Sæsonen 2014/2015
JimmyBroe skrev:
Redondo skrev:
Meget fin gennemgang af spillerne. Er dog ikke helt enig i dine køb og salg.Ud: Casillas, Pepe, Coentrao, Khedira, Morata
Ind: Reus, Iñigio Martinez, Moreno, Jose Rodrígues, Courtois
Casillas, Khedira og Morata må gerne smutte, enig. Men Coentrao og Pepe synes jeg bestemt skal blive. Coentrao har spillet rigtig godt i Marcelos fravær. Marcelo derimod har slet intet vist, og nu hvor han kun har en sæson tilbage, så er det bare afsted med ham. Pepe har spillet en helt igennem fantastisk sæson både fodboldmæssigt men også uden tåbelige udfald. Om folk ikke har glemt hans tidligere eskapader kan vi være fuldkommen kolde overfor. Ramos og Pepe gør det til UG!
Hvis Casillas smutter så vil du hente Courtois. Ja, han er rigtig god, men hvad så med Lopez? Hvis der var knas på den plads før, så bliver det ikke bedre af at hente en målmand som insisterer på at være 1. valg. Men måske det bare kræver en snak med Lopez, som i mine øjne er den perfekte til at stå vores copa kampe og ikke mere.
Tak:)
Vedr. Målmandsdebatten, så foreslår jeg bl.a. at vi skipper begge vores førstemålmænd videre for derefter, at hente en fast førstekeeper og samtidig et ikke så profileret navn til at spille i Coppaen.
Ja, den med Marcelo Vs. Coentrao på venstrebacken var jeg meget i tvivl om, og er det stadig. Men jeg tror på at Marcelo finder sit gamle niveau frem, og så er han ustoppelig.
Mht. Pepe og forsvaret. Så skal han selvfølgelig kun videre hvis vi får købt en potentiel superstjerne eller får fat i en seriøs habil centerback. Grunden til at mit valg er faldet på Pepe, har ikke så meget med Pepes ry og rygte at gøre, men nærmere det faktum at han er en aldrende herre og at flere klubber har givet udtryk for, at ville smide en ordentlig sjat kontanter på bordet for vores stærke brasser.
Lad mig tilføje at jeg er stor fortaler for unge spillere og det bære mit tidligere indlæg præg af. Men det er nu sådan jeg bedst kan lide det. Unge spillere er bedre til at omstille sig forandringer, og med den rette træner og de rette medspillere er det muligt at forme en spiller til at blive fantastisk til lige netop den spillestil, eller den taktik. Det kan nogen gange være sværer med de lidt ældre spillere imo. Verdensklasse fornægter sig dog ikke.
Må jeg i denne sammenhæng ønske Toni Kroos velkommen til klubben, han er en spændene spiller, og jeg glæder mig virkelig til at se ham i den hvide trøje.
Pepe er portugiser din bad boy ;)
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
JimmyBroe skrev:
Redondo skrev:
Meget fin gennemgang af spillerne. Er dog ikke helt enig i dine køb og salg.Ud: Casillas, Pepe, Coentrao, Khedira, Morata
Ind: Reus, Iñigio Martinez, Moreno, Jose Rodrígues, Courtois
Casillas, Khedira og Morata må gerne smutte, enig. Men Coentrao og Pepe synes jeg bestemt skal blive. Coentrao har spillet rigtig godt i Marcelos fravær. Marcelo derimod har slet intet vist, og nu hvor han kun har en sæson tilbage, så er det bare afsted med ham. Pepe har spillet en helt igennem fantastisk sæson både fodboldmæssigt men også uden tåbelige udfald. Om folk ikke har glemt hans tidligere eskapader kan vi være fuldkommen kolde overfor. Ramos og Pepe gør det til UG!
Hvis Casillas smutter så vil du hente Courtois. Ja, han er rigtig god, men hvad så med Lopez? Hvis der var knas på den plads før, så bliver det ikke bedre af at hente en målmand som insisterer på at være 1. valg. Men måske det bare kræver en snak med Lopez, som i mine øjne er den perfekte til at stå vores copa kampe og ikke mere.
Tak:)
Vedr. Målmandsdebatten, så foreslår jeg bl.a. at vi skipper begge vores førstemålmænd videre for derefter, at hente en fast førstekeeper og samtidig et ikke så profileret navn til at spille i Coppaen.
Ja, den med Marcelo Vs. Coentrao på venstrebacken var jeg meget i tvivl om, og er det stadig. Men jeg tror på at Marcelo finder sit gamle niveau frem, og så er han ustoppelig.
Mht. Pepe og forsvaret. Så skal han selvfølgelig kun videre hvis vi får købt en potentiel superstjerne eller får fat i en seriøs habil centerback. Grunden til at mit valg er faldet på Pepe, har ikke så meget med Pepes ry og rygte at gøre, men nærmere det faktum at han er en aldrende herre og at flere klubber har givet udtryk for, at ville smide en ordentlig sjat kontanter på bordet for vores stærke brasser.
Lad mig tilføje at jeg er stor fortaler for unge spillere og det bære mit tidligere indlæg præg af. Men det er nu sådan jeg bedst kan lide det. Unge spillere er bedre til at omstille sig forandringer, og med den rette træner og de rette medspillere er det muligt at forme en spiller til at blive fantastisk til lige netop den spillestil, eller den taktik. Det kan nogen gange være sværer med de lidt ældre spillere imo. Verdensklasse fornægter sig dog ikke.
Må jeg i denne sammenhæng ønske Toni Kroos velkommen til klubben, han er en spændene spiller, og jeg glæder mig virkelig til at se ham i den hvide trøje.
Mht målmandsposten, har du nogle tanker om hvem? Jeg er ikke som sådan afvisende over for at rive plasteret af og gøre rent bord der, men jeg har svært ved at få øje på en målmand, der både har den fornødne kvalitet til at være starter og som er til at få fat på i år. Hverken Courtois eller de Gea rykker denne sommer og på trods af rygterne om Keylor Navas, så er der en grund til at Atleti fandt ham for dyr og det nu ser ud til, at han er på vej til Portugal i stedet. Oblak ser ud til at have potentiale, men han har stadig tilgode at vise det for alvor og anyway, Atleti har allerede snøren godt ude der.
- RasmusKring
- Gæst
-
Dios skrev: Jeg sad for 2 dage siden og genså finalen, da jeg selvfølgelig havde optaget den, men her må jeg give El_Juan helt ret. Jeg sad nærmest og råbte af fjernsynet, og nærmere betegnet Di María fordi han konstant søgte den venstrekant, så de kunne komme i overtal, og 7 ud af 10 indlæg headede Godin og Miranda væk, og resten nuppede Courtois. Der var mange forgæves indlæg, så det siger sig selv vi manglede folk centralt! Derfor blev det også langt bedre med Isco på banen, fordi han netop søger de centrale steder på banen, som Modric f.eks. ikke søger. Altså hullerne imellem midtbane og forsvar. Nu var Atletí på daværende tidspunkt godt møre, men det var klart Marcelo's konstante løb samt Isco's mange placeringer som skabte problemer.
Nu faldt jeg lige over det her lidt gamle indlæg, men det lyder nærmest som om, at Dios ikke mener, at Di Maria skal spille på den centrale midtbane. Der kan man bare se :D
RasmusKring skrev:
Dios skrev: Jeg sad for 2 dage siden og genså finalen, da jeg selvfølgelig havde optaget den, men her må jeg give El_Juan helt ret. Jeg sad nærmest og råbte af fjernsynet, og nærmere betegnet Di María fordi han konstant søgte den venstrekant, så de kunne komme i overtal, og 7 ud af 10 indlæg headede Godin og Miranda væk, og resten nuppede Courtois. Der var mange forgæves indlæg, så det siger sig selv vi manglede folk centralt! Derfor blev det også langt bedre med Isco på banen, fordi han netop søger de centrale steder på banen, som Modric f.eks. ikke søger. Altså hullerne imellem midtbane og forsvar. Nu var Atletí på daværende tidspunkt godt møre, men det var klart Marcelo's konstante løb samt Isco's mange placeringer som skabte problemer.
Nu faldt jeg lige over det her lidt gamle indlæg, men det lyder nærmest som om, at Dios ikke mener, at Di Maria skal spille på den centrale midtbane. Der kan man bare se :D
Hmm?
Det er nok nærmere Ancelotti's taktik jeg var utilfreds med, for det er vel ham som siger til Di María, at han skal søge kanten så meget som han gjorde, og kanten er vel nøgleordet her ;D
Det har før skabt gode situationer, og specielt i 3-4 kampen imod Barcelona, og så endte han jo også ud med at lave et fremragende løb med bolden på kanten vel at mærke, som endte ud i et Bale mål :)
Mit problem med Di María på kanten er, at han modtager bolden i en position, hvor han er mandsopdækket, og han dermed mister bolden utrolig hurtigt. Dermed sagt, at han ikke skal søge kanten når han spiller inde centralt, for det er netop her han er utrolig vigtig, da han søger bagrummene backsene efterlader, men i finalen der gjorde han det bare så ofte og ineffektivt, fordi Atletí trak sig tilbage, og han konstant forsøgte sig med høje indlæg, som gang på gang blev headet væk af Godin og Miranda. Og i sådan en kamp, så mangler man bare en mand som Isco, som er med til at rykke rundt på en ellers meget kompakt central midtbane, da han netop ikke søgte kanterne, men de centrale områder.
Det er skidt formuleret, i know, men far her er sgu ved at være brugt for idag haha :D
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Edit: www.realmadrid.com/noticias/2014/07/comu...cial-fernando-hierro
MMM skrev: HIERRO VUELVE AL MADRID!!!! Som Zizous erstatning!
Hold kæft hvor er det er stort:D
Jeg er her stadig XOXO
- Ikertheman
- Gæst
-
GOD STIL!
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
El Gran Capitán!!
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Jeg er af den overbevisning at man ikke skrifter nationalitet fordi man flytter til et andet land. Ligesom man heller ikke bliver en kvinde fordi man får lavet bryster eller bliver en mand fordi man for lavet sig en hjern..... Når nej, en tissemand:D Hehe men det er en helt anden snak. Pepe er en Brasilianer som har fået lov at spille for det Portugisiske landshold. I min verden velogmærke, for jeg er klar over statsborgerskabsændring osv. Det ændre dog ikke noget for mig på den front. Dermed ikke sagt at jeg har noget som helst imod det. Men lad os nu kalde en spade for en spade og en skovl for en skovl:)
@MMM
Som jeg skriver i starten så er jeg med på at størstedelen af "mine" transfers ikke er særlig realistiske. Så jeg er helt med på at Courtois ikke bliver hentet, ihvertfald ikke i denne sæson. Og hvis jeg skal være ærlig, så tror jeg ikke han nogensinde kommer, omend jeg har et håb om det. Hvem der skal være andenmålmand, har jeg ikke rigtig gjort mig mange tanker om må jeg indrømme. Udover de forskellige rygter som du selv nævner er jeg ikke klar over hvem som kunne være interesant til at tage over efter vores to aldrene herre. Undskyld for det sene svar. Min datter blev født i mandags så der er knald på her hjemme:D
Jeg er her stadig XOXO
JimmyBroe skrev: Min datter blev født i mandags så der er knald på her hjemme:D
Mazel tov! :-)
No soy sólo perfecto, soy Madridista también
MMM skrev: HIERRO VUELVE AL MADRID!!!! Som Zizous erstatning!
Edit: www.realmadrid.com/noticias/2014/07/comu...cial-fernando-hierro
Den havde jeg godt nok ikke set komme! En glædelig nyhed! Jeg havde en spinkelt håb om, at han ville vende tilbage, men jeg forventede dog ikke, at det ville blive i en rolle som assistenttræner. Det er i den grad glædeligt! Velkommen tilbage til El Gran Capitan!
Siempre Madrid skrev: Det er simpelthen bedre end........hvad som helst!!!!
El Gran Capitán!!
Jeg ved godt hvem jeg foretrækker af Mauro Tassotti, Fabio Cannavaro og Fernando Hierro! Det skulle lige være, hvis det var Rául i stedet. Eftersom det vel sagtens var noget nært utænkeligt, at Hierro ville vende tilbage - og så endda i den rolle - finder jeg det dog ikke utænkeligt, at de begge er at finde i klubben inden længe! ;-)