Rygtebørsen XIX
Øv for en nyhed men forventet
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Inspektøren
- Gæst
-
50 mio. euro bør kunne gøre det og så kan vi også overveje at hente Cavani til at konkurrere med Benzema. Falcao er der for mange risicis forbundet med, qua hans seneste alvorlige skade.
Ronaldo/Rodriguez - Benzema/Cavani - Bale/Jesé
Vidal/Illaramendi - Kroos/Alonso - Modric/Isco
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Det vil sige at enten forlænger han eller så smutter han gratis næste år, jeg forstår ikke den udmelding om at vi beholder ham hvis han ikke vil forlænge sin kontrakt. Det er noget af et skift fra en mand som udtalte sig til Bild i forgårs om at han følte sige ude af Madrid.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Det ville også efterlade os med en trup på 23 mand - det bedste antal;)
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- JohnJohn
- Gæst
-
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- andersokis
- Gæst
-
Det er viktig å ha dobbel og gjerne trippeldekning i alle posisjoner IMO.
GK: Casillas, Navas, Pacheco
RB: Carvajal, Arbeloa, Nacho
CB: Pepe, Varane
CB: Ramos: Nacho
LB: Coentrao, Marcelo, Nacho
CDM: Illarra, Alonso (Modric)
CM: Modric, Khedira
CM: Kroos, Isco, James
CAM: James, Isco, Kroos
LW: Ronaldo, James, Jese
ST: Benzema, Jese, Isco
RW: Bale, James, Jese
Det ser med en gang tynt ut i alle de offensive plassene, men når Jese kommer tilbake vil nok troppen være perfekt. Problemet er at 2 eller flere skader vil totalt ødelegge troppen.
Hva synest dere?
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Lad os nu få en stor, uortodoks angriber, som vi kan kaste den ind i hovedet på, når vi møder defensivt indstillede hold (som vi jo gør 90% af tiden i ligaen).
Vi bliver nødt til at have et alternativ til Benzema, det burde de to kampe mod Atlético have vist os.
"Maybe they hate me because I'm too good."
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
En spiller som er boldfast, teknisk begavet, hurtig, god i presspillet, kan udfordre og kan score mål, skal der simpelthen være plads til.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Raúl 7
- Gæst
-
BBB skrev: Hvis man ikke kan få plads til Reus, så må man overveje, om man har den rette træner.
En spiller som er boldfast, teknisk begavet, hurtig, god i presspillet, kan udfordre og kan score mål, skal der simpelthen være plads til.
Hvem vil du tage ud?
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
BBB skrev: Hvis man ikke kan få plads til Reus, så må man overveje, om man har den rette træner.
En spiller som er boldfast, teknisk begavet, hurtig, god i presspillet, kan udfordre og kan score mål, skal der simpelthen være plads til.
Helt i hegnet at du sætter spørgsmålstegn ved en træner, som har vundet CL og CdR for os i sin første sæson.
Er det på baggrund af et par dårlige pre-season kampe og fordi vi lige har tabt en ubetydelig turnering til Atlético?
Ancelotti er den helt rigtige træner for Real Madrid og mon ikke han er fuldt bevidst om, hvad han laver ;-)
Med Jesé, Ronaldo og James kan jeg godt forstå, hvis man ikke synes Reus står først for.
Synes der er andre, der er mere oplagte at rette henvendelse til.
"Maybe they hate me because I'm too good."
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
