Rygtebørsen XIX
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Real Madrid want to make Luis Suarez their next 'Galactico' and will make a £70million bid to sign the Liverpool striker this summer.
Real Madrid president Florentino Perez has dismissed reports that striker Alvaro Morata, who has been linked with the likes of Arsenal and Wolfsburg, will join Juventus this summer:
"I am friends with the Juventus executives and president Andrea Agnelli. But I have not spoken to them regarding Morata and, honestly, the possibilities that he goes to play in Turin are zero."
The Diario de Sevilla claims that Liverpool and Sevilla are close to finalising a deal for left-back Alberto Moreno. They claim that Liverpool could pay up to €22million for the player - but Suso and Iago Aspas won't be part of the deal.
Ivan Rakitic has offers from Spain's top three clubs, Atlético Madrid, FC Barcelona and Real Madrid and will decide whether to leave Sevilla after the World Cup Finals, according to his father.
- RasmusKring
- Gæst
-
Dios skrev:
Petroleum skrev:
Siempre Madrid skrev:
Petroleum skrev:
BBB skrev: Ifølge Marca er Suárez tilsyneladende den eneste angriber, som Real Madrid vil købe. Ancelotti og Perez skulle være blevet enige om det, men Ancelotti vil angiveligt ikke ofre Benzema i det spil.
Kunne jeg sagtens se som en fungerende duo, vel og mærke hvis Benz er klar på at ofre sin spilletid lidt - ligesom dengang med Higuain! Ancelotti har styr på den trup og der kommer ikke nogen spillere ind, som han mener ikke passer ind i truppen, det er jeg sikker på!
Det stritter ellers fuldstændig imod, hvad Benzema selv har udtalt:
www.madridista.dk/index.php/2632-benzema...ti-er-enormt-afholdt
Jeg vil ikke sige det stritter fuldstændig imod, hvad han selv har udtalt. Han har sagt "Jo mere jeg spiller, desto mere selvtillid får jeg.". Han kan jo sagtens få masser af kampe, selvom han skulle dele spilletiden med en anden spiller?
Det fik han jo også selvom han var i hård konkurrence med Higuain. Problemet som jeg så det dengang var, at spillerne aldrig følte sig trygge, og det altid lå i underbevidstheden, at de ville blive udskiftet efter 1 times spil, og præsterede de ikke 100% så røg de på bænken.
Det giver et enormt pres, og det gjorde begge spillere aldrig spillede godt og med selvtillid på banen.
Det kunne jo være, at Ancelotti er bedre træner til at håndtere konkurrencesituationer end Mourinho var det.
- Pepe
- Gæst
-
Siempre Madrid skrev: Han var ikke specielt glad for at dele spilletid med Higuaín, så jeg er ikke sikker på, at Benzema nødvendigvis sidder og jubler over Suarez.
Jamen Benzema er også elendig og dovn til tider nogle gang er han ligesom en tung franskbrød, imens er Suarez bare for vild i alt han gøre .
- Gæst
-
Ronaldo1987 skrev: Jeg foretrækker Morata frem for Benzema.
Jeg er på en måde enig. Det er utrolig hurtigt at Morata er blevet scapegoat for vores angrebsproblem (hvis man overhovedet kan tale om et sådant med det antal mål vi scorer). Sidste år på samme tid faldt folk i staver over ham. Han kunne ikke blive førsteholdsspiller hurtigt nok! Nu skal vi pludselig af med ham for en hvilken som helst pris!? Drengen er altså kun 21 år. Det er stadig den samme spiller der blev topscorer til både u-19 og u-21 EM, for filen. Giv ham lige en chance for at bevise hvad han dur til. Nu har han haft sit første år på topplan og det har måske været lidt sløjt, men det har også handlet om tilvænning, og kig så lige på de spillere han konkurrerer om spilletid og mål med.
Hvis vi snakker om en out-and-out angriber ser jeg større potentiale i Morata end Benzema har kunnet leve op til.
Griner højlydt
Florentino Pérez
- raul7=kongen
-
- Moderator
-
Ronaldo1987 skrev:
Sahinovic skrev:
Griner højlydt
Det gør jeg også hver gang jeg ser Benzema spille.
Hvis du skal overleve på det her forum mere end et par dage, så vil det hjælpe at hæve sagligheden allerede i dine kommende indlæg.
Tak!
Siempre Madrid skrev: Han var ikke specielt glad for at dele spilletid med Higuaín, så jeg er ikke sikker på, at Benzema nødvendigvis sidder og jubler over Suarez.
Som angriber i en topklub må man lære at håndtere konkurrence. Jeg håber, at Suárez kommer til klubben, så vi kan se noget magi fra forreste mand.
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
BBB skrev:
Som angriber i en topklub må man lære at håndtere konkurrence. Jeg håber, at Suárez kommer til klubben, så vi kan se noget magi fra forreste mand.
Som topklub må man også lære at håndtere, at man har et særdeles velfungerende trekløver, som risikerer at lide skade, hvis der pludselig skal roteres for meget.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
- RasmusKring
- Gæst
-
Siempre Madrid skrev:
BBB skrev:
Som topklub må man også lære at håndtere, at man har et særdeles velfungerende trekløver, som risikerer at lide skade, hvis der pludselig skal roteres for meget.
Vi har en til tider velfungerende trekløver. Der er plads til forbedring. Den åbenlyse forbedring ville være at tilføje en konkurrent til Benzema, da vi allerede har Di Maria og Jese som alternativer på kanterne.
Benzema har da spillet en fin sæson, men han har ihvertfald ikke overbevist mig om, at han uden tvivl skal være vores spidsangriber de næste par år. Så giv ham noget kvalificeret konkurrence, og lad so hvordan det udspiller sig i næste sæson. Hvis det knækker Benzema med konkurrence, så er verdens største fodboldklub måske ikke det rette sted for ham.
futbol.as.com/futbol/2014/06/05/primera/1401927727_417967.htmlReal Madrid's first target in midfield is Vidal and no one else. [as]
Marca's cover: Real Madrid will pay Liverpool 90M euros for Suarez and a salary of 10M euros annually
www.marca.com/2014/06/05/en/football/rea...drid/1401954075.html
- RasmusKring
- Gæst
-
Steen skrev:
futbol.as.com/futbol/2014/06/05/primera/1401927727_417967.htmlReal Madrid's first target in midfield is Vidal and no one else. [as]
Marca's cover: Real Madrid will pay Liverpool 90M euros for Suarez and a salary of 10M euros annually
www.marca.com/2014/06/05/en/football/rea...drid/1401954075.html
Det siger vel alt om den her periode? AS mener, at Real Madrid kun er interesseret i Vidal, mens Marca mener, at Suarez allerede er på vej til Madrid. Det er ren spekulation, men derfor er det stadig spændende at følge med i ;)