Rygtebørsen XIX

11 år 10 måneder siden #637 af raul7=kongen
Besvaret af raul7=kongen på emne Rygtebørsen XIX
Man kender Florentino Perez dårligt, hvis man tror han sælger to spillere for omtrent €80 mio. uden liiiiige at liste en offensiv profil ind sidst i august ;)
Følgende bruger(e) sagde tak: Elkrimi

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

11 år 9 måneder siden #638 af Siempre Madrid
Besvaret af Siempre Madrid på emne Rygtebørsen XIX
Dagens tre Francois "Von Münchhausen" Gallardo-historier:

1) Barcelona har budt 60 millioner € for Ángel di María.
2) Real Madrid har en aftale med Reus.
3) Iker Casillas skifter til Monaco i 2015.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Følgende bruger(e) sagde tak: Elkrimi

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

11 år 9 måneder siden #639 af DarioGomez
Besvaret af DarioGomez på emne Rygtebørsen XIX
Jeg håber, de to sidste er rigtige! :0)

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Følgende bruger(e) sagde tak: asp3200, Dios

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Inspektøren
  • Gæst
  • Gæst
11 år 9 måneder siden #640 af Inspektøren
Besvaret af Inspektøren på emne Rygtebørsen XIX

¡El Barça pregunta por Di María!
www.sport.es/es/noticias/barca/barca-pregunta-por-maria-3464889



60 mio. euro til os og Di Maria til Barcelona. Hell no, om vi så fik 150 mio. euro for Di Maria.

Jeg håber personligt, at Manchester United ender med ham, da de først fra næste år kan blive en direkte konkurrent i Champions League. Desuden tror jeg også, at United er den klub, der vil gå længst (70-90 mio. euro) for at hente ham til klubben.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

11 år 9 måneder siden #641 af DarioGomez
Besvaret af DarioGomez på emne Rygtebørsen XIX
Omvendt - hvad fa'en skulle Barcelona dog bruge ham til?

De har jo allerede:
Bidedyret
Skattefuskeren
Hollywood-fruen
Spøgelset
Taxa-chaufføren
Overskægget
Rakitic (ham har jeg ikke lært at synes dårligt om - endnu)

... som kompetente navne til de offensive pladser - det må trods alt være rigeligt.
Så nej, den tror jeg sgu ikke på. Det er et decideret tåbeligt rygte.

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Sidste redigering: 11 år 9 måneder siden ved DarioGomez.
Følgende bruger(e) sagde tak: Inspektøren

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

11 år 9 måneder siden #642 af andreashn
Besvaret af andreashn på emne Rygtebørsen XIX

DarioGomez skrev: Omvendt - hvad fa'en skulle Barcelona dog bruge ham til?

De har jo allerede:
Bidedyret
Skattefuskeren
Hollywood-fruen
Spøgelset
Taxa-chaufføren
Overskægget
Rakitic (ham har jeg ikke lært at synes dårligt om - endnu)

... som kompetente navne til de offensive pladser - det må trods alt være rigeligt.
Så nej, den tror jeg sgu ikke på. Det er et decideret tåbeligt rygte.


Undskyld - kan jeg lige få en oversættelse af de kælenavne?

¡Hala Madrid!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Inspektøren
  • Gæst
  • Gæst
11 år 9 måneder siden #643 af Inspektøren
Besvaret af Inspektøren på emne Rygtebørsen XIX

andreashn skrev:

DarioGomez skrev: Omvendt - hvad fa'en skulle Barcelona dog bruge ham til?

De har jo allerede:
Bidedyret
Skattefuskeren
Hollywood-fruen
Spøgelset
Taxa-chaufføren
Overskægget
Rakitic (ham har jeg ikke lært at synes dårligt om - endnu)

... som kompetente navne til de offensive pladser - det må trods alt være rigeligt.
Så nej, den tror jeg sgu ikke på. Det er et decideret tåbeligt rygte.


Undskyld - kan jeg lige få en oversættelse af de kælenavne?


Bidedyret = Suarez
Skattefuskeren = Messi
Hollywood-fruen = Neymar
Spøgelset = Mathieu
Taxa-chaufføren = Montoya
Overskægget = Piqué

Er det et godt bud?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

11 år 9 måneder siden #644 af DarioGomez
Besvaret af DarioGomez på emne Rygtebørsen XIX

Inspektøren skrev:

andreashn skrev:

DarioGomez skrev: Omvendt - hvad fa'en skulle Barcelona dog bruge ham til?

De har jo allerede:
Bidedyret
Skattefuskeren
Hollywood-fruen
Spøgelset
Taxa-chaufføren
Overskægget
Rakitic (ham har jeg ikke lært at synes dårligt om - endnu)

... som kompetente navne til de offensive pladser - det må trods alt være rigeligt.
Så nej, den tror jeg sgu ikke på. Det er et decideret tåbeligt rygte.


Undskyld - kan jeg lige få en oversættelse af de kælenavne?


Bidedyret = Suarez
Skattefuskeren = Messi
Hollywood-fruen = Neymar
Spøgelset = Mathieu
Taxa-chaufføren = Montoya
Overskægget = Piqué

Er det et godt bud?


Tre ud af seks rigtige ... ;0)

Hvilket sikkert giver karakteren '12' på de fleste danske undervisningsanstalter ...

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Sidste redigering: 11 år 9 måneder siden ved DarioGomez.
Følgende bruger(e) sagde tak: El Madridista

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

11 år 9 måneder siden #645 af Siempre Madrid
Besvaret af Siempre Madrid på emne Rygtebørsen XIX

DarioGomez skrev:

Inspektøren skrev:

andreashn skrev:

DarioGomez skrev: Omvendt - hvad fa'en skulle Barcelona dog bruge ham til?

De har jo allerede:
Bidedyret
Skattefuskeren
Hollywood-fruen
Spøgelset
Taxa-chaufføren
Overskægget
Rakitic (ham har jeg ikke lært at synes dårligt om - endnu)

... som kompetente navne til de offensive pladser - det må trods alt være rigeligt.
Så nej, den tror jeg sgu ikke på. Det er et decideret tåbeligt rygte.


Undskyld - kan jeg lige få en oversættelse af de kælenavne?


Bidedyret = Suarez
Skattefuskeren = Messi
Hollywood-fruen = Neymar
Spøgelset = Mathieu
Taxa-chaufføren = Montoya
Overskægget = Piqué

Er det et godt bud?


Tre ud af seks rigtige ... ;0)

Hvilket sikkert giver karakteren '12' på de fleste danske undervisningsanstalter ...


Iniesta, Xavi og Pedro skal deles ud på de tre sidstnævnte?

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • KP
  • Gæst
  • Gæst
11 år 9 måneder siden #646 af KP
Besvaret af KP på emne Rygtebørsen XIX

Siempre Madrid skrev:

DarioGomez skrev:

Inspektøren skrev:

andreashn skrev:

DarioGomez skrev: Omvendt - hvad fa'en skulle Barcelona dog bruge ham til?

De har jo allerede:
Bidedyret
Skattefuskeren
Hollywood-fruen
Spøgelset
Taxa-chaufføren
Overskægget
Rakitic (ham har jeg ikke lært at synes dårligt om - endnu)

... som kompetente navne til de offensive pladser - det må trods alt være rigeligt.
Så nej, den tror jeg sgu ikke på. Det er et decideret tåbeligt rygte.


Undskyld - kan jeg lige få en oversættelse af de kælenavne?


Bidedyret = Suarez
Skattefuskeren = Messi
Hollywood-fruen = Neymar
Spøgelset = Mathieu
Taxa-chaufføren = Montoya
Overskægget = Piqué

Er det et godt bud?


Tre ud af seks rigtige ... ;0)

Hvilket sikkert giver karakteren '12' på de fleste danske undervisningsanstalter ...


Iniesta, Xavi og Pedro skal deles ud på de tre sidstnævnte?


Det er vel lige at presse citronen lidt for meget at kalde Pique, montoya og Mathieu for offensive profiler :)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

11 år 9 måneder siden #647 af DarioGomez
Besvaret af DarioGomez på emne Rygtebørsen XIX

Siempre Madrid skrev:

DarioGomez skrev:

Inspektøren skrev:

andreashn skrev:

DarioGomez skrev: Omvendt - hvad fa'en skulle Barcelona dog bruge ham til?

De har jo allerede:
Bidedyret
Skattefuskeren
Hollywood-fruen
Spøgelset
Taxa-chaufføren
Overskægget
Rakitic (ham har jeg ikke lært at synes dårligt om - endnu)

... som kompetente navne til de offensive pladser - det må trods alt være rigeligt.
Så nej, den tror jeg sgu ikke på. Det er et decideret tåbeligt rygte.


Undskyld - kan jeg lige få en oversættelse af de kælenavne?


Bidedyret = Suarez
Skattefuskeren = Messi
Hollywood-fruen = Neymar
Spøgelset = Mathieu
Taxa-chaufføren = Montoya
Overskægget = Piqué

Er det et godt bud?


Tre ud af seks rigtige ... ;0)

Hvilket sikkert giver karakteren '12' på de fleste danske undervisningsanstalter ...


Iniesta, Xavi og Pedro skal deles ud på de tre sidstnævnte?


Ongo-bongo Chris Katongo!!!

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

11 år 9 måneder siden #648 af raul7=kongen
Besvaret af raul7=kongen på emne Rygtebørsen XIX
Tilbage til sporet for tråden - den anden kan vist køres i sjov og spas.

Di Maria for €60 mio. er en yderst solid pris. Han er dog en af de typer jeg ville udlade at sælge til en konkurrent. Visse spillere skal man bare ikke give mere motivation end højst nødvendigt.

Mit svar til Barca ville være: "Vi sælger til andre klubber, hvis vi får €60 mio. og til jer for €80. Take it or leave it."

Kunne man gøre ham til en af de dyreste spillere i verden, så er jeg ligeglad hvem vi sælger til.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum