Rygtebørsen XIX

12 år 2 måneder siden #85 af Petroleum
Besvaret af Petroleum på emne Rygtebørsen XIX
Jeg læste et sted, i morges, at pep g. gerne ville sælge ud af sine spillere, heriblandt Robben, Kroos og Schweinsteiger! Hvad siger vi til en mand som Schweine? Personligt så jeg ham enormt gerne i RM istedet for xabi? Ifølge rygtet (tror det stod skrevet på plbold, originalen kan jeg ikke huske hvor var fra) skulle han kun koste 10-15mio£

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

12 år 2 måneder siden #86 af DarioGomez
Besvaret af DarioGomez på emne Rygtebørsen XIX

Petroleum skrev: Jeg læste et sted, i morges, at pep g. gerne ville sælge ud af sine spillere, heriblandt Robben, Kroos og Schweinsteiger! Hvad siger vi til en mand som Schweine? Personligt så jeg ham enormt gerne i RM istedet for xabi? Ifølge rygtet (tror det stod skrevet på plbold, originalen kan jeg ikke huske hvor var fra) skulle han kun koste 10-15mio£

Det tror jeg slet ikke på - det er jo naivt at tro på, at en af Bayerns bedste er til salg for så lidt!

Omvendt tror jeg ikke, at Pepe vil afvise et salg af Robben (tror ikke, hans spillerprofil passer hykleren), Kroos og Schweini har jeg sværere ved at tro på, da de begge er ret centrale i klubben.

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Sidste redigering: 12 år 2 måneder siden ved DarioGomez.

12 år 2 måneder siden #87 af Petroleum

DarioGomez skrev:

Petroleum skrev: Jeg læste et sted, i morges, at pep g. gerne ville sælge ud af sine spillere, heriblandt Robben, Kroos og Schweinsteiger! Hvad siger vi til en mand som Schweine? Personligt så jeg ham enormt gerne i RM istedet for xabi? Ifølge rygtet (tror det stod skrevet på plbold, originalen kan jeg ikke huske hvor var fra) skulle han kun koste 10-15mio£

Det tror jeg slet ikke på - det er jo naivt at tro på, at en af Bayerns bedste er til salg for så lidt!

Omvendt tror jeg ikke, at Pepe vil afvise et salg af Robben (tror ikke, hans spillerprofil passer hykleren), Kroos og Schweini har jeg sværere ved at tro på, da de begge er ret centrale i klubben.

Argumentet var at Schweine var for langsom i sit spil, ift den tikitaka som Pep gerne vil have indført. Dog tror jeg heller ikke at det er sandt. Leger bare med ideen :)

12 år 2 måneder siden #88 af BBB
Besvaret af BBB på emne Rygtebørsen XIX

DarioGomez skrev: Omvendt tror jeg ikke, at Pepe vil afvise et salg af Robben (tror ikke, hans spillerprofil passer hykleren), Kroos og Schweini har jeg sværere ved at tro på, da de begge er ret centrale i klubben.

Så vidt jeg ved, så har Kroos afvist et kontraktudspil, og Bayern vil ikke forhøje det. Han har desuden længe været rygtet mod det engelske, selvom han har afvist at han skal nogen steder denne sommer.

12 år 2 måneder siden #89 af BBB
Besvaret af BBB på emne Rygtebørsen XIX
Ifølge Marca er Suárez tilsyneladende den eneste angriber, som Real Madrid vil købe. Ancelotti og Perez skulle være blevet enige om det, men Ancelotti vil angiveligt ikke ofre Benzema i det spil.

12 år 2 måneder siden #90 af Petroleum

BBB skrev: Ifølge Marca er Suárez tilsyneladende den eneste angriber, som Real Madrid vil købe. Ancelotti og Perez skulle være blevet enige om det, men Ancelotti vil angiveligt ikke ofre Benzema i det spil.

Kunne jeg sagtens se som en fungerende duo, vel og mærke hvis Benz er klar på at ofre sin spilletid lidt - ligesom dengang med Higuain! Ancelotti har styr på den trup og der kommer ikke nogen spillere ind, som han mener ikke passer ind i truppen, det er jeg sikker på!

12 år 2 måneder siden #91 af Siempre Madrid
Besvaret af Siempre Madrid på emne Rygtebørsen XIX

Petroleum skrev:

BBB skrev: Ifølge Marca er Suárez tilsyneladende den eneste angriber, som Real Madrid vil købe. Ancelotti og Perez skulle være blevet enige om det, men Ancelotti vil angiveligt ikke ofre Benzema i det spil.

Kunne jeg sagtens se som en fungerende duo, vel og mærke hvis Benz er klar på at ofre sin spilletid lidt - ligesom dengang med Higuain! Ancelotti har styr på den trup og der kommer ikke nogen spillere ind, som han mener ikke passer ind i truppen, det er jeg sikker på!

Det stritter ellers fuldstændig imod, hvad Benzema selv har udtalt:

www.madridista.dk/index.php/2632-benzema...ti-er-enormt-afholdt

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios

• Inspektøren
  • Gæst
  • Gæst
12 år 2 måneder siden #92 af Inspektøren
Besvaret af Inspektøren på emne Rygtebørsen XIX

www.marca.com/2014/06/04/futbol/equipos/...drid/1401836364.html

Refuerzos: "Seguro que ni Agüero ni Pogba están aquí el año que viene".

Så fik vi også slået det på plads.

12 år 2 måneder siden #93 af Siempre Madrid
Besvaret af Siempre Madrid på emne Rygtebørsen XIX

Inspektøren skrev:

Beckham og "Never, never, never", anyone ;-)

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios

• RasmusKring
  • Gæst
  • Gæst
12 år 2 måneder siden #94 af RasmusKring
Besvaret af RasmusKring på emne Rygtebørsen XIX

Inspektøren skrev:

Lad os nu se. Det ville hverken være første eller sidste gang, at en klub har gjort det modsatte af, hvad de sagde.

12 år 2 måneder siden #95 af Petroleum

Siempre Madrid skrev:

Petroleum skrev:

Jeg vil ikke sige det stritter fuldstændig imod, hvad han selv har udtalt. Han har sagt "Jo mere jeg spiller, desto mere selvtillid får jeg.". Han kan jo sagtens få masser af kampe, selvom han skulle dele spilletiden med en anden spiller?

12 år 2 måneder siden #96 af Dios
Besvaret af Dios på emne Rygtebørsen XIX

Petroleum skrev:

Siempre Madrid skrev:

Petroleum skrev:

Jeg vil ikke sige det stritter fuldstændig imod, hvad han selv har udtalt. Han har sagt "Jo mere jeg spiller, desto mere selvtillid får jeg.". Han kan jo sagtens få masser af kampe, selvom han skulle dele spilletiden med en anden spiller?

Det fik han jo også selvom han var i hård konkurrence med Higuain. Problemet som jeg så det dengang var, at spillerne aldrig følte sig trygge, og det altid lå i underbevidstheden, at de ville blive udskiftet efter 1 times spil, og præsterede de ikke 100% så røg de på bænken.
Det giver et enormt pres, og det gjorde begge spillere aldrig spillede godt og med selvtillid på banen.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

Leveret af Kunena Forum