Rygtebørsen XIX
raul7=kongen skrev:
Dios skrev: Jeg tænker også bare, at hvis vi 100% gik efter Falcao, så var han allerede præsenteret. Monaco ved de ikke kan beholde ham og Falcao er jo mere i Madrid end Monaco efterhånden.
Jeg tror ikke på han er førsteprioritet ihvertfald, for prisen burde ej heller være problemet.
Ja, det er et interessant perspektiv. Spørgsmålet er om Ancelotti har overbevist Perez om, at Llorente eller Negredo er bedre løsninger. Det er umiddelbart meldingerne fra spanske medier i dag.
Pt. tror jeg faktisk også mest på Negredo. Det afhænger lidt af hvem der får det sidst ord, Perez eller Ancelotti.
Hvis det bliver Perez, så kan årsagen til at Falcao endnu ikke er præsenteret være at man torsdag havde CL-lodtrækning og Ronaldo-kåring på programmet. Egentlig kunne det ligne Perez at smide bomben sent mandag aften.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Den halve sandhed
- Gæst
-
- KP
- Gæst
-
"Le départ du Colombien pour le Real ne fait plus aucun doute."
"Columbianerens afgang til Real, kan ikke længere være en tvivl".
Spændende udvikling!
- Inspektøren
- Gæst
-
Det bliver en spændende dag i morgen.
¡Hala Madrid!
- madrid2000
-
- Platin bruger
-
Den halve sandhed skrev: Ja det ville være utopi hvis benz blev solgt til Arsenal nu lige efter kontraktforlængelse. Det er også derfor at jeg kalder det for mit personlige drømmescenarie ;)
Du er total naiv i din kærlighed til Falcao. Han er helt fantastisk spiller uden tvivl, men han har altså stort set ikke spillet i et helt år. Han er 28 år, hvis man tror på hans officielle alder. Der var jo nogle historier om, at han havde skåret 2 år fra hans reelle alder. Så jeg tvivler stærkt på, at vi får den Falcao, som spillede for lillesøster. Hvordan gik det lige med Kaka? Han var også helt fantastisk og vi købte ham efter han havde været igennem en lang skade.
Desuden er vores spil slet ikke opbygget på samme måde og vores spiller er slet ikke ligesom spiller på hans tidligere hold.
Vi spiller med Ronaldo og Bale helt fremme. Disse 2 vil i hver situation, hvor der er den mindste chance for, at de selv score vil tage chancen fremfor at gøre chancen større ved eventuel, at spille den til nr.9. Så du kan godt glemme, at Falcao kommer til at score meget mere end Benzema
Desuden lidt statistik:
Falcao skiftede i 2011/12 til Atl.Madrid
Første sæson:
Falcao 24 mål
Higuain 22 mål
Benzema 21 mål
Anden sæson:
Falcao 28 mål
Higuain 16 mål
Benzema 11 mål
Men sammenligner du Falcao's spilletid med Benzema og Higuains samlet spilletid vil jeg vove og påstår, at tallet ikke er langt fra hinanden. Så jeg er ikke sikker på, at en Falcao istedet for Higuain/Benzema vil gør den store forskel.
Sidste sæson lavede Falcao 11 mål i 20 kampe for Monaco.
- Siempre fiel
- Platin bruger
-
madrid2000 skrev:
Den halve sandhed skrev: Ja det ville være utopi hvis benz blev solgt til Arsenal nu lige efter kontraktforlængelse. Det er også derfor at jeg kalder det for mit personlige drømmescenarie ;)
Du er total naiv i din kærlighed til Falcao. Han er helt fantastisk spiller uden tvivl, men han har altså stort set ikke spillet i et helt år. Han er 28 år, hvis man tror på hans officielle alder. Der var jo nogle historier om, at han havde skåret 2 år fra hans reelle alder. Så jeg tvivler stærkt på, at vi får den Falcao, som spillede for lillesøster. Hvordan gik det lige med Kaka? Han var også helt fantastisk og vi købte ham efter han havde været igennem en lang skade.
Desuden er vores spil slet ikke opbygget på samme måde og vores spiller er slet ikke ligesom spiller på hans tidligere hold.
Vi spiller med Ronaldo og Bale helt fremme. Disse 2 vil i hver situation, hvor der er den mindste chance for, at de selv score vil tage chancen fremfor at gøre chancen større ved eventuel, at spille den til nr.9. Så du kan godt glemme, at Falcao kommer til at score meget mere end Benzema
Desuden lidt statistik:
Falcao skiftede i 2011/12 til Atl.Madrid
Første sæson:
Falcao 24 mål
Higuain 22 mål
Benzema 21 mål
Anden sæson:
Falcao 28 mål
Higuain 16 mål
Benzema 11 mål
Men sammenligner du Falcao's spilletid med Benzema og Higuains samlet spilletid vil jeg vove og påstår, at tallet ikke er langt fra hinanden. Så jeg er ikke sikker på, at en Falcao istedet for Higuain/Benzema vil gør den store forskel.
Sidste sæson lavede Falcao 11 mål i 20 kampe for Monaco.
Hvis du endelig VIL designe en statistik der underbygger din personlige holdning for derefter endda at konkludere på den, så hører det vel også med at Falcao spillede på et hold der skabte sådan ca halvt så mange chancer og scorede halvt så mange mål - og velsagtens kun havde 1/3-del af den kreative styrke bag sig til at skabe chancer for sig - så Falcaos tal er faktisk MEGET bedre end de umiddelbart ser ud - sådan er der så mange måder at stille ting op på og drage sine konklusioner
Forkert forbruger nøgle/hemmelighed i konfiguration