Sæsonen 2014/2015

11 år 5 måneder siden #937 af Sahinovic
Besvaret af Sahinovic på emne Sæsonen 2014/2015

Inspektøren skrev: Som man troede, at bålet var slukket, så skulle der naturligvis lidt benzin i for at gang i det igen.

Glæder mig til at se Ronaldos reaktion på Kroos' udmelding om, at det var et dårligt tidspunkt at holde fest, som Ronaldo jo gjorde oven på El Derbi nederlaget.
Kilde: www.marca.com/2015/02/19/futbol/equipos/...drid/1424344149.html

Det var jo ikke en hvilken som helst fødseldag. Han blev jo 30 år og havde venner, familien og Kevin Roldan, (der siden har vist sig at udnytte Ronaldo, så hans musik kunne få mere omtale) fløjet til Madrid.

What?

Jeg sad og så kampen på ZDF hvor jeg efterfølgende også fulgte med i da han blev inviteret op til studiet af ZDF. At studieværten overhovedet vælger at vise en video med hvor Ronaldo danser til sin fest og spørge ind til det er mig en gåde, og jeg fik ikke på noget tidspunkt indtryk af at Kroos følte eller sagde at tidspunktet var dårligt? Ment i den forstand at det skulle have været en kritik til Ronaldo som Marca udstiller det som.

Florentino Pérez
Sidste redigering: 11 år 5 måneder siden ved Sahinovic.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

11 år 5 måneder siden #938 af DarioGomez
Besvaret af DarioGomez på emne Sæsonen 2014/2015
Nu har spaniere sjældent været ret gode til andet end - spansk ... så det bør ikke undre, at den slags fejloversættelser/overdrivelser lige bliver til en sensationsoverskrift.

Men mon ikke Kroos og Cristiano allerede har snakket om den til træningssamlingen?

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...

11 år 5 måneder siden #939 af Siempre Madrid
Besvaret af Siempre Madrid på emne Sæsonen 2014/2015

DarioGomez skrev: Nu har spaniere sjældent været ret gode til andet end - spansk ... så det bør ikke undre, at den slags fejloversættelser/overdrivelser lige bliver til en sensationsoverskrift.

Men mon ikke Kroos og Cristiano allerede har snakket om den til træningssamlingen?

Der er slet ikke noget at tale om. Hvis man læser ALT hvad Kroos siger og ikke kun en lille bid af det, så er det aldeles harmløst.

Kroos siger jo ordret:
- Jeg var inviteret, men jeg kom ikke til festen, fordi jeg forestillede mig, at der kunne ske noget sådant (at det blev blæst op i pressen). Det er en spøg. Mere alvorligt, så er det ikke noget, jeg bør snakke om, det hører privatlivet til og hver og en skal træffe sine egne beslutninger. Det er klart, at det er et dårligt tidspunkt efter at have tabt 4-0 mod Atlético Madrid, men det er en fødselsdag med mange inviterede, træneren var også informeret om det og man kan heller ikke aflyse det umiddelbart efter kampen.

Man er virkelig ude på overdrevet, hvis man finder noget kontroversielt i den udtalelse.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Følgende bruger(e) sagde tak: M_linding, Dios, Sam, JimmyBroe, andreashn, MMM, Chamartin

11 år 5 måneder siden #940 af ElMadrid
Besvaret af ElMadrid på emne Sæsonen 2014/2015

Dios skrev: Det handler vel om, at få Modric 100% klar til udekampen på San Mamés D. 7 marts. For blot 2 uger efter er der den vigtigste kamp På Camp Nou i ligaen, og der bliver Cl for alvor også sparket igang.
Elche ude og Villarreal hjemme skal vi slå uden Modric! Derefter bliver han for vigtig til at mangle.

Casillas, Carvajal, Pepé, Varane, Marcelo, Kroos, Modric, Isco, Bale, Ronaldo og Benzema imod Barca, så slår vi dem! Og vi slår dem forholdsvis sikkert.

Har jeg misset noget, Dios? For jeg tænker at RM har netop ventet hele 95 dage så han netop er 100 % klar. Jeg tænker at når han er begyndt at træne med - nogle skriver endda for fuld blus - så er han 100 % klar.

Vi skal selvfølgelig heller ikke glemme at han skal bruge en del kampe for at komme op i omdrejninger, så han er klar mod Barca og til CHL. Han har trods alt været ud i over 3 måneder.

11 år 5 måneder siden #941 af Dios
Besvaret af Dios på emne Sæsonen 2014/2015

ElMadrid skrev:

Dios skrev: Det handler vel om, at få Modric 100% klar til udekampen på San Mamés D. 7 marts. For blot 2 uger efter er der den vigtigste kamp På Camp Nou i ligaen, og der bliver Cl for alvor også sparket igang.
Elche ude og Villarreal hjemme skal vi slå uden Modric! Derefter bliver han for vigtig til at mangle.

Casillas, Carvajal, Pepé, Varane, Marcelo, Kroos, Modric, Isco, Bale, Ronaldo og Benzema imod Barca, så slår vi dem! Og vi slår dem forholdsvis sikkert.

Har jeg misset noget, Dios? For jeg tænker at RM har netop ventet hele 95 dage så han netop er 100 % klar. Jeg tænker at når han er begyndt at træne med - nogle skriver endda for fuld blus - så er han 100 % klar.

Vi skal selvfølgelig heller ikke glemme at han skal bruge en del kampe for at komme op i omdrejninger, så han er klar mod Barca og til CHL. Han har trods alt været ud i over 3 måneder.

Man er vel aldrig 100% fit før man har spillet nogle kampe efter skaden :) Jeg ville nok give ham den sidste halve time imod Villarreal, så man kan se hvor han står ift. at starte inde imod Bilbao. Vigtigheden af at træne med bold med holdkammeraterne skal man aldrig undervurdere, og mig bekendt så er det hans første af slagsen han deltog i, dagen efter vi vandt over Schalke? Så har vi 2 relativt nemme kampe som begge er på hjemmebane imod Levante og Schalke, som han kan spilles ind på holdet igen, før det går løs imod Barca.
Om han er 100% fit eller ej, så ville jeg som træner ikke kaste ham ud i kamp fra dag 1 af, men derimod få nogle minutter i benene på ham, så han kan nå og restituere.
Det er jo kampe vi skal vinde uden ham, for med hånden på hjertet, så er det ikke de mest skræmmende modstandere :)

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: andreashn, ElMadrid

• Inspektøren
  • Gæst
  • Gæst
11 år 5 måneder siden #942 af Inspektøren
Besvaret af Inspektøren på emne Sæsonen 2014/2015

11 år 5 måneder siden #943 af Daniel
Besvaret af Daniel på emne Sæsonen 2014/2015

Inspektøren skrev: Interessant artikel
www.dailymail.co.uk/sport/football/artic...s-impacted-game.html

Ja, det er interessant artikel, men ligeledes en sørgelig artikel. Det started vel sagtens på Mestalla, hvor Benzema og Ronaldo gestikulerede voldsomt mod Bale, hvorefter Bernabéu også viste sit grimme og ubarmhjertige ansigt.

Det er lidt ærgerligt, at Bale skal smide en masse naturlighed i skraldespanden, fordi (især) Ronaldo ikke føler sig tilpas med waliserens spillestil. Han er en direkte spiller, der, som Ronaldo, søger det spektakulære. Ja, Bale får i min verden ikke lov til at være den spiller, han KAN være i Real Madrid, og det er sørgeligt.
Følgende bruger(e) sagde tak: Pelle, 2:18

11 år 5 måneder siden #944 af madrid2000
Besvaret af madrid2000 på emne Sæsonen 2014/2015
Fjern den lorte club vm logo fra trøjen. Jeg har lagt mærke til, at lige siden det crap er kommet på trøjen, så har v ikke spillet godt.

11 år 5 måneder siden #945 af Petroleum
Besvaret af Petroleum på emne Sæsonen 2014/2015
hvad er , efter forummets mening, roden til alt ondt her på det sidste? Er det et forringet sammenhold? Ancelottis manglende taktiske evner (tror jeg ikke)? Ofrer spillerne sig ikke nok på banen? Er det at Ronaldo ligner for meget en angriber efterhånden og dermed truer Benzemas plads, samtidig med at Bale ikke kan angribe alene nede bagfra, når nu Ronaldo bare står og kukker i angrebet?

Hvad fanden foregår der? Det kan umuligt være på grund af en eneste spillers fravær; Modric????????
Sidste redigering: 11 år 5 måneder siden ved Petroleum.

11 år 5 måneder siden #946 af Dios
Besvaret af Dios på emne Sæsonen 2014/2015

Daniel skrev:

Inspektøren skrev: Interessant artikel
www.dailymail.co.uk/sport/football/artic...s-impacted-game.html

Ja, det er interessant artikel, men ligeledes en sørgelig artikel. Det started vel sagtens på Mestalla, hvor Benzema og Ronaldo gestikulerede voldsomt mod Bale, hvorefter Bernabéu også viste sit grimme og ubarmhjertige ansigt.

Det er lidt ærgerligt, at Bale skal smide en masse naturlighed i skraldespanden, fordi (især) Ronaldo ikke føler sig tilpas med waliserens spillestil. Han er en direkte spiller, der, som Ronaldo, søger det spektakulære. Ja, Bale får i min verden ikke lov til at være den spiller, han KAN være i Real Madrid, og det er sørgeligt.

Det mest sørgelige er vel, at personerne bag indkøbet ikke så det komme, at købe 2 så identiske spillere ikke går godt i spænd.

Jeg har stor sympati for Bale når kritikken går udover hans manglende evne til at træffe den rigtige beslutning. For han har vel endnu ikke truffet den forkerte beslutning med at afslutte eller aflevere. Han har bare brændt, og det bliver dobbelt så grimt når der står 1-2 mand helt frie foran mål.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

11 år 5 måneder siden #947 af M_linding
Besvaret af M_linding på emne Sæsonen 2014/2015
God nyhed: Modric er helt klar!:)

Han har nu trænet på max i en uge, og tacklet igennem, sparket og sprintet uden problemer. Jeg synes bare han skal med til Bilbao - han kan evt. starte på bænken.

Hvis Barcelona mister Busquets i minimum tre uger, og vi får Modric tilbage nu, kan det måske være med til at tippe tingene i vores retning.
Følgende bruger(e) sagde tak: andreashn

• Inspektøren
  • Gæst
  • Gæst
11 år 5 måneder siden #948 af Inspektøren
Besvaret af Inspektøren på emne Sæsonen 2014/2015
Jeg syntes nu alligevel, at det er ret sjovt, at CR7 ikke engang er at finde på top 20 listen over spillere i de fem bedste ligaer i Europa med flest succesfulde driblinger gennem både sæson 13/14 og 14/15.:
www.dailymail.co.uk/sport/football/artic...doesn-t-make-20.html

CR7 har "kun" haft 99 succesfulde driblinger.

Leveret af Kunena Forum