Sæsonen 2014/2015

• Brylle
  • Gæst
  • Gæst
11 år 5 måneder siden #949 af Brylle
Besvaret af Brylle på emne Sæsonen 2014/2015

Inspektøren skrev: Jeg syntes nu alligevel, at det er ret sjovt, at CR7 ikke engang er at finde på top 20 listen over spillere i de fem bedste ligaer i Europa med flest succesfulde driblinger gennem både sæson 13/14 og 14/15.:
www.dailymail.co.uk/sport/football/artic...doesn-t-make-20.html

CR7 har "kun" haft 99 succesfulde driblinger.

Hvorfor er det sjovt? Hans udvikling og ændring af spillestil har da været åbenlys de seneste år. I grove træk er han gået fra at være en cirkusartist i United til en målmaskine i Real og dermed en langt mere afgørende spiller. Jeg vil i hvert fald langt hellere se på Ballon d'Or vindende, kampafgørende Ronaldo, som er en målmaskine af en anden verden end en spiller, der muligvis kan sætte 2-3 mand, men så mangler der hvor boldene skal puttes i kassen.

Men ja, man kan til tider savne hans gamle tendens til at udstille modstanderen med spektakulære driblinger. Men jeg foretrækker sgu den effektive Ronaldo.
Sidste redigering: 11 år 5 måneder siden ved Brylle.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• guti-madrid
  • Gæst
  • Gæst
11 år 5 måneder siden #950 af guti-madrid
Besvaret af guti-madrid på emne Sæsonen 2014/2015
Jeg ser kampen Iaften som sindssygt afgørende i forhold til fremtidige chancer i la liga.
Vi har i de seneste tid vist dårlig offensiv og idag er chancen for enten at komme på fret spor eller ser endnu svagere ud end el clasicco. Vinder vi idag og viser styrke sender det enorme signaler først og fremmest fordi vi i teorien kun kan nøjes med uafgjort mod Barca og er vil uheldige at tabe er vi stadig kun 1 point op. Der er enorm signalværdi i sejren idag, vi skal være aggressive og vise et arrangement som vi ikke har vidst de sidste kampe. Så kan vi give udskrifterne chancen mod Schalke også kan vi være tilbage hvor vi skal være. Men kampen idag er så vigtig i forhold til fremtiden

• zgtaf
  • Gæst
  • Gæst
11 år 5 måneder siden #951 af zgtaf
Besvaret af zgtaf på emne Sæsonen 2014/2015

Brylle skrev:

Inspektøren skrev: Jeg syntes nu alligevel, at det er ret sjovt, at CR7 ikke engang er at finde på top 20 listen over spillere i de fem bedste ligaer i Europa med flest succesfulde driblinger gennem både sæson 13/14 og 14/15.:

Hvorfor er det sjovt? Hans udvikling og ændring af spillestil har da været åbenlys de seneste år. I grove træk er han gået fra at være en cirkusartist i United til en målmaskine i Real og dermed en langt mere afgørende spiller. Jeg vil i hvert fald langt hellere se på Ballon d'Or vindende, kampafgørende Ronaldo, som er en målmaskine af en anden verden end en spiller, der muligvis kan sætte 2-3 mand, men så mangler der hvor boldene skal puttes i kassen.

Men ja, man kan til tider savne hans gamle tendens til at udstille modstanderen med spektakulære driblinger. Men jeg foretrækker sgu den effektive Ronaldo.

Det behøver ikke være enten-eller. Det er alt andet lige bedre at være både målmaskine og driblemaskine, end kun målmaskine.

11 år 5 måneder siden #952 af M_linding
Besvaret af M_linding på emne Sæsonen 2014/2015
Illarra spiller i stedet for Silva i dag.

Hvis vi ser på det rum der var mellem midtbane og forsvar, i kampen mod Villareal, så tænker jeg at det er klogt at spille Illarra. Han skal bare bruge 80% af sine kræfter på at arbejde defensivt, og så overlade det kreative til Isco og Kroos.

11 år 5 måneder siden #953 af M_linding
Besvaret af M_linding på emne Sæsonen 2014/2015

zgtaf skrev:

Brylle skrev:

Det behøver ikke være enten-eller. Det er alt andet lige bedre at være både målmaskine og driblemaskine, end kun målmaskine.

Og er det ikke også det Ronaldo er? En angriber som kan bidrage centralt på banen, på kanten som oplægger og i boksen som målscorer(?).

• andersokis
  • Gæst
  • Gæst
11 år 5 måneder siden #954 af andersokis
Besvaret af andersokis på emne Sæsonen 2014/2015
Fryktelig start på kampen. Altfor utålmodige og lemper inn tidlige innlegg, som vanlig de siste kampene. Dette funker ikke!

11 år 5 måneder siden #955 af Steen
Besvaret af Steen på emne Sæsonen 2014/2015
Har Zidane den rette trænerlicens, for at kunne være træner for førsteholdet?

• Inspektøren
  • Gæst
  • Gæst
11 år 5 måneder siden #956 af Inspektøren
Besvaret af Inspektøren på emne Sæsonen 2014/2015

Steen skrev: Har Zidane den rette trænerlicens, for at kunne være træner for førsteholdet?

NEJ! Just, no!

11 år 5 måneder siden #957 af asp3200
Besvaret af asp3200 på emne Sæsonen 2014/2015
Kæft en omgang alibi bold. Så skyd dog Benzema her til sidst, ufatteligt..

Men vi fortjener intet med det her hold og den måde de spiller fodbold på. Tag jer nu sammen og smadrer dem i anden halvleg.

Er i chok over den mentalitet og sammenhold som ikke eksistere overhovedet, der må simpelthen være noget galt i truppen, eller i teamet.

Ancelotti, vis noget mandsmod og sats lidt.
Sidste redigering: 11 år 5 måneder siden ved asp3200.

11 år 5 måneder siden #958 af Sahinovic
Besvaret af Sahinovic på emne Sæsonen 2014/2015
Synes godt nok vi står langt tilbage, har aldrig set Isco og Ronaldo så langt tilbage når vi er bagud.

Florentino Pérez

11 år 5 måneder siden #959 af Lars1991
Besvaret af Lars1991 på emne Sæsonen 2014/2015
Der skal meget mere pres på når vi mister bolden. Derudover har Benzema en dårlig kamp og smider tit bolden væk, men i det mindste bliver han ved med at tilbyde sig. Bale er middelmådig igen. Ronaldo har egentlig gjort det okay synes jeg. Isco er for langt tilbage på banen, Kroos er lidt ustabil men synes egentlig Illara gør det godt, en del gode afleveringer har jeg i hvert fald lagt mærke til.
Pepe og Varane synes jeg har set rigtig gode ud tilgengæld. Marcelo not so much, Carvajal gør sit.
Iker kunne intet gør ved målet og ellers har han ikke rigtig været i aktion.
Svært at se hvilke udskiftninger der skulle gøre gavn. Jese for Bale, Hernandez for Benzema måske. Men det svært at sige om det ville gøre en positiv forskel. Ville nok vente lidt med de udskiftninger i hvert fald.

• Inspektøren
  • Gæst
  • Gæst
11 år 5 måneder siden #960 af Inspektøren
Besvaret af Inspektøren på emne Sæsonen 2014/2015
Er jeg den eneste der har været imponeret af Carvajal i første halvleg? Hold kæft, hvor har han spillet godt, offensivt. Meget overrasket og imponerede af ham. Fortsæt endelig med det, Dani!

Bale, tilgengæld. Puha, hvor har jeg bare ondt af ham. Han har virkelig spillet en dårlig kamp. Der er så meget talent der spildes og skylden skal ikke kun skydes på ham, men i den grad også på Carlo. Bale har igennem flere kampe vist, at han ikke hører til på højre kanten. Alligevel vælger Carlo at bruge ham der. Kæft, hvor jeg har ondt af knægten. Da vi købte Bale for 100 mio. euro, var det bl.a. fordi, at han kunne sætte flere mand af og dernæst scorer mål. En rigtig kampafgørende spiller. Well, guess what: Så længe han spiller på højrekanten, for vi aldrig spilleren fra Tottenham at se.

Ikér, jeg elsker dig for alt det du har givet os. En sand Madridista, er du. Men du bliver simpelthen nødt til at overrække det anførerbind til en mark spiller. Vi har tydeligvis brug for en leder ude på marken. Og nej, det skal ikke være Marcelo eller Ramos. Marcelo er slet ikke ledertypen og Ramos begår stadig flere fejl. Nej, den person jeg tænker på, er Pepé. Han har altid haft leder instinktet, problemet var bare, at han ofte tabte hovedet og begik flere dumme og svinske frispark. Men alt det, ser han ud til at have lagt bag sig, hvilket jeg virkelig er glad. Pepé skal være vores nye kaptajn på skibet, fra nu af. Han besidder alle de egenskaber, som en anfører på et fodboldhold, skal have.

Og lad os lige få scoret et par basser i anden halvleg. Athletic er slet ikke så gode. Vi skal bare være mere kyniske til at udnytte de chancer, som de giver os.
Sidste redigering: 11 år 5 måneder siden ved Inspektøren.

Leveret af Kunena Forum