Rygtebørsen XIX
Soy un Madridista! Hoy, Mañana, Siempre
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
r-mb-q skrev: Burde vi overveje alves som er gratis til sommer hvis arbeloa smutter ???
Sportsligt: Nej, han er ikke god nok.
Ud fra alle andre parametre: Nej, det tror jeg ikke, at der er nogen der er tjent med.
;-)
M_linding skrev:
r-mb-q skrev: Burde vi overveje alves som er gratis til sommer hvis arbeloa smutter ???
Ud fra alle andre parametre: Nej, det tror jeg ikke, at der er nogen der er tjent med.
;-)
Han ville nu være en udemærket erstatning for arbeloa og en fin backup til dani :)
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
r-mb-q skrev:
M_linding skrev:
;-)
Han ville nu være en udemærket erstatning for arbeloa og en fin backup til dani :)
Fy føj, gå i seng ;-)
Alves er en af mange Barcelona-spillere, som aldrig skal forkæles af den hvide trøje.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
Og helt stik imod klubbens strategi om at købe unge spillere.
Siempre Madrid skrev: I den mere alvorlige ende, så vil et eventuelt køb af Alves virke mere som et forsøg på at drille Barcelona end for at forstærke holdet.
Og helt stik imod klubbens strategi om at købe unge spillere.
Ja, det er os rigtig.. Men hvis vi nu køber fx Danilo fra Porto, mener jeg ikke at han vil stille sig tilfreds med at sidde på bænken.. Alves ville nok hellere ikke. Han var bare lige den eneste hb jeg kunne komme på som erstatning for arbeloa som nok smutter til sommer..
El_Juan skrev: Fire dages karantæne for at nævne Dani Alves som et emne i Real Madrid! ;-)
Det burde være på tale. Glemmer aldrig hans filmaktion mod os og Pepe i CHL semifinalen. Der er mange usportslige episoder i Spanien, men dén episode er noget af det grimmeste, jeg nogen sinde har oplevet.
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
Jeg kunne nu snildt leve med de fem til den kommende sæson.
I stedet for Carvajal (jeg nægter at skrive et andet navn!!), Casillas, Coentrao, Chicharito og Nacho.
Rygtet omkring Bale til United vil ikke stoppe, og der spekuleres i den grad i om Bale føler sig tilrette i Madrid, og prisen er på den rigtige side af de €100 mio..
Men rygtet omkring vores indkøb til sommer er jeg specielt begejstret for. De Gea ville være fantastisk, og faktisk mere end fantastisk! Danilo kender jeg ikke ret meget til, men kunne forestille mig man er rigtig tilfreds med Carvajal, så det bliver vel noget Marcelo vs. Coentrao?
Gayá er et kæmpe talent, og Marcelo lader ikke til at kunne finde sit topniveau igen. Det er ihvertfald nogle meget svingende præstationer han ligger for dagen.
Laporte forstår jeg til gengæld ikke. Varane sidder stadig på bænken, og Pepé er stadig fantastisk god, og nok den bedste forsvarspiller i truppen pt. Men der er vel stadig mange år tilbage i Ramos endnu? Kan et så stort talent som Laporte eller Varane konkurrere om samme plads? Jeg er helt tilfreds med vores nuværende 4 midterforsvare.
Angående Reus, så er der jo ingen tvivl. Han skal bare købes!
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Dios skrev: Nogle lækre nyheder der er idag på news-tickeren.
Rygtet omkring Bale til United vil ikke stoppe, og der spekuleres i den grad i om Bale føler sig tilrette i Madrid, og prisen er på den rigtige side af de €100 mio..
Men rygtet omkring vores indkøb til sommer er jeg specielt begejstret for. De Gea ville være fantastisk, og faktisk mere end fantastisk! Danilo kender jeg ikke ret meget til, men kunne forestille mig man er rigtig tilfreds med Carvajal, så det bliver vel noget Marcelo vs. Coentrao?
Gayá er et kæmpe talent, og Marcelo lader ikke til at kunne finde sit topniveau igen. Det er ihvertfald nogle meget svingende præstationer han ligger for dagen.
Laporte forstår jeg til gengæld ikke. Varane sidder stadig på bænken, og Pepé er stadig fantastisk god, og nok den bedste forsvarspiller i truppen pt. Men der er vel stadig mange år tilbage i Ramos endnu? Kan et så stort talent som Laporte eller Varane konkurrere om samme plads? Jeg er helt tilfreds med vores nuværende 4 midterforsvare.
Angående Reus, så er der jo ingen tvivl. Han skal bare købes!
Ganske enig med dig;)
Jeg hører gode ting om Laporte. Men medmindre man sælger Pepe, ser jeg ingen grund til at hente ham. Jeg synes bare man skal beholde vores fire midtstoppere, og Nacho er den perfekt reserve IMO. Man må heller ikke glemme, at de forskellige forbund bliver mere stramme omkring antallet af "home grown players", og der er det ikke dumt at have en mand som Nacho i truppen.
Reus bliver dyr nu - rigtig rigtig dyr, tror jeg. Så det må IMO kun ske, hvis United køber Bale... Vi får måske snart den første indikation på Bales position i klubben, når Modric og James kommer tilbage. Det bliver satme spændende!
For hvad gør Ancelotti??? Ronaldo, Benzema, Kroos og Modric er urørlige. Ikke kun pga. deres stjernestatus men også fordi de præsterer så godt på banen. James har IMO også haft en god sæson, og var en absolut profil i kampene mod Barcelona og Liverpool. Derudover var han sommerens store signing... Isco; kan man bænke hovedstadens - måske hele Spaniens - mest populære spiller, som vokser og vokser i sit spil? Jeg tvivler:)
Det efterlader kun Bale. Og selvom det er logisk at en eller anden stjerne må sidde på bænken, så er det alligevel lidt af et slag i ansigtet på en spiller til 91 mio. euro, hvis/når han første gang starter på ude i en stor kamp... Men man kan da ikke påstå, at Bale ikke har haft god tid til at overbevise på banen. Problemet med ham er bare, at det bliver ved med at være "lige ved og næsten".. Eksempelvis igår, hvor han flere gange laver nogle gode ting ude på kanten, og kommer i en farlig situation med bolden, hvorefter det siver ud i ingenting. Det er nærmest det som er forskellen på Ronaldo og Bale, når man ser highligts fra kampen: Ronaldo spiller en hovedrolle i 95 % af chancerne, og noterer sig derudover for en assist og et flot mål, imens kun 10 % af Bales offensive aktioner fører til et highlight...