VM 2014

• Raúl 7
  • Gæst
  • Gæst
12 år 1 uge siden #37 af Raúl 7
Besvaret af Raúl 7 på emne VM 2014
Tiki-takaen er i sandheden død. Hvorfor starter del Bosque dog med Xavi, Xabi, Sergio og Iniesta på samme tid.

Jeg har været stor fortaler for Casillas de seneste par hårde sæsoner, men jeg må nok sande, at han ikke er på sit gamle niveau. Og hans alder taget i betratning er det ret tvivlsomt om han nogensinde finder det igen.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

12 år 1 uge siden #38 af DarioGomez
Besvaret af DarioGomez på emne VM 2014
Direkte frispark

Der dømmes direkte frispark til modspillerne, hvis en spiller efter dommerens skøn begår én af følgende 7 forseelser på en måde, som er satset, hensynsløs eller med unødig stor kraft:

springer på en modspiller
angriber en modspiller med skulderen

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...

12 år 1 uge siden #39 af DarioGomez

Raúl 7 skrev: Tiki-takaen er i sandheden død. Hvorfor starter del Bosque dog med Xavi, Xabi, Sergio og Iniesta på samme tid.

Jeg har været stor fortaler for Casillas de seneste par hårde sæsoner, men jeg må nok sande, at han ikke er på sit gamle niveau. Og hans alder taget i betratning er det ret tvivlsomt om han nogensinde finder det igen.

Du ved godt, han lige har vundet CL og den spanske pokalturnering ikke? Lad nu være mwd at lade en dårlig kamp diktere tingene for dig....

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...

12 år 1 uge siden #40 af El_Juan
Besvaret af El_Juan på emne VM 2014

DarioGomez skrev: Direkte frispark

Der dømmes direkte frispark til modspillerne, hvis en spiller efter dommerens skøn begår én af følgende 7 forseelser på en måde, som er satset, hensynsløs eller med unødig stor kraft:

Der var ikke frispark. Der var ikke hverken den ene eller den anden af de forseelser du nævner. Der blev ikke dømt frispark. Casillas begik en fejl og viste endnu en gang, at hans evige svaghed er luftspillet.

Move along.

12 år 1 uge siden #41 af JimmyBroe
Besvaret af JimmyBroe på emne VM 2014
Hvor er det dog ubehageligt at se Casillias være så meget ude og skide:/ Uanset om man er Lopez -eller Casillas fan. Så er han stadig Realmand.

Jeg er her stadig XOXO
Sidste redigering: 12 år 1 uge siden ved JimmyBroe.

12 år 1 uge siden #42 af Raul7-2880
Besvaret af Raul7-2880 på emne VM 2014
Barcelona æra er forbi = Spaniens æra er forbi !

12 år 1 uge siden #43 af Sahinovic
Besvaret af Sahinovic på emne VM 2014
Ramos har godt nok også set dårlig ud idag, skyld i det første mål, og skyld i mål nummer fem.

Florentino Pérez
Sidste redigering: 12 år 1 uge siden ved Sahinovic.

• Raúl 7
  • Gæst
  • Gæst
12 år 1 uge siden #44 af Raúl 7
Besvaret af Raúl 7 på emne VM 2014

DarioGomez skrev:

Raúl 7 skrev: Tiki-takaen er i sandheden død. Hvorfor starter del Bosque dog med Xavi, Xabi, Sergio og Iniesta på samme tid.

Du ved godt, han lige har vundet CL og den spanske pokalturnering ikke? Lad nu være mwd at lade en dårlig kamp diktere tingene for dig....

Ja og han var fremragende i CL finalen.

12 år 1 uge siden #45 af DarioGomez

El_Juan skrev:

DarioGomez skrev: Direkte frispark

Der var ikke frispark. Der var ikke hverken den ene eller den anden af de forseelser du nævner. Der blev ikke dømt frispark. Casillas begik en fejl og viste endnu en gang, at hans evige svaghed er luftspillet.

Move along.

Modent comeback alligevel...

Følgende bruger(e) sagde tak: El_Juan, andreashn

• Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
12 år 1 uge siden #46 af AvatarEyes
Besvaret af AvatarEyes på emne VM 2014

Raul7-2880 skrev: Barcelona æra er forbi = Spaniens æra er forbi !

I hvert fald så længe Del Bosque insisterer på at spille som Barcelona. Spanien har måske verdens bedste trup, de kan spille meget bedre.

• Artiom
  • Gæst
  • Gæst
12 år 1 uge siden #47 af Artiom
Besvaret af Artiom på emne VM 2014

DarioGomez skrev:

tak, jeg er helt med på dette argument. Hvis spanien går hen og vinder, kommer i alle til at æde ordene i jer igen. Casillas er verdensklasse selvom han laver fejl i denne kamp. stå bag jeres målmand om han laver 1 eller 3 fejl! se de redninger han lige har lavet!

12 år 1 uge siden #48 af Siempre Madrid
Besvaret af Siempre Madrid på emne VM 2014

Sahinovic skrev: Ramos har godt nok også set dårlig ud idag, skyld i det første mål, og skyld i mål nummer fem.

Ramos var ikke skyld i første mål. De forsøgte at trække offside, men Piquè ophævede den og så var Ramos solgt.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Følgende bruger(e) sagde tak: asp3200, Dios, andreashn, Sahinovic

Leveret af Kunena Forum