Rygtebørsen XIX
Steen skrev:
M_linding skrev:
Steen skrev: Det ser ud til at blive en fantastisk sommer! Ifølge Marca vil vi ikke hente mange spillere, det bliver få men gode spillere.
Florentino will offer Juventus €50M for Vidal on Monday after the Real Madrid legends vs. Juve legends. Morata will be discussed.
Det skriver adskillige italienske medier, blandt andet Mediaset, Tuttosport og Corriere dello Sport.
Ikke nok med det, så skriver Gazzetta dello sport at Vidal's agent skulle have sagt til Juventus at hans klient gerne vil til Madrid.
Ancelotti wants two midfielders next season. He doesn't want Illarramendi in the team. [el confidencial]
Hvor kunne det være fedt, hvis dette er sandt.
Hvordan kan du være så ivrig efter at få smidt di Maria ud af startopstillingen, med det spil han har vist?
Det fatter jeg simpelthen ikke;)
Det er skam ikke Di Maria jeg vil af med, men Xabi Alonso.
Modric - Vidal - Di Maria.
Når vi møder hold der er fysisk stærke så kan han også bruges i stedet for Di Maria. Som jeg har skrevet tidligere, så vil Ancelotti få mange muligheder, og Vidal er også en spiller han er kæmpe fan af. Han prøvede at hente ham til PSG og vi var efter ham sidste sommer.. Han må have en plan klar, hvis dette rygte er sandt.
Man skal også huske på, at vi skal kæmpe om 6 trofæer i næste sæson. Det kræver en bred trup, vi så hvor trætte vores spiller var i slutningen af denne sæson.
Vil den der midtbane ikke mangle defensiv pondus?
Plus: Vil vi ikke blive fanget i 3 mia. undertalssituationer, med tre så bevægelige spillere? Der mangler ligesom et skelet, synes jeg.
Jeg er dog enig med dig i én ting: Hvis Ancelotti henter Vidal, så stoler jeg fuldt ud på at der er en mening med galskaben;)
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Artiom
- Gæst
-
Modric vil styre spillet som vi ser Xabi Alonso gøre det og han vil dække det område Vidal efterlader når han løber med frem. Du kan sammenligne det med Yaya Toure og Fernandinho for City, hvor de 'skiftes' til at angribe og forsvare. Jeg tror, at det ville fungere fremragende!
Artiom skrev: Hent Draxler istedet for Vidal. Draxler er 20, vidal er 27 bliver 28 i år. Draxler er et større talent end Gotze og det er udelukkende fordi han ikke er på et storthold, havde han været i Dortmund havde de sunget "hvem, hvem, hvem er Gotze" de minder meget om hinanden de 2 men Draxler er bare lige det bedre, og han bliver en af de bedste spillere i verden en eller anden dag! Ham burde vi snappe før bayern eller barca gør det.
Draxler er uden tivl en meget dygtig spiller. Han er dog en meget anderledes type end Vidal. Hvis man skal hente et yngre altanativ end Vidal så er Pogba den eneste der minder om. Draxler er meget mere kantspiller og kan ikke spille på en tremandsmidtbane, i hvertfald ikke bedre end dem vi allerede har i truppen.
Jeg læste et interrasant rygte at Ancelotti vil hente Griezmann, hvor man vil tilbyde penge og at udleje Illarra i en to sæsoner, så han kan få fast spilletid. Derefter kunne man hente ham tilbage, når Alonso er ved at være 34-35 og måske ikke længere kan spille på det øverste niveau.
!Illa, Illa, Illa, Juanito Maravilla¡ !Hala Madrid¡!
- Kassow-Rossing
-
- Bruger er blokkeret
-
Artiom skrev: Hent Draxler istedet for Vidal. Draxler er 20, vidal er 27 bliver 28 i år. Draxler er et større talent end Gotze og det er udelukkende fordi han ikke er på et storthold, havde han været i Dortmund havde de sunget "hvem, hvem, hvem er Gotze" de minder meget om hinanden de 2 men Draxler er bare lige det bedre, og han bliver en af de bedste spillere i verden en eller anden dag! Ham burde vi snappe før bayern eller barca gør det.
Haha jeg elsker indlæg som dette :)
Nej Vidal bliver ikke 28 i år. Han havde fødselsdag for ni dage siden, hvor han fyldte 27 :)
Draxler har til gengæld fødselsdag senere i år. Nærmere betegnet September, hvor han fylder 21.
Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)
Det er min holdning og vurdering.
Forslag til ny 1.målmand i prioriteret rækkefølge: Petr Chech, Tim Krul, Hugo Lloris, Keylor Navas.
Chech/Courtois sagaens udfald kan ifølge min prioritering blive meget interessant at følge. Hvis Chelsea vælger at give Courtois chancen kan vi nappe Chech. Tror ikke vi kan få Courtois under nogen omstændigheder. Det samme gælder for f.eks. Neuer og De Gea.
TcRedondo skrev: Synes Casillas skal have lov til at tage til PSG. Han er som målmand langt fra fordums styrke, hans evner i feltet er decideret ringe, og det ville være oplagt at købe en bedre målmand og beholde Lopez som reserve. Jeg synes derudover, at Casillas de sidste 4-5 år har virket uengageret på banen, og historierne om ham har fået lov at fylde alt for meget. Han virker på mig som en mand, der føler sig hævet over klubben. Tak for alt til en legendarisk spiller, men nu må klubben videre og træffe en svær men efter min mening fornuftig beslutning.
Det er min holdning og vurdering.
Forslag til ny 1.målmand i prioriteret rækkefølge: Petr Chech, Tim Krul, Hugo Lloris, Keylor Navas.
Chech/Courtois sagaens udfald kan ifølge min prioritering blive meget interessant at følge. Hvis Chelsea vælger at give Courtois chancen kan vi nappe Chech. Tror ikke vi kan få Courtois under nogen omstændigheder. Det samme gælder for f.eks. Neuer og De Gea.
Vi skal beholde Casillas. punktum. Vi kan ikke få en anden målmand, til en rimelig pris, som er bedre, for klubberne vil ikke sælge. Her tænker jeg på Neuer og Courtios.
Dine foreslag derudover er langt ude. Tim Krul og Navas er langt fra Casillas niveau. Og kommer aldrig til at have niveauet til at spille for Real som førstevalg. Forskellen på top fem målmænd i verden og målmænd som Krul og Navas er at de kan præstere det bedste, selvom der kun kommer to-tre skud på mål. Målmænd som Krul og Navas bliver bedre og bedre i løbet af kampene, da de bliver skudt varme, det sker dog stort set aldrig i Madrid. Petr Chech er på samme niveau som Casillas og det samme gælder for Lloris og De Gea. Lloris og De Gea laver dog flere fejl. Så hvorfor bytte en af klubbens egne for nogle på et lavere niveau eller på samme? Fodbold handler mange gange, mere om kontinuitet og sammenhæng og -hold i truppen, end det det gør så meget andet. For mig at se er den eneste diskusion vi skal have om målmandsposten, er hvem der skal være førstevalg. I denne sæson har Casillas vist utrolig stor klasse, selvom der i flere tilfælde er gået uger mellem de faste starter (i chl og cdr). Og at han mange gange samtidig, skulle spille mod nogle af de bedste hold man kan møde i Europa.
!Illa, Illa, Illa, Juanito Maravilla¡ !Hala Madrid¡!
- Kassow-Rossing
-
- Bruger er blokkeret
-
TcRedondo skrev: Vi er uenige om Casillas' aktuelle styrke. Synes f.eks. han var ved at koste os CL-finalen. Vi er ikke uenige om at kontinuitet og sammenhold er vigtig for en klub. Min pointe er dog at Casillas ikke virker til at være særlig behjælpelig i forhold til sammenholdsdelen. Vi er egentlig ret enige om alternativerne. Navas vil være et sats, synes dog faktisk Krul virker ret dygtig. Neuer og Courtois får vi aldrig. Min konklusion og holdning er at Chech, Lloris eller Krul ville være fuldgode erstatninger for Casillas og måske også ville belaste lønbudgettet lidt mindre, samt at afhændelsen af Casillas ville skabe større harmoni i truppen.
1. Casillas var ved at koste os CHL finalen. Korrekt. På mange måder var han også en af årsagerne til at vi nåede så langt og at vi rent faktisk kom til en situation, hvor han kunne koste os den. Han holdt dog buret næsten rent i CHL i denne sæson, og det sikrede os titlen. Der er ingen garanti for at dårligere keepere ville kunne holde buret lige så rent.
2. At Casillas ikke er "behjælpsom til samarbejdsdelen" og at en "afhændelse af Casillas ville skabe større harmoni i truppen" må du gerne forklare. Eller bevise. Jeg caller bullshit og siger at du ikke har styr på dine sager, fordi jeg ser intet der peger i den retning. Faktisk tværtimod.
3. Real Madrid bør ikke gå op i lønbudget når det kommer til spillere, der kæmper om CHL og La Liga hver sæson. Verdens største klub med verdens stærkeste økonomi skal have råd til at have de bedste spillere. Hvis man nogensinde skal tænke på lønbudgettet, så skal det være på bænkevarmerne. Kaká og Carvalho var dyre at have siddende, men Casillas er ikke dyr at have på banen.
Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)
- madrid2000
-
- Platin bruger
-
Vil du gerne forklare, hvordan Casillias føler sig hævet over klubben? Og hvordan skulle det hjælpe harmonien og klubbens image, at man smider en trofast legende, som har holdt utroligt stabilt niveau i 15-16 år, som er anfør og som lige har vundet os CHL og Copa Del Ray. Om du vil det eller ej, så fik Casillias Copa Del Rey og Champions League, mens Lopez fik Ligaen og du ved, hvordan det endte.
Det er total mangel for respekt. Hvem er Krul og Keyler Navas hahaha. Casillias er ikke 43, men 33! Han har godt 6-7 år tilbage på top niveau.
Husk med Casillias afgang mister man ikke mindst en Legendarisk målmand, men også en leder. En Madridista. Og mon ikke Casillias endnu engang viser til VM, hvem der er verdens bedste målmand?
Når det kommer til stykke, så er der én ting der faktisk vild irriterer mig: historien om at Casillas (angiveligt) skulle være muldvarpen og lækkede oplysninger ud og på den måde stablede kniven i ryggen på klubben imens vi kæmpede i Champions League og Copa del Rey. - Jeg håber sandelig at historien er falsk, men vi kommer nok aldrig til at kende sandheden før måske om nogle år frem når Casillas, Mourinho eller andre nøgle personer lufter sløret yderligt når de i fremtiden nyder deres otium. - Men indtil da ved jeg ikke hvad der op og ned.
Fakta:
Franco fjernede Barcas gæld og hjælp med bygning af Camp Nou.
I Francos tid mellem 1939-1975 vandt Real Madrid 22 spanske pokaler, mens Barca vandt 23.
Som tak udnævnte Barca Franco til æresmedlem og gav ham æresmedaljer.😂😂😂😂😂