Rygtebørsen XIX
Går også rygter om Fiorentina sender bud på Khedira i dag eller i morgen. Hvis det sker, så skal der godt nok rykkes hurtigt på at finde en afløser til Khedira, dog burde Nacho kunne tage over for Carvajal på back pladsen.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Han nyder Ancelottis tillid og så vil han gerne have det kommende VM for klubhold på sit CV også, fordi han så indtræder i en sjælden klub af spillere, som har vundet alt.
Han har hen over sommeren haft flere tilbud, men han vil blive og kæmpe for sin plads.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Chamartin skrev: Twitterrygter (Marca) vil vide, at Athletic ønsker at leje Illaramendi, såfremt de i aften slår sig igennem til Champions League.
Ja, de rygter har kørt gennem et stykke tid, men det virker mærkeligt, hvis han med sin baggrund som Sociedad-spiller foretager det skifte. Det giver slet ingen mening.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
- ChrillRM14
-
- Platin bruger
-
Synes nu ellers, at selv med afgangen af Di Maria, så er vores midtbane da rimelig komplet, så Reus vil blot skubbe flere gode spillere ud af vores startopstilling, eller hvad? :/ Synes ledelsen bør hetze den angriber, vi mangler, som det aller-aller-første! Falcao/anden angriber med potentiale i fremtiden - og så er vi done!
The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu
- Inspektøren
- Gæst
-
Omkring 10 mio. euro får vi for ham. Nej tak, hvis du spørger mig. Vi får brug for ham i senere, når Kroos eller Modric skal hvile.
- raul7=kongen
-
- Moderator
-
Det er dog yderst bekymrende med så markante ændringer så sent på sommeren, jeg troede oprigtigt, at man havde som mål denne sommer, at have alt klar tidligt i vinduet.
Det drister dog den tanke ud af mig, at Ancelotti og resten af staben er blevet negativt overraskede over Xabi efter sommeren, mens Kroos har imponeret på positionen, hvorfor man måske vil rykke tyskeren ned på positionen og i stedet hente en midtbanespiller mere.
Interessant bliver det, men for pokker da ikke også en weekend vi går i møde.
Alonso er over the hill, har han faktisk været i lang tid.
Khedira, Modric og Kroos er vel også sammen med llarra en rigtig god stamme på de lidt mere defensive midtbane pladser. Vild weekend som venter os.
asp3200 skrev: Bliver sku spændende. Så satser man åbenbart på ungdommen hvis det rygte passer, men så skal der hentes 2 spillere ind. Hvis det er Reus og Falcao så tør jeg godt sige det er det bedste transfer vindue vi har haft i lang tid.
Alonso er over the hill, har han faktisk været i lang tid.
Khedira, Modric og Kroos er vel også sammen med llarra en rigtig god stamme på de lidt mere defensive midtbane pladser. Vild weekend som venter os.
Fuldstændig enig. Kan vi komme af med Alonso og få BÅDE Reus og Falcao, så er det helt komplet! Det ville være magisk. Men jeg synes det er urealistisk med 3 dage tilbage :-(
"Maybe they hate me because I'm too good."
- DarioGomez
-
- Eduardo
-
Om vi sælger Xabi eller ej gør ikke noget ift. Reus. De to spilleres roller er SÅ langt fra hinanden alligevel, så hvis vi har interesse i at hente Reus, så henter vi ham, uagtet om vi sælger baskeren.
Et Xabi-salg vil derimod diktere, om vi handler ekstra ind til den centrale midtbane. Vidal måske? (Hvis han altså har fået EU-pas ...)
Falcao kommer nok også til offensiven.
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
- RealTobias
- Gæst
-
Siempre Madrid skrev: Marca Confidencial skriver i dag, at Arbeloa bliver i klubben.
Han nyder Ancelottis tillid og så vil han gerne have det kommende VM for klubhold på sit CV også, fordi han så indtræder i en sjælden klub af spillere, som har vundet alt.
Han har hen over sommeren haft flere tilbud, men han vil blive og kæmpe for sin plads.
Arbeloa har da ikke vundet CL. Jo hans klub vandt, men han har slet ikke haft andel i det Champions League trofæ.!!