Rygtebørsen XIX

11 år 9 måneder siden #733 af Siempre Madrid
Besvaret af Siempre Madrid på emne Rygtebørsen XIX
Falcao rygtes også tæt på Juventus nu. Men kan det åbne op for Fernando Llorente i Real Madrid?

Det bliver en smuk og spændende weekend, vi går i møde.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

11 år 9 måneder siden #734 af Elkrimi
Besvaret af Elkrimi på emne Rygtebørsen XIX

Siempre Madrid skrev: Falcao rygtes også tæt på Juventus nu. Men kan det åbne op for Fernando Llorente i Real Madrid?

Det bliver en smuk og spændende weekend, vi går i møde.

Det tror jeg nu også der er garanti for.
Perez går ikke ud og sælger to halv-vigtige spillere og endda til 100 mio euro, uden at lave handler der kommer til at skabe overskrifter.
Og hold da op, hvor de spiller med lukkede kort... Den eneste jeg tør gætte på er Falcao.

11 år 9 måneder siden #735 af Siempre Madrid
Besvaret af Siempre Madrid på emne Rygtebørsen XIX
Jeg har Luiz Gustavo og Falcao stående på min liste (jeg tror nu fortsat på colombianeren) for i år og så en aftale med Reus gældende fra den kommende sæson.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Følgende bruger(e) sagde tak: M_linding

11 år 9 måneder siden #736 af Lars1991
Besvaret af Lars1991 på emne Rygtebørsen XIX
Nej tak til Falcao! Hellere en ung angriber.

Men hvad med Veratti? Hørte nogle rygter med ham for nyligt. Tror det ville være spændende at få ham nu!

11 år 9 måneder siden #737 af Elkrimi
Jeg kan bare ikke se hvordan en spiller der er 10 cm mindre end Modric (Ja, du læste rigtigt!) skal kunne gøre end forskel.
En midtbane med Verratti, Kroos og Modric bliver simpelthen for svag fysisk. Jeg ser ham heller ikke slå hverken tyskeren eller kroaten af de næste 5 år... Så jeg vil jeg egentlig hellere gå med James/Isco eller Khedira/Illara, som defensiv variant.

Det er interessant med Gustavo-rygtet, for det har stået på en i en del uger efterhånden og måske faktisk umiddelbart efter Alonso meddelte ledelsen at han ville væk.

• Brylle
  • Gæst
  • Gæst
11 år 9 måneder siden #738 af Brylle
Besvaret af Brylle på emne Rygtebørsen XIX

Elkrimi skrev: Jeg kan bare ikke se hvordan en spiller der er 10 cm mindre end Modric (Ja, du læste rigtigt!) skal kunne gøre end forskel.
En midtbane med Verratti, Kroos og Modric bliver simpelthen for svag fysisk. Jeg ser ham heller ikke slå hverken tyskeren eller kroaten af de næste 5 år... Så jeg vil jeg egentlig hellere gå med James/Isco eller Khedira/Illara, som defensiv variant.

Det er interessant med Gustavo-rygtet, for det har stået på en i en del uger efterhånden og måske faktisk umiddelbart efter Alonso meddelte ledelsen at han ville væk.

Så du mener, at Modric - Kroos - Verratti bliver for svag fysisk, men vil alligevel hellere have en midtbane med James eller Isco som den tredje? Hvordan giver det mening? Godt nok er Verratti ikke stor, men han kan alligevel erobre et hav af bolde, fordi han er utrolig aggressiv i sit spil, så vidt jeg har set.

11 år 9 måneder siden #739 af Elkrimi

Brylle skrev:

Elkrimi skrev: Jeg kan bare ikke se hvordan en spiller der er 10 cm mindre end Modric (Ja, du læste rigtigt!) skal kunne gøre end forskel.

Så du mener, at Modric - Kroos - Verratti bliver for svag fysisk, men vil alligevel hellere have en midtbane med James eller Isco som den tredje? Hvordan giver det mening? Godt nok er Verratti ikke stor, men han kan alligevel erobre et hav af bolde, fordi han er utrolig aggressiv i sit spil, så vidt jeg har set.

Verratti giver os ikke flere muligheder. Hans spidskompetencer ligger som spilfordeler, helt ligesom Modric og Kroos, hvorfor han bliver overflødig. Desuden vil det fuldstændig lukke ned for Illarra's udvikling - Verratti har en fremtid, hvor Alonso's dage var ved at være talte.

En midtbane-variant med enten Khedira eller James, giver til gengæld hhv. defensiv styrke eller dynamik.

Selvom Verratti er imponerende, så synes jeg ikke det er vejen at gå. Han minder for meget om Kroos/Modric og vil bremse Illarra's udvikling. Så hellere gå efter Gustavo som decideret backup-spiller og bagved Illarra i køen.
Sidste redigering: 11 år 9 måneder siden ved Elkrimi.

11 år 9 måneder siden #740 af Dios
Besvaret af Dios på emne Rygtebørsen XIX
Hvad tror i andre egentlig omkring et evt. Falcao køb? Er det Perez som står fast, og som altid behager det kræsne, men tossede publikum nu når vi har solgt 2 publikums yndlings i Alonso og Di María. Eller er det Ancelotti som kræver en decideret angriber?

Jeg selv ikke i tvivl. For selvfølgelig er det et typisk plaster-på-såret-køb af Florentino. Nu har jeg efterhånden lært, at man ikke skal tage Ancelotti's ord for noget specielt, men da man solgte Morata der sagde han jo, at man ville kigge på en spiller af samme profil. Altså en ung up-coming.

Jeg kan sagtens se idéen med et Falcao køb, for han er uden tvivl klasse. Men når man stoler så meget på Benzema som det lader til både Ancelotti, men også Perez gør, så kan jeg bare ikke se idéen med 2 så gode spillere. Det er jo ikke fordi Falcao vil kunne spille 3-4 forskellige pladser som James f.eks. kan det, og der er tilsyneladende ikke den store fidus til og lægge Benzema der ud, men 2 verdensklassespillere til 1 position er for meget af det gode IMO.

Jeg håber stadig på den kantspiller fremfor en decideret angriber.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: raul7=kongen, M_linding, JimmyBroe

11 år 9 måneder siden #741 af M_linding
Besvaret af M_linding på emne Rygtebørsen XIX

Dios skrev: Hvad tror i andre egentlig omkring et evt. Falcao køb? Er det Perez som står fast, og som altid behager det kræsne, men tossede publikum nu når vi har solgt 2 publikums yndlings i Alonso og Di María. Eller er det Ancelotti som kræver en decideret angriber?

Jeg selv ikke i tvivl. For selvfølgelig er det et typisk plaster-på-såret-køb af Florentino. Nu har jeg efterhånden lært, at man ikke skal tage Ancelotti's ord for noget specielt, men da man solgte Morata der sagde han jo, at man ville kigge på en spiller af samme profil. Altså en ung up-coming.

Jeg kan sagtens se idéen med et Falcao køb, for han er uden tvivl klasse. Men når man stoler så meget på Benzema som det lader til både Ancelotti, men også Perez gør, så kan jeg bare ikke se idéen med 2 så gode spillere. Det er jo ikke fordi Falcao vil kunne spille 3-4 forskellige pladser som James f.eks. kan det, og der er tilsyneladende ikke den store fidus til og lægge Benzema der ud, men 2 verdensklassespillere til 1 position er for meget af det gode IMO.

Jeg håber stadig på den kantspiller fremfor en decideret angriber.

Jeg er faktisk enig i alt hvad du skriver - og Falcao er bestemt heller ikke mit førstevalg (langt fra endda), da jeg hellere så at man købte en målfarlig kantspiller. Men manglen på en offensiv spiller er IMO så stort, at Falcao vil være langt bedre end ingenting.

Jeg kan dog ikke lade være med at tænke på, om man i yderste konsekvens ikke kunne spille Benzema og Falcao samtidig... Med samme arbejdsfordeling som der er imellem Benzema og Giroud, når de har spillet samtidig på landsholdet. Benzema har faktisk mange kvaliteter, som kommer fint til sin ret, når han tager sit udgangspunkt på Ronaldos position.

11 år 9 måneder siden #742 af Realex
Besvaret af Realex på emne Rygtebørsen XIX

Jeg kan dog ikke lade være med at tænke på, om man i yderste konsekvens ikke kunne spille Benzema og Falcao samtidig... Med samme arbejdsfordeling som der er imellem Benzema og Giroud, når de har spillet samtidig på landsholdet. Benzema har faktisk mange kvaliteter, som kommer fint til sin ret, når han tager sit udgangspunkt på Ronaldos position.

En tanke som faktisk er rigtigt interessant, hvis Falcao vel og mærket bliver købt.
Problemet med at Benzema trækker ned i banen, og ofte deltager i det opbyggende spil, er at han så ofte mangler inden i boksen. Spiller man med både Benzema og Falcao på toppen, som er en eminent goalgetter, så har man dækket det ind. Det ville især kunne praktiseres mod svagere hold, og i de tilfælde, hvor nogle af de offensive kræfter er skadet.
Sidste redigering: 11 år 9 måneder siden ved Realex.

• Inspektøren
  • Gæst
  • Gæst
11 år 9 måneder siden #743 af Inspektøren
Besvaret af Inspektøren på emne Rygtebørsen XIX
Skal vi genvinde Champions League, så har vi brug får en midtbanespiller, som kan arbejde lige så hårdt som Di Maria defensivt. Kroos, Modric og Jamés er ikke løsningen på dette problem. De er ikke i stand til at løbe lige så meget og lige så hurtigt som Di Maria. Derfor håber indtil Søndag midnat, at vi henter Vidal til Madrid. Om så vi skal give 40-45 mio. euro. Vi skal have ham. Vores midtbane består på nuværende tidspunkt kun af små, langsomme knægte. Vi så selv mod Atletico, hvor store problemer vi havde mod dem. Deres midtbane spiste vores. Det var nærmest voksne mænd mod små børn.

Derudover, så håber jeg, at vi får hentet Falcao. Hvis Benzema bliver skadet, hvad så? Er det Jamés på den falske ni'er? Ronaldo på toppen? Jesé?

Min startopstilling, hvis nævnte spillere bliver hentet:
Ronaldo - Benzema/Falcao - Bale
Vidal/Kroos-Jamés/Kroos-Modric/Kroos
Coentrao - Ramos/Varane - Pepé/Varane - Carvajal
Ikér/Navas

Kroos og Modric minder utrolig meget om hinanden og jeg mener, at to pasningsstærke, langsomme og fysisk svage spillere er for meget mod hold med en stærk defensiv organisation med fysisk stærke spillere som f.eks. Chelsea (Matic), Manchester City ( f.eks. Fernando og Yaya) og Atletico (f.eks. Raul Garcia og Gabi). Dér kommer Vidal ind i billedet.

11 år 9 måneder siden #744 af raul7=kongen
Besvaret af raul7=kongen på emne Rygtebørsen XIX
Hvad med Khedira, er han lige helt glemt.

Jeg forstår i øvrigt, at man vil savne Di Marias driblinger, hans overraskende raids fra den centrale midtbane og de enkelte boldjagte, som til tider gav overraskende bolderobringer, men ligefrem at sige vi vil savne hans defensive arbejdsiver?

Di Maria arbejdede ingenlunde hårdt defensivt, tværtimod dækkede Bale ofte ind for ham defensivt, når Di Maria endnu engang havde taget et offensivt løb for meget og glemt sine defensive pligter. Ligeledes var det - særligt i opgørene mod Barca - tydeligt, at modstanderne forsøgte at have backs som skulle angribe i den side Di Maria skulle dække af, da han flere gange i kampene droppede de defensive pligter.

Nu må vi altså lige holde os til virkeligheden. Ja, Di Maria vil blive savnet på visse punkter og spørgsmålet er, om vi virkelig kan dække af for det tab, men det at kalde det et defensivt tab, det er unægteligt at fifle med sandheden.
Følgende bruger(e) sagde tak: M_linding, Dios, Lars1991, JimmyBroe, andreashn

Leveret af Kunena Forum