Rygtebørsen XIX
Asisst fra midtbanespillere vil give en indikation, men som angribere og offensive spillere, så er der for mange tap-in assist, som bedst forklares på Bale's assist til Ronaldo's mål imod Bayern. Og dem har Suarez immervæk også lavet mange af! De fleste af Liverpool's mål er jo omstillingsmål, hvor de er alene med målmanden.
Assist fra Xavi, Modric, Alonso, Gutí, Iniesta etc. er en helt anden snak synes jeg.
Forskellen på Benzema og Suarez er også, at Benzema oftest er den første mand på bolden, som sætter angrebene igang, og igen kan jeg jo henvise til Ronaldo's mål imod Bayern, hvor Suarez oftest er ham der bliver spillet i dybden. I Real Madrid er det oftest Bale og Ronaldo, og det er endnu en grund til jeg ikke helt tror på Suarez konceptet vil være en forstærkning.
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
as.com/diarioas/2014/05/28/english/1401278433_203742.html
Ja tak.
- DarioGomez
-
- Eduardo
-
Jeg har svært ved at se ham passe ind, ligesom jeg har svært ved at se logikken i at investere +50 mil. Euro i en spiller, der er marginalt bedre end Khedira/dí María ...
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Hvis Isco havde en lignende video, så ville Jimmy have set sådan ud:
Hvad Di María angår, så ser jeg gerne, at han bliver i klubben. Om end, så skal klubben selvfølgelig kraftigt overveje et salg, hvis der kommer et bud på 60 mio. €. I tilfælde af et salg, så mener jeg klubben bør kigge i retning af spillere som Pjanic, Kroos, Gündogan og Rakitic, når der skal hentes en erstatning ind. Eller en spiller som Griezmann.
Under alle omstændigheder er Pogba stadig ønskespilleren. Jeg kunne rigtig godt tænke mig en dynamisk boks-til-boks-spiller, lidt som Yaya Touré, Fernandinho, Schweinsteiger eller Vidal (Khedira el. Modric) (www.theguardian.com/football/blog/2013/d...elders-changing-role). Det skal bare ikke være en af de fire, men Paul Pogba i stedet. Nuvel, klubben råder i forvejen over Khedira og Modric, men når det kommer til førstnævnte, så savner jeg simpelthen noget mere, udover at han selvfølgelig lige skal komme sig helt igen ovenpå sin skade.
Som udgangspunkt ser jeg gerne, at truppen forbliver på 23 mand. Og som udgangspunkt tror jeg, at der i første omgang 'kun' skal hentes to nye ind i stedet for Casemiro og Morata. Det er de 'sikre' når det kommer til afgange. Derefter komme en masse måske'er. Umiddelbart kan jeg 'kun' tælle 12 'sikre' af dem der bliver (med Varane, der også snild kan skrives 'måske' ud for): Carvajal, Pepe, Varane, Marcelo, Xabi Alonso, Illarramendi, Modric, Isco, Bale, Cristiano Ronaldo og Jesé. Casillas, Diego López, Jesús Fernández, Arbeloa, Nacho, Coentrão, Khedira, Di María og Benzema vil jeg alle sætte et 'måske' ud, især Coentrão, Di María og Benzema, for hvem undstændighederne er lidt specielle, både på den ene og den anden måde.
Jeg kan ydermere godt se José Rodríguez på førsteholdet i stedet for Casemiro.
- Brian
- Gæst
-
Lahm, Ashley Cole, Yaya, Zlatan. Kom så Perez!
- madrid2000
-
- Platin bruger
-
Vi sælger måske Di Maria for 60, men hvis vi skal købe en ligeså god, så skal vi af med samme beløb og der ingen garanti for, at erstatning vil slår til.
Man skal ikke pille ved, hvad der fungere og Di Maria fungere i den grad i 4-3-3!
- madrid2000
-
- Platin bruger
-
madrid2000 skrev: Vi sælger måske Di Maria for 60, men hvis vi skal købe en ligeså god, så skal vi af med samme beløb og der ingen garanti for, at erstatning vil slår til.
Jeg er kæmpe fortaler for Dí María, men der er heller ingen garanti for, at han spiller på samme niveau næste år. Det samme gælder for Modric, Ronaldo og alle de andre.
- Inspektøren
- Gæst
-
Det kunne være fantastisk. Det er dog nok mere en drøm end et reelt scenarie.
www.managingmadrid.com/2014/5/27/5753894...i-real-madrid-rumors
Haha, din klovn:D
Ja, Isco bliver kæmpe stor. Jeg har ikke mistet håbet. Man ser i glimt, i hver eneste kamp hvor fuldstændig ustyrlig han kan blive. Han er en usleben diamant. Med tiden tror jeg han finder sig til rette på holdet og i formationen, når den tid kommer så bliver han voldsom.
Jeg ser helst P. Pogba til Madrid ihvertfald, hvis jeg skal vælge en af de mange midtbanespillere som bliver rygtet til klubben.
Udover en tilføjelse udefra, så er jeg også 100% på, at vi får opgraderet Jose R. til et fuldblodsmedlem af førsteholdet.
Jeg er her stadig XOXO