Rygtebørsen XIX
baggins skrev: Målmænd som Krul og Navas bliver bedre og bedre i løbet af kampene, da de bliver skudt varme, det sker dog stort set aldrig i Madrid. Petr Chech er på samme niveau som Casillas og det samme gælder for Lloris og De Gea. Lloris og De Gea laver dog flere fejl.
Det må du gerne underbygge. Måden du gør det på er, at tælle antal skud før der scores kontra skud efter.
Indtil der er data på det, så er det intet andet end øregas/en myte/opspind. Vælg selv den mindst flatterende version.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Pkt.1: Synes ikke han spillede nogen specielt stor rolle for succesen i CL, men der er selvfølgelig aldrig garantier for noget som helst.
Pkt.2: Når Casillas bliver degraderet af 2 af verdens bedste trænere i træk, er det vel enten fordi han ikke er god nok, eller fordi der ligger andre faktorer bag. Eller en kombination. HVorfor mener du han blev sat af ? Jeg mener at en afhændelse af Casillas direkte ville skabe større harmoni i truppen, da de andre spillere ikke konstant skulle forholde sig til, hvorfor en mand der burde være en kilde til stabilitet, fremstår i opposition til klubbens ledelse og diverse trænere. Historierne om ham har i sig selv været en stor distraktion.
Pkt.3: Alle klubber har et budget. Casillas tjener efter min bedste vurdering alt for mange penge i forhold til hans betydning for holdet og dets succes.
Vh TcRedondo
Uanset hvordan det bliver tik næste sæson så skal der være afkarhed omkring Iker, enten skal han spille Laliga og Chl, ellers må vi respektere at han vil søge andre veje.
¡Hasta la Victoria Siempre!
- Kassow-Rossing
-
- Bruger er blokkeret
-
TcRedondo skrev: Hej Kassow.
Pkt.1: Synes ikke han spillede nogen specielt stor rolle for succesen i CL, men der er selvfølgelig aldrig garantier for noget som helst.
Pkt.2: Når Casillas bliver degraderet af 2 af verdens bedste trænere i træk, er det vel enten fordi han ikke er god nok, eller fordi der ligger andre faktorer bag. Eller en kombination. HVorfor mener du han blev sat af ? Jeg mener at en afhændelse af Casillas direkte ville skabe større harmoni i truppen, da de andre spillere ikke konstant skulle forholde sig til, hvorfor en mand der burde være en kilde til stabilitet, fremstår i opposition til klubbens ledelse og diverse trænere. Historierne om ham har i sig selv været en stor distraktion.
Pkt.3: Alle klubber har et budget. Casillas tjener efter min bedste vurdering alt for mange penge i forhold til hans betydning for holdet og dets succes.
Vh TcRedondo
Tak for et fint svar.
Jeg er enig i at man sjældent kan tilskrive én spiller al succesen, men jeg synes at man skal tilskrive Real Madrids CHL succes på de spillere, som deltog i CHL. Her er Casillas den store forskel fra kampene i ligaen.
Jeg ved ikke hvorfor Casillas blev sat af, men jeg ved dette: Casillas blev ikke sat af fra holdet. Han blev skadet og kom ikke tilbage på banen igen, fordi han i sin skadesperiode var blevet andetvalg. Jeg ved også at man ikke er skyldig før andet er dømt, så jeg behøver ikke argumentere for hvorfor Casillas ikke spredte disharmoni i truppen. Du skal bevise at han gjorde. Eller acceptere at han ikke er skyldig i dette.
Det må du gerne synes. Umiddelbart kunne hans løn være 4x så høj og det ville ikke gøre en forskel i Real Madrids budget. Det ville ikke kunne ses på bundlinjen.
Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)
- RasmusKring
- Gæst
-
Kassow-Rossing skrev:
TcRedondo skrev: Hej Kassow.
Vh TcRedondo
Tak for et fint svar.
Jeg er enig i at man sjældent kan tilskrive én spiller al succesen, men jeg synes at man skal tilskrive Real Madrids CHL succes på de spillere, som deltog i CHL. Her er Casillas den store forskel fra kampene i ligaen.
Jeg ved ikke hvorfor Casillas blev sat af, men jeg ved dette: Casillas blev ikke sat af fra holdet. Han blev skadet og kom ikke tilbage på banen igen, fordi han i sin skadesperiode var blevet andetvalg. Jeg ved også at man ikke er skyldig før andet er dømt, så jeg behøver ikke argumentere for hvorfor Casillas ikke spredte disharmoni i truppen. Du skal bevise at han gjorde. Eller acceptere at han ikke er skyldig i dette.
Det må du gerne synes. Umiddelbart kunne hans løn være 4x så høj og det ville ikke gøre en forskel i Real Madrids budget. Det ville ikke kunne ses på bundlinjen.
Prøv lige at forklare mig, hvordan det fungerer? Manden tjener over en million kroner om ugen, hvis du firdobler det, så bliver det en årlig udgift på den gode side af 200 mio kr - udover de 50 mio. han allerede får. Jeg vil godt love dig, at det kan mærkes.
Dine argumenter halter i øvrigt i det hele taget. Jeg er enig i, at Casillas skal have kredit for hans præstationer i CL. Han har stået en flot turnering og haft afgørende redninger i ihvertfald et par kampe. Han laver en blamerende fejl i finalen, men det sker for alle.
Jeg har intet at sige til, at Mourinho bænkede ham. Men Adan var åbenbart bare en bedre målmand ;)
Det er derimod interessant, at Ancelotti valgte at bænke ham. I mine øjne har han dog vist i denne sæson, at han er en bedre målmand end Lopez. Han er sådan set udemærket, men han har bare ikke ligeså mange afgørende redninger som Casillas, og på trods af hans højde, så er han ikke ret meget bedre i feltet.
- Kassow-Rossing
-
- Bruger er blokkeret
-
RasmusKring skrev: Prøv lige at forklare mig, hvordan det fungerer? Manden tjener over en million kroner om ugen, hvis du firdobler det, så bliver det en årlig udgift på den gode side af 200 mio kr - udover de 50 mio. han allerede får. Jeg vil godt love dig, at det kan mærkes.
Har du en kilde? Du skal ikke love noget du ikke kan holde. Real Madrids lønbudget er højere end hvad du lige går og regner med.
RasmusKring skrev: Jeg har intet at sige til, at Mourinho bænkede ham. Men Adan var åbenbart bare en bedre målmand ;)
Nej :) Det var han ikke. Han er nu også solgt, fordi der ikke var plads til ham.
RasmusKring skrev: Det er derimod interessant, at Ancelotti valgte at bænke ham. I mine øjne har han dog vist i denne sæson, at han er en bedre målmand end Lopez. Han er sådan set udemærket, men han har bare ikke ligeså mange afgørende redninger som Casillas, og på trods af hans højde, så er han ikke ret meget bedre i feltet.
Det er interessant at Ancelotti valgte at bænke ham, men der begik han en fejl. Casillas har vist igennem hele sæsonen, at han har været den rette mand på mål. Lopez har holdt et højt niveau, men Casillas har været bedre.
Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)
- RasmusKring
- Gæst
-
Kassow-Rossing skrev:
RasmusKring skrev: Prøv lige at forklare mig, hvordan det fungerer? Manden tjener over en million kroner om ugen, hvis du firdobler det, så bliver det en årlig udgift på den gode side af 200 mio kr - udover de 50 mio. han allerede får. Jeg vil godt love dig, at det kan mærkes.
Har du en kilde? Du skal ikke love noget du ikke kan holde. Real Madrids lønbudget er højere end hvad du lige går og regner med.
RasmusKring skrev: Jeg har intet at sige til, at Mourinho bænkede ham. Men Adan var åbenbart bare en bedre målmand ;)
Nej :) Det var han ikke. Han er nu også solgt, fordi der ikke var plads til ham.
RasmusKring skrev: Det er derimod interessant, at Ancelotti valgte at bænke ham. I mine øjne har han dog vist i denne sæson, at han er en bedre målmand end Lopez. Han er sådan set udemærket, men han har bare ikke ligeså mange afgørende redninger som Casillas, og på trods af hans højde, så er han ikke ret meget bedre i feltet.
Det er interessant at Ancelotti valgte at bænke ham, men der begik han en fejl. Casillas har vist igennem hele sæsonen, at han har været den rette mand på mål. Lopez har holdt et højt niveau, men Casillas har været bedre.
Du fortsætter din endeløse strøm af relativt ligegyldige indlæg.
1: 1 mio. var et rimelig konservativt gæt fra min side, men her er et link fra 2010 eller sådan noget, der skriver, at han får 6 mio € om året. Dette tal er formentlig ligeså spekulativt som mit, men hvis du har lyst, så kan du selv lave udregningen en gang til. Faktum er, at hvis man firdoblede hans løn, så tager det hele profitten i Real Madrid drift, så jo, man ville kunne mærke det.
Kilde: bleacherreport.com/articles/1165767-euro...hey-worth-it/page/26
2: Læg mærke til den lille smiley, der blinker til dig.
3: Det var præcis det, jeg lige har skrevet.
Jeg er i øvrigt meget pro Casillas, så vi er enige langt hen af vejen.
RasmusKring skrev:
Kassow-Rossing skrev:
Du fortsætter din endeløse strøm af relativt ligegyldige indlæg.
1: 1 mio. var et rimelig konservativt gæt fra min side, men her er et link fra 2010 eller sådan noget, der skriver, at han får 6 mio € om året. Dette tal er formentlig ligeså spekulativt som mit, men hvis du har lyst, så kan du selv lave udregningen en gang til. Faktum er, at hvis man firdoblede hans løn, så tager det hele profitten i Real Madrid drift, så jo, man ville kunne mærke det.
Kilde: bleacherreport.com/articles/1165767-euro...hey-worth-it/page/26
2: Læg mærke til den lille smiley, der blinker til dig.
3: Det var præcis det, jeg lige har skrevet.
Jeg er i øvrigt meget pro Casillas, så vi er enige langt hen af vejen.
Det vil sige at han ville tjene 18 mio mere om året.. det svarer knap nok til at man købte en reservespiller. Tror ikke lige det gør den store forskel på bugdettet i sidste ende.
Ancelotti og hans stab ønsker dog ikke Pogba, da de mener hans karakter ikke passer ind på holdet - bla. at han ved ikke fast spilletid bliver kontrær og slår op i banen - udtrykt meget poetisk som "Rapper mentalitet".
Ancelotti ønsker dog ikke en ny Khedira med bedre teknik, som han anser Pogba som.
I stedet vil han have en Modric men med bedre fysisk og endnu stærkere taktisk skolet. Den spiller er ifølge Ancelotti Vidal, der tilmed er billigere (og ældre og dermed aldersmæssigt på peak).
Tja, det var dagens Madrid historie fra El Pais. Om det er sandt...hvad ved jeg.
Morata: "I want to go to Juve"
Italian newspaper 'Tuttosport' has livened up the day with a bombshell. Real Madrid have on the table an offer of €28 million for Álvaro Morata from Wofsburg. The player would receive €17 million over five years, but the player has his mind set on Juventus.
Read more: Morata: "I want to go to Juve" - MARCA.com (English version)
Hvis det er sandt, så har klubben bare, at takke 'JA!' til Wolfsburg tilbud!
El_Juan skrev:
Italian newspaper 'Tuttosport' has livened up the day with a bombshell. Real Madrid have on the table an offer of €28 million for Álvaro Morata from Wofsburg. The player would receive €17 million over five years, but the player has his mind set on Juventus.
Helt enig!
Men kan Morata i realiteten ikke sætte en stopper for den handel, hvis han nægter? Jeg mener Kaká gjorde noget lignende med City i sin tid, da han hellere ville til os. Ellers kan den handel da kun gå for langsomt! :)
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Dios skrev:
El_Juan skrev:
Helt enig!
Men kan Morata i realiteten ikke sætte en stopper for den handel, hvis han nægter? Jeg mener Kaká gjorde noget lignende med City i sin tid, da han hellere ville til os. Ellers kan den handel da kun gå for langsomt! :)
Selvfølgelig.. en spiller kan aldrig tvinges til at skifte klub og kan især ikke tvinges til at vælge en bestemmt klub. Og Morata er sgu knap nok det halve værd så har svært ved at tro det.