Sæsonen 2014/2015
Taktikken går ud på, at man spiller bolden ud til Marcelo eller Carvajal, og så skal de slå et indlæg. Det vil jeg bare ikke se på! Hvis det i det mindste virkede, ja, så kan man ikke rigtig klage, selvom jeg aldrig vil acceptere den slags fodbold, men det virker bare ikke.
Det er fuldstændig til grin, det Ancelotti har gang i.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Inspektøren
- Gæst
-
- andersokis
- Gæst
-
- lavivareal
- Gæst
-
Må da håbe vi kvalificere os til CHL næste sæson ;). Sikke en krise vi er i, 20 kampe og intet lært.
Holdet spiller bare dårligt. Det er den eneste forklaring.
nono skrev: Problemet er stadig: Modric, James, Ramos og alle de uendeligt mange småskader Real har været ramt af i 2015.
Dertil kan vi vel også nævne Ronaldo og Bale, som godt nok er på banen fysisk. Desværre har de bare spillet for modstanderholdet i hele 2015!
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Hvis ikke spillet bliver drastisk forbedret af at Modric og James kommer tilbage på holdet, ja så må Ancelotti videre. Og hvis ikke Bale erstattes af James når han er klar igen, så kan det ikke være tydeligere at Perez har en anelse for meget at skulle have sagt angående startopstillingen, for mig at se i hvert fald.
EDIT: Derudover er det simpelhen over min fatteevne at man kan blive ved med at forsvare franskmanden på toppen. Det er da også fint nok at han muligvis kan slå en bedre aflevering end så mange andre angribere, men option 1, 2 og 3 i Benzemas verden er at lede efter Ronaldo, uanset situationen. Han er grinagtigt uselvisk.
DC19
-#7- skrev: Wow. Man fattes jo ord. Alt spil foregår i slow-motion og den eneste kreative spiller på holdet er Isco. Ikke meget Kroos og Illarra/Silva bidrager med i modgang.
Hvis ikke spillet bliver drastisk forbedret af at Modric og James kommer tilbage på holdet, ja så må Ancelotti videre. Og hvis ikke Bale erstattes af James når han er klar igen, så kan det ikke være tydeligere at Perez har en anelse for meget at skulle have sagt angående startopstillingen, for mig at se i hvert fald.
EDIT: Derudover er det simpelhen over min fatteevne at man kan blive ved med at forsvare franskmanden på toppen. Det er da også fint nok at han muligvis kan slå en bedre aflevering end så mange andre angribere, men option 1, 2 og 3 i Benzemas verden er at lede efter Ronaldo, uanset situationen. Han er grinagtigt uselvisk.
Forstår slet ikke hvorfor kroos skal spille den defensive på midtbane, men ellers går det jo godt, eneste redning er vel modric, og vis vi spillede med presspil ville det også hjælpe, og de 3 oppe foran bbc, de har ikke vist noget i år 2015.
- henrikcomn
- Bruger er blokkeret
-
Folk burde vente 1 dags penge før de bedømmer holdet da de tydeligvis er alt for følelsesladet når de bedømmer. Ellers har de bare ikke en rygende fis forstand på fodbold.