Rygtebørsen XIX
- FranciscoISCO
-
- Platin bruger
-
ZizouMo skrev:
Chamartin skrev:
KP skrev: Der går rygter om at Varane har forlænget til 2020. Fantastisk nyhed hvis dette skulle vise sig at være sandt. Blandt andet mundo deportivo bringer nyheden
Den er officiel nu. God nyhed!
Virkelig dejlig nyhed jeg stadigvæk ikke er kommet over.
Jeg har imellemtiden kigget på den truppen og hvornår kontrakterne udløber. Den ser således ud:
- Alderen i parentes, er spillerens alder ved kontraktudløb -
Pacheco 30.06.2015 - Meget ung, men har brug for spilletid, så mon ikke han laver en Getafe (23 år)
Sami Khedira 30.06.2015 - Har ikke valgt at forlænge og ser ud til at skifte (28 år)
Chicharito 30.06.2015 - Lejet i 1 år - kan dog ikke huske om der lå en købsoption (27 år)
Pepe 30.06.2016 - Forsvars generalen, der har været vores bedste forsvar i denne og sidste sæson, mon ikke han får 1 eller 2 år mere? (33 år)
Arbeloa 30.06.2016 - Efter at have vundet sin 5. ballon dor pokal, ser Arbeloa ud til at søge nye græsgange (33 år)
Iker Casillas 30.06.2017 - Har haft nogle fine kampe på det seneste, men mon ikke Navas overtager til sommer og Casillas drager til England? (36 år)
Sergio Ramos 30.06.2017 - Min ynglingsspiller, dog har han underpræsteret i denne sæson. Jeg ser frem til nye tider taget hans alder i betragtning (31 år)
Jesé 30.06.2017 - Den nye Ronaldo har været skadet på det seneste. Han er et stortalent med et kæmpe potentiale. Kontrakten skal forlænges! (24 år)
Ronaldo 30.06.2018 - ..............................................................!..................!!:....................................!! Verdens bedste!!!............. (33 år)
Luka Modric 30.06.2018 - Teknikeren fra Kroatien har imponeret siden sit 2. år. Glæder mig til at se mere til ham! (33 år)
Marcelo 30.06.2018 - Humør bomben med de svingende præstationer. Vigtig for Real Madrids offensiv (30 år)
Isco 30.06.2018 - Teknikeren - Den nye Iniesta! Elsker den mand! Fremtidens stjerne på midten (26 år)
Bezema 30.06.2019 - Han skal oppe sig gevaldigt, hvis han skal spille i trøjen i de kommende 5 år. Han gør det fint, men mangler det sidste (32 år)
Coentrao 30.06.2019 - Som Benzema fik forlænget sin kontrakt. Vores sidste sæsons bedste venstreback. Hvis bare han kunne holde sig fit! (31 år)
Bale 30.06.2019 - Waliseren. Kæmpe potentiale. Ser frem til masse af trofæer med ham! (30 år)
Illaramendi 30.06.2019 - Længe leve talentet. Det her år må blive hans. (29 år)
Carvajal 30.06.2019 - Fantastisk back. Både offensivt og defensivt var han urørlig i sidste sæson. Mangler lidt i denne sæson. (28 år)
Kroos 30.06.2020 - Verdensmesteren! Er allerede indspillet på holdet. Styrmanden de kommende mange år! (31 år)
Nacho 30.06.2020 - Brokker sig aldrig. Spiller altid til minimum godkendt. Klasse spiller at have i truppen. (31 år)
Navas 30.06.2020 - Overtager målmandsposten fra den kommende sæson. Gode reflekser. Casillas i light. (34 år)
James 30.06.2020 - VMs bedste spiller. Startet fint og vi kommer til at se meget mere fra ham når han har fundet sine støvler! (29 år)
VARANE! 30.06.2020 - Bliver verdens bedste forsvar om 2 sæsoner. Der er ingen tvivl om franskmandens kvaliteter! (27 år)
Ramos, Jesé, Marcelo?, Isco, Coentrao?, Bale, Illaramendi, Carvajal, Kroos, Nacho, James og Varanes kontrakter kan muligvis forlænges igen taget deres unge alder (når konktrakten udløber) i betragtning.
Mange tak for dette fine indlæg og det research arbejde du har lagt i det :) Du har vist før bragt noget brugbart statistik i en eller anden sammenhæng, man kan ikke være andet end taknemlig når nogle gør sig umage med den slags :)
I øvrigt kan jeg godt lide dine små betragtninger, af hvert enkelte spiller, som er dejlig positive. Sådan!
Altid Real Madrid.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Lad os antage, at Cristiano Ronaldo skifter tilbage til Manchester United i sommeren 2016. Real Madrid skal ud og hente en erstatning og der er to muligheder tilbage. Nu skal i vælge.
Raheem Sterling vs Marco Reus
PS. Jesé gælder ikke. Han er allerede i klubben og han bliver verdensklasse! Spilleren skal blende ind med Jesé, Bale, Isco og Benzema! ;-)
PPS. Vi kan også lege, at Ronaldo bliver og klubben alligevel henter en af de to ;-)
- Siempre fiel
- Platin bruger
-
El_Juan skrev: Et lille tankeeksperiment. Jeg overvejede egentlig, at oprette en afstemning, men droppede det igen.
Lad os antage, at Cristiano Ronaldo skifter tilbage til Manchester United i sommeren 2016. Real Madrid skal ud og hente en erstatning og der er to muligheder tilbage. Nu skal i vælge.
PS. Jesé gælder ikke. Han er allerede i klubben og han bliver verdensklasse! Spilleren skal blende ind med Jesé, Bale, Isco og Benzema! ;-)
PPS. Vi kan også lege, at Ronaldo bliver og klubben alligevel henter en af de to ;-)
Jeg synes det er megasnedigt at indbygge sådan et lille mareridtsscenarie hvor Benzema stadig er i klubben i 2016 - jeg magter slet ik at tænke på dit spørgsmål fordi rædslen om Benzemas fortsatte tilstedeværelse fylder det hele
El_Juan skrev: Et lille tankeeksperiment. Jeg overvejede egentlig, at oprette en afstemning, men droppede det igen.
Reus!! At du overhovedet nævner Sterling er en katastrofe. Han er så langt bag Reus og mange andre.
asp3200 skrev:
Reus!! At du overhovedet nævner Sterling er en katastrofe. Han er så langt bag Reus og mange andre.
En katastrofe ligefrem. Det vidner ikke om et særlig godt fodboldøje, hvis du betegner ham som værende en katastrofe. Sterling er en usleben diamant og et unikt talent. Han er et kæmpe talent og teknisk set findes der vel ikke nogen anden ung spiller lige nu, der er på samme niveau som Sterling. Han har flair, han er hurtig, han er teknisk stærk, han er en fænomenal dribler, en forholdsvis god afslutter (han har øje for målet og det bliver kun endnu bedre med årene), en dygtig mellemrumsspiller og en spiller, der kan gøre ondt på et hvert forsvar. Endvidere med blikket for den afgørende pasning og en fortrinsvis intelligent spiller, trods sin unge alder (fylder 20 senere på året). Må jeg i øvrigt minde om, at Sterling er fem år yngre end Reus. Og i øvrigt allerede manden der orkestrerer Liverpools offensiv. Der har han allerede slået Coutinho af.
På mange parametre minder Sterling faktisk om Reus.
Det er en mulighed, at Sterling topper som ung, og det alene gør, at jeg ville vælge Reus - for der er stadig en forskel på de to. Du har dog ret i, at de minder om hinanden. Taktikken hos Dortmund og Liverpool minder også lidt om hinanden, og derfor kan jeg godt forstå, at du drager en parallel mellem de to.
@Siempre fiel
Det var faktisk rimelig sjovt :-)
- raul7=kongen
-
- Moderator
-
Gå efter bolden i stedet for manden. Er der utilfredshed over brugere, så benyt 'Anmeld'-funktionen, så tager redaktionen sig af det. Alternativt skal man overveje, om man selv bidrager med noget.
- Anderson
- Gæst
-
BBB skrev: jeg ville vælge Reus - for der er stadig en forskel på de to. Du har dog ret i, at de minder om hinanden.
Enig mht Reus.
Nu går der rygter med Bale (til United)... :/ Ham vil jeg helst ikke miste.
- Johnson
- Gæst
-
- Johnson
- Gæst
-
El_Juan skrev:
asp3200 skrev:
En katastrofe ligefrem. Det vidner ikke om et særlig godt fodboldøje, hvis du betegner ham som værende en katastrofe. Sterling er en usleben diamant og et unikt talent. Han er et kæmpe talent og teknisk set findes der vel ikke nogen anden ung spiller lige nu, der er på samme niveau som Sterling. Han har flair, han er hurtig, han er teknisk stærk, han er en fænomenal dribler, en forholdsvis god afslutter (han har øje for målet og det bliver kun endnu bedre med årene), en dygtig mellemrumsspiller og en spiller, der kan gøre ondt på et hvert forsvar. Endvidere med blikket for den afgørende pasning og en fortrinsvis intelligent spiller, trods sin unge alder (fylder 20 senere på året). Må jeg i øvrigt minde om, at Sterling er fem år yngre end Reus. Og i øvrigt allerede manden der orkestrerer Liverpools offensiv. Der har han allerede slået Coutinho af.
På mange parametre minder Sterling faktisk om Reus.
Mit boldøje er helt fint. Fint du ser ham som fremtidens talent, dit problem er så at Madrid ikke har tid til at vente flere år på ronaldos afløser og hvis vi kigger i egne rækker så er jese og var inden hans skade over Sterling i niveau.
Reus er klasser over og så er ligeglad med 5 år. Sterling er glemt om tre år, det er min påstand.
Katastrofe var nok hårdt ord men havde også lige set hans vilde spil mod Basel.... Ironi kan forekomme.