Rygtebørsen XIX
- DarioGomez
-
- Offline
- Eduardo
-
raul7=kongen skrev: Tilbage til sporet for tråden - den anden kan vist køres i sjov og spas.
... Lyseslukker. Lad nu børnene ;)
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
www.goal.com/en/news/1717/editorial/2014...s-pushy?ICID=HP_BN_9
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Men der er flere spillere derude Draxler, Carvalho og Lucas Silva f.eks.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
En angriber: Det er sikkert og vist, at jeg får Benzema-tilhængerne på ryggen nu, men vi skal prøve noget nyt. Det kan ikke længere redde Benzema, at han scorer 20-25 mål pr. sæson. For et hold som Real Madrid, der scorer over 150 mål på en sæson, vil jeg helt personligt mene, at det ville være en større bedrift at score under 20 mål, når man ligger som front angriber i samtlige kampe. Han fylder for lidt i feltet, og han er ikke en tilstrækkelig trussel i dybden. Vi så det i går. Adskillige indlæg blev smidt ind i feltet, men han kommer ikke først på nogen af dem. Og jo, han er dygtig til at modtage med bolden til ryggen osv., men har vi helt ærligt brug for en kreatør på angriberposten, når vi kommer til at spille med en tremands-midtbane, der består af kreative spillere? Ikke hvis det stod til mig. Får vi Falcao, har vi en spiller, der er fantastisk i feltet, men som også kan assistere.
Erstatning for Di Maria: Ser vi bort fra, at han ikke har lyst til at spille for klubben, så er det et decideret fatalt salg, vi er ved at lave. Den store problematik ligger i, at vi ikke kan erstatte Di Maria. Jeg kan på stående fod ikke finde en lignende spiller, og det hænger måske også sammen med, at han som udpræget fløj blev omskolet til central midtbane. Hvad vi dog kan bruge, er en spiller, der er dynamisk og fylder meget på midten. Her falder Vidal mig ind, som den mest optimale kandidat. En anden spiller, der ville være fremragende, er Aaron Ramsey, men han er naturligvis et umuligt mål. Er der andre bud på en midtbanespiller, der kan forsvare, men som har sine forcer i dynamik og målfarlighed. En såkaldt boks-til-boks spiller?
En erstatning for Khedira, synes jeg ikke er nødvendig. VI har nok bredde på midtbanen, såfremt vi henter en erstatning for Di Maria.
Hvad tænker i?
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Inspektøren
- Gæst
-
Sebberg skrev: Lad os antage, at Khedira og Di Maria smutter før transfervinduets udløb, hvem skal vi så have?
En angriber: Det er sikkert og vist, at jeg får Benzema-tilhængerne på ryggen nu, men vi skal prøve noget nyt. Det kan ikke længere redde Benzema, at han scorer 20-25 mål pr. sæson. For et hold som Real Madrid, der scorer over 150 mål på en sæson, vil jeg helt personligt mene, at det ville være en større bedrift at score under 20 mål, når man ligger som front angriber i samtlige kampe. Han fylder for lidt i feltet, og han er ikke en tilstrækkelig trussel i dybden. Vi så det i går. Adskillige indlæg blev smidt ind i feltet, men han kommer ikke først på nogen af dem. Og jo, han er dygtig til at modtage med bolden til ryggen osv., men har vi helt ærligt brug for en kreatør på angriberposten, når vi kommer til at spille med en tremands-midtbane, der består af kreative spillere? Ikke hvis det stod til mig. Får vi Falcao, har vi en spiller, der er fantastisk i feltet, men som også kan assistere.
Erstatning for Di Maria: Ser vi bort fra, at han ikke har lyst til at spille for klubben, så er det et decideret fatalt salg, vi er ved at lave. Den store problematik ligger i, at vi ikke kan erstatte Di Maria. Jeg kan på stående fod ikke finde en lignende spiller, og det hænger måske også sammen med, at han som udpræget fløj blev omskolet til central midtbane. Hvad vi dog kan bruge, er en spiller, der er dynamisk og fylder meget på midten. Her falder Vidal mig ind, som den mest optimale kandidat. En anden spiller, der ville være fremragende, er Aaron Ramsey, men han er naturligvis et umuligt mål. Er der andre bud på en midtbanespiller, der kan forsvare, men som har sine forcer i dynamik og målfarlighed. En såkaldt boks-til-boks spiller?
En erstatning for Khedira, synes jeg ikke er nødvendig. VI har nok bredde på midtbanen, såfremt vi henter en erstatning for Di Maria.
Hvad tænker i?
Arjen Robben, hvis jeg skal være helt ærlig. Det er ikke umuligt at hente ham tilbage. Nothing is impossible. Men det skal være nu! Desuden er klubben også ændret en del siden han sidst var her, så det kunne være. Og glem alderen. Den mand holder minimum 4 år endnu på toppen. Så I ham mod Wolfspurg, inden vi skulle spille i går og under VM i sommers? Han spillede som om han var på alder med Di Maria.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Slap nu lige af og afvent hvad der sker de næste par dage. Utroligt folk flipper så meget over transfers og nederlag. Tag nu og støt istedet for alt det galde, det minder om Ozil sagaen igen og den brokker ingen sig over nu vel.
Jeg har fidus til de her tre spillere:
Vidal
Cavani
Hernandez
Men tror slet ikke vi henter nogen. Vil ihvertfald blive meget overrasket hvis falcao kommer til.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Siempre Madrid
-
- Offline
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Han spiller for Dortmund og er skadet lige nu.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- andersokis
- Gæst
-
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Rubæk
- Gæst
-
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- andersokis
- Gæst
-
Spøk til alvor, det er forståelig at han har lagt på seg litt med tanke på det utrolige skadeavbrekket, men om han får det bort, er han hjertelig velkommen. Han og Kroos som indreløpere, Illarra/ Modric i den dype. (Modric kommer ikke til å beholde akselerasjonen for alltid) ;)
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- DarioGomez
-
- Offline
- Eduardo
-
Så hellere Reus der måske er den spiller i verden, der minder mest om Dí María i forhold til flair fra banens midten.
Men desværre virker unge Reus ikke realistisk, både ift. manglen på fast spilletid, Iscos udvikling og ikke mindst det faktum, at han lader til at have en forhåndsaftale med Bayern.
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
