VM 2014

• Champen
  • Gæst
  • Gæst
12 år 1 måned siden #13 af Champen
Besvaret af Champen på emne VM 2014

Sahinovic skrev:

Raúl 7 skrev:

Sahinovic skrev: Alt det politiske i dette VM tager jeg simpelthen afstand til og vælger at fokusere på fodbolden i stedet for.

Åbningskampen igår var lidt af en blandet følelse, Kroatien spillede super kedeligt og jo før de ryger ud jo bedre. Brasilien spiller rigtigt flot angrebs fodbold når de SKAL, og hvad jeg mener med det er at de først begynder at spille flot fodbold efter de er kommet bag ud, og når de så får 1-1 så stepper de lige et gear eller to ned igen, også bliver det den samme kedelige fodboldkamp igen, trættende og se på når man ved hvad de er i stand til.

Neymar var helt klart den eneste rigtige positive ting, han er simpelthen så god, og af en 22-årig så tager han så meget ansvar, meget mere ansvar end de andre brasilianske spillere! Så synd at han spiller for Barcelona.

Hvilken kamp så du? Kroatien gjorde da hvad de kunne med de midler de har. Neymar scorede på et ikke-eksisterende straffespark, og på et spark med venstrebenet, som godt kunne være reddet.

Men man må give ham, at han scorer med for landsholdet. Jeg synes dog det niveau man ser på klubplan er mere retvisende for hans niveau.

Ja og med de midler de har så gider jeg ikke og se på dem, så jo før de ryger jo bedre.

Jeg siger at Brasillien spillede god angrebs fodbold i 10-20 min efter Kroatien havde scoret, så jeg har ikke sagt at Brasillien spiller god fodbold generelt.

Hmm din analyse af Neymar for mig til at tænke at du måske fulgte kampen over Livescore, for du så måske ikke de angreb han satte op og alle de andre gode ting han lavede på banen? Driblingerne, og de sindssyge vendinger han lavede.

''...og på et spark med venstrebenet, som godt kunne være reddet.'' - øøøhhh okay, men du så godt han rent faktisk scorede, ikke? Så om målmanden kunne redde den eller ej er jo fuldstændigt irrelevant.

Søg job hos TV2

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• Rubæk
  • Gæst
  • Gæst
12 år 1 måned siden #14 af Rubæk
Besvaret af Rubæk på emne VM 2014

Sahinovic skrev: Hmm din analyse af Neymar for mig til at tænke at du måske fulgte kampen over Livescore, for du så måske ikke de angreb han satte op og alle de andre gode ting han lavede på banen? Driblingerne, og de sindssyge vendinger han lavede.

I mindst lige så mange aktioner var han da en stopklods for Brasiliens angrebsspil, da han varmede bolden uendeligt meget.
Sidste redigering: 12 år 1 måned siden ved Rubæk.

12 år 1 måned siden #15 af Sahinovic
Besvaret af Sahinovic på emne VM 2014

Rubæk skrev:

Sahinovic skrev: Hmm din analyse af Neymar for mig til at tænke at du måske fulgte kampen over Livescore, for du så måske ikke de angreb han satte op og alle de andre gode ting han lavede på banen? Driblingerne, og de sindssyge vendinger han lavede.

I mindst lige så mange aktioner var han da en stopklods for Brasiliens angrebsspil, da han varmede bolden uendeligt meget.

Ja jeg kan godt se at han er en stopklods for Brasilien efter han har scoret to mål.

Florentino Pérez

12 år 1 måned siden #16 af Madridnation.
Besvaret af Madridnation. på emne VM 2014
Var der ikke noget med at hvis Casillas holder nullet i 82 min. idag så har han rekorden for flest clean sheets i træk ??

Anybody ???

Iker Casillas “Todo el mundo sabe que soy Madridista de corazón, blanco hasta la muerte.” (The whole world knows that I am a Madridista by heart; White until the death).

• Rubæk
  • Gæst
  • Gæst
12 år 1 måned siden #17 af Rubæk
Besvaret af Rubæk på emne VM 2014

Sahinovic skrev:

Rubæk skrev:

Ja jeg kan godt se at han er en stopklods for Brasilien efter han har scoret to mål.

Godt forsøg, men diskuterede vi ikke hans rolle i angrebsspillet, forstået som den måde han indgår i spillet på? Det var vist det du gav eksempler på når du henviste til driblinger og vendinger. Jeg skrev han var en stopklods i mange situationer for deres angrebsspil, med tryk på sidste del af ordet. Jeg kan jo ikke rigtig benægte at han scorede to gange, og jeg har ikke engang tjekket livescore.
Er hans rolle noget du vil debattere, så er jeg game.
Sidste redigering: 12 år 1 måned siden ved Rubæk.

12 år 1 måned siden #18 af Sahinovic
Besvaret af Sahinovic på emne VM 2014

Rubæk skrev:

Sahinovic skrev:

Rubæk skrev:

Godt forsøg, men diskuterede vi ikke hans rolle i angrebsspillet, forstået som den måde han indgår i spillet på? Det var vist det du gav eksempler på når du henviste til driblinger og vendinger. Jeg skrev han var en stopklods i mange situationer for deres angrebsspil, med tryk på sidste del af ordet. Jeg kan jo ikke rigtig benægte at han scorede to gange, og jeg har ikke engang tjekket livescore.
Er hans rolle noget du vil debattere, så er jeg game.

Der er ikke noget at diskutere, han er klart Brasiliens bedste mand (Confederations Cup?) og jeg forudser ham et rigtig godt VM, hvor jeg også tror han bliver den bedste spiller.

At du så skal sidde her og fremhæve de 1-2 gange han mistede bolden fordi han holdte lidt for længe på bolden gider jeg ærgerligt talt ikke og diskutere.

Florentino Pérez
Sidste redigering: 12 år 1 måned siden ved Sahinovic.

12 år 1 måned siden #19 af DarioGomez
Besvaret af DarioGomez på emne VM 2014
Casillas, Ramos og Alonso med fra start...

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...

• Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
12 år 1 måned siden #20 af AvatarEyes
Besvaret af AvatarEyes på emne VM 2014

Madridnation. skrev: Var der ikke noget med at hvis Casillas holder nullet i 82 min. idag så har han rekorden for flest clean sheets i træk ??

Anybody ???

Skal man ikke holde nullet i 90 minutter for at få et clean sheet? ;-)

12 år 1 måned siden #21 af Siempre Madrid
Besvaret af Siempre Madrid på emne VM 2014

Madridnation. skrev: Var der ikke noget med at hvis Casillas holder nullet i 82 min. idag så har han rekorden for flest clean sheets i træk ??

Anybody ???

Skal man ikke holde nullet i 90 minutter for at få et clean sheet? ;-)

85 minutter. Så stikker han Walter Zengas rekord.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

12 år 1 måned siden #22 af Rasmus75
Besvaret af Rasmus75 på emne VM 2014
Jeg tror sgu det er en af de første gange jeg har holdt med spanien, ja undskyld jeg er nok bare lidt gammel, jeg har set alle kampe tilbage fra 84.86 osv, så har aldrig været den store fan af dem.

• Inspektøren
  • Gæst
  • Gæst
12 år 1 måned siden #23 af Inspektøren
Besvaret af Inspektøren på emne VM 2014
At De Jong ikke er smidt ud endnu, er mig en gåde. Fuck en cunt, han, igen, er.

12 år 1 måned siden #24 af JimmyBroe
Besvaret af JimmyBroe på emne VM 2014

Inspektøren skrev: At De Jong ikke er smidt ud endnu, er mig en gåde. Fuck en cunt, han, igen, er.

www.madridista.dk/chat/

;)

Jeg er her stadig XOXO

Leveret af Kunena Forum