Rygtebørsen XIX

11 år 10 måneder siden #613 af El_Juan
Besvaret af El_Juan på emne Rygtebørsen XIX

The Daily Mail says Manchester United are preparing a £100m deal to bring Real Madrid's Ángel di María to Old Trafford with Louis van Gaal reportedly telling chief executive Ed Woodward to do all he can to bring the Argentine to the club.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

11 år 10 måneder siden #614 af Siempre Madrid
Besvaret af Siempre Madrid på emne Rygtebørsen XIX

El_Juan skrev:

The Daily Mail says Manchester United are preparing a £100m deal to bring Real Madrid's Ángel di María to Old Trafford with Louis van Gaal reportedly telling chief executive Ed Woodward to do all he can to bring the Argentine to the club.

Her skal det måske lige med, at de £100m er inklusiv løn og diverse bonusser til Ángel di María. Real Madrid skal selv have 62 millioner €.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Følgende bruger(e) sagde tak: raul7=kongen, Dios, JimmyBroe, andreashn

11 år 10 måneder siden #615 af El_Juan
Besvaret af El_Juan på emne Rygtebørsen XIX

Siempre Madrid skrev:

El_Juan skrev:

Her skal det måske lige med, at de £100m er inklusiv løn og diverse bonusser til Ángel di María. Real Madrid skal selv have 62 millioner €.

True that. Der var vel heller ingen der var i tvivl om, at beløbet var inklusiv løn og diverse bonusser?! ;-) Den udvidede version af historien:

According to the Daily Mail, Manchester United are upping the ante in their attempts to bring in Ángel di María. The war-chest for the proposed move comes to £100 million (125 million euros) if you combine the fee to be paid to Real Madrid with the astronomical wages the player would receive.

The 'Red Devils' are prepared to pay the Real Madrid player some £200,000 a week over a period of five years. This is the deal that they hope will persuade the player to join. There would also be the not insignificant fee of £50 million (€62,5 million) that the English club would pay 'Los Blancos' for the services of the Argentine.

Read more: United ramp up interest in Di María - MARCA.com (English version)

Det skal så blive interessant at se, om Manchester United henter Marcos Rojo og derfor dropper Di María, om de vil hente dem begge to eller om de i sidste ende kun går efter Di María.

11 år 10 måneder siden #616 af Elkrimi
Besvaret af Elkrimi på emne Rygtebørsen XIX
Jeg har aldrig rigtig forstået Di Maria til Manchester United. I hvert fald ikke så længe de spiller 3-5-2.

Han kan selvfølgelig tage venstre wing back, men hvad så med Luke Shaw? Det ville ikke give mening.

Som det ser ud nu kunne jeg sagtens se Di Maria blive i Madrid, mens det ser sortere ud med Khedira.

11 år 10 måneder siden #617 af Dios
Besvaret af Dios på emne Rygtebørsen XIX
Jeg er efterhånden også rigtig skeptisk over Khedira og Di María forbliver i klubben. Det ser godt nok sort ud synes jeg. Derudover forstår jeg heller ikke Ancelotti's udtalelser om, at klubben står stærkere end sidste sæson, da det som sagt ser sort ud med de 2 førstnævnte. Kroos er et klart bedre valg end Khedira, men 2 vidt forskellige typer, om end Kroos også fylder en del defensivt, så er det bare ikke nok ift. Khedira.
James i stedet for Di María er umiddelbart ikke en forstærkning pt. Nuvel, så er der langt mere potentiale i James, men tager man Ancelotti's ord i mente om, at han ikke vil ændre formation, så er der ikke nok defensiv power i James, som der er i Di María.
Min konstatering vil så være, at vi nok står stærkere offensivt, men klart svagere defensivt. Sidste sæson var jeg rigtig bekymret for den meget offensive midtbane, men vil da være det endnu mere med James i trioen på den centrale midtbane.

Det er tydeligt og se, at James er tiltænkt forskellige roller på holdet, og i 2 kampe har han også spillet 2 forskellige pladser, men umiddelbart ser jeg det ikke som en langt bedre trup end sidste sæson, hvis Di María og Khedira bliver erstattet med Kroos og James, så bekymrende er jeg egentlig stadig, da det ideelle for mig ville være, at vi havde Alonso, Illarra, Khedira, Kroos, Modric og Isco til den centrale midtbane, og James og Di María som alsidige backups til den centrale midtbane og de 3 offensive pladser.
Det vil være en markant bedre trup IMO!

Jeg glæder mig godt nok til transfervinduet lukker, og alle de spekulationer er overstået, og forhåbentlig med samme intakt trup som idag, men frygter godt nok vi mister begge spillere.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

11 år 10 måneder siden #618 af Siempre fiel
Besvaret af Siempre fiel på emne Rygtebørsen XIX
Jeg har fuldstændig samme bekymringer og synes egentlig klubben er skyld i at et transfervindue som virkelig burde ha været ret "nemt" for klubben i og med at man havde en stærk trup som blot skulle tilføres et par enkelte forstærkninger, i stedet er blevet til at virvar af rygter og måske her mod slutningen nogle markante salg hvor man ka være seriøst i tvivl om om vi står stærkere end sidste år - jeg hælder ligesom Dios til at det gør vi ik sådan umiddelbart - og jeg falder da slet ik på halen over truppen som dem der næsten mener vi har vundet det hele allerede.

Der er bestemt gode ting - hvis vi beholder hele forsvaret intakt (altså OGSÅ Varane) og HVIS vi for helvede ka få ro på den keeperpost (ENTEN med Iker eller Navas, jeg er snart ligeglad bare der er ro)! Det er de positive ting. Det er også super at Kroos er hentet, men ellers synes jeg trupsammensætningen sejler på midtbanen og angrebet. Der er måske lige en spiller for meget på midtbanen, så det er ok med et salg - det er imo bare de forkerte der er på vej ud. Khedira står svagt i billedet, heri er jeg enig, men er bekymret for at vi kommer til at mangle hans defensive profil i truppen når han ryger. Di maria - strengt taget vores bedste offensive midtbanespiller og en spiller som ka noget ingen andre i truppen kan. Hvis han sælges, som jeg da er overbevist om at han gør, så blir prisen fin (og det er da altid noget), men vi sælger vores måske bedste og mest kreative mand - og hva meget værre er - vi har hentet en spiller som ik er ligeså god, James, og som ik ka spille den position Di Maria efterlader - og vi har givet KASSEN for ham. Nuvel, han er et kæmpe talent og på sigt håber jeg da han udvikler sig og vi finder noget at bruge ham til - forhåbentlig allerede en smule i denne sæson omend jeg tvivler.

Ydermere, har vi ÉN rigtig angriber - jeg er IKKE blandt dem der mener at det er da bare mægtig fint at ku bruge Cristiano, Jese, James eller Isco (??!!!?!) som spydspids når evigt stabile Benzema ska ha en pause, ikke slår til eller er skadet. Jeg synes det er kritisk - jeg tror stadig på at man henter Falcao, som i hvert fald vil gi garanti for at vi står med 2 klasseangribere - det er bare ærgerlig at det i så fald blir på bekostning af midtbanen/Di Maria, da han jo ska sælges for at hente pengene, ikke-EU-pladsen (når nu man absolut VILLE bruge én af de 3 pladser på at skifte Diego Lopez for en Costa Ricaner) og for at undgå seriøs overbooking når det gælder offensiven.

Jeg siger ik det har været en katastrofe i dette vindue, men jeg synes det har været en alvorlig gang rod med indkøb af fremragende spillere som bare ka blive vanskelige (i hvert fald James) at finde en position til, mens man formentlig mister et af sine vigtigste kort til at sætte angriberne i scene. Altimens beholder man helt som ventet spillere som Illarra og Xabi - Xabi ka jeg gå med til, da han har noget erfaring som vil hjælpe truppen, men Illarra beholdes jo alene for ik at tabe ansigt ovenpå noget der vel ligner det ringeste købmandsskab i dette årtusinde (og det selv om Kaka var en fadæse).

Synes desværre at der er lidt flere minusser end plusser overall i dette transfervindue og jeg synes klubben har misset en gylden mulighed for at konsolidere og forstærke truppen.

11 år 10 måneder siden #619 af Siempre Madrid
Besvaret af Siempre Madrid på emne Rygtebørsen XIX

Siempre fiel skrev: Jeg har fuldstændig samme bekymringer og synes egentlig klubben er skyld i at et transfervindue som virkelig burde ha været ret "nemt" for klubben i og med at man havde en stærk trup som blot skulle tilføres et par enkelte forstærkninger, i stedet er blevet til at virvar af rygter og måske her mod slutningen nogle markante salg hvor man ka være seriøst i tvivl om om vi står stærkere end sidste år - jeg hælder ligesom Dios til at det gør vi ik sådan umiddelbart - og jeg falder da slet ik på halen over truppen som dem der næsten mener vi har vundet det hele allerede.

Der er bestemt gode ting - hvis vi beholder hele forsvaret intakt (altså OGSÅ Varane) og HVIS vi for helvede ka få ro på den keeperpost (ENTEN med Iker eller Navas, jeg er snart ligeglad bare der er ro)! Det er de positive ting. Det er også super at Kroos er hentet, men ellers synes jeg trupsammensætningen sejler på midtbanen og angrebet. Der er måske lige en spiller for meget på midtbanen, så det er ok med et salg - det er imo bare de forkerte der er på vej ud. Khedira står svagt i billedet, heri er jeg enig, men er bekymret for at vi kommer til at mangle hans defensive profil i truppen når han ryger. Di maria - strengt taget vores bedste offensive midtbanespiller og en spiller som ka noget ingen andre i truppen kan. Hvis han sælges, som jeg da er overbevist om at han gør, så blir prisen fin (og det er da altid noget), men vi sælger vores måske bedste og mest kreative mand - og hva meget værre er - vi har hentet en spiller som ik er ligeså god, James, og som ik ka spille den position Di Maria efterlader - og vi har givet KASSEN for ham. Nuvel, han er et kæmpe talent og på sigt håber jeg da han udvikler sig og vi finder noget at bruge ham til - forhåbentlig allerede en smule i denne sæson omend jeg tvivler.

Ydermere, har vi ÉN rigtig angriber - jeg er IKKE blandt dem der mener at det er da bare mægtig fint at ku bruge Cristiano, Jese, James eller Isco (??!!!?!) som spydspids når evigt stabile Benzema ska ha en pause, ikke slår til eller er skadet. Jeg synes det er kritisk - jeg tror stadig på at man henter Falcao, som i hvert fald vil gi garanti for at vi står med 2 klasseangribere - det er bare ærgerlig at det i så fald blir på bekostning af midtbanen/Di Maria, da han jo ska sælges for at hente pengene, ikke-EU-pladsen (når nu man absolut VILLE bruge én af de 3 pladser på at skifte Diego Lopez for en Costa Ricaner) og for at undgå seriøs overbooking når det gælder offensiven.

Jeg siger ik det har været en katastrofe i dette vindue, men jeg synes det har været en alvorlig gang rod med indkøb af fremragende spillere som bare ka blive vanskelige (i hvert fald James) at finde en position til, mens man formentlig mister et af sine vigtigste kort til at sætte angriberne i scene. Altimens beholder man helt som ventet spillere som Illarra og Xabi - Xabi ka jeg gå med til, da han har noget erfaring som vil hjælpe truppen, men Illarra beholdes jo alene for ik at tabe ansigt ovenpå noget der vel ligner det ringeste købmandsskab i dette årtusinde (og det selv om Kaka var en fadæse).

Synes desværre at der er lidt flere minusser end plusser overall i dette transfervindue og jeg synes klubben har misset en gylden mulighed for at konsolidere og forstærke truppen.

Altså, hvis vi nu tager skæg for sig og snot for sig, så er status jo lige nu, at:

Vi har fået Keylor Navas, Toni Kroos, James Rodríguez.
Vi har mistet Diego López, Casemiro, Álvaro Morata.

Det er markante forstærkninger på 2/3 af pladserne og status quo på den sidste (I kan selv lave fordelingen).

Lige nu er Sami Khedira og Ángel di María stadig i klubben og det tror jeg også, at de er den 1. september. De har begge fået spilletid og det ville man vel ikke give dem, hvis de seriøst var på vej ud af klubben.

Der er fortsat et par pladser til rådighed og dem kan man godt overveje om ikke de skal udnyttes i en sæson, hvor der spilles om så mange titler.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

11 år 10 måneder siden #620 af DarioGomez
Besvaret af DarioGomez på emne Rygtebørsen XIX
Der er mange gode pointer i ovenstående, og jeg deler helt klart bekymringen omkring angriberposten.

Derfor kan det også undre mig, at klubben ikke havde en erstatning klar, da man helt forståeligt skilte sig af med Morata. Det vidner o om dårlig projektplanlægning.

Jeg forstår bare ikke, hvorfor klubben - angiveligt - er så vilde efter at hente Falcao, når der er så meget, der taler imod:

1) Han er enormt dyr.
2) Han vil blot være rotationsspiller.
3) Det vil koste os Dí María pga. EU-reglerne.

Det vil helt klart give mere mening at holde fast i Ángelito, hvis spillestil er en enorm joker for os og i stedet gå efter at hente en EU-spiller ind til aflastning for Benzema. Det burde virkelig ikke være umuligt, og umiddelbart er der flere solide navne rundt om i Europa med europæisk pas, der vil være habile reserve og som samtidig kan erhverves billigere end colombianeren.

Eksempelvis:
Aduriz
Fernando Llorente
Guiseppe Rossi
Stefan Kiessling
Fernando Torres (!!!)

PS: Groft sagt har klubben jo også fejlet ved at købe Keylor Navas. Havde man holdt fast i López og Iker, så havde vi været ude over problemet og kunne have hentet Falcao problemfrit. Omend prisen naturligvis stadig ville være alt for høj.

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...

11 år 10 måneder siden #621 af M_linding
Besvaret af M_linding på emne Rygtebørsen XIX
Kan James ikke spille falsk 9'er?

Umiddelbart synes jeg, at han har hele pakken til at kunne overtage Benzemas rolle - hvis det skulle blive nødvendigt. Desuden vil dette give mere mening i forhold til midtbanen IMO...

Det er jo ikke en spidsangriber vi har brug for, men en der kan sætte Bale og Ronaldo op - og samtidig selv søge chancer selvfølgelig...

11 år 10 måneder siden #622 af Siempre fiel
Besvaret af Siempre fiel på emne Rygtebørsen XIX
@Siempre Madrid

Uagtet skæg og snot, så er jeg da fuldstændig enig i at ser vi på bundlinjen lige præcis nu, så er vi da markant forstærket af de 3 spillere der er kommet ind versus de 3 spillere der er solgt. MEN hvis du så kigger på hva det er jeg skriver i mit indlæg, så er det jo ik fuldstændig grundløst at jeg bekymrer mig om at der ikke rygtes en eneste reel angriber til klubben bortset fra Falcao, som kun ka komme til hvis Di Maria sælges. Og det er jo heller ik uden grund at man godt ka tage med i ligningen at der rent faktisk er en reel fare for at vi mister såvel Khedira som Di Maria. Nuvel, de er ikke solgt endnu, men der ka meget nemt ske noget på den front som vil ændre bundlinjen drastisk. Men fair nok - bundlinjen ser ok ud lige nu - hvis man da lige ser bort fra at James (som jo nok er noget bedre end Morata) bare ik spiller den position som vi mangler en spiller til, nemlig angriber, men derimod spiller en position som enten ik findes eller i bedste fald optages af bale og Cristiano. Så de 80 mio er måske brugt sådan fuldstændig med omtanke.

@DarioGomez

Fuldstændig enig i din betragtning omkring angriberposten og Falcao - jeg har det meget ambivalent med Falcao - det giver ikke perfekt mening i og med at man jo har én klassespiller til positionen - og denne spiller alt andet lige ik ligefrem trives med konkurrence. Og Falcao er altså et bæst - jeg tror han ville slå Benzema af hvis han kom til og det er jeg ik engang sikker på er det bedste for harmonien og sådan. Det er en dyr rotationsspiller (men ok - nærmest kun halvt så dyr som James som jo formentlig blir bænkevarmer med mindre man vil spille ren kamikazebold med 4 "angribere"). Men jeg synes også det vil være mere naturligt med en angriber fra næstøverste hylde, omend jeg på nogle måder elsker det ambitiøse i et Falcao-køb - og faktisk mener det var ham og ikke James man sku ha købt i første omgang. Havde vi gjort det havde pengene passet - vi ku ha beholdt Di Maria både pga mindre overbooking af spillere til midtbanen, pga vi ikke havde brug for penge fra et salg og pga vi ik manglede en ikke-EU-plads og samtidig havde vi allerede løst problemet med manglende angribere. Så havde vi imo stået med en noget nær komplet trup nu. I stedet synes jeg det ligner lidt en rodebutik desværre.
Følgende bruger(e) sagde tak: MMM

• RasmusKring
  • Gæst
  • Gæst
11 år 10 måneder siden #623 af RasmusKring
Besvaret af RasmusKring på emne Rygtebørsen XIX

DarioGomez skrev: Der er mange gode pointer i ovenstående, og jeg deler helt klart bekymringen omkring angriberposten.

Derfor kan det også undre mig, at klubben ikke havde en erstatning klar, da man helt forståeligt skilte sig af med Morata. Det vidner o om dårlig projektplanlægning.

Jeg forstår bare ikke, hvorfor klubben - angiveligt - er så vilde efter at hente Falcao, når der er så meget, der taler imod:

1) Han er enormt dyr.
2) Han vil blot være rotationsspiller.
3) Det vil koste os Dí María pga. EU-reglerne.

Det vil helt klart give mere mening at holde fast i Ángelito, hvis spillestil er en enorm joker for os og i stedet gå efter at hente en EU-spiller ind til aflastning for Benzema. Det burde virkelig ikke være umuligt, og umiddelbart er der flere solide navne rundt om i Europa med europæisk pas, der vil være habile reserve og som samtidig kan erhverves billigere end colombianeren.

Eksempelvis:
Aduriz
Fernando Llorente
Guiseppe Rossi
Stefan Kiessling
Fernando Torres (!!!)

PS: Groft sagt har klubben jo også fejlet ved at købe Keylor Navas. Havde man holdt fast i López og Iker, så havde vi været ude over problemet og kunne have hentet Falcao problemfrit. Omend prisen naturligvis stadig ville være alt for høj.

Har du en kilde på, at vi vi ville have for mange ikke-EU spillere i truppen, hvis vi henter Falcao? Di Maria har umiddelbart spillet så længe i Spanien, at han burde kunne få et spansk pas, hvis han ville.

Derudover kan jeg give dig en god grund til, at vi skal hente Falcao: Det er kun et år siden, at han blev betragtet som en af de 5 bedste spillere i verden. Det er som om, at alle har glemt hvor god han er, fordi han har spillet et år i Monaco og været skadet. Skaden er selvfølgelig en bekymring, for den er alvorlig, men alle indikationer går på, at han er kommet stærkt tilbage fra den. Manden kostede 500 mio. kr. for et år siden, og kan nu fås til det halve. For en gangs skyld går Real Madrid efter en spiller, der ikke er hypet, og så bliver klubben også kritiseret for det.

Som jeg ser det, så er det et rigtig godt tidspunkt at hente Falcao på. Hypen omkring ham er forsvundet og dermed er prisen også faldet betydeligt, og hvis han kan komme tilbage fra sin skade, så ser jeg absolut ingen grund til, at han ikke kan være den giftige angriber, som vi så i Atletico Madrid for 1 (!) år siden, og bare lige for at understrege det åbenlyse, så er Falcao i god form en betydeligt bedre angriber end Benzema, så han bliver ikke bare en reserve - bare rolig.

11 år 10 måneder siden #624 af raul7=kongen
Besvaret af raul7=kongen på emne Rygtebørsen XIX
Jeg kunne egentlig godt leve med et indkøb af en solid angriber - her kunne en Soldado også være i spil.

Ryger Di Maria så til en god pris og vi beholder Di Maria synes jeg vi vil stå overordentligt solidt. Khedira og Jesé tilbage vil give truppen den dybde vi har brug for. Jeg er dog helt på linje med jer andre, midtbanen bliver for tyndt besat uden både Khedira og Di Maria, mens angrebet er for svagt uden en angriber mere.

Det lignede længe et homerun af et transfervindue, med solide handler og alt lukket i god tid. Nu ser vi i stedet ud til igen at trække afgørende handler til sidste øjeblik og måske ikke handle efter behov, men efter mindre tilfældigheder.

Det bliver spændende i aften. Mon ikke vi får et praj, når vi ser om Di Maria og Khedira får spilletid.

Leveret af Kunena Forum