Rygtebørsen XIX
- Siempre fiel
- Offline
- Platin bruger
-
Har desværre ikke et link ift ikke-EU-pladserne, men for 1-2 uger siden læste jeg i hvert fald en artikel på AS eller Marca hvor de skrev om lige præcis dette issue ift at Falcao først ku købes efter at Di Maria var blevet solgt og det var derfor man mente handlen ik var finaliseret endnu.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
raul7=kongen skrev: Jeg kunne egentlig godt leve med et indkøb af en solid angriber - her kunne en Soldado også være i spil.
Ryger Di Maria så til en god pris og vi beholder Di Maria synes jeg vi vil stå overordentligt solidt. Khedira og Jesé tilbage vil give truppen den dybde vi har brug for. Jeg er dog helt på linje med jer andre, midtbanen bliver for tyndt besat uden både Khedira og Di Maria, mens angrebet er for svagt uden en angriber mere.
Det lignede længe et homerun af et transfervindue, med solide handler og alt lukket i god tid. Nu ser vi i stedet ud til igen at trække afgørende handler til sidste øjeblik og måske ikke handle efter behov, men efter mindre tilfældigheder.
Det bliver spændende i aften. Mon ikke vi får et praj, når vi ser om Di Maria og Khedira får spilletid.
Khedira er vist sendt på tribunen til aftenens kamp. Jeg tror alle har accepteret, at han finder en anden klub her de sidste 12 dage af transfervinduet.
Angel di Maria tror jeg der er noget mere divergerende opfattelser af - jeg tror Ancelotti og truppen gerne vil have, han bliver, mens det virker som om Perez stadig ikke ser det helt store lys i ham. Jeg så gerne, man afskibede Khedira og brugte en del af hans lønkroner på en forbedret kontrakt til di Maria.
Jeg synes sidste sæson viste, at Khedira ikke var specielt savnet. Holdet spillede klart bedst i den periode, hvor han var ude, selv om det altid kan være lidt vanskeligt at afgøre, om det skyldtes Xabi's tilbagekomst, skiftet til 4-3-3 eller noget helt tredie.
Men er det Ancelottis ambition, at vi skal være endnu mere boldbesiddende i denne sæson, bliver han kun endnu mere marginalspiller.
Holdet viste også mod bla. mod Bayern, at det sagtens kan lukke af defensivt over for et fysisk stærkt hold.
Blunderten ude mod Dortmund skyldtes ikke ikke manglende fysik, men simpelthen, at indstillingen til kampen og respekten for modstanderen var under al kritik. Det samme gjaldt de dumme pointtab mod nogle af de mindre hold i slutningen af sæsonen - mental træthed og manglende respekt for modstanderen.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Today's update on Ángel di María and it appears the Real Madrid midfielder's fee is continuing to prove a problem, so says L'Equipe. Real Madrid were reportedly prepared to accept a season-long loan with an automatic option to buy, but Paris Saint-Germain are reluctant to meet the €65million (£52.1m) asking fee. Di María's price tag is also reportedly deterring Bayern Munich and Manchester United from stepping up an interest.
Real Madrid boss Carlo Ancelotti has told Ángel di María he can leave the European Champions for Manchester United if he wants, according to The Sun.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- raul7=kongen
-
- Offline
- Moderator
-
Chamartin skrev:
raul7=kongen skrev: Jeg kunne egentlig godt leve med et indkøb af en solid angriber - her kunne en Soldado også være i spil.
Ryger Di Maria så til en god pris og vi beholder Di Maria synes jeg vi vil stå overordentligt solidt. Khedira og Jesé tilbage vil give truppen den dybde vi har brug for. Jeg er dog helt på linje med jer andre, midtbanen bliver for tyndt besat uden både Khedira og Di Maria, mens angrebet er for svagt uden en angriber mere.
Det lignede længe et homerun af et transfervindue, med solide handler og alt lukket i god tid. Nu ser vi i stedet ud til igen at trække afgørende handler til sidste øjeblik og måske ikke handle efter behov, men efter mindre tilfældigheder.
Det bliver spændende i aften. Mon ikke vi får et praj, når vi ser om Di Maria og Khedira får spilletid.
Khedira er vist sendt på tribunen til aftenens kamp. Jeg tror alle har accepteret, at han finder en anden klub her de sidste 12 dage af transfervinduet.
Angel di Maria tror jeg der er noget mere divergerende opfattelser af - jeg tror Ancelotti og truppen gerne vil have, han bliver, mens det virker som om Perez stadig ikke ser det helt store lys i ham. Jeg så gerne, man afskibede Khedira og brugte en del af hans lønkroner på en forbedret kontrakt til di Maria.
Jeg synes sidste sæson viste, at Khedira ikke var specielt savnet. Holdet spillede klart bedst i den periode, hvor han var ude, selv om det altid kan være lidt vanskeligt at afgøre, om det skyldtes Xabi's tilbagekomst, skiftet til 4-3-3 eller noget helt tredie.
Men er det Ancelottis ambition, at vi skal være endnu mere boldbesiddende i denne sæson, bliver han kun endnu mere marginalspiller.
Holdet viste også mod bla. mod Bayern, at det sagtens kan lukke af defensivt over for et fysisk stærkt hold.
Blunderten ude mod Dortmund skyldtes ikke ikke manglende fysik, men simpelthen, at indstillingen til kampen og respekten for modstanderen var under al kritik. Det samme gjaldt de dumme pointtab mod nogle af de mindre hold i slutningen af sæsonen - mental træthed og manglende respekt for modstanderen.
Pyh, jeg synes nu også man kan finde kampe, hvor Khedira havde været dejlig at have på midtbanen. Dortmund-kampen er vel blot et eksempel. Ydermere har vi jo set for Tyskland, at man altså sagtens kan have en boldsikker midtbane og Khedira på holdkortet, det synes jeg ikke noget strider imod. Personligt så jeg meget gerne en midtbane med Khedira, Kroos og Modric, den trio komplementerer i mine øjne hinanden til noget nær perfektion - det er selvfølgelig blot min smag.
Jeg tror også han er fortid, men det ville bare give en god dimension. Di Maria er også en fantastisk fodboldspiller, men prisen er højere, James tager en stor del af minutterne og jeg er ikke sikker på argentineren holder den centrale arbejdsiver oppe.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Siempre Madrid
-
- Offline
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Siempre fiel
- Offline
- Platin bruger
-
Siempre Madrid skrev: Hvis Ángel ryger, så henter vi Reus i Dortmund. #sigerdetbare
Jeg ville umådeligt gerne ha Reus til klubben og forstår virkelig ikke at flere ik rykker på ham hvis det er sandt at han ka købes fri for EUR 25 mio.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Siempre Madrid
-
- Offline
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Siempre fiel skrev:
Siempre Madrid skrev: Hvis Ángel ryger, så henter vi Reus i Dortmund. #sigerdetbare
Jeg ville umådeligt gerne ha Reus til klubben og forstår virkelig ikke at flere ik rykker på ham hvis det er sandt at han ka købes fri for EUR 25 mio.
Nej, det virker helt absurd billigt og eneste grund må vel være, at det er fordi han allerede har en forhånds-aftale med en klub.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Siempre fiel
- Offline
- Platin bruger
-
Siempre Madrid skrev:
Siempre fiel skrev:
Siempre Madrid skrev: Hvis Ángel ryger, så henter vi Reus i Dortmund. #sigerdetbare
Jeg ville umådeligt gerne ha Reus til klubben og forstår virkelig ikke at flere ik rykker på ham hvis det er sandt at han ka købes fri for EUR 25 mio.
Nej, det virker helt absurd billigt og eneste grund må vel være, at det er fordi han allerede har en forhånds-aftale med en klub.
Tænker man Bayern?? det er i hvert fald første navn der kommer frem i mit hoved. Atletico har jo været meldt interesseret på det seneste, men det lader ik til at der sker det vilde på den front. Er ærgerlig over at der ingen rygter har været om interesse fra Carlos side, hvis det virkelig er muligt at hente ham så billigt.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Den kan jeg altså ikke se for mig... Er det Bale eller Ronaldo han skal slå af, eller skal vi til at spille:
.....................Kroos...................
Bale............James........Reus.
............Benzema.......Ronaldo
Reus er for stor en profil til at starte på bænken - og jeg tror faktisk at det er umuligt at slå Bale / Ronaldo af holdet.
Mit bud er, at Reus har en aftale med Bayern, og han skal give de aldrende Ribery / Robben konkurrence om et år.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Siempre fiel
- Offline
- Platin bruger
-
M_linding skrev: Reus?
Den kan jeg altså ikke se for mig... Er det Bale eller Ronaldo han skal slå af, eller skal vi til at spille:
.....................Kroos...................
Bale............James........Reus.
............Benzema.......Ronaldo
Reus er for stor en profil til at starte på bænken - og jeg tror faktisk at det er umuligt at slå Bale / Ronaldo af holdet.
Mit bud er, at Reus har en aftale med Bayern, og han skal give de aldrende Ribery / Robben konkurrence om et år.
Nej det er self urealistisk nu hvor man har hentet James - men om ham ka du vel sige fuldstændig det samme, "Er det Bale eller Ronaldo han skal slå af" - for han har da endnu mindre chance for at spille fast end hvis det var Reus der var hentet. Og hvis Reus sku hentes nu, så var det jo Di Marias plads han sku spille - nøjagtig som James er tiltænkt - selv om ingen af dem jo reelt passer på positionen. Men nej, Reus kommer ik nu, men jeg ville da væsentlig hellere ha haft ham end James
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Real Madrid
-
- Offline
- Platin bruger
-
Cm: Kroos, Modric, Alonso, Illarra
Om: James, Isco
Hw: Bale, Jesé
Vw: Ronaldo
Ang: Benzema
No solo soy perfecto, también soy Madridista
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Real Madrid skrev: Sælger vi både Khedira og Di Maria, så står vi tilbage med en trup med 21 spillere. Det er altså to spillere for lidt, og det gør mig lidt nervøs, da vi nærmer os enden af transfervinduet.
Cm: Kroos, Modric, Alonso, Illarra
Om: James, Isco
Hw: Bale, Jesé
Vw: Ronaldo
Ang: Benzema
Falcao spøger jo stadig :)
Soy un Madridista! Hoy, Mañana, Siempre
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
