Rygtebørsen XIX

11 år 9 måneder siden #661 af anes
Besvaret af anes på emne Rygtebørsen XIX
Guillem Ballague har lige for 10 min siden i revista de la liga løftet sløret for at Di Maria er på vej til Man Utd. Mendes er på vej tilbage fra Singapore og klubberne mødes tidligt i næste uge for at færdiggøre handlen. Prisen er over €60 mil og kan blive €70mil, han vil få nummer 7 og det skulle være Cristiano som har overbevist ham.

Øv for en nyhed men forventet

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Inspektøren
  • Gæst
  • Gæst
11 år 9 måneder siden #662 af Inspektøren
Besvaret af Inspektøren på emne Rygtebørsen XIX
Sætte alle sejl mod Juventus og Torino og hent Vidal til Madrid. Det er lige præcis ham vi mangler, efter at have set kampen igår. Di Maria tager med garanti til Manchester United og det betyder vi skal hente en mand der kan arbejde lige så hårdt som ham, såvel offensivt som defensivt og der tror jeg at Vidal er den eneste realistiske. Robben er der, desværre, ingen som der tror på, hvilket kun efterlader Vidal tilbage.

50 mio. euro bør kunne gøre det og så kan vi også overveje at hente Cavani til at konkurrere med Benzema. Falcao er der for mange risicis forbundet med, qua hans seneste alvorlige skade.

Ronaldo/Rodriguez - Benzema/Cavani - Bale/Jesé
Vidal/Illaramendi - Kroos/Alonso - Modric/Isco

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

11 år 9 måneder siden #663 af anes
Besvaret af anes på emne Rygtebørsen XIX
Nåååeeeh Ancelotti har lige bekræftet på et pressemøde at Di Maria har sagt farvel til truppen, men det alle stiller stort spørgsmåltegn ved er at Khedira har valgt at blive og er glad for at være her.

Det vil sige at enten forlænger han eller så smutter han gratis næste år, jeg forstår ikke den udmelding om at vi beholder ham hvis han ikke vil forlænge sin kontrakt. Det er noget af et skift fra en mand som udtalte sig til Bild i forgårs om at han følte sige ude af Madrid.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

11 år 9 måneder siden #664 af M_linding
Besvaret af M_linding på emne Rygtebørsen XIX
Hvis vi beholder Khedira - og alle parter er glade og enige - og samtidig henter en kantspiller eller angriber; så er min sommer reddet:)

Det ville også efterlade os med en trup på 23 mand - det bedste antal;)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

11 år 9 måneder siden #665 af anes
Besvaret af anes på emne Rygtebørsen XIX
Jeg er uenig, jeg vil på ingen måder have en spiller der er kontraktfri næste sæson på holdet. Hvis der ingen fremtidsplan er med ham så få ham skippet afsted, vi skal bygge et hold både til nu og fremtiden ikke være afhængige af en uden en fremtid i klubben.
Følgende bruger(e) sagde tak: Macon, MMM

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • JohnJohn
  • Gæst
  • Gæst
11 år 9 måneder siden #666 af JohnJohn
Besvaret af JohnJohn på emne Rygtebørsen XIX
En anelse med mærkeligt med Khedira, men faktisk er jeg ganske godt tilfreds. Jeg har aldrig været den store Khedira-fan, men jeg er nok mere villig til at beholde ham og sælge ham for en slik til vinter, eller gratis om et år, end at sælge ham for en lidt større slik nu, og så skal ud og lave et panikindkøb for at få dækket bredden. Eller det der er værre: En ny stjernespiller som fx. Vidal eller Pogba.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • andersokis
  • Gæst
  • Gæst
11 år 9 måneder siden #667 af andersokis
Besvaret af andersokis på emne Rygtebørsen XIX
Tror dere det er noen spillere på vei inn nå som Angelito drar og Sami blir? Skulle gjerne se en ny spiss i troppen.
Det er viktig å ha dobbel og gjerne trippeldekning i alle posisjoner IMO.

GK: Casillas, Navas, Pacheco
RB: Carvajal, Arbeloa, Nacho
CB: Pepe, Varane
CB: Ramos: Nacho
LB: Coentrao, Marcelo, Nacho
CDM: Illarra, Alonso (Modric)
CM: Modric, Khedira
CM: Kroos, Isco, James
CAM: James, Isco, Kroos
LW: Ronaldo, James, Jese
ST: Benzema, Jese, Isco
RW: Bale, James, Jese

Det ser med en gang tynt ut i alle de offensive plassene, men når Jese kommer tilbake vil nok troppen være perfekt. Problemet er at 2 eller flere skader vil totalt ødelegge troppen.
Hva synest dere?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

11 år 9 måneder siden #668 af Macon
Besvaret af Macon på emne Rygtebørsen XIX
Enig, med skader ser vi tynde ud, Håber man henter en angriber, eller Reus

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

11 år 9 måneder siden #669 af Pelle
Besvaret af Pelle på emne Rygtebørsen XIX
Kan virkelig ikke se hvad vi skal med Reus. Vi har Ronaldo, James og Jesé, som kan spille på den venstre kant.
Lad os nu få en stor, uortodoks angriber, som vi kan kaste den ind i hovedet på, når vi møder defensivt indstillede hold (som vi jo gør 90% af tiden i ligaen).

Vi bliver nødt til at have et alternativ til Benzema, det burde de to kampe mod Atlético have vist os.

"Maybe they hate me because I'm too good."
Sidste redigering: 11 år 9 måneder siden ved Pelle.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

11 år 9 måneder siden #670 af BBB
Besvaret af BBB på emne Rygtebørsen XIX
Hvis man ikke kan få plads til Reus, så må man overveje, om man har den rette træner.

En spiller som er boldfast, teknisk begavet, hurtig, god i presspillet, kan udfordre og kan score mål, skal der simpelthen være plads til.
Følgende bruger(e) sagde tak: asp3200, Macon, JimmyBroe

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Raúl 7
  • Gæst
  • Gæst
11 år 9 måneder siden #671 af Raúl 7
Besvaret af Raúl 7 på emne Rygtebørsen XIX

BBB skrev: Hvis man ikke kan få plads til Reus, så må man overveje, om man har den rette træner.

En spiller som er boldfast, teknisk begavet, hurtig, god i presspillet, kan udfordre og kan score mål, skal der simpelthen være plads til.


Hvem vil du tage ud?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

11 år 9 måneder siden #672 af Pelle
Besvaret af Pelle på emne Rygtebørsen XIX

BBB skrev: Hvis man ikke kan få plads til Reus, så må man overveje, om man har den rette træner.

En spiller som er boldfast, teknisk begavet, hurtig, god i presspillet, kan udfordre og kan score mål, skal der simpelthen være plads til.


Helt i hegnet at du sætter spørgsmålstegn ved en træner, som har vundet CL og CdR for os i sin første sæson.
Er det på baggrund af et par dårlige pre-season kampe og fordi vi lige har tabt en ubetydelig turnering til Atlético?

Ancelotti er den helt rigtige træner for Real Madrid og mon ikke han er fuldt bevidst om, hvad han laver ;-)
Med Jesé, Ronaldo og James kan jeg godt forstå, hvis man ikke synes Reus står først for.
Synes der er andre, der er mere oplagte at rette henvendelse til.

"Maybe they hate me because I'm too good."

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum