Rygtebørsen XIX

11 år 9 måneder siden #673 af BBB
Besvaret af BBB på emne Rygtebørsen XIX

Pelle skrev:

BBB skrev: Hvis man ikke kan få plads til Reus, så må man overveje, om man har den rette træner.

En spiller som er boldfast, teknisk begavet, hurtig, god i presspillet, kan udfordre og kan score mål, skal der simpelthen være plads til.

Helt i hegnet at du sætter spørgsmålstegn ved en træner, som har vundet CL og CdR for os i sin første sæson.
Er det på baggrund af et par dårlige pre-season kampe og fordi vi lige har tabt en ubetydelig turnering til Atlético?

Ancelotti er den helt rigtige træner for Real Madrid og mon ikke han er fuldt bevidst om, hvad han laver ;-)
Med Jesé, Ronaldo og James kan jeg godt forstå, hvis man ikke synes Reus står først for.
Synes der er andre, der er mere oplagte at rette henvendelse til.

Hvad med at du læser, hvad jeg skriver i stedet for at lægge ord i munden på mig?

I det jeg skriver er en skjult henvisning til Ancelottis udvikling som træner, men hvis du ikke fanger pointen i indlægget, så går jeg heller ikke ud fra at du fangede henvisningen.
Sidste redigering: 11 år 9 måneder siden ved BBB.
Følgende bruger(e) sagde tak: asp3200

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

11 år 9 måneder siden #674 af Real Madrid
Besvaret af Real Madrid på emne Rygtebørsen XIX
Skønt at høre, Khedira bliver i klubben, i hvert fald indtil næste år. Personligt mener/håber jeg, han kommer til at danne trio med Modric og Kroos, da jeg mener, hans alder og niveau taget i betragtning burde være foran Alonso. Derudover, så mener ikke Reus skal hentes ind, men derimod en angriber til at konkurrere med Benzema. På samtlige andre positioner, har vi to klassespillere til at dyste og give hinanden modstand, kun oppe foran ser det lidt tyndt ud. Klubben valgt James fremfor Reus, og jeg mener personligt ikke, der er plads til begge to, og er lidt ked af, så mange vil have ham til klubben, da det vil skubbe Jesé længere tilbage..

No solo soy perfecto, también soy Madridista

11 år 9 måneder siden #675 af Pelle
Besvaret af Pelle på emne Rygtebørsen XIX

BBB skrev:

Pelle skrev:

BBB skrev: Hvis man ikke kan få plads til Reus, så må man overveje, om man har den rette træner.

En spiller som er boldfast, teknisk begavet, hurtig, god i presspillet, kan udfordre og kan score mål, skal der simpelthen være plads til.

Helt i hegnet at du sætter spørgsmålstegn ved en træner, som har vundet CL og CdR for os i sin første sæson.
Er det på baggrund af et par dårlige pre-season kampe og fordi vi lige har tabt en ubetydelig turnering til Atlético?

Ancelotti er den helt rigtige træner for Real Madrid og mon ikke han er fuldt bevidst om, hvad han laver ;-)
Med Jesé, Ronaldo og James kan jeg godt forstå, hvis man ikke synes Reus står først for.
Synes der er andre, der er mere oplagte at rette henvendelse til.

Hvad med at du læser, hvad jeg skriver i stedet for at lægge ord i munden på mig?

I det jeg skriver er en skjult henvisning til Ancelottis udvikling som træner, men hvis du ikke fanger pointen i indlægget, så går jeg heller ikke ud fra at du fangede henvisningen.

Jeg beklager. Det var ikke min hensigt. Vil du venligst forklare mig hvor vi skal bruge Reus?

"Maybe they hate me because I'm too good."

11 år 9 måneder siden #676 af Elkrimi
Besvaret af Elkrimi på emne Rygtebørsen XIX
Radamel Falcao til Madrid indenfor de kommende dage - den er Robinho-sikker!

Sid Lowe lover det her:
www.espn.co.uk/football/sport/video_audio/332069.html

Sidste redigering: 11 år 9 måneder siden ved Elkrimi.

11 år 9 måneder siden #677 af ChrillRM14
Besvaret af ChrillRM14 på emne Rygtebørsen XIX
Jeg hører små rygter om, at vi er interesserede i en bestemt 15-årig fra Norge? Er der nogle, der kan beskræfte interessen?

Falcao vil ikke fungere af to grunde:
1. Han er skadesplaget, og så er det alt for mange penge at poste i en spiller, hvor vi i stedet kunne få et langtidsholdbart talent.

2. Benz har selv sagt engang, at han ikke udviklede sig synderligt som spiller, da ham og Higuain konkurrerede om startpladsen. Jeg er af samme holdning, og to så gode spillere vil ikke gøre hinanden bedre, men derimod vil de "underminere" hinandens kvaliteter og udvikling.

The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu

11 år 9 måneder siden #678 af asp3200
Besvaret af asp3200 på emne Rygtebørsen XIX

ChrillRM14 skrev: Jeg hører små rygter om, at vi er interesserede i en bestemt 15-årig fra Norge? Er der nogle, der kan beskræfte interessen?

1. Han er skadesplaget, og så er det alt for mange penge at poste i en spiller, hvor vi i stedet kunne få et langtidsholdbart talent.

2. Benz har selv sagt engang, at han ikke udviklede sig synderligt som spiller, da ham og Higuain konkurrerede om startpladsen. Jeg er af samme holdning, og to så gode spillere vil ikke gøre hinanden bedre, men derimod vil de "underminere" hinandens kvaliteter og udvikling.

Alle er interesseret i den nordmand, men han ender nok i Liverpool rygtes det.

Jeg kunne godt tænke mig man gik efter Javier Hernandez fra Man U, god spiller fra bænken og ved han er bag køen til benzema

11 år 9 måneder siden #679 af ChrillRM14
Enig, i hvert fald en person i den boldgade... Hvis vi ender med at skulle spille ca. 60 kampe, så kan Benz umuligt spille alle, så i det tilfælde kunne man sagtens se en som Javier spille gode 15 kampe plus diverse kampe fra bænken af. Eller Adrian Ramos eller Dzeko-typen eller i Negredo i topform

I virkeligheden er der ikke så mange muligheder på markedet, især når Perez helst vil have de dyre... så man kan godt forstå ledelsens tøvende forhandlinger med en angriber, når det er svært at få en spiller, der opfylder vores "krav".

The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu
Sidste redigering: 11 år 9 måneder siden ved ChrillRM14.

11 år 9 måneder siden #680 af Siempre Madrid
Besvaret af Siempre Madrid på emne Rygtebørsen XIX
Det tegner lige nu til, at der ikke hentes flere spillere ind.

Spansk presse plejer altid at opsnuse et eller andet, men de melder alle som en, at der ikke vil blive hentet flere spillere.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

11 år 9 måneder siden #681 af Sebberg
Besvaret af Sebberg på emne Rygtebørsen XIX

ChrillRM14 skrev: Jeg hører små rygter om, at vi er interesserede i en bestemt 15-årig fra Norge? Er der nogle, der kan beskræfte interessen?

1. Nej, han er ikke skadesplaget. Han fik en korsbåndsskade, som alle fodboldspillere efterhånden har været ude for. Det kan sætte sine mén, men jeg er ikke bekymret. Og du kan på ingen måde sammenligne ham med en 15-årig norsk spiller, der derudover spiller midtbane.

2. Vi kan ikke sætte vores lid til en spiller, som ikke kan 'klare' noget konkurrence på posten. Jeg kan dårligt finde et tophold i Europa, der kun har en eneste kvalificeret angriber.
Følgende bruger(e) sagde tak: Vildfaren

• RealTobias
  • Gæst
  • Gæst
11 år 9 måneder siden #682 af RealTobias
Besvaret af RealTobias på emne Rygtebørsen XIX
Real Madrid mangler endnu en angriber. Dem der siger at Jese, James eller Ronaldo kan spille Benzema's plads hvis han bliver skadet, har jeg kun at sige NEJ. Jese, James og Ronaldo er ikke frontangribere.

Falcao bliver købt lige så snart det er officielt med Angel Di Maria.

Iker/Navas
Carvajal/Arbeloa-Pepe/Varane-Ramos/Nacho-Coentrao/Marcelo
Modric/Isco-Alonso/Illaramendi-Kross/Khedira
Bale/James-Benzema/???????-Ronaldo/Jese.

11 år 9 måneder siden #683 af ChrillRM14

Sebberg skrev:

1. Nej, han er ikke skadesplaget. Han fik en korsbåndsskade, som alle fodboldspillere efterhånden har været ude for. Det kan sætte sine mén, men jeg er ikke bekymret. Og du kan på ingen måde sammenligne ham med en 15-årig norsk spiller, der derudover spiller midtbane.

2. Vi kan ikke sætte vores lid til en spiller, som ikke kan 'klare' noget konkurrence på posten. Jeg kan dårligt finde et tophold i Europa, der kun har en eneste kvalificeret angriber.

Du misforstår :) Jeg spurgte kun om nordmanden af ren interesse - og ikke som en erstatning for Falcao
Og med hensyn til punkt 2, så skal en angriber SELVFØLGELIG kunne klare konkurrence - men når vi kun spiller med 1 reel angriber er det i min optik tåbeligt at have Falcao OG Benzema, da deres niveau er højt nok til at skulle starte inde stort set hver gang... At lade dem deles om spilletid virker underligt og er lidt et overflødighedshorn, og DERFOR ville jeg hellere hente et talent, der kan affinde sig med bænken og som alligevel kan få nok kampe til at udvikle sig :)

11 år 9 måneder siden #684 af raul7=kongen
Besvaret af raul7=kongen på emne Rygtebørsen XIX

Siempre Madrid skrev: Det tegner lige nu til, at der ikke hentes flere spillere ind.

Spansk presse plejer altid at opsnuse et eller andet, men de melder alle som en, at der ikke vil blive hentet flere spillere.

2 timer for tidligt.

Nu er rygterne startet hos AS gennem fransk presse.

Du burde kende Madrid og Perez godt nok til at vide, at Falcao er Madrid-spiller inden vinduet lukker. Kvit eller dobbelt på vores gamle bøf-væddemål, hvor jeg skylder en ;) ?

Leveret af Kunena Forum