Rygtebørsen XIX

7 år 9 måneder siden #2089 af Fondo_Sur
Besvaret af Fondo_Sur på emne Rygtebørsen XIX
Vil hellere spille med Jesé end Hazard. Hazard: den mest forudsigelige fodboldspiller der findes.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 9 måneder siden #2090 af Pelle
Besvaret af Pelle på emne Rygtebørsen XIX

BBB skrev:

Pelle skrev: Et angreb med Bale, Hazard og Benzema vil jeg slet ikke have problemer med.


Hvad er "ting modstandernes forsvar siger"?


Que?

Fondo_Sur: Er du seriøs nu?

"Maybe they hate me because I'm too good."

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 9 måneder siden #2091 af Daniel
Besvaret af Daniel på emne Rygtebørsen XIX
Hazard er verdensklasse, men det er ikke ensbetydende med, at Real Madrid skal hale ham ind i andedammen.

1. Bale og Ronaldo er ditto ren verdensklasse!
2. Lucas og Jesé er begge kompetente backups til ovennævnte - mere end kompetente efterhånden.
3. James kan ligeledes agere kantspiller.
4. Real Madrid skal derfor investere penge i en angriber, med mindre man vælger at satse på Mayoral, hvilket medierne ikke vurderer til at være videre sandsynligt.

Og det er faktisk det eneste, JEG mener, der skal offensivt i Real Madrid i år :-)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 9 måneder siden #2092 af Doc.juego
Besvaret af Doc.juego på emne Rygtebørsen XIX

Pelle skrev:

BBB skrev:

Pelle skrev: Et angreb med Bale, Hazard og Benzema vil jeg slet ikke have problemer med.


Hvad er "ting modstandernes forsvar siger"?


Que?

Fondo_Sur: Er du seriøs nu?


Han lavede en Jeopardy joke på dig.

Spørgsmålet : hvad siger modstanderens forsvar?

- et angreb med Bale, Hazard og Benzema vil jeg slet ikke have problemer med.

Pretty funny actually ;)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 9 måneder siden #2093 af Fondo_Sur
Besvaret af Fondo_Sur på emne Rygtebørsen XIX

Doc.juego skrev:

Pelle skrev:

BBB skrev:

Pelle skrev: Et angreb med Bale, Hazard og Benzema vil jeg slet ikke have problemer med.


Hvad er "ting modstandernes forsvar siger"?


Que?

Fondo_Sur: Er du seriøs nu?


Han lavede en Jeopardy joke på dig.

Spørgsmålet : hvad siger modstanderens forsvar?

- et angreb med Bale, Hazard og Benzema vil jeg slet ikke have problemer med.

Pretty funny actually ;)


Måske. Men Hazard? Han har haft én rigtig god sæson, men ellers ikke udmærket sig på nogen som helst god nok måde til at overtage Cristianos plads. Man skal vel også se på form? :-) For mig at se er der virkelig ikke meget det tyder på, at han ville være en god investering.
Følgende bruger(e) sagde tak: BBB

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 9 måneder siden #2094 af Real Madrid
Besvaret af Real Madrid på emne Rygtebørsen XIX
Det er mig en gåde, hvad der opstår af rygter (men også bliver taget af beslutninger) i den her klub. Vores aktuelle centrale midtbane hedder:

Modric, Kroos, Casemiro, Kovacic, James og Isco

Alligevel bliver Kovavic rygtet væk på en lejeaftale til Roma, som Pjanic arvetager. Dvs vi står tilbage med James og Isco som backups, som begge er fejlcastet i forhold til Zidanes flade 4-3-3, med Casemiro som den bagerste. Hvorfor sælge/leje Kovacic ud, blot for at hente en anden backup ind?? Ikke nok med det, så er det ikke usandsynligt, at spilleren der skal erstatte Kovacic vil blive en større profil, hvilket vil skabe samme scenarie som med Kovacic, blot værre...

Kovacic passer perfekt som backup til Modric og Kroos, giv ham dog lidt længere snor, selvfølgelig vil en første sæson i Real Madrid altid være besværlig. For mig at se, så burde man i stedet ændre fokus til James og Isco, som groft sagt ikke passer ind i spillestilen der bliver praktiseret under Zidane. Sælg en af dem og hent i stedet en konkurrent ind til at slås med Casemiro, hvor især Kante kunne være interessant. Det ville betyde, at vi efter sommeren står tilbage med en meget mere velafbalanceret midtbane i min optik.

Casemiro/Kante
Modric/Isco eller James
Kroos/Kovacic

Ps. transfervinduet og sommeren er ikke startet ordenligt, før Madridista.dk igen tilføjer en spalte ude i siden med ** og rygtebørs ;-)

No solo soy perfecto, también soy Madridista
Sidste redigering: 7 år 9 måneder siden ved Real Madrid.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 9 måneder siden #2095 af Kassow-Rossing
Besvaret af Kassow-Rossing på emne Rygtebørsen XIX

Real Madrid skrev: Ps. transfervinduet og sommeren er ikke startet ordenligt, før Madridista.dk igen tilføjer en spalte ude i siden med ** og rygtebørs ;-)


Den har været her i lidt tid :)

madridista.dk/index.php/1025-rygteborsen-sommer-2013

Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 9 måneder siden #2096 af zizou21

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 8 måneder siden #2097 af Real Madrid
Besvaret af Real Madrid på emne Rygtebørsen XIX
Kanté skulle være milimeter fra Chelsea-skifte. Det ærger mig lidt, da jeg så ham som det perfekte supplement til Casemiro, på den defensive midtbane.. men en nøglerolle for Contes Chelsea, har åbenbart fristet mere end en supplerende rolle i Real Madrid, og fair nok. Han virkede bare som en "typisk" Zidane spiller. Jeg må indrømme, at jeg for første gang i mange år er helt lost omkring nye spillere til klubben, men vi er umiddelbart også fint garderet. Danilo og Kovacic har været igennem deres første sæson i klubben, og kan blive "de nye transfers". Så det er ikke en katastrofe, men vi mangler klart et supplement til Casemiro, da Kroos ikke skal ned og spille bagerste midtbane spiller mere. Hvem der skal hentes, det er jeg blank på må jeg indrømme. Ellers ser truppen fin ud, og jeg glæder mig personligt til at se om James, Isco, Kovacic, Morata og Danilo kan præstere.


No solo soy perfecto, también soy Madridista

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 8 måneder siden #2098 af MadridistaPorVida
Besvaret af MadridistaPorVida på emne Rygtebørsen XIX

zizou21 skrev: www.bold.dk/fodbold/nyheder/dortmund-for...-sig-med-portugiser/

Noooooooooooooooo :-(


Kanté skulle være milimeter fra Chelsea-skifte


Damn it all

HALA MADRID Y NADA MAS!!!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 8 måneder siden #2099 af Daniel
Besvaret af Daniel på emne Rygtebørsen XIX
Såvel The Guardian som skysports har været ude med nyheden om, at Kanté mere eller mindre kan kalde sig Chelsea-spiller. Det er pålidelige kilder, så jeg er overbevist om, at London-klubben vinder kampen(?) om Kantés underskrift.

Jeg kan slet ikke forstå, hvorfor Real Madrid ikke har udvist mere ivrighed i kampen om Kanté. 300 millioner kr. er ingen penge for en spiller med så fornemme defensive egenskaber. Franskmanden havde været et perfekt supplement til Casemiro. Som Real Madrid fint illustrerer, og som Dios ligeledes fint har beskrevet i en anden tråd, så er Real Madrid fandens godt besat på to af tre midtbanepladser, HVIS Isco og James kan genfinde fordoms styrke og acceptere, at i Real Madrid skal arbejdstøjet blive beskidt - også i et trænings øjemed.

I min verden mangler Real Madrid en venstreback, da Coentrao ikke er kampdygtig i en længere periode, og en defensiv midtbanespiller, der enten kan gardere for Casemiro eller give ham kamp til stregen om en plads blandt Zidanes elleve foretrukne. Så kan man diskutere i en uendelighed, om der skal hentes en offensiv stjerne, men på 9'eren ser det ud til, at Real Madrid vil satse på Benzema OG - lidt overraskende i virkeligheden - Morata, hvorfor en eventuel offensiv stjerne udelukkende kan komme på tale, hvis man lader Jesé afhænde eller udleje.

Jeg er med andre ord godt tilfreds. Specielt efter EM, hvor jeg mener, at flere af Real Madrids spillere var toneangivende!
Følgende bruger(e) sagde tak: Real Madrid, andreashn

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 8 måneder siden #2100 af Real Madrid
Besvaret af Real Madrid på emne Rygtebørsen XIX
Rygterne om Nacho til Roma må meget gerne stoppe, nu hvor vi har udlånt Vallejo og Llorente. De er to store talenter, Llorente har allerede fået debut på det spanske landshold og Vallejo er forhåbentlig en ny Sergio Ramos (Mest på godt). Konkurrencen er i forvejen hård mellem Ramos, Pepe og Varane og jeg er bange for, at man henter endnu en højt profileret spiller til at tage over for Nacho, selvom vi allerede har erstatningen klar i form af Llorente...

No solo soy perfecto, también soy Madridista
Sidste redigering: 7 år 8 måneder siden ved Real Madrid.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum
Annonce