elementer i offensiven. Man er klar over, at det vil bremse hans udvikling at sidde på bænken hele tiden, men man kan omvendt få brug for ham og gavne hans udvikling, alt efter hvordan resten af puslespillet går op.

Som jeg læser statistikken (jeg har ikke set ham spille særlig meget) så har han spillet langt de fleste kampe og lagt de fleste assist for Espanyol som AMC. En position vi ikke har. Det var min pointe. Han har spillet en håndfuld kampe på venstrekanten også, men det er som 10'er at han er bedst. Og ligesom med James så tror jeg Asensio får svært ved at passe ind, da han ikke er naturlig 8'er eller wing.

10 år 1 måned siden #2057 af SR4
Besvaret af SR4 på emne Rygtebørsen XIX

Siempre Madrid skrev:

Kassow-Rossing skrev:

Man kunne vel sagtens forestille sig, at Real Madrid siger til Juve, at de kan beholde Morata og gøre med ham, hvad de har lyst til og så sælger de Pogba til Real Madrid.

Der var også noget med at Juve var interesseret i at købe sig fri af klausulen. Det kan vise sig at have en stort værdi, da videresalget kan give en fortjeneste på 30 mio euro. Det ville være penge lige ned i lommen.

10 år 1 måned siden #2058 af larsvegas
Besvaret af larsvegas på emne Rygtebørsen XIX
Ifølge Tipsbladet vil Real Madrid lave et bytte handle Isco for Pogba men jeg tror også det blive med et beløb oven i til Juventus.

10 år 1 måned siden #2059 af Tyskfugl
Besvaret af Tyskfugl på emne Rygtebørsen XIX
Mht Pogba forstår jeg ikke hvorfor at nogen, ikke syntes vi skal købe ham.
Han er en af de bedste midtbane spillere i verden, han har lige alt hvad vi kræver af en defensiv midtbane 4-3-3 så står han der med kroos og modric, i en 4-2-3-1 står han der med modric så har vi 2 af de 3 bedste centrale midtbane spillere i verden.
Intet kommer forbi og Ronaldo kan få lov at lave 50% mindre i defensiven, så trækker vi lige 2 topscorer titler mere ud af ham.

Måske også det første hold til at vinde Chl to år i streg.
For husk på at vi får ikke en klassisk 6'er i Real, de er ikke gode nok offensiv de fleste. 3-5 brændte 100% chancer og så bliver der buhet af 80 tusind fans(altså vi smed makalele for porten)
Forresten så er beløbet i mine øjne irellevant da det ikke er mine penge de bruger bortset fra den årlige Madrid trøje jeg køber.

Ellers tænker jeg også levandowski skal købes, da han ville passe godt ind. Eller Zlatan i et år eller to så må han dele spilletiden med moyaral men helst levandowski.

10 år 1 måned siden #2060 af Kasillas
Besvaret af Kasillas på emne Rygtebørsen XIX
Kan nogen eller skribenter fortælle mig om der sker noget på JesusOlmo/fysioterapeuter område? - Jeg læste forleden at Olmo overværede operationer af Navas og Danillo, men var der netop ikke en kæmpe fniddefnadder mellem spillere over ham, og har man ikke tænkt sig at løse det eller vil man forsætte hvor man slap?

Fakta:
Franco fjernede Barcas gæld og hjælp med bygning af Camp Nou.
I Francos tid mellem 1939-1975 vandt Real Madrid 22 spanske pokaler, mens Barca vandt 23.
Som tak udnævnte Barca Franco til æresmedlem og gav ham æresmedaljer.😂😂😂😂😂

10 år 1 måned siden #2061 af madrid2000
Besvaret af madrid2000 på emne Rygtebørsen XIX

Tyskfugl skrev: Mht Pogba forstår jeg ikke hvorfor at nogen, ikke syntes vi skal købe ham.
Han er en af de bedste midtbane spillere i verden, han har lige alt hvad vi kræver af en defensiv midtbane 4-3-3 så står han der med kroos og modric, i en 4-2-3-1 står han der med modric så har vi 2 af de 3 bedste centrale midtbane spillere i verden.
Intet kommer forbi og Ronaldo kan få lov at lave 50% mindre i defensiven, så trækker vi lige 2 topscorer titler mere ud af ham.

For husk på at vi får ikke en klassisk 6'er i Real, de er ikke gode nok offensiv de fleste. 3-5 brændte 100% chancer og så bliver der buhet af 80 tusind fans(altså vi smed makalele for porten)
Forresten så er beløbet i mine øjne irellevant da det ikke er mine penge de bruger bortset fra den årlige Madrid trøje jeg køber.

Ellers tænker jeg også levandowski skal købes, da han ville passe godt ind. Eller Zlatan i et år eller to så må han dele spilletiden med moyaral men helst levandowski.

Hvis man er fan af en klub kan man da ikke have sådan en holding. Laver klubben dårlige investeringer, så påvirker det også spillet på banen og man vil ikke være konkurrence dygtige osv. Så økonomien er det absolutte vigtigste og uden det vil resten ikke eksistere.

10 år 1 måned siden #2062 af raul7=kongen
Besvaret af raul7=kongen på emne Rygtebørsen XIX

Tyskfugl skrev: Mht Pogba forstår jeg ikke hvorfor at nogen, ikke syntes vi skal købe ham.

Udfordringen er vel at Pogba ikke er defensiv midtbane. I Juventus spiller han foran Khedira, hos Frankrig foran Kanté og på u-landshold foran Kondogbia. Han er fysisk stærk, men for offensiv og dynamisk til at være defensiv midtbanespiller. Særligt når vi har tre luksusspillere på toppen.
Følgende bruger(e) sagde tak: Chamartin

10 år 1 måned siden #2063 af Kassow-Rossing
Besvaret af Kassow-Rossing på emne Rygtebørsen XIX
Vi piller bare ikke Casemiro af holdet igen! Den mand er vigtig på banen. Lad ham opleve en offday før vi begynder at tale om at sætte ham på bænken.

Pogba eller ej.

Hvis han kommer, bliver det formentlig i stedet for Kroos.

Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)

10 år 1 måned siden #2064 af BBB
Besvaret af BBB på emne Rygtebørsen XIX

Kassow-Rossing skrev: Hvis han kommer, bliver det formentlig i stedet for Kroos.

Det passer fint med rygtet om, at Juve vil have Kroos. Jeg ved dog ikke helt, om jeg vil lave det byt.

Leveret af Kunena Forum