Rygtebørsen XIX

11 år 11 måneder siden #685 af Siempre Madrid
Besvaret af Siempre Madrid på emne Rygtebørsen XIX

raul7=kongen skrev:

Siempre Madrid skrev: Det tegner lige nu til, at der ikke hentes flere spillere ind.

Spansk presse plejer altid at opsnuse et eller andet, men de melder alle som en, at der ikke vil blive hentet flere spillere.

2 timer for tidligt.

Nu er rygterne startet hos AS gennem fransk presse.

Du burde kende Madrid og Perez godt nok til at vide, at Falcao er Madrid-spiller inden vinduet lukker. Kvit eller dobbelt på vores gamle bøf-væddemål, hvor jeg skylder en ;) ?

Jeg kan umuligt spise to bøffer ;-)

Nej, jeg kan absolut heller ikke forestille mig, at man som anstændig Real Madrid-præsident vil stille sig tilfreds med det her, jeg var bare bekymret over de manglende rygter, som plejer at være en indikator for, at noget er under opsejling.

PS: Angående bøf-væddemålet, så lad os afregne, når vi skal til Aalborg og se Real Madrid i CL-kamp ;-)

PPS: Jeg skal nok skaffe billetterne.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Følgende bruger(e) sagde tak: raul7=kongen

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

11 år 11 måneder siden #686 af Elkrimi
Besvaret af Elkrimi på emne Rygtebørsen XIX
Falcao er snart tilbage i Madrid!

• RealTobias
  • Gæst
  • Gæst
11 år 11 måneder siden #687 af RealTobias
Besvaret af RealTobias på emne Rygtebørsen XIX

Elkrimi skrev: Falcao er snart tilbage i Madrid!

Elkrimi du bliver nød til at komme med et link eller noget i den dur. Du kan ikke bare skrive at falcao er snart tilbage i Madrid.

11 år 11 måneder siden #688 af Real HWL
Besvaret af Real HWL på emne Rygtebørsen XIX

RealTobias skrev:

Elkrimi skrev: Falcao er snart tilbage i Madrid!

Elkrimi du bliver nød til at komme med et link eller noget i den dur. Du kan ikke bare skrive at falcao er snart tilbage i Madrid.

Det må han jo sådan set selvom om han vil skrive. Hvis det er det han tror på.

Men hvis du vil se rygterne i øjnene, så hér as.com/diarioas/2014/08/26/english/1409051831_055775.html
Sidste redigering: 11 år 11 måneder siden ved Real HWL.

11 år 11 måneder siden #689 af MMM
Besvaret af MMM på emne Rygtebørsen XIX
If. José Luis Sánchez ønsker Arbeloa at forlade klubben denne sommer hvis han kan komme til det: deportes.atresmedia.com/el-chiringuito-d...d_2014082600008.html

De væsentligeste grunde til at han vil væk nu skulle være at han føler sig urimeligt behandlet af Ancelotti bekræftet af hans substitution igår som han følte det både udstillede ham og gav ham skylden for det ringe spil, at han blev buet og at selvom han ikke føler hans dårlige forhold til Casillas har påvirket ham rent sportsligt så gør folk i og uden for klubben grin med ham pga af det og det synes han ikke er sjovt. Hvem har ellers lidt som ham?

Blandt de væsentligeste kilder til José Luis Sánchez historier har alle dage været Arbeloa, López og særligt deres fælles agent, så de fleste tager historien for gode varer. Det skal ikke være nogen hemmelighed, at jeg helst så ham givet bort som almisse til den første, den bedste sibiriske klub der melder sig, men om Nacho skal være Carvajals backup eller der skal hentes en back i denne uge, det er vel et relevant spørgsmål om Arbeloa får sit ønske opfyldt eller ej.
Følgende bruger(e) sagde tak: asp3200, Dios, Macon, Vildfaren, andreashn, Siempre fiel, RealTobias

11 år 11 måneder siden #690 af Macon
Besvaret af Macon på emne Rygtebørsen XIX
Bare væk med ham

• RealTobias
  • Gæst
  • Gæst
11 år 11 måneder siden #691 af RealTobias
Besvaret af RealTobias på emne Rygtebørsen XIX

MMM skrev: If. José Luis Sánchez ønsker Arbeloa at forlade klubben denne sommer hvis han kan komme til det: deportes.atresmedia.com/el-chiringuito-d...d_2014082600008.html

De væsentligeste grunde til at han vil væk nu skulle være at han føler sig urimeligt behandlet af Ancelotti bekræftet af hans substitution igår som han følte det både udstillede ham og gav ham skylden for det ringe spil, at han blev buet og at selvom han ikke føler hans dårlige forhold til Casillas har påvirket ham rent sportsligt så gør folk i og uden for klubben grin med ham pga af det og det synes han ikke er sjovt. Hvem har ellers lidt som ham?

Blandt de væsentligeste kilder til José Luis Sánchez historier har alle dage været Arbeloa, López og særligt deres fælles agent, så de fleste tager historien for gode varer. Det skal ikke være nogen hemmelighed, at jeg helst så ham givet bort som almisse til den første, den bedste sibiriske klub der melder sig, men om Nacho skal være Carvajals backup eller der skal hentes en back i denne uge, det er vel et relevant spørgsmål om Arbeloa får sit ønske opfyldt eller ej.

Undskyld Siempre for det her, men det er vel på tide at hykleren snart forsvinder fra vores klub med hans tilsvininger af Casillas på twitter osv. Jeg siger ikke at Casillas er hellig, men man sviner ikke ens holdkammerat på sociale medier.

Væk med ham hurtigst muligt.

11 år 11 måneder siden #692 af Siempre Madrid
Besvaret af Siempre Madrid på emne Rygtebørsen XIX

MMM skrev: If. José Luis Sánchez ønsker Arbeloa at forlade klubben denne sommer hvis han kan komme til det: deportes.atresmedia.com/el-chiringuito-d...d_2014082600008.html

Man må give dig, at du kan få helt og aldeles ubekræftede historier til at fremstå som den eneste sandhed.

Lidt spøjst, når man samtidig påtænker din uvilje mod Casillas´ historier til spansk presse.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

11 år 11 måneder siden #693 af MMM
Besvaret af MMM på emne Rygtebørsen XIX

Siempre Madrid skrev:

Man må give dig, at du kan få helt og aldeles ubekræftede historier til at fremstå som den eneste sandhed.

Lidt spøjst, når man samtidig påtænker din uvilje mod Casillas´ historier til spansk presse.

Ja, jeg ved godt det ikke helt lever op til dine sædvanlige standarder for rygter leveret på Pedrerols shows - at citerer en journalist, der har en rigtig, rigtig god track-record når det kommer til Arbeloa, en journalist som åbent støtter ham og som har et godt dokumenteret personligt forhold til ham, det er vildledende, det kan jeg godt se. Hvis jeg skulle leve op til dine standarder, så skulle der ikke være noget link og historien skulle komme fra en der brugte mindst en time hver dag på at svine Arbeloa til. Desværre er Arbeloa ikke relevant nok til, at jeg kan finde nogen af den slags journalister.
Sidste redigering: 11 år 11 måneder siden ved MMM.

11 år 11 måneder siden #694 af raul7=kongen
Besvaret af raul7=kongen på emne Rygtebørsen XIX
Jeg tænkte faktisk selvsamme tanke tidligere i dag.

Arbeloa og Lopez er helt tydeligt stadig hinanden nære, tæt omkring samme gruppe i Madrid var Nikola Mirotic som denne sommer har forladt Madrid til fordel for Chicago Bulls. De sås en del privat og tog jævnligt til hinandens kampe. Det er selvfølgelig meget at vurdere på baggrund af, hvad man offentligt kan se af venskaber osv. - men det lugter immervæk af, at man fra klubbens side har vurderet det bedst, at den fraktion af klubben kom videre.

11 år 11 måneder siden #695 af Pelle
Besvaret af Pelle på emne Rygtebørsen XIX
Så har Manchester United bekræftet købet af Di Maria. Tak for alt til El Fideo.

Lad os så komme ud og få fat i en angriber! :-)

"Maybe they hate me because I'm too good."

11 år 11 måneder siden #696 af Raul7-2880
Besvaret af Raul7-2880 på emne Rygtebørsen XIX

Pelle skrev: Så har Manchester United bekræftet købet af Di Maria. Tak for alt til El Fideo.

Lad os så komme ud og få fat i en angriber! :-)

Ja tak til Falcao!
Sidste redigering: 11 år 11 måneder siden ved Raul7-2880.

Leveret af Kunena Forum