Rygtebørsen XIX

11 år 9 måneder siden #649 af DarioGomez
Besvaret af DarioGomez på emne Rygtebørsen XIX

raul7=kongen skrev: Tilbage til sporet for tråden - den anden kan vist køres i sjov og spas.


... Lyseslukker. Lad nu børnene ;)

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

11 år 9 måneder siden #650 af nono
Besvaret af nono på emne Rygtebørsen XIX
Adrian Rabiot vil være en mulig erstatning for Khedira - ungt stortalent, kender Ancelotti og med kontraktudløb til næste sommer.

www.goal.com/en/news/1717/editorial/2014...s-pushy?ICID=HP_BN_9

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

11 år 9 måneder siden #651 af Elkrimi
Besvaret af Elkrimi på emne Rygtebørsen XIX
Glimrende mulighed, men jeg tror ikke han er klar til at står bagerst i køen efter Alonso, Kroos, Modric, Illarra og Isco...

Men der er flere spillere derude Draxler, Carvalho og Lucas Silva f.eks.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

11 år 9 måneder siden #652 af Sebberg
Besvaret af Sebberg på emne Rygtebørsen XIX
Lad os antage, at Khedira og Di Maria smutter før transfervinduets udløb, hvem skal vi så have?

En angriber: Det er sikkert og vist, at jeg får Benzema-tilhængerne på ryggen nu, men vi skal prøve noget nyt. Det kan ikke længere redde Benzema, at han scorer 20-25 mål pr. sæson. For et hold som Real Madrid, der scorer over 150 mål på en sæson, vil jeg helt personligt mene, at det ville være en større bedrift at score under 20 mål, når man ligger som front angriber i samtlige kampe. Han fylder for lidt i feltet, og han er ikke en tilstrækkelig trussel i dybden. Vi så det i går. Adskillige indlæg blev smidt ind i feltet, men han kommer ikke først på nogen af dem. Og jo, han er dygtig til at modtage med bolden til ryggen osv., men har vi helt ærligt brug for en kreatør på angriberposten, når vi kommer til at spille med en tremands-midtbane, der består af kreative spillere? Ikke hvis det stod til mig. Får vi Falcao, har vi en spiller, der er fantastisk i feltet, men som også kan assistere.

Erstatning for Di Maria: Ser vi bort fra, at han ikke har lyst til at spille for klubben, så er det et decideret fatalt salg, vi er ved at lave. Den store problematik ligger i, at vi ikke kan erstatte Di Maria. Jeg kan på stående fod ikke finde en lignende spiller, og det hænger måske også sammen med, at han som udpræget fløj blev omskolet til central midtbane. Hvad vi dog kan bruge, er en spiller, der er dynamisk og fylder meget på midten. Her falder Vidal mig ind, som den mest optimale kandidat. En anden spiller, der ville være fremragende, er Aaron Ramsey, men han er naturligvis et umuligt mål. Er der andre bud på en midtbanespiller, der kan forsvare, men som har sine forcer i dynamik og målfarlighed. En såkaldt boks-til-boks spiller?

En erstatning for Khedira, synes jeg ikke er nødvendig. VI har nok bredde på midtbanen, såfremt vi henter en erstatning for Di Maria.

Hvad tænker i?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Inspektøren
  • Gæst
  • Gæst
11 år 9 måneder siden #653 af Inspektøren
Besvaret af Inspektøren på emne Rygtebørsen XIX

Sebberg skrev: Lad os antage, at Khedira og Di Maria smutter før transfervinduets udløb, hvem skal vi så have?

En angriber: Det er sikkert og vist, at jeg får Benzema-tilhængerne på ryggen nu, men vi skal prøve noget nyt. Det kan ikke længere redde Benzema, at han scorer 20-25 mål pr. sæson. For et hold som Real Madrid, der scorer over 150 mål på en sæson, vil jeg helt personligt mene, at det ville være en større bedrift at score under 20 mål, når man ligger som front angriber i samtlige kampe. Han fylder for lidt i feltet, og han er ikke en tilstrækkelig trussel i dybden. Vi så det i går. Adskillige indlæg blev smidt ind i feltet, men han kommer ikke først på nogen af dem. Og jo, han er dygtig til at modtage med bolden til ryggen osv., men har vi helt ærligt brug for en kreatør på angriberposten, når vi kommer til at spille med en tremands-midtbane, der består af kreative spillere? Ikke hvis det stod til mig. Får vi Falcao, har vi en spiller, der er fantastisk i feltet, men som også kan assistere.

Erstatning for Di Maria: Ser vi bort fra, at han ikke har lyst til at spille for klubben, så er det et decideret fatalt salg, vi er ved at lave. Den store problematik ligger i, at vi ikke kan erstatte Di Maria. Jeg kan på stående fod ikke finde en lignende spiller, og det hænger måske også sammen med, at han som udpræget fløj blev omskolet til central midtbane. Hvad vi dog kan bruge, er en spiller, der er dynamisk og fylder meget på midten. Her falder Vidal mig ind, som den mest optimale kandidat. En anden spiller, der ville være fremragende, er Aaron Ramsey, men han er naturligvis et umuligt mål. Er der andre bud på en midtbanespiller, der kan forsvare, men som har sine forcer i dynamik og målfarlighed. En såkaldt boks-til-boks spiller?

En erstatning for Khedira, synes jeg ikke er nødvendig. VI har nok bredde på midtbanen, såfremt vi henter en erstatning for Di Maria.

Hvad tænker i?


Arjen Robben, hvis jeg skal være helt ærlig. Det er ikke umuligt at hente ham tilbage. Nothing is impossible. Men det skal være nu! Desuden er klubben også ændret en del siden han sidst var her, så det kunne være. Og glem alderen. Den mand holder minimum 4 år endnu på toppen. Så I ham mod Wolfspurg, inden vi skulle spille i går og under VM i sommers? Han spillede som om han var på alder med Di Maria.
Sidste redigering: 11 år 9 måneder siden ved Inspektøren.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

11 år 9 måneder siden #654 af asp3200
Besvaret af asp3200 på emne Rygtebørsen XIX
Robben, nu må det sku stoppe :D

Slap nu lige af og afvent hvad der sker de næste par dage. Utroligt folk flipper så meget over transfers og nederlag. Tag nu og støt istedet for alt det galde, det minder om Ozil sagaen igen og den brokker ingen sig over nu vel.

Jeg har fidus til de her tre spillere:

Vidal
Cavani
Hernandez

Men tror slet ikke vi henter nogen. Vil ihvertfald blive meget overrasket hvis falcao kommer til.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

11 år 9 måneder siden #655 af Siempre Madrid
Besvaret af Siempre Madrid på emne Rygtebørsen XIX
Der er en spiller, som kan erstatte Di María.

Han spiller for Dortmund og er skadet lige nu.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • andersokis
  • Gæst
  • Gæst
11 år 9 måneder siden #656 af andersokis
Besvaret af andersokis på emne Rygtebørsen XIX
Ilkay?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Rubæk
  • Gæst
  • Gæst
11 år 9 måneder siden #657 af Rubæk
Besvaret af Rubæk på emne Rygtebørsen XIX

andersokis skrev: Ilkay?



Han skal lige smide et par gram først.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

11 år 9 måneder siden #658 af asp3200
Besvaret af asp3200 på emne Rygtebørsen XIX
Reus og gundogan.... Jeg ville ikke sige nej, men de er trods alt skadet begge ;)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • andersokis
  • Gæst
  • Gæst
11 år 9 måneder siden #659 af andersokis
Besvaret af andersokis på emne Rygtebørsen XIX
Hahahahha, blir alltid i godt humør av de bildene, kanskje han bærer et barn la masia kan hente på "lovlig" vis XD

Spøk til alvor, det er forståelig at han har lagt på seg litt med tanke på det utrolige skadeavbrekket, men om han får det bort, er han hjertelig velkommen. Han og Kroos som indreløpere, Illarra/ Modric i den dype. (Modric kommer ikke til å beholde akselerasjonen for alltid) ;)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

11 år 9 måneder siden #660 af DarioGomez
Besvaret af DarioGomez på emne Rygtebørsen XIX
Ilkay er på ingen måde løsningen - han skal jo bruge to-tre år på at smide den bodegavom.

Så hellere Reus der måske er den spiller i verden, der minder mest om Dí María i forhold til flair fra banens midten.

Men desværre virker unge Reus ikke realistisk, både ift. manglen på fast spilletid, Iscos udvikling og ikke mindst det faktum, at han lader til at have en forhåndsaftale med Bayern.

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum