Rygtebørsen XIX
Spanish daily MARCA are reporting that Fábio Coentrão, who had been linked with Premier League duo Liverpool and Manchester United, has agreed a new five-year deal with Real Madrid to stay at Santiago Bernabeu until the summer of 2019.
Bum bum! Og med Alberto Moreno på vej til Premier League og Guilherme Siqueira på vej til Atlético - hvis de som ventet sælger Filipe Luís - så ser det ud til, at situationen forbliver uændret på venstre back-positionen.
Ikke lige det jeg havde regnet med for et halvt år siden, men på den anden side, så har Coentrão virkelig oppet sig og løftet sit niveau yderligere. Han virker også mere rolig, både på og uden for banen.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Siempre Madrid skrev:
BBB skrev:
Siempre Madrid skrev: Han var ikke specielt glad for at dele spilletid med Higuaín, så jeg er ikke sikker på, at Benzema nødvendigvis sidder og jubler over Suarez.
Som angriber i en topklub må man lære at håndtere konkurrence. Jeg håber, at Suárez kommer til klubben, så vi kan se noget magi fra forreste mand.
Som topklub må man også lære at håndtere, at man har et særdeles velfungerende trekløver, som risikerer at lide skade, hvis der pludselig skal roteres for meget.
Samtidig må man anerkende, at vi havde kæmpe problemer sidst i sæsonen, hvor Ronaldo sad ude med skade. En del af forklaringen kunne være, at Benzema ramte endnu en af sine scoringskriser.
Hvis Ronaldos skade og Benzemas svigtende målform fortsætter efter VM, så har vi et ret kedeligt trekløver.
RasmusKring skrev:
Steen skrev:
futbol.as.com/futbol/2014/06/05/primera/1401927727_417967.htmlReal Madrid's first target in midfield is Vidal and no one else. [as]
Marca's cover: Real Madrid will pay Liverpool 90M euros for Suarez and a salary of 10M euros annually
www.marca.com/2014/06/05/en/football/rea...drid/1401954075.html
Det siger vel alt om den her periode? AS mener, at Real Madrid kun er interesseret i Vidal, mens Marca mener, at Suarez allerede er på vej til Madrid. Det er ren spekulation, men derfor er det stadig spændende at følge med i ;)
As skriver at han er den eneste midtbanespiller man vil have, de udelukker ikke Suarez eller en anden angriber :)
RasmusKring skrev:
Steen skrev:
futbol.as.com/futbol/2014/06/05/primera/1401927727_417967.htmlReal Madrid's first target in midfield is Vidal and no one else. [as]
Marca's cover: Real Madrid will pay Liverpool 90M euros for Suarez and a salary of 10M euros annually
Det siger vel alt om den her periode? AS mener, at Real Madrid kun er interesseret i Vidal, mens Marca mener, at Suarez allerede er på vej til Madrid. Det er ren spekulation, men derfor er det stadig spændende at følge med i ;)
Du har vist misforstået et citat. Begge dele kunne i princippet være sandt, selvom det vil være to store handler på en enkelt sommer.
Det er glædeligt med Coentraos forlængelse.
- Kassow-Rossing
-
- Bruger er blokkeret
-
AvatarEyes skrev: Sidste år på samme tid faldt folk i staver over ham. Han kunne ikke blive førsteholdsspiller hurtigt nok!
AvatarEyes skrev: Nu har han haft sit første år på topplan og det har måske været lidt sløjt, men det har også handlet om tilvænning, og kig så lige på de spillere han konkurrerer om spilletid og mål med.
Alvaro Morata har været førsteholdsspiller hele denne sæson og hele sidste sæson. Altså to fulde sæsoner. For et år siden, var han altså førsteholdsspiller og ingen faldt i staver over hvor meget han skulle være førsteholdsspiller, fordi det var han allerede.
Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)
RasmusKring skrev:
Siempre Madrid skrev:
BBB skrev:
Siempre Madrid skrev: Han var ikke specielt glad for at dele spilletid med Higuaín, så jeg er ikke sikker på, at Benzema nødvendigvis sidder og jubler over Suarez.
Som angriber i en topklub må man lære at håndtere konkurrence. Jeg håber, at Suárez kommer til klubben, så vi kan se noget magi fra forreste mand.
Som topklub må man også lære at håndtere, at man har et særdeles velfungerende trekløver, som risikerer at lide skade, hvis der pludselig skal roteres for meget.
Vi har en til tider velfungerende trekløver. Der er plads til forbedring. Den åbenlyse forbedring ville være at tilføje en konkurrent til Benzema, da vi allerede har Di Maria og Jese som alternativer på kanterne.
Benzema har da spillet en fin sæson, men han har ihvertfald ikke overbevist mig om, at han uden tvivl skal være vores spidsangriber de næste par år. Så giv ham noget kvalificeret konkurrence, og lad so hvordan det udspiller sig i næste sæson. Hvis det knækker Benzema med konkurrence, så er verdens største fodboldklub måske ikke det rette sted for ham.
Helt forkert. Ronaldo har ingen konkurrent. Blot spillere til at tage over når han er skadet eller skal have pause. Men der er større konkurrence mellem Morata og Benz end nogensomhelst med Ronaldo.
SR4 skrev: Helt forkert. Ronaldo har ingen konkurrent. Blot spillere til at tage over når han er skadet eller skal have pause. Men der er større konkurrence mellem Morata og Benz end nogensomhelst med Ronaldo.
Det er ikke helt forkert. Der er spillere, som kan tage over for Ronaldo. Jesé, Dí María og Bale bare for at nævne tre. De kan heldigvis alle spille andre positioner.
Der er ingen andre end Morata som kan overtage for Benzema. Desværre.
- RasmusKring
- Gæst
-
SR4 skrev:
RasmusKring skrev:
Siempre Madrid skrev:
BBB skrev:
Vi har en til tider velfungerende trekløver. Der er plads til forbedring. Den åbenlyse forbedring ville være at tilføje en konkurrent til Benzema, da vi allerede har Di Maria og Jese som alternativer på kanterne.
Benzema har da spillet en fin sæson, men han har ihvertfald ikke overbevist mig om, at han uden tvivl skal være vores spidsangriber de næste par år. Så giv ham noget kvalificeret konkurrence, og lad so hvordan det udspiller sig i næste sæson. Hvis det knækker Benzema med konkurrence, så er verdens største fodboldklub måske ikke det rette sted for ham.
Helt forkert. Ronaldo har ingen konkurrent. Blot spillere til at tage over når han er skadet eller skal have pause. Men der er større konkurrence mellem Morata og Benz end nogensomhelst med Ronaldo.
Jeg er helt enig. Ronaldo har ingen konkurrence, fordi han gennem sine 5 sæsoner i klubben har vist, at han ikke behøver det. Min pointé er netop, at Benzema ikke har spillet godt nok til at fortjene samme tillid. Derfor skal vi have en seriøs konkurrent ind.
- RasmusKring
- Gæst
-
BBB skrev:
RasmusKring skrev:
Steen skrev:
Du har vist misforstået et citat. Begge dele kunne i princippet være sandt, selvom det vil være to store handler på en enkelt sommer.
Det er glædeligt med Coentraos forlængelse.
Jeg må indrømme, at jeg ikke læste dit indlæg grundigt nok :)
Men jeg fastholder min pointe. Der er så meget spekulation, men man kan alligevel ikke lade være med at følge med.
RasmusKring skrev:
SR4 skrev:
RasmusKring skrev:
Siempre Madrid skrev:
BBB skrev:
Jeg er helt enig. Ronaldo har ingen konkurrence, fordi han gennem sine 5 sæsoner i klubben har vist, at han ikke behøver det. Min pointé er netop, at Benzema ikke har spillet godt nok til at fortjene samme tillid. Derfor skal vi have en seriøs konkurrent ind.
Ja der jo ingen angriber der præsterer over en hel sæson og derfor skal der være et stærkt alternativ. Men man skal være realistisk og ikke tro man skal have en Suarez eller Aguero som konkurrent.
- SFrandsen
- Gæst
-
Hvis Costa, som forventet, skifter til Chelsea, og vi sælger Morata kunne jeg godt se ideen i Lukaku. Han har gjort det godt i Everton. Om han er god nok til Chelsea, er svært at sige eftersom han ikke har fået chancen.
Med Morata ude af døren vil det give plads til et talent som Lukaku. Lukaku vil give os en extra dimension og nogle andre spilmuligheder.
Han har uden tvivl et talent, og jeg tror det er stort nok til at det kan bruges hos os.
- Gæst
-
Det passer altså ikke. Han har været kaldt op til nogle kampe for førsteholdet, men han var stadig registreret i Castilla indtil denne sæson.Kassow-Rossing skrev: Nu kommer politimanden altså op i mig:
AvatarEyes skrev: Sidste år på samme tid faldt folk i staver over ham. Han kunne ikke blive førsteholdsspiller hurtigt nok!
AvatarEyes skrev: Nu har han haft sit første år på topplan og det har måske været lidt sløjt, men det har også handlet om tilvænning, og kig så lige på de spillere han konkurrerer om spilletid og mål med.
Alvaro Morata har været førsteholdsspiller hele denne sæson og hele sidste sæson. Altså to fulde sæsoner. For et år siden, var han altså førsteholdsspiller og ingen faldt i staver over hvor meget han skulle være førsteholdsspiller, fordi det var han allerede.